Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Όροι Χρήσης

Ακολουθούν μερικοί όροι χρήσης που πρέπει οπωσδήποτε να αποδεχθείτε πριν διαβάσετε ή γράψετε ο,τιδήποτε στο παρόν ιστολόγιο. Αν δεν αποδέχεστε αυτούς τους όρους χρήσης, παρακαλώ πηγαίνετε αλλού.

  1. Εάν εσείς, ή η τιμή σας, ή η αιδώς σας, ή η εθνική σας συνείδηση, ή το θρησκευτικό σας αίσθημα, ή τα ίδια σας τα «θεία» διατρέχουν τον παραμικρό κίνδυνο προσβολής από οποιουδήποτε είδους κείμενο, ήχο, ή εικόνα, τότε η είσοδός σας σε τούτο το ιστολόγιο απαγορεύεται. (Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ λέξεις όπως «απαγορεύεται», αλλά αν έχετε ένα από τα προαναφερθέντα κωλύματα, είμαι βέβαιος ότι η έννοια της απαγόρευσης σας είναι γνώριμη ποικιλοτρόπως.)

  2. Η αντιγραφή ύλης από αυτό το ιστολόγιο επιτρέπεται, χωρίς την ανάγκη να μου ζητήσετε άδεια, αρκεί αυτό που αντιγράφετε να διατηρείται αναλλοίωτο και να συνοδεύεται από αναφορά στο πρωτότυπο.

  3. Η ανάρτηση σχολίων είναι απολύτως ελεύθερη, εφόσον τα σχόλια:

    1. Είναι γραμμένα στα Ελληνικά.

    2. Βγάζουν νόημα.

    3. Έχουν κάτι να πουν.

    4. Δεν είναι σπαμ. (Βλέπε αυτό)

    5. Δεν συνιστούν λογοκλοπή. (Βλέπε επεξηγήσεις παρακάτω.)

    6. Δεν ισοδυναμούν με βλαβερές πράξεις (όπως π.χ. αποκάλυψη ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων κάποιου ατόμου.)

    7. Δεν πάσχουν από κάποια σοβαρή διαταραχή του γραπτού λόγου, όπως greeklish, αποκλειστική χρήση κεφαλαίων, ή υπερβολικά κακή ορθογραφία και σύνταξη.

    8. Δεν πλαστογραφούν, ούτε παραπλανούν ως προς την, ψευδώνυμη έστω, ταυτότητα του σχολιαστή (Βλέπε επεξηγήσεις παρακάτω.)

    9. Δεν έχουν ως προφανή σκοπό την υπονόμευση της συζήτησης. (Βλέπε επεξηγήσεις παρακάτω.)

    Μηνύματα που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις θα διαγράφονται ή θα μεταφέρονται στο πτυελοδοχείο, αναλόγως των ορέξεών μου.

  4. Τα σχόλια που αφήνουν οι επισκέπτες εκφράζουν τις δικές τους γνώμες, οι οποίες δεν είναι αναγκαστικά σύμφωνες με τις δικές μου.

  5. Τα διανοητικά δικαιώματα των σχολίων των επισκεπτών ανήκουν στους επισκέπτες.

  6. Το γεγονός ότι αναρτήσατε ένα σχόλιο δεν συνεπάγεται υποχρέωσή μου να απαντήσω σε αυτό.

  7. Διατηρώ το δικαίωμα να επιβάλλω ή να μην επιβάλλω την τήρηση των όρων χρήσης κατά περίπτωση, αναλόγως των ορέξεών μου.

  8. Σημασία δεν έχει μόνο το γράμμα, αλλά και το πνεύμα των όρων χρήσης.

  9. Οι όροι χρήσης που ισχύουν ανά πάσα στιγμή είναι οι όροι χρήσης που είναι αναρτημένοι τη στιγμή εκείνη. (Με άλλα λόγια, αλλαγές στους όρους χρήσης δεν θα έχουν αναδρομική ισχύ.)

Αυτοί οι όροι χρήσης μπορεί να αλλάξουν. Εάν τυχόν αλλάξουν, δεν οφείλω (και δεν έχω καν την τεχνική δυνατότητα) να ειδοποιήσω κανέναν, πράγμα που σημαίνει ότι αν τυχόν κάποιος ενδιαφέρεται διακαώς για τους όρους χρήσης του ιστολογίου μου, ας ελέγχει τούτη τη σελίδα συχνά, για να δει μήπως άλλαξαν.

Όταν γίνεται κάποια αλλαγή στους όρους χρήσης συνοδεύεται πάντα από σχόλιο που την περιγράφει.

rss Τροφοδοσία περιεχομένου για τα σχόλια αυτής της σελίδας

Επεξηγήσεις για εκείνους που τις έχουν ανάγκη
  1. Όταν αντιγράφετε υλικό, θα πρέπει πάντα να καθιστάτε απολύτως σαφές το που ακριβώς τελειώνουν οι δικές σας ιδέες και αρχίζει το αντιγραμμένο υλικό, καθώς επίσης και που ακριβώς τελειώνει το αντιγραμμένο υλικό και ξαναρχίζουν οι γνώμες σας. Τα όρια αυτά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν αυτονόητα. Το «σε καμία περίπτωση» συμπεριλαμβάνει και την περίπτωση όπου το κείμενο που αντιγράφετε προέρχεται από το αμέσως προηγούμενο σχόλιο.

  2. Αναφορά στο πρωτότυπο γίνεται πάντα με διαδικτυακό σύνδεσμο, απλή παράθεση του ονόματος του συγγραφέα χωρίς σύνδεσμο είναι απαράδεκτη. Σε περίπτωση που η αντιγραφή γίνει προς κάποιο μέσο που δεν υποστηρίζει συνδέσμους, (π.χ. σε χαρτί,) τότε πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφεται η πλήρης διεύθυνση του συνδέσμου, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να την πληκτρολογήσει και να επισκεφθεί την πηγή. Αν δεν ξέρετε, δεν μπορείτε, δεν αντέχετε, δεν θυμάστε, δεν συμφωνείτε, δεν το βρίσκετε όμορφο κλπ. τότε δεν αντιγράφετε.

  3. «Αναλλοίωτο» σημαίνει «χωρίς αλλοίωση». Η κάθε παρέμβασή σας στο κείμενο, ακόμα και για διόρθωση ορθογραφικού λάθους, αποτελεί αλλοίωση. Υπάρχουν κάποιοι κανόνες που είναι αναγνωρισμένοι από τη διεθνή ακαδημαϊκή / δημοσιογραφική / νομική κοινότητα και περιγράφουν με ακρίβεια πως μπορεί κανείς να επέμβει σε ένα κείμενο κατά την αντιγραφή αποσπασμάτων και τη δημιουργία παραπομπών χωρίς να προξενήσει αλλοίωση. Αν γνωρίζετε αυτούς τους κανόνες, τότε γνωρίζετε ακριβώς τι μπορείτε να αλλάξετε, και πως· αν δεν γνωρίζετε για τι ακριβώς μιλάω, τότε δεν επιτρέπεται να κάνετε καμία αλλαγή. Αν σας αρέσει ένα κείμενό μου, και σκέφτεστε να το αντιγράψετε, αλλά θέλετε να αλλάξετε μόνο μία λεξούλα, λυπάμαι, δεν γίνεται, θα πρέπει να γράψετε όλο το κείμενο με δικά σας λόγια, και να το δημοσιεύσετε ως δικό σας, όχι ως δικό μου. Φυσικά, τα δικά σας λόγια θα πρέπει να απέχουν αρκετά από τα δικά μου ώστε να μην συνιστούν αντιγραφή των δικών μου.

  4. Κάθε απόκλιση από τα παραπάνω συνιστά λογοκλοπή.

  5. Κριτής του αν ένα σχόλιο βγάζει νόημα και αν έχει κάτι να πει  είμαι εγώ· με το μυαλουδάκι μου· σας διαβεβαιώνω πως έχω πτυχίο πανεπιστημίου· σας προειδοποιώ πως δεν είναι Ph.D.· σας προειδοποιώ επίσης πως δεν είμαι διατεθειμένος να δείξω υπομονή προκειμένου να κατανοήσω τα γραπτά κανενός αν δεν τον γνωρίζω κι από χθες. Λυπάμαι, αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

  6. Σχόλια που περιέχουν σκέτους συνδέσμους είναι εξ’ ορισμού εκτός θέματος: η σχέση του συνδεόμενου υλικού με το θέμα της συζήτησης πρέπει να προκύπτει από κάποια επεξήγηση η οποία πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύει τον κάθε σύνδεσμο. Οι αναγνώστες δεν πρέπει να χρειάζεται να επισκεφτούν τη συνδεόμενη ύλη προκειμένου να διαπιστώσουν περί τίνος πρόκειται.

  7. Για να είναι εντός θέματος ένα σχόλιο δεν αρκεί απλά να ανήκει στην ίδια ευρεία θεματική κατηγορία  με το άρθρο, παρά πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρεται τις συγκεκριμένες θέσεις που λαμβάνει το άρθρο. Για παράδειγμα, σε ένα άρθρο που υποστηρίζει ότι «ο «ευαγγελισμός» της «θεοτόκου» είναι ένας από τους μύθους της χριστιανικής θρησκείας», εντός θέματος είναι μόνο σχόλια που πραγματεύονται το αν ο «ευαγγελισμός» της «θεοτόκου» είναι ή δεν είναι ένας από τους μύθους της χριστιανικής θρησκείας, και όχι σχόλια που αφορούν γενικώς και αορίστως τον «ευαγγελισμό» της «θεοτόκου», ή ακόμα χειρότερα, γενικώς και αορίστως την «θεοτόκο», ή ακόμα χειρότερα, γενικώς και αορίστως τη χριστιανική θρησκεία.

  8. Παραπλάνηση ως προς την ταυτότητα του σχολιαστή αποτελεί η ανάρτηση σχολίων υπό διαφορετικά ψευδώνυμα, χωρίς να καθίσταται σαφές μέσα στα σχόλια ότι προέρχονται από τον ίδιο σχολιαστή. Ως «ταυτότητα του σχολιαστή» εννοείται η διαδικτυακή προσωπικότητά του, ασχέτως του αν αυτή είναι επώνυμη ή ψευδώνυμη. Αν έχετε σκοπό να σχολιάζετε, επιλέξτε ένα ψευδώνυμο και φροντίστε να το χρησιμοποιείτε πάντα. Αν αλλάξετε το ψευδώνυμό σας, δηλώστε ότι το αλλάξατε. Το ότι μοιράζεστε τον ίδιο υπολογιστή με τον αδελφό σας, με τη γιαγιά σας, με τον σκύλο σας κλπ. δεν αποτελεί δικαιολογία για τίποτα. Τα ίδια ισχύουν και για τη διεύθυνση email που συμπληρώνετε αφήνοντας ένα σχόλιο: θα πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την ίδια διεύθυνση email, η οποία θα πρέπει να είναι αληθινή. Διατηρώ το δικαίωμα να στείλω email σε μια διεύθυνση για να εξακριβώσω αν ανήκει πράγματι στον σχολιαστή πριν επιτρέψω τη δημοσίευση του σχολίου του.

  9. Επειδή το παρόν ιστολόγιο προφανώς ενοχλεί κάποιους πάρα πολύ, έχουν εμφανιστεί κρούσματα σχολιαστών που αντί να συμβάλλουν στη συζήτηση εφάρμοζαν διάφορες τακτικές υπονόμευσης της συζήτησης, δοκιμάζοντας την ανοχή μου, και εκμεταλλευόμενοι την πρόθεσή μου να τιμήσω την ελευθερία του λόγου. Για χάρη τους αναγκάστηκα να προσθέσω τον όρο περί «υπονόμευσης της συζήτησης» ώστε να μπορώ να τους ξεφορτώνομαι εύκολα.

Αν δεν είστε σίγουροι για κάποιο σημείο των όρων χρήσης, επικοινωνήστε μαζί μου, περιγράφοντας με ακρίβεια τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε, και θα σας λύσω κάθε απορία. Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου θα τη βρείτε στη σελίδα https://diagoras.wordpress.com/about/.

Ένα ιστορικό αλλαγών που έγιναν στο παρελθόν σε αυτή τη σελίδα, καθώς και σχόλια που είχαν αναρτηθεί όταν τα σχόλια επιτρεπόντουσαν σε αυτή τη σελίδα, θα βρείτε εδώ: Ιστορικό των Όρων Χρήσης

Διαβάστε επίσης:

Copyright © 2007-2010 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

3 Σχόλια to “Όροι Χρήσης”

  1. Ενημέρωση:

    Προσέθεσα τον όρο (και τη σχετική επεξήγηση) περί πλαστογράφησης ή παραπλάνησης ως προς την ταυτότητα του σχολιαστή.

    Προσέθεσα τον όρο (και τη σχετική επεξήγηση) περί «άλλης προφανούς διαστροφής».

  2. Προσέθεσα τον όρο που απαιτεί από τα σχόλια να «έχουν κάτι να πουν» (αν και καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από τον όρο περί υπονόμευσης της συζήτησης.)

    Προσέθεσα τον όρο που λέει ότι σημασία δεν έχει μόνο το γράμμα, αλλά και το πνεύμα των όρων χρήσης.

    Στις επεξηγήσεις σχετικά με την παραπλάνηση ως προς την ταυτότητα του σχολιαστή προσέθεσα τα περί ισχύουσας διεύθυνσης email.

    Επαναδιατύπωσα απλοποιώντας τον όρο περί «υπονόμευσης της συζήτησης» καθώς και τη σχετική επεξήγηση. (Δεν αναφέρεται πλέον σε «άλλη προφανή διαστροφή».)

  3. Προσέθεσα μέσα σε παρένθεση την επεξηγηματική πρόταση για την –απρόσμενη, για όσους γνωρίζουν τον χαρακτήρα μου– χρήση της λέξης «απαγορεύεται» στην αρχή των όρων χρήσης.

    Ήθελα να προσθέσω αυτή την πρόταση εδώ και περισσότερο από ένα έτος, αλλά ποτέ δεν το θυμόμουν όταν ήμουν μπροστά στον υπολογιστή.

 
Αρέσει σε %d bloggers: