Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

«Η Καθημερινή»: (Ιερώνυμος:) «Ας καταργήσουμε τον θρησκευτικό όρκο»

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/12/29

Στην «Καθημερινή» της 2008-12-28 διαβάζουμε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος σε συνέντευξή του διαμηνύει ότι «Η κατάργηση του θρησκευτικού όρκου δεν δημιουργεί πρόβλημα στην Εκκλησία». Ο κ. Ιερώνυμος συμπληρώνει ότι «Αντιθέτως, είναι συνέπεια της διδασκαλίας της, σύμφωνα με την οποία το ‘ναι’ πρέπει να είναι ‘ναι’ και το ‘όχι’, ‘όχι’. Αλλωστε, υπάρχει και η προτροπή της Αγίας Γραφής: ‘μη ομόσαι όλως’».

Εκτός από αυτά τα ενδιαφέροντα, ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας υποστηρίζει ότι έχει ήδη επέλθει ο διοικητικός διαχωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος και πως κάποιοι «ιδεολογικοί κύκλοι» θέτουν το ζήτημα στοχεύοντας στην «εξουδετέρωση της πνευματικής επιρροής της Εκκλησίας στην ελληνική κοινωνία».

Διαβάστε όλο το άρθρο στην Καθημερινή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100095_28/12/2008_297508

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

19 Σχόλια to “«Η Καθημερινή»: (Ιερώνυμος:) «Ας καταργήσουμε τον θρησκευτικό όρκο»”

  1. Για φαντάσου ρε παιδάκι μου. Δηλαδή, αυτό που μας λέει ο Jeronymo είναι ότι όχι μόνο δεν θα έπρεπε να «θέτουμε το ζήτημα» εμείς οι «ιδεολογικοί κύκλοι», αλλά θα έπρεπε μάλιστα να είμαστε και ευχαριστημένοι που ο πρωθυπουργός δεν κατέχει συνάμα και τον τίτλο του Μέγα Ιερέα, ή που ο Jeronymo δεν έχει συνάμα και τον τίτλο αρχηγού κράτους. Αυτό από μόνο του αποτελεί αρκετό διαχωρισμό κατά τον Jeronymo, δεν χρειάζεται άλλος.

    Όσο για τον θρησκευτικό όρκο, αφού είναι σύμφωνος και ο προκαθήμενος της εκκλησίας, τι περιμένουμε; να καταργηθούν όλοι οι θρησκευτικοί όρκοι ΤΩΡΑ!

  2. Conko said

    Τώρα πήρε χαμπάρι το δογματικό άτοπο του όρκου;;;
    Τόσα χρόνια καλώς ο καθένας έπρεπε να τρομοκρατείται και να ξεφτιλίζεται, θεωρούμενος εκ προοιμίου άπατρις (στο στρατό), ψευδομάρτυρας (στα δικαστήρια) και εν γένει ασυνείδητο και αναξιόπιστο ζωύφιο που μόνο τρομοκρατημένο από την απειλή της αιώνιας καταδίκης στο καζάνι με τη βραστή πίσσα θα έλεγε την αλήθεια ή θα υπερασπιζόταν «τα ιερά και τα όσια της Φυλής»; Μετά από αυτή τη κατάπτυστη αντιμετώπιση του κοπαδιού και των εκτός αυτού, τι προσδοκά αλήθεια;
    Προφανώς κάτι δίνει (που θα του το κόψει ούτως ή άλλως κανένα Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) για να παζαρέψει κάτι άλλο με την ευσεβή εκτελεστική εξουσία…
    Χρόνια πολλά, δυναμικά και παραγωγικά σε όλους τους «ιδεολογικούς κύκλους», έχουμε πολύ δρόμο ακόμα!

    ΥΓ: Πολύ απόλαυσα και τον Ταλιμπάνθιμο, που συνόψισε τις προσδοκίες των «ιδεολογικών κύκλων» στις πιο φρικτές φοβίες του…

  3. @Diagoras

    «Xαίρομαι» που ακόμα κι αυτές τις μέρες κατά τις οποίες διαπράττεται ακόμα ενα έγκλημα εθνικής εκκαθάρισης από τους σιωνιστές στην Παλαιστίνη εσύ «περί άλλα τυρβάζεις».

    Ασφαλώς, ο θρησκευτικός όρκος είναι πολύ σπουδαιότερο θέμα από τους νεκρούς «νομάδες της Μεσοποταμίας».

    Mη στεναχωρήσουμε και τον φίλο μας Σαλμονέλ.

    ΥΓ.μη μου πεις περί ειδικής θεματολογίας του παρόντος ιστολογίου.
    Θα μπορούσες να καταθέσεις την άποψη σου όπως έκανες και για τα επεισόδια στο κέντρο τής Αθήνας.
    Όταν όμως βράζει ο κόσμος για την αιματοχυσία κι εσύ επιλέγεις να μιλήσεις για τον θρησκευτικό όρκο,τότε…η λάθος επιλογή θέματος είναι από μόνη της μια ευνοϊκή για τους σφαγιαστές θέση.

  4. avonidas said

    @ Θου Βου

    «Xαίρομαι» που ακόμα κι αυτές τις μέρες κατά τις οποίες διαπράττεται ακόμα ενα έγκλημα εθνικής εκκαθάρισης από τους σιωνιστές στην Παλαιστίνη εσύ «περί άλλα τυρβάζεις».

    Ω πάνσοφε Θου Βούδα, που όλα τα ξέρεις, όλα τα βλέπεις (όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις):

    1) τις πταίει σήμερα για τα εγκλήματα των «Σιωνιστών» στην Παλαιστίνη;

    ο αθεϊσμός; ο καταναλωτισμός; ο ιμπεριαλισμός; η (λάθος) χριστιανική άκρα δεξιά των ΗΠΑ; Ο Χίτλερ που, με το ολοκαύτωμα, έκανε το Ισραήλ μοναδικό προορισμό των (επιζώντων) Εβραίων της Ευρώπης; Ο Μωϋσής που δεν καθόταν στην Αίγυπτο; ο Θεός που του υποσχέθηκε το φιλέτο; (Ποιο φιλέτο; τη μοναδική περιοχή της Μέσης Ανατολής χωρίς πετρέλαιο, που έλεγε και η Μις Φάιν)

    2) διάβαζα την Παλαιά Διαθήκη και μπερδεύτηκα. Τελικά, τι είναι κακό; Να κάνεις εθνικές εκκαθαρίσεις; ‘Η να κάνεις εθνικές εκκαθαρίσεις χωρίς την έγκριση του Θεού;

    Περιμένω εναγωνίως απαντήσεις,
    Μεθ’ υπολήψεως,
    Α.Β.

  5. @Avonidas

    η μετριότης μου δε μπορεί ούτε καν να προσεγγίσει το υμέτερο ύψος των αθεϊστικών μπλαμπλαδισμών μεταξύ τεϊου και προφιτερόλ,οπότε δείξε λίγη κατανόηση

    τι ρώτησες ακριβώς γιατί δεν τα πολυκατάλαβα, λόγω χαμηλού Αη-Κιού;

    χμμμ…

    http://www.nkusa.org/activities/Statements/20080123.cfm

  6. avonidas said

    @ Θου Βου

    προσπερνάω τους σαλτιμπαγκισμούς και έρχομαι κατευθείαν στον σύνδεσμο που παραθέτεις:

    μεταξύ εκείνων που διαφωνούν και διαμαρτύρονται για αυτό που συμβαίνει σήμερα (δηλ. τα τελευταία 50 χρόνια) στην Παλαιστίνη συμπεριλαμβάνονται Ιουδαϊστές Εβραίοι, άθεοι Εβραίοι, μαρξιστές Εβραίοι και γενικώς εχέφρονες Εβραίοι (όπως ο Τσόμσκυ).

    Εκείνοι που ΚΑΙ διαφωνούν ΚΑΙ καταλαβαίνουν τι και γιατί συμβαίνει, που μπορούν να αντιληφθούν τις αιτίες και να κάνουν παραλληλισμούς, είναι μια πιο περιορισμένη ομάδα ανθρώπων. Οι (ορθόδοξοι Εβραίοι) συγγραφείς του κειμένου που παράθεσες εκτιμώ ότι δεν ανήκουν σ’ αυτή την ομάδα. Το πρόβλημά τους δεν είναι ότι πεθαίνει κόσμος και υφαρπάζονται περιουσίες, αλλά ότι δεν υπάρχει πρόχειρη θεολογική δικαιολογία γι’ αυτό. Κι αυτός ήταν ο σκοπός της δεύτερης ερώτησής μου, (δήθεν) χαμηλού IQ φίλε μου.

    Αν ο «Θεός» μπορούσε να διατάξει γενοκτονίες 3000 χρόνια πριν, μπορεί το ίδιο εύκολα να το κάνει και σήμερα. Πιστεύεις ότι 3 χιλιετίες πριν οι πόλεμοι υπαγορεύονταν από κάτι άλλο από το συμφέρον; Ή μπας και πιστεύεις ότι η «θεία εντολή» προηγούνταν της σφαγής; Η «θεία εντολή» έρχεται πάντα μετά από τη σφαγή, και γράφεται για να διαβαστεί από τα φιλειρηνικά κορόιδα, για να θαυμάζουν τους θεοσεβούμενους προγόνους τους εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν.

  7. @Αvonidas

    Η παρουσία του Θεού στην ανθρώπινη ιστορική πραγματικότητα δεν είναι ανξάρτητη από την εκάστοτε ατομική και κοινωνική ψυχολογία.

    Πχ «το οφθαλμόν αντί οφθαλμού» είναι νόμος που εξυπηρετεί την κοινωνική ισορροπία της εποχής στην οποία ελέχθη.
    Δεν δόθηκε ως τέλειος νόμος,γι αυτό και αντικαταστάθηκε από τον Χριστό με το «αγαπάτε τους εχθρούς σας,κάντε καλό σε όσους σάς βλάπτουν και προσεύχεσθε για όσους σάς κυνηγούν»

    Είναι προφανές ότι η χρυσολατρεία βρίσκεται πίσω από ολους τους πολέμους διαχρονικά και αυτό έχει αναγνωριστεί από τους αγίους της Εκκλησίας του Χριστού εδώ και 1700 χρόνια.

  8. Προτείνω την αξής ανταλλαγή:

    Να μην καταργήσουμε τον θρησκευτικό όρκο, αλλά να καταργηθούν όλες οι φοροαπαλλαγές της εκκλησίας. Τι θα έλεγε τότε ο αρχιεπίσκοπος για τον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας;

  9. Η παρουσία του Θεού στην ανθρώπινη ιστορική πραγματικότητα δεν είναι ανξάρτητη από την εκάστοτε ατομική και κοινωνική ψυχολογία.

    Κοίτα να δεις που συμφωνούμε εδώ με τον Θου Βου. Βέβαια, όχι μόνο δεν είναι ανεξάρτητη, παρά είναι και αποκλειστική συνάρτησή της, καθότι είναι δημιούργημά της. ;-)

    Το ότι ο Μωσαϊκός νόμος «δεν δόθηκε ως τέλειος νόμος» από που προκύπτει, Θου Βου;

    Σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, ο Ιησούς δεν ήλθε να αναιρέσει τον Μωσαϊκό νόμο, παρά μόνο να τον συμπληρώσει. Άρα το «οφθαλμόν αντί οφθαλμού» ο Ιησούς το δέχεται. Τα δε περί αγάπης που υποτίθεται πως είπε είναι σάλτσες, τόσο αντιφατικές με τον Μωσαϊκό νόμο όσο και με άλλες σάλτσες που ο ίδιος ο Ιησούς (υποτίθεται πως) είπε, όπως τα περί διχόνοιας και μάχαιρας και μίσους ανάμεσα σε παιδιά και τους γονείς τους. Με αγίες γραφές γεμάτες αντιφάσεις εσείς οι χριστιανοί μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παίζετε σε όποιο ταμπλώ θέλετε, όπως έχετε πράξει αμέτρητες φορές ανά την ιστορία, τη μία μιλώντας για αγάπη, την άλλη για πόλεμο, κατά το συμφέρον σας. Προφανώς και εμείς δεν είναι δυνατόν να συνδιαλλαγούμε μαζί σας υπό τέτοιους όρους, γι’αυτό και έχουμε γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων μας την οποιαδήποτε πρόφασή σας που πηγάζει από τις ιερές γραφές σας. Με άλλα λόγια, αλλού αυτά.

  10. Το ότι ο Μωσαϊκός νόμος «δεν δόθηκε ως τέλειος νόμος» από που προκύπτει, Θου Βου;

    «…Λέγουν τον: «Διατί λοιπόν ο Μωυσής επαράγγειλε να δίδει διαζύγιον και να την χωρίζει;»
    Λέγει τους ότι: «Ο Μωυσής διά την σκληροκαρδίαν σας σας έδωκεν άδειαν να χωρίζεσθε τες γυναίκες σας, αμή από την αρχήν δεν έγινεν έτσι.
    Αμή εγώ σας λέγω ότι όποιος χωρισθεί την γυναίκα του, έξω από πορνείαν, και πανδρευθεί άλλην, γίνεται μοιχός. Και εκείνος οπού πανδρευθεί γυναίκα ξαπολυμένην, γίνεται μοιχός».»Ματθαίον ΙΘ΄

    Η Αγ.Γραφή πράγματι φαντάζει αντιφατική όταν λείπει το εργαλείο κατανόησης της και αυτό δεν ανήκει στον φθειρόμενο τούτο κόσμο.

    Γι αυτό πράγματι έχεις δίκιο στο «αλλού αυτά» που λες.
    Σα να ζητά ο ταπεινός ΘΒ να επαναληφθεί το Big Bang στο δωμάτιο του,υπό τις συνθήκες που η αμυαλωσύνη του ζητά.

  11. Έτσι ακριβώς, Θου Βου. Όπως έγραψα και παραπάνω, δεν είναι δυνατόν να συνδιαλλαγούμε μαζί σας υπό τέτοιους όρους, γι’αυτό και έχουμε γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων μας την οποιαδήποτε πρόφασή σας που πηγάζει από τις ιερές γραφές σας. Το κατάλαβες λοιπόν το «αλλού αυτά». Χαίρομαι που κατορθώσαμε τελικά να έλθουμε σε συνεννόηση.

  12. exergy said

    Γιατί κατηγορείται ο Διαγόρας ότι ασχολείται με το θρησκευτικό όρκο; Με τον ίδιο τρόπο και ο Ιερώνυμος λοιπόν που δίνει συνεντεύξεις για θρησκευτικούς όρκους και εκκλησιαστικές περιουσίες τη στιγμή που κατακρεουργείται η Παλαιστίνη «περί άλλα τυρβάζει» για να χησιμοποιήσω την ίδια ακριβώς έκφραση. Και δεν είδα και καμία ευαισθητοποίηση στο ιστολόγιο του κατακριτή περί Παλαιστίνης…

    Ο Ιερώνυμος είπε αρκετές ανακρίβειες και θεωρεί ότι τον καταδιώκουν όπως όλοι οι παπάδες. Αυτό βέβαια που τον καταδιώκει είναι το ψεύδος της «πίστης» τους και η αδυναμία πλέον να πείσουν τον κόσμο ότι πιστεύουν σε κάτι πέρα από το χρήμα και την εξουσία. Καταδικάζει το αίτημα για κατάργηση του θρησκευτικού όρκου ως αντιθρησκευτικό ιδεολόγημα και αυτό είναι πραγματικά αστείο.

    Μία παρατήρηση μόνο και ας μου απαντήσουν όσοι γνωρίζουν.
    1. Κανείς ποτέ δε μου ανέφερε, ούτε μου ζήτησε, ούτε με υποχρέωσε να δώσω κάποιον θρησκευτικό όρκο στο στρατό. Δεν ορκίστηκα στο όνομα καμιάς τριάδος, τετράδος κλπ, απλώς ορκίστηκα.
    Ο όρκος λέει επί λέξη:

    Ορκίζομαι να φυλάττω πίστιν εις την Πατρίδα.
    Υπακοήν εις το Σύνταγμα, τους Νόμους και τα Ψηφίσματα του Κράτους.
    Υποταγήν εις τους ανωτέρους μου,
    να εκτελώ προθύμως και άνευ αντιλογίας τας διαταγας των.
    Να υπερασπίζω, με πίστιν και αφοσίωσιν,
    μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός μου, τας Σημαίας.
    Να μην τας εγκαταλείπω, μηδέ να αποχωρίζομαι ποτέ απ’αυτών.
    Να φυλάττω δε ακριβώς τους Στρατιωτικούς Νόμους,
    και να διάγω εν γένει ως πιστός και φιλότιμος Στρατιώτης.

    Το ίδιο συνέβη και στο Πανεπιστήμιο (Μετσόβιο Πολυτεχνείο). Δεν έδωσα κανέναν όρκο.

    Δεν γνωρίζω επίσης τι σημαίνει ότι οι κρατικοί και δημόσιοι λειτουργοί δίνουν θρησκευτικό όρκο. Δηλαδή αν διοριστώ δημόσιος υπάλληλος πρέπει να ορκιστώ σε κάποια θρησκεία; Αλλιώς τι γίνεται; Δε διορίζομαι;

  13. next said

    Έλειψα μερικές μέρες στα αγαπημένα μου ψηλώματα ..
    (πήρα τα βουνά που λένε…)και προσπάθησα να σκεφτώ
    (στους -6 δεν είναι εύκολο πράμα).
    Το να κάτσω να μαζέψω τις ατάκες του Μαχερ δεν είναι
    και τίποτα σοβαρό, ασε που θα ενσκήψει ο ΘΒ με δεικτικό
    και ανούσιο σχολιασμό που θα με εκνευρίσει αναίτια.
    Έτσι λοιπόν αποφάσισα το λίγο πιο χρονοβόρο αλλά πολύ πιο
    ουσιαστικό συμμάζεμα κάποιων βασικών απόψεων πιάνοντας
    από τον αθεϊσμό και προχωρώντας μέχρι την αντίπερα όχθη
    του θεϊσμού.

    Είναι δύσκολο το να απομονώσεις μια στενή λωρίδα σκέψης
    και επάνω της να προσπαθήσεις να ισορροπήσεις όσα είσαι
    και πιστεύεις, για αυτό και εγώ θέλω να αφήσω τα χαλινάρια
    χαλαρά και να δω πόσο βαθιά πάνε οι ρίζες της πίστης και
    του ορθολογισμού στον άνθρωπο των ημερών μας. δεν θα είναι
    τίποτα έτοιμο αύριο ή μεθαύριο αλλά σίγουρα θα’ χω κάτι
    ενδιαφέρον σε καμιά βδομάδα or so.
    Απο την άλλη βλέπω ότι η θρησκεία δεν είναι κάτι πέρα από
    ένα απλό εργαλείο στα χέρια των λίγων που νέμονται τον πλούτο
    και τη δύναμη των λαών. και τέλος τέλος δεν ξέρω αν πρέπει
    να πείσω τον ΘΒ για το ότι δεν υπάρχει θεός ή για το ότι η
    ενδεχόμενη ύπαρξη του είναι κάτι κακό για όλους μας. Δεν
    καταλαβαίνω πως θα του εξηγήσω οτι η παρακμή της υπερφυσικής
    πίστης είναι ένα τρομακτικό άλλοθι για όλους εκείνους που
    έχουν μετατρέψει τους ανθρώπους σε αμείλικτους κυνηγούς του
    συμφέροντος και του χρήματος. Δεν ξέρω πως θα του αποκαλύψω
    το ηλίου φαεινότερο κόλπο που παίζουν στην πλάτη μας καθώς
    κερδοσκοπούν σε βάρος της ελευθερίας μας με συνεργούς τις
    θρησκείες.

    Ίσως έχει έρθει ο καιρός να προσδιοριστούμε σε πολλά θέματα
    που μέχρι τώρα είναι λίγο θολά.

    Τί είναι οι τεχνολογίες και οι επιστήμες? είναι εχθρός
    ή σανίδα σωτηρίας και αν ναι για ποιους?

    Τι Είναι η πολιτική και σε ποιο βαθμό μπορεί να λειτουργήσει λυτρωτικά?

    Ποιά είναι η φιλοσοφία ζωής που πρέπει να διδάσκουμε στα παιδιά μας?

    Η Ηθική είναι κάτι εύπλαστο και προσαρμόσιμο στις κοινωνικές επιταγές ή μια σταθερή αναλλοίωτη αξία που πρέπει να διέπει το βίο μας?

    Ποια, ή καλύτερα ΤΙ είναι η ηθική αυτή καθαυτή?

  14. Mandarin said

    @exergy

    Να διευκρινίσω ότι μόνο στο Μετσόβιο δεν ορκιζόμαστε σε όλα τα άλλα ιδρύματα ορκίζονται. Ο λόγος είναι ότι μόνο το Μετσόβιο είναι Τεχνικό Πανεπιστήμιο, τώρα γιατί αυτός είναι λόγος για να τηρείται διαφορετικό τελετουργικό αποφοίτησης μακάρι να ‘ξερα.

  15. exergy said

    @Mandarin

    Πρέπει να είναι θέμα ορθολογισμού της παιδείας που παρέχει το Μετσόβιο. Δε θα το ανέχονταν κανένας να ορκιστεί και μάλιστα σε θεούς και δαίμονες ότι θα κάνει καλά τη δουλειά του και θα είναι καλός άνθρωπος και καλό μέλος της κοινωνίας. Αυτά νομίζω ότι είναι για να μας τα λένε τα παιδάκια μας τα νήπια.

  16. neoktisma said

    Φίλε Διαγόρα χαίρε,

    Απλά ήθελα να κάνω μερικές διασαφηνίσεις σχετικά με τα λεγόμενά σου:

    Quote from Διαγόρας ο Μήλιος:
    Σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, ο Ιησούς δεν ήλθε να αναιρέσει τον Μωσαϊκό νόμο, παρά μόνο να τον συμπληρώσει.

    Ο Ιησούς Χριστός δεν είπε ότι ήλθε να τον συμπληρώσει, αλλά να τον εκπληρώσει: «Μη νομίσητε ότι ήλθον να καταλύσω τον νόμον ή τους προφήτας· δεν ήλθον να καταλύσω, αλλά να εκπληρώσω»

    Quote from Διαγόρας ο Μήλιος:
    Άρα το «οφθαλμόν αντί οφθαλμού» ο Ιησούς το δέχεται.

    «Ηκούσατε ότι ερρέθη, Οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος. Εγώ όμως σας λέγω να μη αντισταθήτε προς τον πονηρόν· αλλ’ όστις σε ραπίση εις την δεξιάν σου σιαγόνα, στρέψον εις αυτόν και την άλλην· και εις τον θέλοντα να κριθή μετά σου και να λάβη τον χιτώνα σου, άφες εις αυτόν και το ιμάτιον· και αν σε αγγαρεύση τις μίλιον εν, ύπαγε μετ’ αυτού δύο.» Ιησούς Χριστός

    Quote from Διαγόρας ο Μήλιος:
    Τα δε περί αγάπης που υποτίθεται πως είπε είναι σάλτσες, τόσο αντιφατικές με τον Μωσαϊκό νόμο όσο και με άλλες σάλτσες που ο ίδιος ο Ιησούς (υποτίθεται πως) είπε, όπως τα περί διχόνοιας και μάχαιρας και μίσους ανάμεσα σε παιδιά και τους γονείς τους.

    «Θέλετε δε παραδοθή και υπό γονέων και αδελφών και συγγενών και φίλων, και θέλουσι θανατώσει τινάς εξ υμών, και θέλετε είσθαι μισούμενοι υπό πάντων διά το όνομά μου·» Οι 2 λέξεις που αναφέρεις «διχόνοιας» και «μίσος» δεν ελέχθησαν από τον Ιησού Χριστό. Το ότι αναφέρει ότι ήλθε να βάλει μάχαιρα, σαφέστατα αναφέρεται στο διαχωρισμό, όπως καταλαβαίνεις από το χωρίο που ακολουθεί: «Διότι ήλθον να διαχωρίσω άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής· και εχθροί του ανθρώπου θέλουσιν είσθαι οι οικιακοί αυτού.» Και για ποιον λόγο θα γίνει αυτό; Για το λόγο ότι οι μαθητές του Χριστού θα είναι μισητοί για το όνομα Αυτού, όπως αναφέρεται και λίγο παραπάνω.

    Quote from Διαγόρας ο Μήλιος:
    Με αγίες γραφές γεμάτες αντιφάσεις εσείς οι χριστιανοί μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παίζετε σε όποιο ταμπλώ θέλετε, όπως έχετε πράξει αμέτρητες φορές ανά την ιστορία, τη μία μιλώντας για αγάπη, την άλλη για πόλεμο, κατά το συμφέρον σας.

    Κανένας Χριστιανός που θέλει να ακολουθήσει την εντολή «αγάπα τον πλησίον σου ως τον εαυτό σου» δεν θέλει, ούτε επικροτεί τις αιματοχυσίες. Νομίζω ότι αποδέχεσαι αυτό που λέω, αναφερόμενος στην πραγματική ζωή ενός Χριστιανού και όχι στα πρόσωπα που έβαλαν την ταμπέλα χριστιανός και έπραξαν εγκλήματα.

    Quote from Διαγόρας ο Μήλιος:
    Προφανώς και εμείς δεν είναι δυνατόν να συνδιαλλαγούμε μαζί σας υπό τέτοιους όρους, γι’αυτό και έχουμε γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων μας την οποιαδήποτε πρόφασή σας που πηγάζει από τις ιερές γραφές σας. Με άλλα λόγια, αλλού αυτά.

    Δικαίωμα του καθενός είναι να μην δέχεται αυτά που του λέει ο άλλος και πολύ καλά κάνεις να μην δέχεσαι αυτά που λέμε (βλ. “αλλού αυτά”). Απλά απαντάμε μέσα από την Αγία Γραφή εφόσον τη χρησιμοποιείς.

    Εύχομαι να υγιαίνεις και να χαίρεσαι τη ζωή.
    :)

    ΥΓ: Συγγνώμη είμαι καινούριος στο WordPress. Υπάρχει κάπου αυτόματος τρόπος για να βάζεις blockquote, italic, bold κ.λπ.?

  17. Neoktisma, καλώς ήλθες. Σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις. Σε ευχαριστώ επίσης και για τις ευχές σου, και ανταποδίδω. Για blockquote, italic, bold κλπ. ψάξε να βρεις τις σχετικές πληροφορίες στις «Οδηγίες Χρήσης».

  18. neoktisma said

    Απόλυτα κατατοπιστικές οι Οδηγίες Χρήσης. Τη βάζω στα Αγαπημένα μου.
    Thank you!

  19. babis said

    Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο πτυελοδοχείο γιατί παρέβαινε τους όρους χρήσης.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: