Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Archive for 25 Ιουνίου 2007

Σχόλιο: «Καλή Ανάρρωση»

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2007/06/25

Ένα πολύ σύντομο σχόλιο σε ένα πολύ σύντομο άρθρο. Έχει πάρα πολύ καλό λόγο έκτασης κειμένου προς απολαμβανόμενη διασκέδαση: «Ιωάννης Παπαϊωάννου – Καλή Ανάρρωση»

Διαβάστε περισσότερα για τη δημοφιλή παράνοια που ονομάζεται θρησκεία:
Θρησκεία στο ιστολόγιο του Διαγόρα
Θρησκεία σε όλο το WordPress

Posted in Σχόλια | Με ετικέτα: , , , , | 2 Σχόλια »

Περί 97% χριστιανορθόδοξου έθνους

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2007/06/25

Θα σας πω μία ιστοριούλα από την παιδική μου ηλικία η οποία ρίχνει κάποιο φως στην αξιοπιστία των επίσημων στατιστικών στοιχείων του κράτους σύμφωνα με τα οποία το 97% των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι.

Το 1984, όταν ήμουν 15 ετών, έκανα αίτηση για έκδοση αστυνομικής ταυτότητας. Γι αυτή την αίτηση χρειαζόταν πιστοποιητικό γέννησης, την έκδοση του οποίου ζήτησαν οι γονείς μου από την κοινότητα στην οποία ήμουν εγγεγραμμένος. Όταν έφτασε το πιστοποιητικό γέννησης στα χέρια μου, παρατήρησα ότι πέρα από τα στοιχεία που λογικά θα περίμενε κανείς να καταγράφονται σε ένα τέτοιου είδους έγγραφο, όπως όνομα, τόπο γέννησης και ημερομηνία γέννησης, υπήρχε και ένα στοιχείο που λεγόταν «Θρησκεία».

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »

Posted in Ελλαδιστάν | Με ετικέτα: , , , , , , , | 39 Σχόλια »