Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γνωμικό #197

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2010/03/02

«Ο Χριστός πέθανε για τις αμαρτίες μας. Θα τολμήσουμε εμείς να καταστήσουμε το μαρτύριό του μάταιο με το να μην τις διαπράξουμε;»

Jules Feiffer (Τζουλς Φάιφερ) (γεν. 1929) Αμερικανός σκιτσογράφος, στο βιβλίο του Little Murders (1968) σελίδα 36.

Το πρωτότυπο: «Christ died for our sins. Dare we make his martyrdom meaningless by not committing them ?»

Το αρχείο των γνωμικών φιλοξενείται στο atheoi.ORG: Αρχείο γνωμικών

Copyright © 2010 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

Γνωμικό #

26 Σχόλια to “Γνωμικό #197”

  1. Γιατί εμείς του ζητήσαμε να πεθάνει για τις αμαρτίες μας; Και τέλος πάντως ποιος τον όρισε Σωτήρα μας; Τον ψηφίσαμε;

  2. Έλα ντε, Δείμε… καλή ερώτηση. Αυτόκλητος ο Κύριος.

  3. ΘΒ said

    Η προσδοκία των εθνών για τον Μεσσία είναι πανάρχαια, και καταγεγραμμένη.

  4. «Ο Χριστός πέθανε για τις αμαρτίες μας. Θα τολμήσουμε εμείς να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο της αμαρτίας παραβλέποντας τη θυσία του;»

    Αγαπητοί συνομιλητές εάν και αυτή η διατύπωση πλησιάζει περισσότερο στην αλήθεια, νομίζω πως ο Χριστός δεν μας επιβάλει σε καμιά περίπτωση τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε. Μπορούμε κάλλιστα να διαλέξουμε τη πορεία που θέλουμε να ακολουθήσουμε, αναλογιζόμενοι πάντα όμως τις συνέπειες που θα έχει αυτή η πορεία.
    Το ιδανικό θεωρώ πως θα ήταν να αγαπήσουμε τον Θεός μας όπως αγάπησε και αυτός εμάς, είναι εξάλλου και η μεγαλύτερη εντολή που μας έχει δώσει. Να τον ακολουθήσουμε δηλαδή από φιλότιμο για τις τιτάνιες δωρεές του και όχι από φόβο.
    Φυσικά όμως κάθε άνθρωπος μπορεί κινηθεί όπως ο ίδιος επιθυμεί σε αυτή τη περιορισμένη ζωή μας, παίρνοντας όποια θέση επιθυμεί ή τον βολεύει προσωρινά κ.τ.λ. όπως το παραπάνω σκιτσογράφος μας.

  5. Θου Βου, δεν το’ πιασες το υπονοούμενο του Feiffer, πάνω στο οποίο έπαιξε κι ο Δείμος.

    «Πανάρχαια και καταγεγραμμένη», ίσως. ΕΜΑΣ όμως, ΣΗΜΕΡΑ, μας ρώτησε κανείς;

    Και ναι, οι διάφορες προσδοκίες των εθνών για διάφορους Μεσσίες είναι πανάρχαια, και καταγεγραμμένη, και ανά τους αιώνες έχουν προκύψει πάρα πολλοί επιτήδειοι που σκοπό είχαν να ικανοποιήσουν αυτές τις προσδοκίες. Ο Ιησούς ο Ναζωραίος ήταν ένας τους, για κάποια έθνη, και έτυχε να γνωρίσει πολύ μεγάλη επιτυχία. Ο ίδιος δεν είχε ποτέ φανταστεί την έκταση της επιτυχίας που επρόκειτο να λάβει η αίρεση που ξεκίνησε, και όλη την μετά θάνατον αίγλη του την οφείλει στον «απόστολο του marketing» Παύλο.

  6. marqueedemud said

    Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο πτυελοδοχείο επειδή παρέβαινε τους όρους χρήσης.

    Συγκεκριμένα, στους όρους χρήσης αναφέρεται ότι:
    Η ανάρτηση σχολίων είναι απολύτως ελεύθερη, εφόσον τα σχόλια:
    […]
    6. Δεν συνιστούν λογοκλοπή.
    […]

    Και παρά κάτω, στις «επεξηγήσεις για εκείνους που τις έχουν ανάγκη», λέει:

    1. Όταν αντιγράφετε υλικό, θα πρέπει πάντα να καθιστάτε απολύτως σαφές το που ακριβώς τελειώνουν οι δικές σας ιδέες και αρχίζει το αντιγραμμένο υλικό, καθώς επίσης και που ακριβώς τελειώνει το αντιγραμμένο υλικό και ξαναρχίζουν οι γνώμες σας. Τα όρια αυτά δεν μπορούν σε καμμία περίπτωση να θεωρηθούν αυτονόητα, ακόμα κι αν το κείμενο που αντιγράφετε προέρχεται από το αμέσως προηγούμενο σχόλιο.

    3. Η “πατρότητα” του κάθε ενός αποσπάσματος που περιέχει το κείμενό σας θα πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή σαφής στον αναγνώστη σας, χωρίς κανένα περιθώριο αμφιβολίας, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να παραθέσετε αναφορά στο πρωτότυπο δίπλα στο κάθε ένα απόσπασμα που αντιγράφετε.

    και

    5. Κάθε απόκλιση από τα παραπάνω συνιστά λογοκλοπή.

  7. Aldebaran said

    @ΘΒ
    «Η προσδοκία των εθνών για τον Μεσσία είναι πανάρχαια, και καταγεγραμμένη.»

    Εγώ δεν ξέρω κανένα έθνος που να προσδόκησε τον ερχομό κάποιου θρησκευτικού μεσσία. Οι διάφορες θρησκείες καλλιέργησαν αυτή την προσδοκία κι οι περισσότερες την καλλιεργούν ακόμα, γιατί έτσι βολεύει τα ιερατεία.

  8. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Το γνωστό παραμύθι των αντιχριστιανών.

    «εν κόποις περισσοτέρως, εν θανάτοις πολλάκις, εν πληγαίς υπερβαλλόντως, υπό ιουδαίων πεντάκις τεσσαράκοντα παρά μίαν έλαβον, τρις εραβδίσθην, άπαξ ελιθάσθην, τρις εναυάγησα, νυχθημερόν εν τω βυθώ πεποίηκα, οδοιπορίαις πολλάκις κινδύνοις ποταμών, κινδύνοις ληστών, κινδύνοις εκ γένους, κινδύνοις εξ εθνών, κινδύνοις εν πόλει, κινδύνοις εν ψευδαδέλφοις, κόπω και μόχθω, εν αγρυπνίαις πολλάκις, εν ψύχει και γυμνότητι» (B Kορ. 11: 23 – 27).

    Ωραίος marketer ήταν ο απόστολος Παύλος! Ήταν τόσο καλός επαγγελματίας ώστε τον έκαναν κάθε τρεις και λίγο μαύρο στο ξύλο!Κι όταν πήγαν κάποιοι παγανιστές να τον λατρέψουν σαν θεό , αυτός έφριξε κι έσπευσε να τους μιλήσει για τον Εσταυρωμένο Ιησού.
    Πρότυπο για διδασκαλία σε MBA και συνέδρια CEO ήταν ο Παύλος!
    Άσε μας ρε Διαγόρα!
    Η Ανάσταση του Χριστού ήταν το μυστικό και του Παύλου και των άλλων αποστόλων και καμμιά ανθρώπινη τεχνική ή εφεύρεση.
    Και αυτή η δύναμη της Αναστάσεως φώτιζε και φωτίζει ανθρώπους να περιφρονούν και τη ζωή τους, τα υπάρχοντα τους, όλες τις επίγειες απολαύσεις, και τις ζωές των αγαπημένων τους ακόμα και παρά ταύτα να είναι γεμάτοι καλωσύνη , αγάπη και συγχωρητικότητα και προς τους δημίους τους.

  9. @ΘΒ

    «Το γνωστό παραμύθι των αντιχριστιανών.»

    Εσύ κάνεις λόγο για κάποιων άλλων παραμύθι; είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.

  10. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Τα γεγονότα για την δράση του απσοτόλου Παύλου περιγράφτηκαν από τον συνοδό του απόστολο και ευαγγελιστή Λουκά στις Πράξεις των αποστόλων.

    Το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου έχει επιβεβαιωθεί μέχρι κεραίας από την αρχαιολογική σκαπάνη, παρά τις περί του αντιθέτου εικασίες των ευρωπαίων ιστορικών του προπερασμένου αιώνα.

    Την κουβέντα αυτή την έχουμε ξανακάνει αλλά σφυράτε αδιάφορα, επαναλαμβάνοντας το ίδιο ποίημα.

  11. ΘΒ, δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα στον Λουκά, παραμύθι είναι ολόκληρη η ιδεοληψία σου από την αρχή έως το τέλος.

    Επίσης όσο αφορά τον Λουκά, το γεγονός ότι έχεις πάρει οριστικό διαζύγιο με την πραγματικότητα είναι πασιφανές, και μάλιστα με βάση μόνο αυτά που έγραψες, χωρίς την ανάγκη να προσφύγει κανείς σε κανέναν άλλο ιστορικό. Γράφεις «το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου έχει επιβεβαιωθεί μέχρι κεραίας από την αρχαιολογική σκαπάνη». Αυτό βέβαια είναι μια μπούρδα, καθώς η αρχαιολογική σκαπάνη δεν έφερε στο φως κάποιο, ας πούμε, περιδέραιο, που να γράφει «Ιησούς ο Ναζωραίος» ώστε να αποδείξει την ύπαρξη του Ιησού, ούτε βρέθηκε πουθενά κανένας, ας πούμε, πεθαμένος που να είχε πεθάνει δύο φορές, για να αποδειχθεί η ανάσταση του Λαζάρου, κλπ. Αυτό που θα έλεγε κάποιος στη θέση σου, αν δεν είχε πάρει οριστικό διαζύγιο με την πραγματικότητα, και αν έπρεπε οπωσδήποτε να υποστηρίξει τη θέση που προσπαθείς να υποστηρίξεις, είναι ότι η αρχαιολογική σκαπάνη δεν έχει διαψεύσει τον Λουκά. Η εννοιολογική απόσταση ανάμεσα στο «δεν έχει διαψευσθεί» και το «έχει επιβεβαιωθεί μέχρι κεραίας» είναι ένα χάος, αλλά βέβαια ξεπερνιέται με ένα τόσο δα δρασκελισματάκι για θρησκόπληκτους αιθεροβάμονες όπως εσύ και το σινάφι σου.

  12. Evan T said

    Ναι, για να δούμε… αρχαιολογική σκαπάνη… αρχαιολογία… Κυρήνιος… α! για δες… ο Κυρήνιος ήταν στην Ιουδαία και οργάνωσε την απογραφή το 6 μ.Χ… και ο Ηρώδης πέθανε το 4 π.Χ. Ο Λουκάς τους αναφέρει ως συγχρόνους. Συρφετός κεραιών σε ταράτσα ελληνικής πολυκατοικίας.

    Να αναφέρω πως ο Λουκάς των Πράξεων δεν δείχνει να ξέρει ότι ο Ιούδας κρεμάστηκε σε συκιά και τον σκοτώνει με ξαντέριασμα;

    Ας σοβαρευτούμε λίγο. Ο Χριστιανισμός είναι τόσο σταθερά ριζωμένος στην Ιστορία όσο ο Μουσουλμανισμός και ο Βουδισμός. Οριακά και με δημιουργική λογιστική.

  13. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Σου (ξανα)χαρίζω, με αγάπη, απόσπασμα από προηγούμενο σχετικό διάλογο μας

    θεωρω την θρησκοληψία εξισου επικινδυνη με τις αθεϊστικές εμμονές.

    η απάντηση μου, σχετικά με την εργασία του Ράμσεη, είχε να κανει με όσα έγραψαν ο Νίκος Δ. και ο Μοrtgage και αφορούσανν την ιστοριογραφία του Ιησού και των μαθητών του.

    τα περί στρουθοκαμήλου αφορούν εξίσου ολους πιστούς,απίστους, αγνωστικιστές κλπ

    παραβλέπω τα οσα κολακευτικά αναφέρεις για την ταπεινότητα μου και σου χαριζω μερικά αποσπάσματα από τα βιβλία του Ράμσεη:

    “I may fairly claim to have entered on this investigation with any prejudice in favor of the conclusion which I shall now attempt to justify to the reader. On the contrary, I began with a mind unfavorable to it, for ingenuity and apparent completeness of the Tübingen theory had at one time convinced me.”

    “…I found myself often brought in contact with the book Acts as an authority for the topography, antiquities and society of Asia Minor. It gradually borne in upon me that in various details the narrative showed marvelous truth. In fact, beginning with the fixed idea that the work was essentially a 2nd century composition, and never relying on its evidence as trustworthy for 1st century conditions, I gradually came to find it a useful ally in some obscure and difficult investigations.”

    Ramsay, William. St. Paul the Traveller and Roman Citizen. Grand Rapids, MI: Baker Book House, 1897. Reprinted 1979, p. 7-8.

    “… About 1880 to 1890 the book of the Acts was regarded as the weakest part of the New Testament. No one that had any regard for his reputation as a scholar cared to say a word in its defence. The most conservative of theological scholars, as a rule, thought the wisest plan of defence for the New Testament as a whole was to say as little as possible about the Acts” 1(p. 38).

    “Luke is a historian of the first rank; not merely are his statements of fact trustworthy; he is possessed of the true historic sense…in short, this author should be placed along with the very greatest of historians.”

    ” I do not follow the prevailing theory of German criticism of the New Testament. It is wrong because it is narrow, and because it judges from erroneous premises and unjustifiable prejudices; and one welcomes any signs of a return to a saner and better informed judgment. Many very learned scholars have been blind to the grandeur of the thought in the New Testament; and the cosmic ideas which inform it throughout have generally passed over their heads.”

    Ramsay, William. The Bearing of Recent Discovery on the Trustworthiness of the New Testament. Grand Rapids, MI: Baker Book House, 1897. Reprinted 1979, p. 222.

    “The more I have studied the narrative of the Acts, and the more I have learned year after year about Graeco-Roman society and thoughts and fashions, and organization in those provinces, the more I admire and the better I understand. I set out to look for truth on the borderland where Greece and Asia meet, and found it here [in the Book of Acts—KB]. You may press the words of Luke in a degree beyond any other historian’s, and they stand the keenest scrutiny and the hardest treatment, provided always that the critic knows the subject and does not go beyond the limits of science and of justice 1( p. 89).

    1. Sir William Ramsay,(1915) The Bearing of Discovery on the Trustworthiness of the New Testament, Grand Rapids: Baker, 1979

    https://diagoras.wordpress.com/2008/04/28/love_me_or_burn/#comment-4606

    Καλό ξημέρωμα σε όλους!

  14. xarxar said

    Your point being?

  15. @ΘΒ

    Στα αποσπάσματα που παρέθεσες ο Ramsay δηλώνει ακριβώς αυτό που έγραψα: ότι με βάση τις έρευνές του ο Λουκάς δεν διαψεύδεται. Και με βάση αυτό το δεδομένο, μας λέει ότι το λαμβάνει ως αξιόπιστο για τις περαιτέρω έρευνές του. Αυτό λέει ο Ramsay. Όχι ότι ο Λουκάς επιβεβαιώνεται. Πόσο μάλλον μέχρι κεραίας.

    Μάλιστα στη δεύτερη παράγραφο που παρέθεσες ο Ramsay γράφει ότι οι «Πράξεις» βγάζουν νόημα μόνο αν εξετασθούν ως ένα κείμενο του 2ου αιώνα, και όχι του 1ου. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για εσάς τους θρησκόπληκτους;

  16. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Είσαι σίγουρος ότι διαβάζουμε και εννοούμε τα ίδια κείμενα;
    Αυτός που χαρακτηρίζει τον ευαγγελιστή Λουκά ως «ιστορικό πρώτης βαθμίδας, εφάμιλλο των μεγάλων ιστορικών», αφού πρώτα τον αμφισβητούσε,είναι δυνατόν να λέει για τις Πράξεις ότι γράφτηκαν τον Β αιώνα όταν είναι γνωστό ότι ο Παύλος έδρασε τον 1ο αιώνα;

    Τόση και τέτοια αδυναμία να κατανοήσεις το προφανές;

  17. marqueedemud said

    το ποστ που μπηκε στο πτυελοδοχειο σενιαρισμενο με τους σκληρους κανονες ΗΘΙΚΗΣ του https://diagoras.wordpress.com

    @diagoras

    ειπες: «Ο Ιησούς ο Ναζωραίος ήταν ένας τους, για κάποια έθνη, και έτυχε να γνωρίσει πολύ μεγάλη επιτυχία. Ο ίδιος δεν είχε ποτέ φανταστεί την έκταση της επιτυχίας που επρόκειτο να λάβει η αίρεση που ξεκίνησε, και όλη την μετά θάνατον αίγλη του την οφείλει στον «απόστολο του marketing» Παύλο.»

    μπλα μπλα μπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαωμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλα μπλα

    ελεος ντιαγκορας ελεος.

  18. @ΘΒ

    «[…]In fact, beginning with the fixed idea that the work was essentially a 2nd century composition, and never relying on its evidence as trustworthy for 1st century conditions, I gradually came to find it a useful ally in some obscure and difficult investigations.”»

    To έγραψε αυτό ο Ramsay, ή δεν το έγραψε; Διαβάζουμε τα ίδια πράγματα ή δεν τα διαβάζουμε;

    @marqueedemud

    Σου ζητώ συγγνώμη, αλλά για να τηρείται η τάξη εδώ μέσα πρέπει που και που να υπενθυμίζω (στους πάντες, όχι μόνο σε εσένα) ότι οι όροι χρήσης υπάρχουν για να τηρούνται.

  19. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Κάνεις και την μετάφραση σου για να δούμε τι καταλαβαίνουμε από το κείμενο;

    Ο άνθρωπος λέει το σαφές : ότι ξεκίνησε να ερευνά τις Πράξεις θεωρώντας ότι γράφτηκαν τον Β αιώνα και όχι τον Α, και όμως βρήκε το κείμενο των Πράξεων σύμμαχο του στις δύσκολες έρευνες του.

  20. Ναι, ΟΚ, το διάβασα λάθος.

  21. batcic said

    Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστός θανατώθηκε βάναυσα για τον λυτρωμό των ανθρώπων από την αμαρτία, αλλά από τότε κάθε νεογνό γεννιέται κολλητάρι με το σατανά, και γι αυτό το πλακώνουν οι ευσεβείς στα «Απεταξάμην». Τι να γίνει φίλε Χριστέ, shit happens! :->

  22. Να διασαφηνίσω πάντως ότι η κακή εκ μέρους μου κατανόηση της παραπάνω φράσης του Ramsay δεν αλλάζει στο παραμικρό την κύρια θέση μου, η οποία είναι ότι σύμφωνα με τον Ramsay δεν υφίσταται καμία «επιβεβαίωση μέχρι κεραίας» του Λουκά, και ότι αυτό είναι ένα αποκύημα της καλπάζουσας φαντασίας και των ευσεβών πόθων του Θου Βου.

  23. ΘΒ said

    @Διαγόρα

    Η θέση σου επι του θέματος πάσχει συνολικά και όχι μόνο επί του ζητήματος της παρανόησης μιας φράσης του Ράμσευ.

    Ο τελευταίος χαρακτηρίζει τον Λουκά ως ιστορικό πρωτης βαθμίδας, εφάμιλλο όλων των μεγάλων ιστορικών που γνωρισε η ανθρωπότητα.
    Ξέρεις πολλούς ιστορικούς πρώτης βαθμίδας που κατασκευάζουν γεγονότα από το μυαλό τους, πλάθουν ιστορίες που δεν υπήρξαν, ανακαλύπτουν πρόσωπα ανύπαρκτα κ.ο.κ;

    Η στάση σου στο συγκεκριμένο ζήτημα μοιάζει με τον στρουθοκαμηλισμό σας έναντι του Αγίου Φωτός, και είναι ένα από τα σημεία μεγάλης αδυναμίας στην επιχειρηματολογίας σας σε αντίθεση με άλλα ζητήματα , όπως η εξέλιξη, η οποία σάς προσφέρει ισχυρά ερείσματα.

  24. LOL η παράνοια! Μιλάει ο Θου Βου για στρουθοκαμηλισμό! Το «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα» δεν είναι αρκετό για να περιγράψει την ειρωνεία.

    Αλλά και το θράσος! Τολμάνε οι εραστές του παραλόγου να κάνουν υποδείξεις λογικής στους ορθολογιστές!

    Αν ο Ramsay χαρακτηρίζει ως «ιστορικό πρώτης βαθμίδας» έναν άνθρωπο που έγραψε για θαύματα, τότε ο Ramsay προδίδει την ιστορική επιστήμη και δεν του αξίζει ο τίτλος του σοβαρού επιστήμονα.

  25. xarxar said

    Επειδή κι εγώ αρχικά κατάλαβα αυτό που κατάλαβε κι ο Διαγόρας, για να δούμε:

    «…In fact, beginning with the fixed idea that the work was essentially a 2nd century composition, and never relying on its evidence as trustworthy for 1st century conditions, I gradually came to find it a useful ally in some obscure and difficult investigations…»

    Μετάφραση: «Πράγματι, ξεκινώντας με την ακλόνητη θεώρηση ότι το έργο [σ.σ. οι Πράξεις] ήταν ουσιαστικά μια συγγραφή του 2ου αιώνα, και χωρίς ποτέ να στηρίζομαι στην αξιοπιστία των στοιχείων που περιέχει για τις συνθήκες του 1ου αιώνα, σταδιακά βρήκα ένα πολύτιμο σύμμαχο σε μερικές σκοτεινές και δύσκολες έρευνες.»

    Αυτό που ξεκαθαρίζει είναι ότι ξεκίνησε αρνητικά διακείμενος (I began with a mind unfavorable to it) όχι με αυτή τη «fixed idea». Μετά περιγράφει πως έπρεπε να φερθεί (beginning και όχι I began), δηλαδή να το αντιμετωπίσει σαν ένα κείμενο του 2ου αιώνα και όντας αναξιόπιστο για τον πρώτο, οπότε ΤΟΤΕ διαπίστωσε σταδιακά ότι περιείχε κάποια δεδομένα που τον βοήθησαν στις έρευνές του. Από τα παραπάνω, για μένα, δε λέει πουθενά ότι έπρεπε παρεκκλίνει από τη θεώρηση αυτή.

    Νομίζω ότι από αυτό το κείμενο δεν μπορείς εύκολα να αποδείξεις το αντίθετο. Αν έχεις και το υπόλοιπο please enlighten us. Όπως και να’χει καθόμαστε και ασχολούμαστε με το τι ήθελε να πει ένας απολογητής-αρχαιολόγος (που φαίνεται να είχε πορεία ανάλογη με αυτή του Παύλου αλλά με τόσες σαβουροχριστιανικές πηγές που έχει γεμίσει το δίκτυο είναι αδύνατο να βρεις μια ουδέτερη που να λέει λεπτομέρειες) τον οποίο οι περισσότεροι μπερδεύουν με το συνονόματο διάσημο χημικό (μάλιστα σε απολογητικά sites βάζουν και φωτογραφίες του χημικού σαν να είναι ο αρχαιολόγος ενώ μερικοί μονίζουν ότι έκανε και τα δύο!)

  26. xarxar said

    Χμ, έχουν το ίδιο όνομα, ο ένας σπούδασε στο Tübingen, ο άλλος αμφισβήτησε την Tübingen theory, ο ένας γεννήθηκε το 1852 στη Γλασκώβη, ο άλλος το 1851 στη Γλασκώβη, φωτογραφίες του δεύτερου δε βρίσκω (ή βρίσκω του πρώτου σαν δεύτερου). Τσκ, τσκ, τσκ … που είναι ο Λιακό;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: