Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Παρθένος άνδρας ντυμένος με φόρεμα…

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/12/06

Πρόκειται για τον τίτλο ενός περυσινού άρθρου του PZ Myers που συνάντησα κατά σύμπτωση σήμερα, κατά τη διάρκεια έρευνας που έκανα για την τεκμηρίωση ενός σκεπτικιστικού γνωμικού.  Είπα να τον μοιραστώ με τους αναγνώστες μου, όχι μόνο επειδή βγάζει πολύ γέλιο, αλλά επίσης επειδή ταιριάζει «γάντι» σε κάποιον επιφανή ημεδαπό που είναι παρθένος και ντύνεται με φορέματα.  Διαβάζεται σαν να ήταν τίτλος εφημερίδας:

«Παρθένος άνδρας ντυμένος με φόρεμα κατακρίνει τους ομοφυλόφιλους για την αλλοτριωμένη σεξουαλικότητά τους».

(Το πρωτότυπο: «Virgin male in dress chastises gay people for their confused sexuality».)

Σας θυμίζει μήπως τίποτα;

Νύξη: (όπως λέμε και στα ελληνικά, χίντ:) το άρθρο του PZ Myers μιλάει για τον Πάπα της Ρώμης.

Μπορείτε να βρείτε τον επιφανή ημεδαπό άνδρα που είναι παρθένος και ντύνεται με φορέματα στον οποίο ταιριάζει γάντι ο τίτλος;

Ε, για όσους ακόμα δεν το έπιασαν, ιδού άρθρο στου Ροΐδη σχετικά με το θέμα:
Ροΐδη εμμονές: Αγωγή Πειραιώς Σεραφείμ κατά ακτιβιστήν διότι… αντιμίλησεν!

Ιδού και άρθρο που εξηγεί την τρέχουσα κατάσταση της υπόθεσης:
10% – Δεν δικάζεται η ομοφυλοφιλία! Με τους ομοφυλόφιλους τι γίνεται;

Προσέξτε τι θα γράψετε στα σχόλιά σας, πέφτουν μηνύσεις, και η τελευταία που έπεσε αξίωνε αποζημίωση ύψους δέκα εκατομμυρίων ευρώ!
(Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία: Ο άγιος δέκα εκατομμύρια θέλει…)

Copyright © 2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

50 Σχόλια to “Παρθένος άνδρας ντυμένος με φόρεμα…”

  1. ενθεος said

    κατά το, άνθρωπος ο οποίος δεν έχει προσευχηθεί ποτέ, φτιάχνει site κατά της προσευχής.

  2. «Αν οι ένθεοι έβγαζαν νόημα, δεν θα υπήρχαν ένθεοι.»
    –Διαγόρας.

  3. Γιατρός Του Ικα said

    Κατά το,άνθρωπος που δεν έχει κάνει ποτέ έκτρωση μιλά κατά των αμβλώσεων ή άνθρωπος που δεν έχει πεθάνει ποτέ μιλάει για τη μετά θάνατον ζωή,άνθρωπος που δεν έχει κάνει ποτέ χρήση ναρκωτικών μιλάει κατά των ναρκωτικών,άνθρωπος που δεν έχει αυτοκτονήσει ποτέ μιλάει κατά της αυτοκτονίας,άνθρωπος που δεν έχει κλέψει ποτέ μιλάει κατά της κλοπής.

    Να συνεχίσω Ένθεε ή το’πιασες το νόημα;Αφαιρουμένου του σαρκασμού ο τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να ήταν «Βρε δεν κοιτάς τα μούτρα σου που θα πεις τους άλλους ανώμαλους;»,όχι «οι παρθένοι δεν θα πρεπε να μιλάνε για το σέξ»…

  4. ενθεος said

    «Βρε δεν κοιτάς τα μούτρα σου που θα πεις τους άλλους ανώμαλους;»

    Πολύ σωστά «Γιατρέ του ΙΚΑ». Καλά τα λες και χαίρομαι που εσύ τουλάχιστον, έβγαλες νόημα γιατί ο diagoras δεν δύναται. Εγώ δεν βλέπω καμία διαφορά ανάμεσα σε έναν παρθένο, ή αλλιώς αμάμητο, που καταδικάζει το σεξ και στον diagoras που καταδικάζει την προσευχή. Το ίδιο αμάμητοι ειναι και οι δύο, αν και επιτρέψτε μου να δώσω τα πρωτεία, με διαφορά στον diagoras, γιατι κάποιοι απάρθενοι με ράσα εχουν κατηγορηθεί άπειρες φορές για σεξουαλικά όργια.

    σε περίληψη και με απλά λόγια:

    «έξω ΟΛΟΙ οι αμάμητοι, που έχουν άποψη για το μαμήσι»

    ΟΛΟΙ.

  5. Γιατρός Του Ικα said

    Λυπάμαι φίλε Ένθεε,δεν το πιασες.Πάμε πάλι.Το πρόβλημα δεν είναι ότι ένας παρθένος μιλάει για το γαμήσι ή ένας άθεος για την προσευχή.Τα παραδείγματα που ανάφερα πιό πάνω ακριβώς αυτό το στόχο έχουν:Να καταδείξουν ότι το επιχείρημα «αφού δεν το έχεις δοκιμάσει πως έχεις άποψη;» είναι αστήρικτο.
    Αντίθετα αυτό που λέει το γνωμικό (και φαντάζομαι υποστηρίζει και ο Διαγόρας) είναι-μέσα απ΄την πλάκα και την υπερβολή- πως το να είσαι κοτζαμάν άντρας και να είσαι παρθένος και να λες ότι άλλοι (ας πούμε οι ομοφυλόφιλοι) έχουν σεξουαλικό πρόβλημα είναι γελοίο λόγω έλλειψης αυτογνωσίας.

  6. ενθεος said

    Συγχώραμε αλλά δεν την βλέπω την διαφορά. Ειδικά όταν λες παραπάνω:

    «άνθρωπος που δεν έχει κάνει ποτέ έκτρωση μιλά κατά των αμβλώσεων»

    «άνθρωπος που δεν έχει πεθάνει ποτέ μιλάει για τη μετά θάνατον ζωή»

    κλπ.

    συμφωνώ απόλυτα «πως το να είσαι κοτζαμάν άντρας και να είσαι παρθένος και να λες ότι άλλοι (ας πούμε οι ομοφυλόφιλοι) έχουν σεξουαλικό πρόβλημα είναι γελοίο λόγω έλλειψης αυτογνωσίας.»

    Αλλά ποιά είναι ή διαφορά από το να είσαι «κοτζαμάν» άνθρωπος που δεν έχει προσευχηθεί και να μιλάς κατά ή/και υπέρ της προσευχής. Το υπέρ συμπεριλαμβάνει και πολλούς «ένθεους»; Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

  7. Γιατρός Του Ικα said

    Τα παραπάνω αναφέρθηκαν για να πιστοποιήσουν όπως είπα το άτοπο ανάλογων ισχυρισμών.Θέλω να πω,όπως μιλάμε κατά των ναρκωτικών χωρίς να έχουμε κάνει χρήση ή κατά της κλοπής χωρίς να έχουμε κλέψει και κανείς δεν το θεωρεί παράλογο,έτσι είναι αποδεκτό να κρίνει κανείς σκεπτικιστικά και την προσευχή χωρίς να προσεύχεται (πράγμα που δεν το ξέρουμε άλλωστε για τον συνομιλητή μας στο διαδίκτυο.Πολλοί από μας που είμαστε άθεοι κάποτε είμασταν πιστοί.Ίσως να έχουμε κάνει κι εμείς τις προσευχούλες μας,έτσι δεν είναι;).

    Φιλικά και με διάθεση πολιτισμένου διαλόγου,Γιατρός Του Ικα (ιντερνετικό ψευδώνυμο.Δεν είμαι γιατρός).

  8. Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά.

    Διαφωνώ ως προς το ότι «το να είσαι κοτζαμάν άντρας και να είσαι παρθένος και να λες ότι άλλοι (ας πούμε οι ομοφυλόφιλοι) έχουν σεξουαλικό πρόβλημα είναι γελοίο λόγω έλλειψης αυτογνωσίας.» Δηλαδή, δεν διαφωνώ με το ότι είναι γελοίο, διαφωνώ με την εξήγηση ότι οφείλεται σε έλλειψη αυτογνωσίας. Η έλλειψη αυτογνωσίας δεν συνιστά ούτε ικανή, ούτε αναγκαία συνθήκη για να χαρακτηριστεί κάποιος γελοίος, ακριβώς επειδή είναι δυνατόν, ας πούμε, ένας που δεν έχει κλέψει ποτέ να μιλάει κατά της κλοπής, για να χρησιμοποιήσω ένα από τα παραδείγματα που προαναφέρθηκαν.

    Το να είσαι κοτζαμάν άντρας και να είσαι παρθένος και να λες ότι άλλοι (ας πούμε οι ομοφυλόφιλοι) έχουν σεξουαλικό πρόβλημα είναι γελοίο επειδή το να είσαι κοτζαμάν άντρας και παρθένος είναι σεξουαλικό πρόβλημα.

    Να το πω πιο καυστικά:

    Το να είσαι κοτζαμάν άντρας και να είσαι παρθένος και να λες ότι άλλοι (ας πούμε οι ομοφυλόφιλοι) είναι διεστραμμένοι είναι γελοίο επειδή το να είσαι κοτζαμάν άντρας και παρθένος είναι διαστροφή.
    (Ανάμεσα στους ικανούς, τουλάχιστον. Οι ανίκανοι εξαιρούνται.)

    Τόσο απλά.

  9. ενθεος said

    Ναι έτσι ίσως βγαίνει κάποιο νόημα. Αν και πάλι είναι πολύ προσωπικό του καθενός. Σε ένα κόσμο που κυριαρχεί το σεξ, ας πούμε, για κάποιους είναι διαστροφή να μην κάνεις σεξ και να έχεις και άποψη είτε αρνητική είτε και θετική.

    Σε ένα άλλο κόσμο, άλλες εποχές ή παρέες που επικρατεί, για παράδειγμα, η προσευχή,για κάποιους είναι πάλι άτοπο να μην προσεύχεσαι αλλά και να έχεις άποψη.

    Σε αυτό που εγώ διαφωνώ είναι στην συνηθειά μας να μπαίνουμε σε στρατόπεδα και να φωνάζουμε ο ένας τον άλλο φανατικά, φανατικό. Όπως και να έχουμε σιγουριά για την ζωή και την εμπειρία του άλλου. Είτε είναι άθεος και η προσευχή δεν του «βγήκε» παλιότερα, είτε είναι καλόγερος και δεν του «βγήκε» η κοσμική ζωή γενικότερα. Γιατί όπως ο σωστος άθεος, θα είναι αυτός που κατέληξε σε αυτή την κοσμοθεωρία μέσα από τεκμηριωμένες ανάλυσεις κι όχι από αντίδραση ή όποια ψυχολογικά αδιεξοδα, έτσι κι ο σωστός μοναχός ή κληρικός(άγαμος ή έγγαμος) είναι αυτός που δεν κατέληξε σε αυτή την πορεία ζωής επειδή δεν του «έβγαινε» ή κοσμική ζωή. Ένας τέτοιος μοναχός ή κληρικός, το λοιπόν, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση,να κατηγορήσει κάποιον «ομοφυλοφιλο». Άλλοι ίσως το κάνουν και αυτό αλλά αυτοί, ηθικολογούν γενικότερα.

    Αυτοί οι «Άλλοι» όμως υπάρχουν και στις δύο μεριές και συνήθως ηθικολογούν ακατάπαυστα, ανάλογα με το πως αντιλαμβάνονται την ηθική της ομάδας που ανήκουν. Συνήθως αυτοί δεν έχουν πάρει χαμπάρι γιατι βρίσκονται στο όποιο στρατόπεδο, πολύ εύκολα θα μπορούσαν να ειναι στο άλλο , φανατικό στρατόπεδο και σχεδόν πάντοτε είναι οι πιο μαχητικοί. (βλ Εντγκαρ Χουβερ , αρχηγός CIA, FBI etc, ο πλέον αντί-ομοφυλοφιλος αλλά και το πιό τρελλό τραβεστί στα πάρτυ των ιδιωτικών κλαμπ στην μεταπολεμική αμερικη). Το ανέφερα γιατί μιλάγαμε για ομοφυλοφιλους.

  10. Notice said

    Σιγά βρε πρωταθλητές του σεξ, που βγάλατε όλους τους παρθένους διαστροφικούς. Τελικά οι δογματισμοί γύρω από το σεξ («για να είσαι φυσιολογικός πρέπει να κάνεις ΑΥΤΟ και να το κάνεις ΤΟΤΕ») δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των Ελληναράδων ούτε των θρησκόληπτων.

    Να σας πω τί θεωρώ εγώ ανωμαλία? Να σας απασχολεί τόσο έντονα τί κάνουν οι άλλοι με τα γεννητικά τους όργανα. Κάτι στο οποίο δεν βλέπω να διαφέρετε διόλου από τον φασιστάκο του Πειραιά. Κοιτάξτε το αυτό.

    Και, ναι, το ξέρω ότι με περιμένουν υψηλής αισθητικής και ευφυέστατης καυστικότητας σχόλια του τύπου «χα, χα, χα, δεν γαμάς και γι’αυτό πετάχτηκες να υπερασπιστείς τους παρθένους». Όχι και τόσο διαφορετικό από τους φασίστες που μέμφονται όσους υποστηρίζουν την αξιοπρέπεια των ομοφυλόφιλων ως… ομοφυλόφιλους.

  11. Το παραπάνω σχόλιο #10 του «Notice» είχε παρακρατηθεί ως ύποπτο για σπαμ και μόλις το βρήκα και το αποκατέστησα.

  12. Γιατρός Του Ικα said

    χα, χα, χα, δεν γαμάς και γι’αυτό πετάχτηκες να υπερασπιστείς τους παρθένους

  13. ΘΒ said

    Ρεσιτάλ σοφιστειών!

    Κατά την ανόητη συλλογιστική του γνωμικού ο Eπίκουρος που είπε το «Το σεξ δεν ωφέλησε κανέναν.Καλό θα ήταν και να μην έβλαπτε» δεν δικαιούτο δια να ομιλεί επειδή ήταν άγαμος!

    Τα ίδια μπορεί να πεί κανείς και για τον Επίκτητο, τον Πυθαγόρα και άλλους της ίδιας ποιότητας ανθρώπους.

    @Διαγόρα

    Αν το αγοράκι σου, ζωή νάχει, σου έρθει μια μέρα με φουστανάκια και λιπ γκλός και σου παρουσιάσει το γκόμενο του θα το αντιμετωπίσεις κουλ και ψύχραιμος;Περιμένω μια τίμια απάντηση.

  14. ΘΒ, άλλο άγαμος και άλλο παρθένος. ;-)

    Όσο για τον γιό μου, το έχω σκεφτεί (αυτό, και άλλα,) και νομίζω πως θα το λάβω στωικά και πολιτισμένα, αν και βέβαια την ακριβή μου αντίδραση σε ένα τέτοιο υποθετικό μελλοντικό σενάριο δεν μπορώ να την ξέρω από τώρα, και είναι χαζό να προσπαθείς να προβλέψεις τέτοιου είδους πράγματα.

    Για πες μας τώρα κι εσύ, πως πιστεύεις πως θα αντιμετώπιζες το ίδιο από τη μεριά σου;

    Για τα πρακτικά πάντως, καλό θα ήταν να ξέρεις ότι η ομοφυλοφιλία δεν συνεπάγεται τρανσβεστισμό.

  15. ΘΒ said

    @Διαγόρα,
    δεν νομίζω πως « είναι χαζό να προσπαθείς να προβλέψεις τέτοιου είδους πράγματα. » γιατί η θεωρητική σου τοποθέτηση δημιουργεί και την ανάλογη ατμόσφαιρα διαπαιδαγώγησης του παιδιού.

    Αν πιστεύεις ότι οι ομο- σχέσεις είναι οκ , το μεταδίδεις στο παιδι σου, δι έργων και λόγων , κι έτσι αυξάνεις τις πιθανότητες να πετύχεις το λόττο.

    Η παρενδυσία δεν είναι απαραίτητο αξεσουάρ του γκεϊσμού αν και πολλοί ομο- την «τιμούν» δεόντως , κρυφά ή φανερά.

    Στην απευκταία περίπτωση που ο γιός μου θα κλπ, θα ένοιωθα πλήρως αποτυχημένος ως γονιός και θα έπεφτα στα ναρκωτικά :)

    Όσον αφορά τα γενικά περί σεξ, γνωρίζεις νομίζω τις παρθένες ιερειες τις οποίες είχαν περί πολλού στην αρχαιότητα και από τις οποίες περίμεναν πολλάκις να μάθουν τις βουλές των θεών για προσωπικά ,οικογενειακά και κοινωνικά ζητήματα.

  16. ΘΒ, κάθε τόσο και λιγάκι δείχνεις να τελείς υπό σύγχυση ως προς τις πεποιθήσεις μου, και προσπαθείς να φέρεις επιχειρήματα στις συζητήσεις μου που δεν έχουν εφαρμοσιμότητα στο τι πρεσβεύω. Εγώ δεν είμαι κανένας αρχαιολάτρης, σε παρακαλώ λοιπόν μην μου μιλάς σα να ήμουν.

    Όσο για τις ομο-σχέσεις, η διαφορά ανάμεσά μας είναι ότι εγώ θεωρώ την ομοφυλοφιλία έτσι όπως τη θεωρεί η επικρατούσα επιστημονική άποψη, σύμφωνα με την οποία πρόκειται σε μικρό μόνο ποσοστό για επιλογή του ατόμου, και σε πολύ μεγαλύτερο για εγγενή κλίση με βιολογικά αίτια. Εσύ βέβαια είσαι αναγκασμένος να ακολουθήσεις τη θεσμική άποψη των θρησκευτικών φανταμενταλιστών στο ζήτημα και να θεωρήσεις την ομοφυλοφιλία ως επιλογή, έτσι ώστε η άποψή σου α) να συμβαδίζει με την ιδεολογία σου περί αμαρτίας, και β) να μην πέφτεις σε αντίφαση με άλλες σημαντικές θρησκευτικές ιδεοληψίες, καθώς η εγγενής κλίση συνεπάγεται κάποιο ψεγάδι στο κατά τ’ άλλα τέλειο δημιούργημα του θεού σου. (Ψεγάδι όχι για κανένα απτό λόγο, παρά επειδή ο ίδιος ο Γιαχβέ, από βίτσιο, έχει απαγορέψει την ομοφυλοφιλία διά ποινής θανάτου, στην Παλαιά Διαθήκη.)

    2009-12-30 3:35

    Έχοντας γράψει τα παραπάνω να προσθέσω ότι για κοινωνικούς (αλλά και παραδοσιακούς/συντηρητικούς, όσο κι αν δεν βολεύει να το παραδεχθώ) λόγους, το ερώτημα του αν ο γιός μου θα βγει ομο- ή ετερο- δεν με αφήνει εντελώς αδιάφορο, και ότι η επιστήμη παραδέχεται το ενδεχόμενο η ομοφυλοφιλική τάση να επηρεάζεται σε κάποιες περιπτώσεις, και σε κάποιο μικρό βαθμό, από λαμβάνουσες παραστάσεις και ερεθίσματα σε πολύ μικρές ηλικίες, οπότε είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω, αν μπορώ, στην αποφυγή των παραστάσεων που θα μπορούσαν ίσως να έχουν το ανεπιθύμητο αποτέλεσμα. Αλλά μέχρι εκεί. Από εκεί και πέρα ό,τι είναι να γίνει θα γίνει, και αν ο γιος σου βγει ομο-, δεν πρόκειται να διορθώσεις τίποτα με το να του κάνεις κήρυγμα, ή με το να τον αποκληρώσεις, ή με το να επιτεθείς με λοστό σε αυτόν ή στον γκόμενό του.

  17. ΘΒ said

    Διαγόρα
    όχι, δεν θα το διορθώσεις αν του κάνεις κήρυγμα εκ των υστέρων.
    Αν όμως το παιδάκι μάθει από τη βρεφική του ηλικία πως τα φύλα είναι δύο, πως οικογένεια σημαίνει άνδρας+γυναίκα χωρίς παραλλαγές,
    πως το αντεράκι μας έγινε για να κάνουμε κακάκια με τον ίδιο τρόπο που η ουροδόχος είναι για να κάνουμε τσίσα και όχι για να την φουσκώνουμε με ήλιο και να την κάνουμε αερόστατο και δεν του αφήσεις πολλά περιθώρια να αυτεκπαιδευτεί στην βία και τον σεξισμό από τα αδηφάγα ΜΜΕ, τότε οι πιθανότητες να σου βγεί φτερού μειώνονται δραματικά.

    Και ασφαλώς αν μάθει με βιωματικό τρόπο ότι εκτός από τις ηδονές «του κώλου» , υπάρχουν κι αυτές που ο Επίκουρος ονόμασε καταστηματικές δηλαδή μόνιμες και ουσιώδεις, τότε δεν θα έχει λόγους να πειραματίζεται παίζοντας τη γκέισα

  18. α) Βλέπω ότι εξακολουθείς να συγχέεις την ανδρική ομοφυλοφιλία με την παρενδυσία και την θηλυπρέπεια, και τώρα προσθέτεις και την πορνεία στην εικόνα. Απ’ ότι φαίνεται ο κανόνας που λέει ότι τείνουμε να μισούμε ό,τι δεν κατανοούμε εμπεριέχει και το αντίστροφό του, έτσι ώστε να συμπληρώνεται ο φαύλος κύκλος: επιθυμούμε να μην κατανοούμε εκείνο το οποίο μισούμε. Όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, η αρρενωπότητα αποτελεί αντικείμενο της ανδρικής ομοφυλοφιλίας σε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά απ’ ότι η οποιαδήποτε εντός-εισαγωγικών-παρέκκλιση.

    β) Περίμενα ότι θα στεκόσουν στα περί της διαφοράς μας στο ζήτημα του αν οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις αποτελούν επιλογή ή εγγενή κλίση του ατόμου, για την οποία έκανα λόγο στη 2η παράγραφο του σχολίου 16. Τι συμβαίνει; μήπως δεν θέλεις να παραδεχθείς ότι ακολουθείς τη θεσμική άποψη των θρησκευτικών φανταμενταλιστών στο συγκεκριμένο ζήτημα;

    γ) Οι ηδονές είναι ηδονές, και η επιλογή σου να χρήσεις κάποιες από αυτές ως αποδεκτές ενώ κάποιες άλλες ως απαράδεκτες είναι εντελώς αυθαίρετη. (Υφίσταται αποκλειστικά και μόνο λόγω της σχετικής απαγόρευσης στην Παλαιά Διαθήκη, η οποία με τη σειρά της ήταν μία εντελώς καπριτσιόζικη και αυθαίρετη επιταγή του Γιαχβέ.) Τα γεννητικά όργανα υποτίθεται ότι υπάρχουν για την τεκνοποίηση. Στα πρωτεύοντα όμως, εξυπηρετούν κι άλλους, κοινωνικής φύσεως σκοπούς. Στους δε ανθρώπους, εξυπηρετούν σχεδόν αποκλειστικά κοινωνικής φύσεως σκοπούς, αφού ένας φυσιολογικός άνθρωπος κάνει σεξ μερικές χιλιάδες φορές στη ζωή του, αλλά από αυτές μόνο δύο, κατά μέσο όρο, στον δυτικό κόσμο, καταλήγουν σε τεκνοποίηση. Όλες οι υπόλοιπες γίνονται καθαρά και μόνο για την ηδονή, της οποίας η εξελικτική αξία είναι η σύσφιξη των σχέσεων του ζευγαριού. Σύμφωνα όμως με το δικό σου σκεπτικό, που δεν δέχεται εξελικτικές αξίες και κουραφέξαλα, όλες αυτές οι συνευρέσεις είναι «παρά φύσιν». Ε λοιπόν, ακόμα και σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό, (αν δεν έμπαινε στη μέση η εντολή του Γιαχβέ) θα όφειλες να αναγνωρίσεις ότι από πλευράς ηθικής, δεν υπάρχει ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στο «παρά φύσιν έτσι» και στο «παρά φύσιν αλλιώς».

  19. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    1.Πόθεν προκύπτει το «η αρρενωπότητα αποτελεί αντικείμενο της ανδρικής ομοφυλοφιλίας σε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά απ’ ότι η οποιαδήποτε εντός-εισαγωγικών-παρέκκλιση.»;
    Ξέρεις , η ψυχιατρική δέχεται ότι κάθε ερωτική σχέση είναι σχέση γιν-γιανγκ, αρσενικού-θηλυκού.Κάποιος παίζει ή τον φυσικό ρόλο του ή τον παρά φύσει , ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
    Αν έκανες μια βόλτα στις κατά καιρούς παρελάσεις ομο-κλπ στην Αθήνα, οι φτερούδες και οι γκέισες ήταν «πρώτη μούρη στο Καβούρι», περήφανοι και αηδώς λικνιζόμενοι.

    2.Ο σύγχρονος άνθρωπος δέχεται τετοιο και τόσο βομβαρδισμό πλύσης εγκεφάλου που θεωρεί λογικό να πίνει Coca Cola , όπως θεωρούσε λογικό και υγιεινό το κάπνισμα μέχρι πρότινος.

    Οι Οθωμανοί θεωρούσαν φυσιολογικό να έχουν και αγοράκια στα χαρέμια.Κατά τον ίδιο τρόπο ο γκεϊσμός είναι μια αρρώστια της εποχής και θα παρέλθει μαζί με την κατάρρευση της αυτοκρατορίας του δυτικού λεγόμενου πολιτισμού, με τον ίδιο τρόπο που παρήλθε ο Νέρωνας με τους συζύγους του.

    3.Κατανοητό το αφιλοσόφητον και η αδυναμία διάκρισης των όντως ηδονών από την ζωώδη ικανοποίηση ενστίκτων.
    Καλό θα ήταν να ξεφυλλίσεις λίγο τον Επίκουρο ή τον Επίκτητο.

  20. Pygoskelis PineLeaf said

    @Θρησκόληπτο και ομοφοβικό Βλήτο: Εγώ τα ομοφυλόφιλα παιδιά του pride μια χαρά τα βρίσκω και ομορφότατα. Αντίθετα βρίσκω αηδείς τους παχουλούς ευνούχους με το χρυσό καθίκι στο κεφάλι – καλή ώρα σαν την Κεραυνού η τον Μασκαριώτατο και παναγριώτατο Σεραφείμ- οι οποίοι ξερνάνε υποκριτικότατα οχετό αηδιών κατά της ομοφυλοφιλίας, τη στιγμή που επιδίδονται στις πρακτικές που καταδικάζουν για τους άλλους. Ή δεν επιδίδονται, με αποτέλεσμα να γίνονται κήτη από την πολυφαγία ή να παραληρούν θεολογικώς και αρλουμπολογικώς όπως ο κομπλεξικός Σεραφείμ Ρόουζ ή οι ψυχοπαθείς Παϊσιοι, Ρωμανίδηδες και λοιποί μισογύνηδες τράγοι.
    Οσο για την ομοφυλοφιλία υπήρχε πάντα στην ανθρωπότητα, και όσο για τις αηδίες που τράβηξες από το απευθυσμένο που έχεις στη θέση του εγκεφάλου για τον «γκεϊσμό» θα καγχάσουν απο τους τάφους τους τα ομοφυλόφιλα Διπλά πνεύματα των Ινδιάνων της Αμερικής (στα τρίβω στα μούτρα θεόπληκτε ναζωραίε: http://en.wikipedia.org/wiki/Two-Spirit ) τα οποια χριστιανικότατα κατέσφαξαν οι ομόπιστοί σου, ο Μαντζούσρι, οι Σαμάνοι και πολλοί άλλοι.
    Ο χριστιανισμός θα τελειώσει, η φυσική παραλλαγή της ομοφυλοφιλίας υπήρχε πριν απο αυτόν και θα υπάρχει και μετά από αυτόν,

  21. ΘΒ said

    @Φλυκταινοσκελίς

    Δεν περίμενα κάτι άλλο.
    Όταν διαρρηγνύονται οι δακτύλιοι (άνω και κάτω) προκύπτει ακράτεια και φθισικές παραλλαγές.

  22. Γιατρός Του Ικα said

    Mάλλον σ’αρέσουν τα σουσέλ,στις σούφρες είσαι ειδήμων,
    βρέ μπάς και σε ξεκώλιαζε και σένα ο Φιλήμων;

  23. Ώπα, ΘΒ, συγκεκριμενοποίησε κάτι σε παρακαλώ: τι γνώμη έχεις για τις, ενδοσυζυγικές ας πούμε, σεξουαλικές επαφές οι οποίες δεν γίνονται με σκοπό την τεκνοποίηση;

  24. Θα πρέπει να επισκέπτομαι το παρων ιστολογιο ακόμα και όταν λείπω… Φαίνεται οτι χάνω μεγάλες στιγμές…
    ΙΜΔ

  25. Πυγοσκελής Ο Πευκοφυλλος said

    Εξαρτάται, ο αρχιδιδάσκαλος της νεορθοδοξίας και της παπαρολογίας Χρήστος Γιανναράς επιδοκιμάζει (αλλά υπόψην, ο σωστός και θεοπρεπής έρως είναι μόνο μεταξύ ανδρός και υποταγμένης συζύγου) ενώ οι Αγιορείτες το θεωρούν αδυναμία αλλά παραχώρηση (πως επιτρέπεται στον άρρωστο να φάει και εκτός νηστείας; έτσι)
    Καλά ο Θεόπληκτος Βλάξ έχει αθεράπευτη γαστρεντερική αναστροφή με εμπλοκή και του εγκεφάλου…

  26. Παιδιά, καλό θα ήταν να προσπαθούμε να μην κοσμούμε τόσο πολύ τους συνομιλητές μας με επίθετα. Όσο σκάρτα και να μας φαίνονται τα επιχειρήματά τους, όσο οπισθοδρομικό και να πιστεύουμε πως είναι το σύστημα αξιών τους, το μόνο που αρμόζει ως αντιπαράθεση είναι άλλα επιχειρήματα και άλλα συστήματα αξιών. Όχι επιθέσεις ad hominem.

    15:47

    Αν παρατηρήσετε ο ΘΒ είναι ευγενικός, και καταφεύγει σε χρήση επιθέτων μόνο προς απάντηση σε επίθετα με τα οποία τον στολίζουν οι αντίπαλοί του.

  27. ΘΒ said

    Πυγοσκελίς = αυτός που έχει τα ποδάρια του εκεί που είναι ο πισινός του.
    Πυγόνους= αυτός που έχει την εγκεφαλική του ενέργεια στραμμένη που είναι ο πισινός του

    ΓΛΩΣΣΑΡΙ
    ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    από το Λεξικό LIDDELL-SCOTT

    ΚΑΤΑΠΥΓΩΝ = ΚΙΝΑΙΔΟΣ = ΚΑΤΑΠΡΩΚΤΟΣ = ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΣ = ΠΕΠΟΡΝΕΥΜΕΝΟΣ = ΜΑΡΙΚΑΣ

    ΚΙΝΑΙΔΟΣ = ο κινών την Αιδώ, που με το πέρασμά του προκαλεί σε όλους ντροπή
    παραδομένος σε παρα φύσιν σαρκικές επιθυμίες, όλως δι όλου αισχρός, αχρείος, ασελγής
    ΚΙΝΑΙΔΙΑ = ΚΙΝΑΙΔΕΙΑ = η παρά φύσιν ασέλγεια
    ΚΙΝΑΙΔΕΥΟΜΑΙ = είμαι κίναιδος
    ΚΙΝΑΙΔΙΑΙΟΣ = ο παραδομένος εις εις παρα φύσιν επιθυμίας, ο παρά φύσιν ασελγής
    ΚΙΝΑΙΔΙΖΟΜΑΙ = άγω βίον κιναίδου, φέρομαι ως κίναιδος
    ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΑ = η παρά φύσιν ασέλγεια
    ΚΙΝΑΙΔΟΓΡΑΦΟΣ = ο γράφων περί ασελγειών
    ΚΙΝΑΙΔΟΛΟΓΕΩ = ομιλώ περί αισχρών και ασελγών πραγμάτων (ΚΙΝΑΙΔΟΛΟΓΙΑ, ΚΙΝΑΙΔΟΛΟΓΟΣ)
    ΚΙΝΑΙΔΩΔΗΣ = κατά τον τρόπο των κιναίδων

    ΚΑΤΑΠΥΓΩΝ = κίναιδος
    ΚΑΤΑΠΥΓΟΣΥΝΗ = κτηνώδης όρεξις, σαρκική επιθυμία παρά φύσιν
    ΚΑΤΑΠΥΓΙΖΩ = ενεργώ ως καταπύγων, είμαι κίναιδος, την πυγήν επί πολύ μεταφέρει εν τω βαδίζειν, περπατώ κουνιστά

    ΚΑΤΑΠΡΩΚΤΟΣ = ο καταπύγων
    ΚΑΤΑΠΡΩΚΤΙΖΩ = καταπυγίζω

    ΑΣΕΛΓΕΙΑ = ακολασία, η μετά θρασύτητος βία, λαγνεία, ακολασία, αισχρότης, ΥΒΡΙΣ
    ΑΣΕΛΓΗΣ = ο ακόλαστος, ο κτηνώδης, αισχρός, βίαιος
    ΑΣΕΛΓΗΜΑ = ΥΒΡΙΣ = ασελγής πράξις
    ΑΣΕΛΓΟΜΑΝΕΩ = είμαι εμμενώς ασελγής

    ΥΒΡΙΣ = πράξις ακόλαστη ασελγής, φθείρειν ασελγώς γυναίκας και παίδας
    ΥΒΡΙΖΩ = φέρομαι υβριστικώς με χρήση βίας, βιάζω, ακολασταίνω, παραδίδομαι υπερμέτρως σε ηδονές, επί σαρκικής ηδονής ακολασταίνω ή ασελγαίνω
    ΥΒΡΙΣ ΔΙ ΑΙΣΧΡΟΥΡΓΙΑΣ = ΣΚΛΗΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ με ποινή έως και θανάτου
    ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΣ = ακόλαστος επί προσώπων

    ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΣ = ο κίναιδος, ο τιμωρημένος εκ ραφανισμού μοιχός
    ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΙΑ = η κατάστασις κιναίδου

    ΜΑΡΙΚΑΣ = κίναιδος
    η ρίζα ΜΑΡ- εκτός της εννοίας του απαστράπτοντος σημαίνει και χοροπήδημα, πήδημα πάνω-κάτω… εξ ου και μαρ-μαρυγή

    @Διαγόρα

    Ευχαριστώ για την διαχρονική προάσπιση του δικαιώματος λόγου.
    Φαίνεται οτι μερικοί-ές νομίζουν ότι ζούν στην εποχή του Ροβεσπιέρου ή του Στάλιν και νομίζουν ότι ασκώντας λεκτική βία μπορούν να επικρατήσουν. Κούνια που του κούναγε!
    Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει.

    Επί τούτοις που θα΄λεγαν κι οι παππούδες μας, εύχομαι σε όλους-ες Καλή νέα χρονιά, καλά μυαλά και κυρίως καλές καρδιές.

  28. Γιατρός Του Ικα said

    @Διαγόρα
    Υπάρχουν απόψεις που συνιστούν προσβολή καθαυτές χωρίς να είναι ανάγκη να καταφύγει ο φορέας τους σε «ειδικό» λεξιλόγιο.Η απάντηση μέσω ευθέων προσβολών απλά υποκαθιστά τις ισορροπίες.Παρόλα αυτά εγώ επιβεβαιώνω τον σεβασμό μου στην φιλοξενία σου και ανακαλώ το (ούτως ή άλλως) μη πρωτότυπο πόνημά μου για χάρη σου.Καλή χρονιά.

  29. theotherone said

    Ερώτηση προς Διαγόρα : δεδομένου ότι, όπως ανάφερες πριν από το σχόλιο του «notice», η μόνη σεξουαλική διαστροφή είναι η έλλειψη σεξουαλικής δραστηριότητας (αν κατάλαβα καλά τί λες), να υποθέσω ότι θα προτιμούσες ο υποθετικός 25χρονος γιος σου να είναι σε ομοφυλοφιλική σχέση παρά να μην μπορεί να βρει γκόμενα?

    Ερώτηση προς ΘΒ : δεδομένης της επιμονής σου σε αυτό που πολλοί ομοφυλόφιλοι χαρακτηρίζουν απαξιωτικά «συμπεριφορά queen» και κατακρίνουν και οι ίδιοι, να υποθέσω ότι το βασικό σου πρόβλημα είναι η παρενδυσία και η θηλυπρέπεια, αντί για την σεξουαλική παρέκκλιση καθεαυτή?

  30. Theotherone, όχι, νομίζω ότι δεν είπα, και σίγουρα ούτε εννόησα, ότι «η μόνη» σεξουαλική διαστροφή είναι η έλλειψη σεξουαλικής δραστηριότητας για κάποιον που έχει ξεπεράσει το 40ο, ας πούμε, έτος της ηλικίας του. Αυτό που υποστήριξα είναι ότι αποτελεί και αυτό σεξουαλική διαστροφή.

    Για την ακρίβεια ίσως να πρέπει να κάνω μια διόρθωση εδώ, και αποφεύγοντας τον παρεξηγήσιμο ίσως όρο «διαστροφή» να πω απλά ότι όσο «αποκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά» είναι η ομοφυλοφιλία, άλλο τόσο «αποκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά» είναι και η αγαμία.

    Έτσι λοιπόν υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους το να κατηγορεί ο συγκεκριμένος μισαλλόδοξος αγάμητος τους ομοφυλόφιλους είναι πάρα πολύ μεμπτό: ο ένας λόγος είναι βέβαια αυτό που έχουν υποστηρίξει και οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι, ότι δηλαδή η οποιαδήποτε αποκλίνουσα συμπεριφορά, σεξουαλική ή όχι, δεν συνιστά λόγο για να στοχεύεται, να περιθωριοποιείται, και να γίνεται αντικείμενο μίσους κάποια μειοψηφική μερίδα του πληθυσμού. Ο άλλος λόγος είναι ότι πολύ απλά έχει και ο ίδιος το δικό του «σεξουαλικό κουσούρι». Αυτά βέβαια, από μια νατουραλιστική σκοπιά των πραγμάτων. Από τη θρησκευτική σκοπιά, η απόκλιση των ομοφυλόφιλων λέγεται «αμαρτία», ενώ η δική του η απόκλιση λέγεται «αρετή». Γι’ αυτό και η θρησκεία είναι εγγενώς μισαλλόδοξη και εγγενώς παράλογη.

    Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω φαντάζομαι πως θα απέσυρες το ερώτημά σου σχετικά με το αν θα προτιμούσα ο υποθετικός 25χρονος γιος μου «να είναι σε ομοφυλοφιλική σχέση παρά να μην μπορεί να βρει γκόμενα».

  31. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Για γέλια και για κλάμματα η απόπειρα να εξομοιώσεις την σεξουαλική αποχή για λόγους πίστεως με την ομοφυλοφιλία.
    Όλοι οι αρχαίοι πολιτισμοί και κυρίως ο αρχαιοελληνικός , προς τονμ οποίο φαίνεται να διάκεισαι φιλικότερα, είχαν στις τάξεις τους άγαμους-ες υπηρέτες των θεών, προς τους οποίους απένειμαν ιδιαίτερες τιμές και αξία.

    (βλ.Σίβυλες)

    Το σπουδαιότερο οικοδόμημα της αρχαίας Ελλάδας ονομαζόταν ΠΑΡΘΕΝΩΝ, προς τιμήν της Αθηνάς Παρθένου.
    Ενώ προς τους κιναίδους η απαξία απεικονίζεται απλώς και μόνο με την ανάγνωση του σχετικού λεξιλογίου της αρχαίας αργκό.

    Λοιπόν, αφού η απάντηση σου στο ερώτημα τον γιόκα σου είναι προφανής, τι να σου ευχηθώ;
    Να τον καμαρώσεις ίδιο Ταχτσή;

    (στα σοβαρά , το παιδάκι δεν φταίει τίποτα για τις ιδεολγψίες των γονιών του.Το πιθανόερο είναι πως θα πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων όλη την αθειστική μπουρδολογία μόλις καταλάβει τις καταστροφικές συνέπειες της για την ζωή και τον κόσμο. Αυτη την προοπτική ενισχύει και η φυσική αντιδραστικότητα των παιδιών προς τα πιστεύματα των γονιών τους)

  32. Δανάη said

    Θα ήθελα απλά εδώ να πω, ότι παρθένες ιέρειες υπήρχαν στην αρχαιότητα, όπως και στις μέρες μας υπάρχουν οι αντίστοιχοι παρθένοι αφιερωμένοι στο θεό (τους). Η διαφορά -κατ’εμέ πάντα- είναι ότι εκείνες οι αρχαίες παρθένες δεν έβγαιναν να «την πουν» στους ομοφυλόφιλους της εποχής τους, ούτε να ασκήσουν κριτική και να εξηγήσουν ποια σεξουαλική επιλογή είναι σωστή και ποια όχι. Κάτι που οι σύγχρονοι παρθένοι δεν δείχνουν να σέβονται, αλλά σπεύδουν δημοσίως να κατακρίνουν σεξουαλικές συμπεριφορές που, κατά τη γνώμη μου, η ίδια η Φύση δημιούργησε.

  33. ΘΒ said

    Πλάτωνος Νόμοι 636c

    «Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν.»

    «Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησί τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθή σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή ενν.) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν). »

    Πλάτωνος Νόμοι 840de

    «…ως ου χείρους ημίν είναι τους πολίτας ορνίθων και άλλων θηρίων πολλών, οι κατά μεγάλας αγέλας γεννηθέντες, μέχρι μεν παιδογονίας η ίθεοι και ακήρατοι γάμων τε αγνοί ζώσιν, όταν δ’ εις τούτο ηλικίας έλθωσι, συνδυασθέντες άρρην θηλεία κατά χάριν και θήλεια άρρενι, τον λοιπόν χρόνον οσίων και δικαίως ζώσιν, εμμένοντες βεβαίως ταίς πρώταις της φιλίας ομολογίαις δειν δη θηρίων γε αυτούς αμείνους είναι.»

    «Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζουν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζουν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει λοιπόν αυτοί (δηλ οι πολίτες) να είναι ακόμη καλύτεροι από τα θηρία».

  34. Δανάη said

    Να υποθέσω, αγαπητέ ΘΒ, ότι με τα παραθέματα αυτά από τον Πλάτωνα θέλεις να δείξεις πως θεωρείς τον αρχαίο πρόγονο αυθεντία στο θέμα των σεξουαλικών σχέσεων και δη των επιταγών της Φύσης στο θέμα αυτό?
    Για πες μου τότε, πως δικαιολογείται το γεγονός πως υπάρχει ομοφυλοφιλία και στα ζώα στη φύση? ή μήπως πλήττει αυτά μόνο που δεν ζουν με ευλάβεια (?) και δεν είναι νομοταγή ?

    Αλλά το θέμα μας βασικά εδώ, δεν είναι αν η ομοφυλοφιλία είναι κάτι «φυσιολογικό» ή όχι, αλλά το εάν κάποιος έχει δικαίωμα να βγαίνει δημόσια (και μάλιστα ως εκπρόσωπος του θεού επί γης) και να στηλιτεύει ανθρώπους για τις σεξουαλικές τους επιλογές και προτιμήσεις. Για ένα θέμα δηλαδή καθαρά προσωπικό του καθενός, που στο κάτω κάτω δεν ενοχλεί κανέναν και αφορά μόνο τον εαυτό του (και το κρεβάτι του).

    Και πώς στην τελική αυτό συνδυάζεται με τον θεό της απέραντης αγάπης προς όλα τα πλάσματα που αυτός δημιούργησε (λέμε τώρα…)?

  35. ΘΒ said

    Aγαπητή,

    Είναι σχετικά απλά τα πράγματα:
    η ομοφυλοφιλία στα ζώα και ειδικά στα πρωτεύοντα θηλαστικά είναι μια εξόχως περιστασιακή συμπεριφορά και δεν μπορεί να είναι αλλιώς αφού δεν εξυπηρετεί την αναπαραγωγή και διαιώνιση του είδους.

    Ασφαλώς και η κοινωνία υποχρεούται να ελέγχει τις συμπεριφορές που θεωρεί ότι την υπονομεύουν.

    Πχ. έχω την δυνατότητα να έχω όσους ιούς θέλω στον υπολογιστή μου , να τους αφήνω να καταστρέφουν το software και το hardware μου , όμως μόλις συνδεθώ στο διαδίκτυο και αρχίσουν οι ιοί αυτοί να διασπείρονται, η κοινότητα των χρηστών του διαδικτύου θα με επισημάνει και θα με με απομονώσει αν δεν περιορίσω εγκαίρως την επικίνδυνη για την κοινότητα ,διαδικτυακή συμπεριφορά μου.

    Με αυτό το απλό παράδειγμα από την κυβερνητική γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί ο καθένας μας μπορεί να κοιμάται με άλλους ανθρώπους, ζώα, πτηνά κατα το δοκούν , μέχρι όμως ενός ορισμένου σημείου .

    Ααυτό το σημείο που χτυπάει κόκκινο , το θέτους οι αξίες και το πολιτιμσικό υπόβαθρο της εκάστοτε κοινωνίας.

    Μπορεί για κάποιους να είναι ιδανική η κατάσταση στην Ταϋλάνδη με την φρέσκια σάρκα απλωμένη παντού και διαθέσιμη για μερικές δεκάρες .

    Η γνώμη του πτωχού ΘΒ και μερικών εκατομμυρίων ακόμη συνελλήνων είναι διαφορετική.

  36. ΘΒ:

    Πρώτον: τα «646c» και «840de» που συμπεριέλαβες στο σχόλιό σου για να το κάνεις πιο, εεε, «επίσημο», αναφέρονται σε κάποιο σύστημα καταλογοποίησης το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθεί, γιατί αλλιώς δεν έχουν κανένα νόημα.

    Δεύτερον: (αντιγράφω αυτούσιο το πρότυπο #32 έτοιμης απάντησης προς τον ΘΒ:) «τελείς υπό σύγχυση ως προς τις πεποιθήσεις μου, και προσπαθείς να φέρεις επιχειρήματα στις συζητήσεις μου που δεν έχουν εφαρμοσιμότητα στο τι πρεσβεύω. Εγώ δεν είμαι κανένας αρχαιολάτρης, σε παρακαλώ λοιπόν μην μου μιλάς σα να ήμουν.»

    Τρίτον: οι συσχετίσεις που κάνει ο Σωκράτης ήταν πολύ δημοφιλείς στην εποχή του, γιατί έδιναν στους αρχαίους ημών την ευκαιρία να συζητούν περί ανέμων και υδάτων χωρίς να χρειάζεται να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους για να κάνουν κάποιο πείραμα ή για να κάνουν κάποια απλή παρατήρηση σχετικά με τον κόσμο γύρω τους, και να δουν ότι υπάρχουν και ζώα που επιδίδονται στην ομοφυλοφιλία, αλλά δεν έχουν πέραση πλέον σήμερα. Σήμερα η φιλοσοφία έχει ωριμάσει αρκετά ώστε να αποφεύγει όλως δι όλου την πρωτόγονη και αφελή μέθοδο της αποδείξεως δια της συσχετίσεως που τόσο άρεσε στους αρχαίους ημών. Ακόμα και έξω από το χώρο της φιλοσοφίας, ο τρόπος σκέψης του σημερινού ανθρώπου έχει εξελιχθεί αρκετά ώστε πλέον σήμερα να μην κάνουμε απόπειρες συσχέτισης παρά μόνο ανάμεσα σε συσχετίσιμα πράγματα.

    Τέταρτον: Ακόμα και κανένα άλλο ζώο να μην επιδιδόταν σε ομοφυλοφιλία, αυτό δεν πάει να πει πως οφείλουμε στο παραμικρό να πράττουμε όπως τα ζώα. Τα ζώα δεν τρώνε μελομακάρονα. Μήπως δεν θα έπρεπε να τρώμε ούτε εμείς μελομακάρονα; Τα ζώα δεν πήγαν ποτέ στη σελήνη. Μήπως δεν θα έπρεπε να είχαμε πάει ποτέ ούτε εμείς στη σελήνη;

    Πέμπτον: ευτυχώς σήμερα έχουμε ξεφύγει από την κατάντια στην οποία βρισκόμασταν σε περασμένες εποχές, όπου κάποιος πολιτικός ή κάποιος ρήτορας θα μπορούσε να επηρεάσει τους νομοθέτες ως προς το πως πρέπει να ζουν τη ζωή τους «οι πολίτες μας». Ο καθένας είναι ελεύθερος να ζήσει τη ζωή του όπως θέλει, και νοοτροπίες του τύπου «εγώ θα σου πω πως θα ζήσεις τη ζωή σου» απαντώνται μόνο σε κάτι εκκολαπτήρια φασιστοειδών όπως οι κόλποι της εκκλησίας.

  37. Δανάη said

    Αγαπητέ ΘΒ, λες :

    «η ομοφυλοφιλία στα ζώα και ειδικά στα πρωτεύοντα θηλαστικά είναι μια εξόχως περιστασιακή συμπεριφορά και δεν μπορεί να είναι αλλιώς αφού δεν εξυπηρετεί την αναπαραγωγή και διαιώνιση του είδους.»

    Το ότι είναι περιστασιακή το λες εσύ. Δεν τεκμηριώνεται από πουθενά, ειδικά αν μείνουμε στον τομέα της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. Αλλά κι αν ακόμα δεχτώ πως είναι έτσι, το ότι δεν εξυπηρετεί την αναπαραραγωγή και διαιώνιση του είδους είναι επαρκής λόγος για να την κατηγορούμε ή ακόμα χειρότερα να στοχοποιούμε και να περιθωριοποιούμε τους ομοφυλόφιλους?

    «Ασφαλώς και η κοινωνία υποχρεούται να ελέγχει τις συμπεριφορές που θεωρεί ότι την υπονομεύουν».

    Ειλικρινα, ψάχνω να βρω τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία υπονομεύεται από την ομοφυλοφιλία. Μήπως εμποδίζει τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια να παντρεύονται και να κάνουν όσους απογόνους θέλουν? Μήπως είναι κολλητική? Εγώ βλέπω πως ο πλανήτης μας σηκώνει ήδη πάνω από 6 δις ανθρώπους και η αναπαραγωγή είναι το μόνο πρόβλημα που δεν έχει.

    «Με αυτό το απλό παράδειγμα από την κυβερνητική γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί ο καθένας μας μπορεί να κοιμάται με άλλους ανθρώπους, ζώα, πτηνά κατα το δοκούν , μέχρι όμως ενός ορισμένου σημείου . Ααυτό το σημείο που χτυπάει κόκκινο , το θέτους οι αξίες και το πολιτιμσικό υπόβαθρο της εκάστοτε κοινωνίας.»

    Συγγνώμη, αλλά εδώ μπερδεύτηκα. Τελικά η ομοφυλοφιλία είναι ή δεν είναι κάτι κακό για την κοινωνία? Ή μήπως το πρόβλημα δημιουργείται, όταν ο ομοφυλόφιλος εκδηλωθεί και τολμήσει να δείξει αυτό που πραγματικά είναι, ενώ αν τα κάνει όλα κρυφά, τότε είναι όλα καλά και η κοινωνία δεν έχει κανένα πρόβλημα? Συγγνώμη, αλλά μόνο στα δικά μου αυτιά αυτό ακούγεται άκρως υποκριτικό?

    «Η γνώμη του πτωχού ΘΒ και μερικών εκατομμυρίων ακόμη συνελλήνων είναι διαφορετική.»

    Αν η γνώμη σου, ΘΒ, συμφωνεί με αυτό που γράφω παραπάνω (για την υποκρισία), τότε σίγουρα δεν θέλω να ανήκω στα εκατομμύρια (?) των συνελλήνων που σκέφτονται έτσι. Καλύτερα μειοψηφία και με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και στην ελευθερία της έκφρασης, της αυτοδιάθεσης και της διαφορετικότητας.

  38. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Η αναφορά μου στα ζώα έγινε εξ αφορμης σχετικού , πιθανόν ρητορικού, ερωτήματος της Δανάης.
    Έχει δίκιο κατα τα άλλα; τα ζώα δεν εφηύραν ατομική βόμβα, δεν καίνε ζωντανούς χιλιάδες όμοιους τους, δεν έφτιαξαν βασανιστήρια, ούτε χαίρονται προκαλώντας πόνο στους όμοιους τους, δεν… δεν… δεν ….

    Το «να ζήσει ο καθένας τη ζωή του όπως θέλει» είναι τέκνο ανώμαλων νόων τύπου Aleister Crowley, καθώς παραβιάζει τα «κατασκευαστικά πρότυπα» του ανθρώπου και αυτό είναι ξεκάθαρο για όποιος μπορεί να δει λίγο μακρύτερα από τη μύτη του .

    @Δανάη

    Υπάρχει ένα νεόκοπο κίνημα για απόδοση κάποιας μορφής ατομικών δικαιωμάτων στα πρωτεύοντα ζώα.
    Με τον κατήφορο που έχει πάρει ο εξαχρειωμένος δυτικός «πολιτισμός» σε λίγο θα έχουμε γαμικές σχέσεις μεταξύ των λεγομένων πρωτευόντων: ανθρώπου-γορίλα-χιμπαντζή-ουραγκοτάγκου.

    Οι γαμικές σχέσεις τέτοιου είδους είναι ίδιες κι απαράλαχτης ποιότητας με αυτές μεταξύ ομοφύλων: παρα΄φύση, αρρωστημένες, διεστραμμένες αποκυήματα νοσηρών νόων.

  39. Γιατρός Του Ικα said

    Πιό παραφύσιν,αρρωστημένες και διεστραμμένες από το να συγκρίνεις τις σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ συναινούντων ενηλίκων με κτηνοβασία;
    Τα κατασκευαστικά πρότυπα που τα πληροφορήθηκες παρεπιπτώντως;Σας δώσανε το manual στο κατηχητικό;

    Από μένα πάντως για όλα αυτά τα ωραία και διδακτικά ένα δωράκι (Προσοχή στο ρεφραίν)

  40. ΘΒ: πες μας σε παρακαλώ, ποιά θα έπρεπε να είναι, κατά τη γνώμη σου, η ενδεικνυόμενη στάση της κοινωνίας απέναντι σε όλους αυτούς τους αρρωστημένους, διεστραμμένους, μετέχοντες σε παρά φύση σχέσεις; Με λεπτομέρειες παρακαλώ.

  41. ΘΒ said

    @Ika

    Aν δεν κάνω λάθος η παρενδυσία, ο φετιχισμός, ο σαδομαζοχισμός θεωρούνται ακόμα διαταραχές , σύμφωνα και με τις τελευταίες εκδόσεις των ψυχιατρικών εγχειριδίων , παρότι είναι πράξεις που συμβαίνουν μεταξύ συναινούντων ενηλίκων και παρατίθενται δίπλα στην κτηνοβασία.

    @Διαγόρα

    Να διοργανώνονται μηνιαίες εκδηλωσεις από την Ακαδημία Αθηνών και να βραβεύονται οι εφευρετικότεροι.
    Κατόπιν δε να τους καλούν τα σχολεία για να μιλούν για τις εμπειρίες τους ώστε να πάψουν αυτά τα φοβικά σύνδρομα περί υπάρξεως δύο φύλων , δημιουργίας οικογένειας κλπ κλπ

  42. Πως γίνεται βρε παιδί μου και όποτε μας ρωτάς κάτι εμείς απαντάμε σοβαρά, ενώ όποτε σε ρωτάμε εμείς κάτι απαντάς με αστεϊσμούς και υπεκφυγές;

  43. Ένθεε

    Μια ερώτηση: γιατί θεωρείς πως ένας άθεος δεν έχει προσευχηθεί ποτέ; Κι επίσης ένας άθεος έχει κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρεται για μια θρησκεία που κάνει ό,τι θέλει στην χώρα του και τον ενοχλεί πραγματικά και ουσιαστικά. Ένας παρθένος (ή ο οποιοσδήποτε εδώ που τα λέμε) γιατί μπορεί να ενοχλείται από τις σεξουαλικές επιλογές των άλλων; Τον βιάζουν ή του χαλάνε την αισθητική του;

    ΘΒ

    Η ομοφυλοφιλία δεν μεταδίδεται. Δεν είναι ασθένεια. Άτομα που έχουν μεγαλώσει σε αυστηρά συντηριτικό περιβάλλον έχουν γίνει ομοφυλόφιλοι. Γιατί είναι φυσιολογικό και βιολογικό το θέμα, δεν μπορούσαν να μην γίνουν. Απλά. Θεωρώ πως ελάχιστες περιπτώσεις δεν είναι βιολογικές κι είναι θέμα επιλογής. Γιατί όταν νιώθεις έλξη για κάποιον την νιώθεις, τέλος, τι να κάνουμε τώρα; Δεν ελέγχεται αυτό, δεν μπορείς να πεις «α όοοοχι, δεν θα νιώσω έλξη για αυτόν γιατί έχει μεγάλη μύτη», ομοίως δεν «μπορείς να πεις δεν θα νιώσω έλξη για αυτόν γιατί ανήκουμε στο ίδιο φύλο». Αυτό απλά συμβαίνει. Έχεις μιλήσει ποτέ με ομοφυλόφιλο;

    Και επίσης τι έγινε που υπήρχαν παρθένες ιέρειες; Υπήρχαν επίσης και ιέρειες που λάμβαναν μέρος σε όργια. Και;;; Εμάς γιατί μας νοιάζει αυτό και γιατί μας αφορά;;

    Και γενικότερα, γιατί πρέπει να παρεξηγούνται τα πάντα; Χαίρω πολύ δεν θεωρώ πως είναι ανώμαλος όποιος δεν κάνει σεξ (ειδικά αν θέλει αλλά δεν βρίσκει σύντροφο την παρούσα στιγμή όπως αναφέρθηκε κάπου). Όμως θεωρώ το σεξ κάτι πολύ φυσιολογικό και όμορφο και έχω δει πως άτομα που απέχουν συνειδητά έχουν ένα κάρο ψυχολογικά προβλήματα – αλλά δεν ήταν ανώμαλοι (αυτό το στηρίζω σε άτομα που έχω γνωρίσει, δεν έχω στοιχεία έρευνας).

    Απάντα αν μπορείς σοβαρά και σ’αυτό που σε ρώτησε ο Διαγόρας, με ενδιαφέρει πολύ να μάθω την γνώμη σου.

  44. ΘΒ said

    @Iokaste

    Kατ΄αρχάς, καλή χρονιά!
    Για τα όσα λές, χαλάλησε μισή ώρα από τη ζωή σου και άκουσε αυτό

    http://istologio.org/?tag=%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%82

  45. ΘΒ είπε

    Με τον κατήφορο που έχει πάρει ο εξαχρειωμένος δυτικός «πολιτισμός» σε λίγο θα έχουμε γαμικές σχέσεις μεταξύ των λεγομένων πρωτευόντων: ανθρώπου-γορίλα-χιμπαντζή-ουραγκοτάγκου.

    Καλύτερα να τα γαμάς παρά να τα σκοτώνεις στο κυνήγι για διασκέδαση ;-)
    Καλή χρονιά, ΘΒ !!

  46. […] * από το Διαγόρα το Μήλιο […]

  47. […] https://diagoras.wordpress.com/2009/12/06/virgin_male_in_dress/ […]

  48. ... said

    Είναι πολύ λυπηρό να βλέπει κανείς όλους εσάς να έρχεστε σε αντιπαράθεση για ένα τόσο σημαντικό θέμα. Πρώτον, ο Θεός από την αρχή της Δημιουργίας έπλασε τον Αδάμ και την Εύα, έναν άντρα και μία γυναίκα, όχι 2 άντρες ούτε 2 γυναίκες. Ο λόγος ύπαρξης της επαφής 2 συντρόφων είναι η δημιουργία απογόνων. Όπως ξέρουμε όλοι 2 άντρες μεταξύ τους δεν μπορούν να κάνουν παιδιά για «ευνόητους λόγους», το ίδιο ισχύει και για 2 γυναίκες..Οπότε για τους πιστούς είναι ξεκαθαρισμένο το θέμα περί ομοφυλοφιλίας. Για τους υπόλοιπους που είναι άθεοι και δεν αποδέχονται τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό, μην ανησυχείτε!! Αυτοί οι σπουδαίοι άνθρωποι που ΕΣΕΙΣ αποκαλείτε «Παρθένους άνδρες ντυμένους με φόρεμα που κατακρίνουν τους ομοφυλόφιλους για την αλλοτριωμένη σεξουαλικότητά τους», προσεύχονται για εσάς, ώστε να βρεθείτε στο σωστό δρόμο. Το αν θα βρεθείτε ή όχι, όμως, δεν εξαρτάται μόνο από το Θεό, αλλά και από εσάς.

  49. Το σχόλιο της «…» είχε πιαστεί στη σπαμιέρα, και μόλις το αποκατέστησα.

  50. Αγαπητή «…», επειδή το «…» είναι λίγο δύσκολο στην προφορά, θα σε αποκαλώ «Παόκι», ελπίζω να μην σε ενοχλεί. Αν σε ενοχλεί, ξαναγράψε χρησιμοποιώντας κάποιο ψευδώνυμο της προκοπής.

    Ο συλλογισμός σου ξεκινάει από μια εντελώς εσφαλμένη αφετηρία, και στη συνέχεια χειροτερεύει. Να σου εξηγήσω τα προβλήματα με όσα έγραψες.

    Κατ’ αρχήν, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όταν κάνεις λόγο για «επαφή 2 συντρόφων» εννοείς το σεξ. (Μια λέξη αντί για τρεις, τρία γράμματα αντί για δεκαπέντε, και το κυριότερο, δεν μιλάμε με υπονοούμενα.) Άρα η παραπάνω εσφαλμένη φράση μεταφράζεται στην εξής, εξίσου εσφαλμένη φράση: «Ο λόγος ύπαρξης του σεξ είναι η δημιουργία απογόνων».

    Δεν ξέρω τι ηλικία έχεις, αν είσαι παρθένα ή αν έχεις κάνει μπόλικο σεξ στη ζωή σου, αν είσαι μητέρα ή αν είσαι καλόγρια, αλλά τέλος πάντων ακόμα και τουρίστρια από άλλο πλανήτη να είσαι, θα πρέπει ρίχνοντας μια ματιά γύρω σου να μπορείς να συνειδητοποιήσεις ένα απλό, ηλίου φαεινότερο γεγονός: οι άνθρωποι δεν κάνουν σεξ για τη δημιουργία απογόνων. Για την ακρίβεια, σε κοινωνίες που δεν είναι σεξουαλικά καταπιεσμένες, ο μέσος άνθρωπος κάνει σεξ μερικές χιλιάδες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής του, και το κυριότερο μέλημά του σε κάθε μια από αυτές τις χιλιάδες φορές (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι ακριβώς το πως θα αποφύγει να δημιουργήσει απογόνους! Επιστρατεύονται πάμπολλα μέσα, όπως προφυλακτικά, αντισυλληπτικές ουσίες, διαφόρων ειδών διαφράγματα, σπερματοκτόνες ουσίες, διπλά προφυλακτικά μην τύχει και το ένα σπάσει, υπολογισμός και αποφυγή των γόνιμων ημερών της γυναίκας, απόσυρση του πέους από τον κόλπο πριν την εκσπερμάτωση, χρήση διαφόρων άλλων κοιλοτήτων του σώματος, στοματικό σεξ, πρωκτικό σεξ, η τιμημένη ισπανική, η αλληλοϊκανοποίηση με τα χέρια, το σεξ ενόσω η γυναίκα είναι έγκυος και κατά συνέπεια ανίκανη να συλλάβει, και λοιπά πολλά. Έτσι λοιπόν ο μέσος άνθρωπος κάνει σεξ κατά τη διάρκεια της ζωής του μερικές χιλιάδες φορές με αποκλειστικό σκοπό την ευχαρίστηση, και μόνο μερικές δεκάδες φορές με σκοπό την τεκνοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι ο σχεδόν αποκλειστικός λόγος για τον οποίο κάνουμε σεξ είναι η ευχαρίστηση που αποκομίζουμε από αυτό, και τα συναφή οφέλη όπως η σύσφιξη της σχέσης. Η χρήση του σεξ για τεκνοποίηση σε ποσοστό μηδέν κόμμα κάτι τοις χιλίοις είναι τόσο σπάνια που δεν χρειάζεται καν να τη συζητάμε.

    Αφού λοιπόν όλοι μας, ακόμα κι εσείς οι χριστιανοί, το σεξ το κάνουμε για την ευχαρίστηση, τι δουλειά έχετε εσείς να λέτε σε μια μερίδα του πληθυσμού ότι η πράξη τους είναι παρά φύση; Μήπως είστε λίγο υποκριτές; Μήπως είστε λίγο σαλταρισμένοι;

    Μα, ίσως να μου πεις, την αναφορά στην τεκνοποίηση την έκανες για να δείξεις το αφύσικο των ομοφυλοφιλικών σχέσεων όχι δια της επαγωγής, αλλά δια του παραλληλισμού. Ναι, σαφώς. Τους ξέρω πολύ καλά αυτούς τους παραλληλισμούς, τους οποίους εσείς οι χριστιανοί τείνετε να τους παίρνετε ολίγον το πλέον του δέοντος στα σοβαρά. Το ίδιο έκανε τις προάλλες και ένας μεταπτυχιακός φοιτητής στο πανεπιστήμιο του Λάγκος, μπορείς να διαβάσεις γι αυτόν εδώ: Medical Daily: Nigerian Student ‘Debunks’ Homosexuality With Magnets: University Of Lagos Doctorate ‘Uses Science To Prove Gay Marriage Is Wrong’ κι εδώ: Huffington Post Gay Voices: Nigerian Student Uses Magnets To ‘Prove’ Gay Marriage Is Wrong

    Περιττό δε να σου πω, Παόκι, ότι το σεξ για ευχαρίστηση απαντάται και σε πολλά άλλα είδη του ζωικού βασιλείου εκτός από τον άνθρωπο. Θα αναφέρω τρία μόνο: τα γουρούνια, τους μπονόμπο, και τα δελφίνια. Η λίστα αυτή είναι μικρή επειδή μας είναι δύσκολο να κρίνουμε με βεβαιότητα αν ένα ζώο ευχαριστιέται το σεξ την ώρα που το κάνει, γιατί δεν μπορούμε να μπούμε μέσα στο μυαλό του και να νιώσουμε τι νιώθει. Η λίστα όμως των ειδών που επιδίδονται σε ομοφυλοφιλικό σεξ είναι πολύ μεγαλύτερη, καθότι μπορούμε να παρατηρήσουμε τι κάνουν τα ζώα. Ρίξε μια ματιά αν τολμάς, έχει ενδιαφέρον:

    Wikipedia: Homosexual behavior in animals – Some selected species and groups

    Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, παπάρια ξεκαθαρισμένο είναι το θέμα περί ομοφυλοφιλίας για τους πιστούς. Απλώς χάφτουν αυτά που τους σερβίρει η ιεραρχία της εκκλησίας, η οποία έχει συμφέρον να κρατά τις μάζες υπό την επιρροή της.

    Στάσου όμως, να σου πω και πως γίνεται χειρότερο το σχόλιό σου.

    Λες:

    Για τους υπόλοιπους που είναι άθεοι και δεν αποδέχονται τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό, μην ανησυχείτε!! Αυτοί οι σπουδαίοι άνθρωποι που ΕΣΕΙΣ αποκαλείτε «Παρθένους άνδρες ντυμένους με φόρεμα που κατακρίνουν τους ομοφυλόφιλους για την αλλοτριωμένη σεξουαλικότητά τους», προσεύχονται για εσάς, ώστε να βρεθείτε στο σωστό δρόμο. Το αν θα βρεθείτε ή όχι, όμως, δεν εξαρτάται μόνο από το Θεό, αλλά και από εσάς.

    Πρώτα απ’ όλα, μου λες ότι κάτι μαυροφορεμένοι μάγοι θα κάνουν κάτι μαγικά που τα ονομάζουν προσευχές για λογαριασμό μου. Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ, αν ο δήθεν τέλειος θεός σου έχει (όπως υποτίθεται ότι έχει) ένα δήθεν τέλειο σχέδιο για τον κόσμο αυτό, πως και θα το μεταβάλλει χάριν της επίκλησης κάποιου τραγόπαπα; Τελικά ήταν τέλειο το σχέδιο ή δεν ήταν; Ήξερε εκ των προτέρων ο θεός σου τι θα γίνει ή δεν ήξερε;

    Δεύτερον, μου λες ότι ο μαυροφορεμένος τράγος θα παρακαλέσει τον θεό σου ώστε εγώ να αλλάξω μυαλά. Εγώ. Να αλλάξω. Η θέλησή μου εμένα προφανώς και είναι να είμαι αυτός που είμαι, άθεος και ωραίος, αλλά εσείς θα βάλετε τα μαγικά σας μέσα για να επιφέρετε κάποια αλλαγή στην προσωπικότητά μου, ενάντια στις επιθυμίες μου. Και είμαι βέβαιος ότι αν κάτι τέτοιο ήταν δυνατόν θα το κάνατε κιόλας.

    Τρίτον και τελευταίον. Δηλαδή για πες μου, τι θα γίνει αν δεν βρεθώ στο σωστό δρόμο; ε; ρητορική βέβαια η ερώτηση, γιατί ξέρω ότι σύμφωνα με τις «ιερές» γραφές σας θα πάω στην κόλαση. Δηλαδή με απειλείς κιόλας.

    Δεν καταλαβαίνεις ότι η αρχαία και βάρβαρη ιδεολογία σου είναι όχι μόνο τρύπια και γελοία, αλλά ακόμα και όταν προσπαθεί να φανεί καλοσυνάτη, το κάνει με τόσο αφελή τρόπο, που καταντάει προσβλητική;

Σχολιάστε