Μια πίτσα απατεωνέσκα, παρακαλώ!
Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2012/04/16
Είπα λοιπόν σήμερα να παραγγείλω μια πίτσα. Άνοιξα το συρτάρι της κουζίνας που περιέχει τα μενού των διαφόρων φαγάδικων («ντελιβεράδικων» όπως θα έλεγε ο φίλος μου ο Κίτσος) κι έπιασα τα μενού των πιτσαριών. Η Domino’s Pizza αποκλείεται για λόγους που έχουμε αναφέρει παλιότερα, οπότε έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε Roma Pizza και Pizza Fan. Τη Roma Pizza την έχω υπόψιν μου, και είναι ικανοποιητική, κι έτσι είπα να δοκιμάσω για πρώτη φορά Pizza Fan, έτσι για αλλαγή.
Δεν είχα ξαναπαραγγείλει ποτέ από την Pizza Fan επειδή με ενοχλεί η όλη προσέγγισή τους στο marketing: τα μενού τους είναι χαοτικά σχεδιασμένα γιατί προφανώς αν ήταν απλά και λιτά θα εύρισκες αμέσως αυτό που ψάχνεις, και κάτι τέτοιο δεν θα ήταν επαρκώς «κούλ», είναι γενναιόδωρα διανθισμένα με βλακώδεις αγγλισμούς και με φωτογραφίες αντικειμένων άσχετων με την πίτσα και με οτιδήποτε φαγώσιμο, (προσφορές κλπ,) και συνήθως κάνουν μια απλοϊκή σε σημείο προσβλητικό της νοημοσύνης μου προσπάθεια να συσχετιστούν με την ποδοσφαιρική κουλτούρα, η οποία έτσι κι αλλιώς μου προκαλεί εμετό. Όλα αυτά με έκαναν ανέκαθεν να κρατάω μια απόσταση από το εν λόγω μαγαζί, αλλά παραδεχόμενος ότι δεν έχουν κατ’ ανάγκη σχέση με την πίτσα που φτιάχνουν, είπα να τους δοκιμάσω, μήπως και εκπλαγώ ευχάριστα. Πέρασα λοιπόν από το μαγαζί της γειτονιάς, πήρα ένα μενού, και πήγα σπίτι μου.
Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που βλέπετε παρακάτω, η πίτσα που επέλεξα κοστίζει €17.48. Συγκρατήστε αυτό τον αριθμό, είναι σημαντικός.
(συγγνώμη για τα σκισίματα, αλλά όπως καταλαβαίνετε το μάζεψα από τα σκουπίδια για τις ανάγκες του άρθρου.)
Πήρα λοιπόν τηλέφωνο, έδωσα την παραγγελία μου, και στο τέλος ο τύπος από την άλλη μεριά της γραμμής με ενημέρωσε ότι η παραγγελία μου επρόκειτο να μου κοστίσει €25 και κάτι. (Εδώ είμαστε, αρχίσαμε.)
Του είπα ότι η πίτσα που παραγγέλνω κοστίζει μόνο €17.48.
Με ρώτησε μήπως έχω παλιό μενού.
Του είπα ότι μου το είχαν μόλις δώσει σε μαγαζί τους.
Με ρώτησε μήπως κοιτούσα την τιμή της παραλαβής από το κατάστημα.
Του είπα όχι, γιατί αυτές οι τιμές είναι στην κίτρινη στήλη, και απ΄ ότι φαίνεται ισχύουν μόνο για μικρές πίτσες.
Μου είπε ότι δεν έχει στα χέρια του το μενού, κι έτσι δεν ξέρει τι λέει η κίτρινη στήλη. (Εμ βέβαια, τι τον πέρασα, για εργαζόμενο στην Pizza Fan;)
Με ρώτησε αν έχω κουπόνι, του είπα δεν ξέρω. (Οι κατάλογοι πολλές φορές έχουν ενσωματωμένα κουπόνια, αλλά δεν είχα σκοπό να ψάχνω μέσα σ’ αυτό το πολυσέλιδο καρακιτσαριό για να δω αν κάποιο απ’ όλα τα κουτάκια – καραγκιοζάκια ήταν κουπόνι.)
Μου είπε ότι η τιμή της πίτσας είναι €17.48 όταν έχω κουπόνι για 50% έκπτωση, αλλά χωρίς τέτοιο κουπόνι η τιμή είναι €25 και κάτι.
Του είπα ότι κάνει λάθος, γιατί εγώ έχω μπροστά μου τον τιμοκατάλογο, και ο τιμοκατάλογος λέει ότι η τιμή της πίτσας που παραγγέλνω είναι €17.48 ακριβώς, και δεν ξέρω τίποτα για κουπόνια, και δεν με ενδιαφέρει να μάθω. Ο τιμοκατάλογος λέει €17.48, άρα η τιμή είναι €17.48.
Μου ζήτησε να περιμένω, το συζήτησε με μια συνάδελφο, κι επέστρεψε ευγενέστατος, και με μια προφανή διάθεση να με εξυπηρετήσει, αλλά αναμασώντας τις ίδιες μαλακίες.
Του είπα «για να τελειώνουμε, τελευταία ευκαιρία: υπάρχει κάποιος τρόπος να έλθει αυτή η πίτσα στο σπίτι μου για €17.48;»
«χωρίς κουπόνι, όχι.» μου επανέλαβε.
«Ευχαριστώ, δεν θα πάρω,» του είπα, «και να διορθώσετε τα μενού σας», και το έκλεισα.
Και ρωτάω τώρα: δεν είναι παράνομο να αναγράφουν σε τιμοκατάλογο μια τιμή αλλά να προσπαθούν να χρεώσουν άλλη; Η ποιότητα της πίτσας που φτιάχνουν εξακολουθεί να μην έχει κατ’ ανάγκη σχέση με το γεγονός ότι είναι απατεώνες, αλλά απ’ ότι φαίνεται εμένα ήταν γραφτό μου να μην τη δοκιμάσω ποτέ. Σας διαβεβαιώνω, δεν πρόκειται να μου λείψει.
andreaszourdos said
Πολλές φορές στα ψιλά γράμματα αναφέρεται ότι αλλαγές σε τιμές γίνονται χωρίς προειδοποιήση κτλ, είναι κοινή τακτική αυτό, οπότε μάλλον δεν είναι παράνομο. Σίγουρα όμως είναι ενοχλητικό και βλακώδες. Nα υποθέσω πως αντί της πίτσας προτίμησες κάποιο ζωντανό βρέφος;
Διαγόρας ο Μήλιος said
Ανδρέα, κατ’ αρχήν, κατά δική τους παραδοχή, οι τιμές δεν είχαν αλλάξει. Ο ίδιος ο παραγγελιολήπτης παραδέχθηκε ότι οι αναγραφόμενες τιμές ήταν δήθεν μετά από κάποια (ασαφή) έκπτωση. Πράγμα που βρίσκω εξωφρενικό.
Αλλά έτσι κι αλλιώς, το ότι «αλλαγές σε τιμές μπορούν να γίνουν χωρίς προειδοποίηση» είναι μια διατύπωση που οφείλουν να κάνουν επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν οποιονδήποτε τυγχάνει να έχει ένα παλιό τιμοκατάλογό τους στα χέρια του. Αυτό σημαίνει ότι ο τιμοκατάλογος που ανά πάσα στιγμή έχεις στο σπίτι σου μπορεί να μην αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. Όταν όμως αλλάζουν οι τιμές είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν και τους καταλόγους που μοιράζουν από τη στιγμή της αλλαγής των τιμών και πέρα. Δεν έχουν δικαίωμα να μοιράζουν από τα μαγαζιά τους μενού που δείχνουν τιμές διαφορετικές από αυτές που ισχύουν. Ή, για να το πω διαφορετικά, οι τιμές που ισχύουν είναι αυτές που αναγράφονται στα μενού που διατίθενται στα καταστήματα, και οποιαδήποτε απόπειρα διαφορετικής χρέωσης είναι α-πα-τε-ω-νιά.
Manos Tzatz said
Η συγκεκριμένη πιτσαρία διαθέτει διαφορετικά είδη καταλόγων, ανάλογα με το πώς θα γίνει η παραγγελία. Το συγκεκριμένο φυλλάδιο περιλάμβανε τις τιμές με 50% έκπτωση, αφού αυτές ισχύουν για παραλαβή από το κατάστημα.
Η έκπτωση για παραγγελία από το σπίτι είναι 30% ή 40% νομίζω, εκτός κι αν έχεις εκπτωτικό κουπόνι. Λογικά θα το έγραφε κάπου στο φυλλάδιο, το οποίο -ομολογουμένως- είναι χαοτικό…
ο δείμος του πολίτη said
Μόνο αυτό είναι το μενού; Μήπως υπήρχε κάποια άλλη σελίδα; Μου κάνει εντρύπωση να κάνουν τέτοια απάτη, εκτός κι αν (υποτίθεται) ότι έληξε η προσφορά…
Διαγόρας ο Μήλιος said
Δείμο, το μενού είναι, όπως είπα, πολυσέλιδο. Όμως σε καμία άλλη σελίδα δεν υπάρχει κάτι που να μοιάζει με τιμοκατάλογο για τις πίτσες τους. Και, εν πάση περιπτώσει, δεν είμαι υποχρεωμένος να μαντέψω τι είναι τιμοκατάλογος και τι όχι. Αν ψάχνω μέσα στο φυλλάδιό τους για τιμοκατάλογο, και βρω έναν πίνακα με τιμές και προϊόντα, τότε αυτό είναι εξ ορισμού ο τιμοκατάλογος, και η αναζήτησή μου έχει τελειώσει.
Pompeja said
Μία πίτσα 17μισι ευρώ; (Μην πω για τα 25). Κι εμείς οι βλάκες στην περιφέρεια την παίρνουμε 6 ευρώ. Σα δε ντρεπόμαστε, φτωχοί
Pompeja said
Υ.Γ. Στην Αγγλία φέτος την παίρναμε (takeaway πάντα) 11-13 λίρες, δηλαδή γύρω στα 13-14,5 γιούρος (Domino pizza). Στας Αθήνας 25; Λεφτά υπάρχουν
Τεμπελόσκυλο said
Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο της πιτσαρίας, επειδή παίρνω συχνά delivery, να πω δυό πράγματα:
Όπως λέει και ο Manos Tzatz παραπάνω, η συγκεκριμένη πιτσαρία έχει διάφορα είδη εκπτώσεων, αναλόγως με τον τρόπο που παραγγέλνεις. Η στάνταρ έκπτωση για παραγγελίες στο σπίτι είναι 30%, αλλά κυκλοφορούν και κουπόνια για έκπτωση 50%. Μάλιστα κυκλοφορούν τόσο ευρέως (μέχρι και σε ταξί έχω δει) που πλέον σχεδόν όλοι παραγγέλνουν από την πιτσαρία με αυτά. Γι’ αυτό (φαντάζομαι) ο κατάλογος που έχεις στα χέρια σου αναγράφει μόνο την κανονική τιμή (34.96€) και την τιμή με έκπτωση 50% (17.48€). Τα 25€ περίπου που σου είπε ο τύπος είναι η αρχική τιμή (34.96€) με 30% έκπτωση.
Όλα αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι ο κατάλογος είναι άθλιος και ότι κάποιος κάλλιστα μπορεί να μπερδευτεί και να νομίσει ότι η τιμή με την έκπτωση 50% είναι η τελική τιμή για όλους, ανεξαρτήτως κουπονιών. Δεν έχω κατάλογο μπροστά μου ώστε να δω αν και τι αναφέρει στα ψιλά γράμματα. Γενικότερα, θα σου πρότεινα όταν πρόκειται για μεγάλες αλυσίδες εστιατορίων να κοιτάς τους καταλόγους online, μιας και είναι πιο ενημερωμένοι. (Στην συγκεκριμένη πιτσαρία ο online κατάλογος σε ρωτάει πρώτα αν έχεις κουπόνι για 50% ή κάποια άλλη έκπτωση, και μετά σου παρουσιάζει τις τιμές με βάση αυτό που έχεις επιλέξει.)
Όσο για την πίτσα της συγκεκριμένης πιτσαρίας, μια χαρά είναι, αν και προσωπικά μου αρέσει η Domino’s περισσότερο. Παλιά έπαιρνα συχνά, τώρα που μετακόμισα και υπάγομαι στο κατάστημα Ηλιούπολης έχω σταματήσει γιατί η εξυπηρέτηση είναι άθλια. Αγενέστατοι ντελιβεράδες, υπερβολικές καθυστερήσεις, μέχρι και λάθος παραγγελία μου έχουν φέρει, οπότε τους έκοψα.
κουκαρατσας said
δεν έχασες και τίποτα διαγόρα. η συγκεκριμένη έχει γίνει η χειροτερότερη που υπάρχει. έχουν βρεί αυτό το υπέροχο! σύστημα με τις μεγάλες εκπτώσεις και δελεάζουν τον άσχετο… καθότι τεμπέλης και ανεπρόκοπος (aka ‘δεν μαγειρεύω’) παραγγέλνω φαγητό απ’έξω τουλάχ 3 φορές τη βδομάδα. roma απ’τις «αλυσίδες» (για περιοχή αγ.παρασκευή-παπάγου / γιατί διαφέρει η ποιότητα ανάλογα το κατάστημα..) αλλιώς κλασική συνοικιακή..
ps. με πήραν τηλέφωνο τις προάλλες απτην fun και μου’παν ότι μου προσφέρουν μια δώρο, επειδή έχω να πάρω καιρό.. τους απάντησα, οτι δεν πρόκειται γιατί την έχουν κάνει χάλια και μου’χουν σπάσει τα νεύρα με το τραγικά aggressive marketing..
Comte de Toulouse said
Πειράζει που στα 16 χρόνια στο σπίτι που μένω, έχω παραγγείλει από έξω πέντε (5) φορές;
Περαστικά σε όλους σας! :-)
draminos said
άσχετο (πραγματικό περιστατικό) αλλά δεν πειράζει: Ο νέος και η νέα αποφάσισαν να προχωρήσουν το δεσμό τους και, αφού γνωρίστηκαν και τα υποφήφια συμπεθέρια, είπαν να βγούνε έξω να φάνε παρέα. Πήγαν στην pizza xxxx και μέχρι να έρθει η παραγγελία, μη έχοντας πολλά να πούνε ρωτάει ξαφνικά η μάνα τον γιο της: Κώστα αφού το μαγαζί είναι πιτσαρία γιατί στον κατάλογο γράφει ρίζα;
Στο τέλος μόνο τέτοιους πελάτες θα μπορούν να κοροϊδέψουν οι πιτσαρίες χαμηλού επιπέδου
Χρήστος Κατσιαντρίδης said
Αυτό που είπε το Τεμπελόσκυλο. Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, από κάτω θα βρεις ένα κουπόνι 50%, γι’αυτο και οι 100% τιμές είναι σβησμένες.
heliotypon said
Το πρώτο μαγαζί που έφτιαξε πίτσες στην Ελλάδα, τη δεκαετία του 60, ήταν το Portofino, που ξεκίνησε με ένα μαγαζί στην Αγία Παρασκευή και σε λίγο γέμισε η Αθήνα. ‘Ηταν ποιοτική και όχι ιδιαίτερα ακριβή. Δυστυχώς το Porftofino δεν πήγε καλά και έμειναν μόνο δύο ή τρία μαγαζιά του σήμερα (εξακολουθεί να έχει την καλλίτερη πίτσα), αλλά η μόδα γενικεύτηκε και κάθε ανίδεος έφτιαξε πιτσερία, αλλά και αλυσίδες που πουλάνε σκουπίδια. Χοντροί πάτοι ζύμης, χωρίς τομάτα, μισοψημένες (ή παραψημένες), υλικά από τα χειροτερα της αγοράς, κάνουν την πίτσα σήμερα ένα πραγματικό «Junk food» φαγητό. Το σφάλμα είναι στους πελάτες που δεν ξέρουν να φάνε. Αυτοί, άλλωστε, διατηρούν στη ζωή και ενα σωρό άλλα φαγάδικα της πλάκας που θα έπρεπε να είχαν κλείσει πολύ πριν από την κρίση (ευτυχώς με την κρίση κάποια από σκουπιδοφαγάδικα έκλεισαν!). Υπήρξε μια εποχή που οι πελάτες ήσαν απαιτητικοί, μιά και το φαγητό ήταν σχεδόν η μοναδική διασκέδαση και ο καθένας το έψαχνε. Τώρα η διασκέδαση έχει μεταλλαχθεί. Τα νέα παιδιά διασκεδάζουν με ένα ποτήρι (ή ένα φλυτζάνι μαυροζούμι που παριστάνει τον καφέ) στο χέρι και «μουσική» που δεν επιτρέπει πολλά λόγια. Τι κρίση να περιμένεις από καταναλωτές που δέχονται αδιαμαρτύρητα ό,τι τους σερβίρουν; Είναι η νέα κουλτούρα: «ΓΙα να μας το σερβίρει το μαγαζί έτσι θα πρέπει να είναι». Με την ίδια λογική «διασκεδάζουν» στα μαγαζιά που φέρνουν τη σχετική ταμπέλα και όχι μόνο, αλλά κάνουν και ουρές για να μπουν και συχνά τρώνε και πόρτα!
elapoios said
Αγαπητέ Διαγόρα.Πιθανότατα κάτι λείπει από το φυλλάδιο [μάλλον στο σχισμένο κομμάτι] διότι οι προσφορές τύπου 50% έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ισχύος καθώς και συγκεκριμένο τρόπο ώστε να κερδίσεις το 50% και πάντα κάπου το γράφουν αυτό [ψηλά γράμματα].
Επισης το 17,48 με το 25 και κάτι δεν έχουν σχέση.Άμα η πίτσα έκανε 25 και είχες έκπτωση 50% [αν είχες το κουπόνι] θα πλήρωνες 12,5 και όχι 17,48.Η πραγματική τιμή είναι 34,96 και με την έκπτωση 50% γίνετε 17,48.
Στην σελίδα τους πάντως http://www.pizzafan.gr/ αναφέρετε συγκεκριμένα ότι χρειάζεται το κουπόνι.
Διαγόρας ο Μήλιος said
Heliotypon, για το Portofino θα έτεινα να συμφωνήσω, αν και τίθεται ένα ερώτημα τύπου αυγό και κότα: φτιάχνει καλή πίτσα επειδή δεν είναι αλυσίδα, ή φτιάχνει καλή πίτσα και γι αυτό δεν είναι αλυσίδα;
Elapoios, δεν λείπει τίποτα, πίστεψέ με. Άλλωστε δεν είναι και τόσο δύσκολο να το διαπιστώσεις και ο ίδιος, βρες ένα μενού της pizza fan και κοίταξέ το. Όσο για την αριθμητική των τιμών, ισχύει μάλλον το σκεπτικό που έγραψε το Τεμπελόσκυλο παραπάνω. Απλά εγώ δεν αποδέχομαι αυτό το σκεπτικό ως δικαιολογία για το τελικό αποτέλεσμα το οποίο είναι ότι άλλη τιμή δείχνουν στα μενού, κι άλλη προσπαθούν να σε χρεώσουν όταν παραγγείλεις. Όχι μόνο δεν το αποδέχομαι, αλλά πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι αυτεπαγγέλτως ποινικά κολάσιμο.
Comte de Toulouse said
Διαγόρα, νομίζω η άλυσος/αλυσίς/αλυσίδα γράφεται σε όλες τις μορφές με ένα σίγμα
Διαγόρας ο Μήλιος said
Κόμη, έχεις δίκιο. Διορθώνω…
Acrobat said
Το Portofino δεν υπήρξε ποτέ αλυσίδα με την έννοια του ενιαίου ελέγχου από έναν επιχειρηματία/εταιρεία σε όλα τα καταστήματα ή της είσπραξης δικαιωμάτων επί του σήματος. Συνοικιακό μαγαζί ήταν, απλά υπήρχαν μαγαζιά με το ίδιο όνομα (και συνταγή πίτσας) σε περισσότερες από μια συνοικίες. Το τελευταίο κατάστημα Portofino το δούλευαν τα παιδιά του αρχικού ιδρυτή και έκλεισε οριστικά την περασμένη εβδομάδα. Κάποια στιγμή προσπάθησαν να το παίξουν κυριλέ εστιατόριο και φαίνεται ότι αυτό τους έριξε έξω. Πάντως η συνταγή της πίτσας παρέμεινε η ίδια μέχρι το τέλος.
Για την Fan, η γνώμη μου είναι ότι δεν έχασες και τίποτα…
ανωνυμος said
Εργαζομαι στην fan, και εχω να πω οτι προκειται το χειροτερο εργασιακο περιβαλλον ever, οποτε δεν εχω κανενα λογο να την υποστηριξω!Θα συμφωνησω επισης οτι το marketing ειναι τραγικο. Ωστοσο πριν παραγγειλουμε κοιταζουμε τον καταλογο.
Εργασιακος χωρος 40% εκπτωση,
Κατοικια 30% εκπτωση,
Αν εχεις κουπονι 50% εκπτωση οπου κ αν βρισκεσαι,
Τελος take away 50%.
Συγνωμη για το υφος, εκνευριζομαι γιατι δυστυχως δουλευω στο call center και εχω βρεθει πολλες φορες σε δυσκολη θεση οταν καποιος πελατης δεν εχει διαβασει τον καταλογο και μου πουλαει υφος. Οχι, δεν εχω κανενα προβλημα να εξηγησω τι παιζει με τις εκπτωσεις(αυτη ειναι η δουλεια μου αλλωστε), εχω προβλημα να μου μιλανε ασχημα λες και φταιω!Απαιτω την ευγενια και τον σεβασμο που δειχνω εγω στον εκαστοτε συνομιλιτη μου. Και αυτα τα λεω γιατι καποιοι μιλησαν λες και ειναι μαγκια να «την λες» στον καθε εργαζομενο που ουδεμια ευθυνη φερει για τον χαοτικο καταλογο. Να ειστε σιγουροι πως οτι παραπονο κ αν εκφρασετε σε οποιοδηποτε τονο, μεταφερεται στον υπευθυνο γιατι στην τελικη αν εξυπηρετηθειτε σωστα ελπιζουμε πως την επομενη φορα που θα καλεσετε θα ειστε πιο ευγενικοι και οχι σαν τον κυριο του 1ου post.
Οσον αφορα την ποιοτητα ειλικρινα δεν μπορω να εκφερω αποψη… δεν παραγγελνω γενικοτερα και δεν ξερω τι παιζει στην αγορα.
Διαγόρας ο Μήλιος said
«Ανωνυμος», σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, είναι πολύ ενδιαφέρον. Το αντιλαμβάνομαι αυτό που λες για την ευγένεια, και γι αυτό προσπαθώ να μην βγάζω το άχτι μου στους τηλεφωνητές. Δεν είμαι σίγουρος αν, από το σχόλιό σου, με κατηγορείς για αγένεια. Ε, ομολογουμένως δεν ήμουν μελιστάλακτος, αλλά δεν νομίζω ότι ξεπέρασα τα όρια του πολιτισμένου.
Ελπίζω να κατανοείς ότι αυτό που προσπαθώ να πω με τούτο το άρθρο είναι ότι το πρόβλημα με τον τιμοκατάλογο της pizza fan δεν είναι κάτι που διορθώνεται με εξηγήσεις: Δεν επιδέχεται εξήγηση. Δεν υπάρχει εξήγηση που να αναιρεί το πρόβλημα, γιατί το πρόβλημα είναι θεμελιώδες: Αναγράφονται κάποιες τιμές, αλλά επιχειρείται η χρέωση άλλων, μεγαλύτερων. Ό,τι εξήγηση και να προσφερθεί για να το εξηγήσει αυτό, είναι άκυρη.
Οι ισχύουσες τιμές είναι εξ ορισμού οι αναγραφόμενες, και οποιαδήποτε «ναι, αλλά», «όμως», «ξέρετε,» κλπ. είναι απαράδεκτα.
Και τέλος έχω μια απορία: πως είναι δυνατόν ένας εργαζόμενος στο τηλεφωνικό κέντρο να μην έχει στα χέρια του το μενού;
ανωνυμος said
Νιωθω οτι καλουμαι να υπερασπιστω την fan και δεν ειναι κ το καλυτερο μου :D
Θα εξηγησω μονο το πως το βλεπω καθημερινα. Πολιτικη της εταιρειας ειναι να κρατα τους πελατες της εξ ου και το τοσο επιθετικο marketing. Δεν προσπαθουν να πουλησουν κατι πιο ακριβα (με αυτη την εντυπωση μπορει να μεινει ο πελατης μονο αν τον εχει εξυπηρετησει απειρος agent που δεν εχει εξοικιωθει απολυτως με την πολιτικη εκπτωσεων). Απο δικη μου εμπειρια δεχεσαι και συσταση εαν αποδειχθει οτι εχεις κανει κατι λαθος και χρεωσεις τον πελατη περισσοτερο, εννοω οτι δεν ειναι κατι που περναει ετσι! Τωρα οσον αφορα στο θεμα του καταλογου φανταζομαι δεν μας δινουν γιατι εχουμε το menu μπροστα μας στο pc. Ισως θα επρεπε να καταργηθουν ολες αυτες οι επιλογες εκπτωσεων και να μεινει μονο το 50% φανταζομαι θα διευκολυνε πολυ τους πελατες.
ανωνυμος said
Παρεπιπτώντος ναι, αν μη τι αλλο υπονόησα οτι ησασταν αγενης και αυτο γιατι με το που ειδα το post φουντωσα… Ελπιζω να μην ημουν εγω ο αγενης τελικα!
Διαγόρας ο Μήλιος said
Δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν έχουμε καμία πολιτική «αβρότητας» εδώ. Τα λέμε έξω από τα δόντια σε διαφόρους, και μας τα λένε έξω από τα δόντια διάφοροι. Σίγουρα πάντως δεν ήσουν αγενής. Ευχαριστώ και πάλι για τις διευκρινίσεις, και δεν αμφιβάλλω καθόλου τα όσα λες.
orck said
Η πολιτικη των δηθεων εκπτωσεων ειναι ηλιθια. Ειναι δυνατον να θεωρησει καποιος φυσιολογικη την αχικη τιμη; Ειμαστε σε μια ελευθερη αγορα και η αγορα δεν εχει τετοιες τιμες. Οι πιτσες παντως απο αποψη γευσης ειναι πολυ καλυτερες απο dominos και hut.
Mike said
Συγγνώμη αν δεν εχω καταλάβει. Το σκαναρισμένο μενού πάνω πάνω, λέει 17.48 με εκπτωση 50%. Μόνο εγω το βλέπω εδω μέσα?
Διαγόρας ο Μήλιος said
Mike, όλοι το βλέπουμε. Εκεί που διαφωνούμε είναι στο τι σημαίνει αυτό που βλέπουμε. Εγώ λέω ότι η φυσιολογική ερμηνεία του τι βλέπουμε είναι ότι ο κατάλογος αυτός προσφέρει έκπτωση 50% κι έτσι η τιμή της πίτσας είναι €17.48. Και το λέω αυτό με το πολύ απλό σκεπτικό ότι η αναγραφόμενη τιμή είναι εξ ορισμού η ισχύουσα τιμή. Για πες μας, εσύ τι λες;
Mike said
Αυτο που βλέπω είναι μια τιμή 34.96 διαγραμμισμένη, στην στήλη 50%, δίπλα την τιμή 17.48 γιά μια πίτσα η οποία έχει διάμετρο περίπου 50cm, την οποία όταν παίρνουμε στην δουλειά χορταίνουν άνετα 5 άτομα (το λέω αυτό γιατι κάποιος είπε ότι πληρώνει 6 ευρώ την πίτσα). Δεν είμαι υπερασπιστής της PizzaFan ούτε σχολιάζω την ποιότητά τους, αλλά και από το site και απο το φυλλάδιό τους είναι ξεκάθαρο πότε ισχύει το 17.48. Και η Roma Pizza εχει στο φυλλάδιο της, τις κανονικές τιμές και από κάτω τα κουπόνια με την έκπτωση.
Φίλος Δονκ said
επειδή εσύ είσαι donk και δε ξέρεις να διαβάζεις δε σου φταίει η πιτσαρία…
Διαγόρας ο Μήλιος said
Οι τύποι είναι ανεκδιήγητοι. Προσέξτε: με κάποιον μαγικό τρόπο έπεσε στα χέρια μου ένα από τα περίφημα κουπόνια τους για 50% έκπτωση. Είπα λοιπόν να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. Μια και πουθενά πάνω στο κουπόνι δεν αναφέρεται ότι είναι άκυρο για παραγγελίες μέσω διαδικτύου, πήγα στον ιστότοπό τους, ο οποίος ευτυχώς δεν είναι κιτς όπως το μενού τους, και παρήγγειλα μια πίτσα, για την οποία έλαβα ένα τελικό συνολικό κόστος παραγγελίας. Λογικά, δεδομένου ότι έχω στα χέρια μου ένα κουπόνι έκπτωσης 50%, το ποσό που θα όφειλα να πληρώσω θα έπρεπε να είναι το μισό από αυτό που προέκυψε ως συνολικό κόστος παραγγελίας. Επειδή όμως τέτοια μαγαζιά συνήθως απαιτούν να τους δηλώνεις αν έχεις κουπόνι την ώρα που παραγγέλνεις, και επειδή ο ιστότοπός τους δεν με ρώτησε αν έχω κουπόνι καθώς παρήγγελνα, είπα να τους πάρω τηλέφωνο για να δω τι γίνεται. Από το τηλεφώνημα λοιπόν προέκυψε ότι ο ιστότοπος δεν ρωτάει για κουπόνια γιατί συνυπολογίζει αυτομάτως έκπτωση 50%. Με άλλα λόγια, επρόκειτο να χρεωθώ το συνολικό κόστος της παραγγελίας μου εις το ακέραιο, ασχέτως του ότι είχα στα χέρια μου ένα κουπόνι έκπτωσης 50%.
Λοιπόν, εν κατακλείδι, η πίτσα δεν ήταν κακή, εγώ όμως δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω.
Pablo O Garcia said
πω πω μεγάλε, με έχεις στείλει με το άρθρο σου!! Έλεος. Πραγματικά πιστεύω ότι είσαι από τους πελάτες που δεν θέλει κανένας να έχει!!! Αν για να παραγγείλεις μια πίτσα αναγάγεις το θέμα σε μεσανατολικό φαντάζομαι για τα υπόλοιπα τι κάνεις!
Διαγόρας ο Μήλιος said
Ναι. Και αν περισσότεροι καταναλωτές ήταν σαν κι εμένα, οι πάσης φύσεως έμποροι θα ήταν αναγκασμένοι να διατηρούν το συνολικό τους ποιοτικό επίπεδο πολύ υψηλότερα. Αλλά μια από τις ιδιαιτερότητες του Ελλαδιστάν είναι ότι οι καταναλωτές εδώ τείνουν να είναι «καλόβολοι», (βλέπε αγράμματοι, ανίδεοι, κακόγουστοι, αγαθόπιστοι, ηττοπαθείς, κλπ) κι έτσι οι έμποροι έχουν το ελεύθερο να κάνουν ό,τι τους καπνίσει. Τέλος πάντων, χάρηκα, είναι ευχαρίστησή μου να «στέλνω» κόσμο ποικιλοτρόπως, ειδικά με τα άρθρα μου.
Eleos said
Get a life !!!!!!!!!!!
Cine Mayo (@CineMayo) said
Ωραία όλα αυτά. Εγώ το ξεπερνάω το θέμα της τιμής γιατί αντιμετώπισα κάτι πιο αποτρόπαιο. Έχουμε παραγγείλει μία τυπική πιτσούλα κ είμαι στη δεύτερη μπουκιά του πρώτου κομματιού. Στην άκρη του κομματιού προεξείχε ένα κομμάτι τυριού ξεροψημένου κιόλας και πάω να το τραβήξω.
Χοχοχο πολύ καλή κίνηση που λέτε, δεν ήταν τυρί no no no people! Ένα κομμάτι σηλοτέηπ που ήταν βυθισμένο στη ζύμη και στις δύο άκρες του υπήρχαν απομεινάρια από χαρτί με σημειώσεις επάνω! Ω ναι. Πήρα τηλέφωνο, άρχισαν οι συγγνώμες και τα ανεπίτρεπτρα και μου στέλνουν καινούρια προς αντικατάσταση. Όταν μου το είπαν τους είπα τι να τη κάνω να βρω το υπόλοιπο σηλοτέηπ;
Αφού με έχουν πάρει 800 ατόμα τηλέφωνο κ η ιδιοκτήτρια νόμιζε ότι είχε πέσει ένα κομμάτι της απόδειξης μέσα στο κουτί (έλεος) μου λέει ότι θα ελέγξει την εταιρεία που τους προμηθεύει τη ζύμη. Και κάθομαι και σκέφτομαι οκ η ζύμη σου είναι έτοιμη/κατεψυγμένη κ εικάζω ότι είναι ήδη «ανοιγμένη» στο ανάλογο μέγεθος και δεν την «ανοίγει» κάποιος άλλος στο κατάστημα για να ρίξει τα υλικά από πάνω. Γιατί εάν γίνεται το τελευταίο τότε άουτς…Και σκέφτομαι εάν έγινε καταλάθος κ ο δύσμοιρος που έφτιαξε την πίτσα χάσει τη δουλειά του; Μετά σκέφτομαι ότι θέλει μεγάλο κόπο να βάλεις ένα κομμάτι σελοτέηπ με χαρτί με σημειώσεις μέσα στη ζύμη…
Η αντικαταστάτρια ήρθε, κάποιοι δεν είχαν θέμα να τη φάνε εγώ τελικά προτιμησα το μαρουλάκι και να μην ξαναπάρω πίτσα φαν…
Διαγόρας ο Μήλιος said
Έχω παραστεί μάρτυς μιας ακόμα χειρότερης ιστορίας φρίκης και τρόμου: ένας γνωστός μου είχε βρει κάποτε κομματάκια σπασμένου γυαλιού μέσα στο φαγητό του. Και να σκεφτείς ότι πρέπει να ήμασταν (η εταιρεία στην οποία εργαζόμασταν τότε) από τους καλύτερους πελάτες εκείνου του μαγαζιού. (Δεν ήταν πιτσαρία, ήταν κάποιο άλλο φαγάδικο.) Δεν ξέρω τι να εικάσω από κάτι τέτοια περιστατικά. Να συμβαίνουν τυχαία μέσα στον πανικό που επικρατεί στις κουζίνες; Να τα κάνουν επίτηδες κάποιοι υπάλληλοι που είναι εξαγριωμένοι με την εργοδοσία; Ποιός ξέρει. Πάντως τέτοιου είδους ακραία περιστατικά είναι σπάνια, και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να πει ότι συμβαίνουν πιο συχνά σε κάποιο μαγαζί απ’ ότι σε κάποιο άλλο.
FREEDOM said
ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ……..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ …ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ.
ΑΡΝΗΤΗΚΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ….ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ!!!!!
ειρήνη said
Καλά χρυσαφι βάζουνε μέσα και κάνει 25ευρω; για όνομα πια!
Takis said
«Με άλλα λόγια, επρόκειτο να χρεωθώ το συνολικό κόστος της παραγγελίας μου εις το ακέραιο, ασχέτως του ότι είχα στα χέρια μου ένα κουπόνι έκπτωσης 50%.»
Όχι φίλε μου! Γιατί αφού αγόρασες μέσω διαδικτύου η τιμή πέφτει ΑΥΤΟΜΑΤΑ στο 50 % !
Τόσο απλα!
reusiudex said
Κυριολέκτικά η στήλη στη κορυφή της αναγράφει: «-50%» Καταλαβαίνω οτι είστε ενας ακατάδεκτος και ειρωνικά ταυτόχρονα καταδεκτικός ανθρωπος που δεν γουστάρει τις προσπάθειες του μαγαζιού να βγάλει λεφτά με το να στοχεύει στο ευρύ κοινό (και αρα σε άτομα που είτε δεν θελουν να σκεφτούν είτε δεν μπορούν), αλλα επιβραβέυοντας την «ανακάλυψη» της έκπτωσης (που ειναι πανεύκολο, μιλάμε για το ευρύ κοινό) τραβάει περισσότερους πελάτες.
Σκουριωτης Λεωνιδας said
Καλησπερα σε ολους. Παραγγελνω μια πιτσα απο pizzafan, 28 Aυγουστου σημερα. Μου κενε σε μιση ωρσ, Ερχεται σε 16 λεπτα. Εχω καταγραψει τα τηλεφωνηματα, και την ωρα που τηλεφωνησε το delivery γιατι εχει χαλασει το κουδουνι. Ερχεται η pizza κρυα σχεδον, δεν τρωγοταν. Την στελνω στα σκουπιδια με μια κινηση. Τους παιρνω τηλεφωνο, Ειμαι και πελατης εγω και η οικογενεια. Μου λενε αν μας την επιστρεψετε, θα σας δωσουμε αλλη. Λεω: «Απο που? Απ τα σκουπιδια? Την εχω δαγκωσει κιολας!» Λενε «Ναι». Και περιμεντε να σας απαντησουμε και οεριμενα στο τηλεφωνο 4 λεπτα. Τοκλεισα. Φυσικα δεν ξαναπαιρνω pizza απο κει. Μιλαμε για γυφτια και ξεφτιλα κακομοιρηκη, ολοκληρη pizzafan, δεν εστειλε αμεσα μια αλλη pizza στον πελατη, αλλα θα εβαζε ο ντελιβερας την δαγκωμενη βρωμοπιτσα απο τα σκουπιδια στο κουτι στη μοτισυκλετα μεσα στο οποιο κουβαλαει αλλες πιτσες για να φανε παιδακια!
Γιακα ρε παιδια! Μα τοσο ξεφτιλα??? Και δε φταιει η τηλεφωνητρια, φταιει η οργανωση και η ελλειψη ευφυιας των οργανωτων. Μιλαμε για χοντρη γυφτια. Δεν υπαρχει.