Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Πατριαρχείον Ιεροσολύμων

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2012/12/23

Έχω βαρεθεί να σχολιάζω κάτι τέτοια.
Έτσι λοιπόν, εγώ βάζω την εικόνα, και τα σχόλια δικά σας.

Image

Για του λόγου το αληθές,
(να μην μας πουν και τρολ, δηλαδή,)
ορίστε και ο σύνδεσμος:
http://www.jerusalem-patriarchate.info/gr/xronologia.htm

Διαγόρας ο Μήλιος 2012 | Όροι Χρήσης

13 Σχόλια to “Πατριαρχείον Ιεροσολύμων”

  1. Evan T said

    Χρέος κάθε εταιρείας να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών της. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να διαβάσω στις σελίδες του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων το «Brief History of Time». (Αυτό θα ήταν news-worthy, LOL! :)

  2. zaphod said

    …….υπουργειο παιδείας και τι ειπαμε;

  3. :facepalm:

  4. Infidel said

    Αυτή η χρονολογία είναι η «ορθόδοξη» version της αρχικής γέννεσης; Γιατί αν δεν κάνω λάθος, οι καθολικοί δημιουργιστές έχουν υιοθετήσει την χρονολογία του Ussher που κάνει αναφορά στο 4.004 π.Χ. και συγκεκριμένα… το βράδυ της 23ης Οκτωβρίου!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ussher_chronology#Lightfoot.27s_Creation

    Ό,τι νά’ναι… βέβαια υπάρχουν και άλλα «παληκάρια»:

    A Flat Earth: The Islamic Perspective

  5. […] Διαγόρας, ο Μήλιος (που λέει κάτι και για καυσόξυλα) […]

  6. […] αυτές τις μέρες και αυτό που πέτυχα τις προάλλες; Διαγόρας, ο Μήλιος (που λέει κάτι και για […]

  7. Avonidas said

    Καλή χρονιά…

    …και σιγά το νέο. Οι Βυζαντινοί για σχεδόν 5 αιώνες χρονολογούσαν «Από Κτίσεως Κόσμου»,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_calendar

    και το Πατριαρχείο, για πολύ περισσότερο.

    Τι να σου πει κι η Δυτική μπακαλική, ρε παιδί μου; Ποιος Ussher; Ρε, όταν αυτοί τρώγανε βελανίδια, εμείς είχαμε χοληστερίνη. Ίσα, ρε! ;-)

  8. elapoios said

    Μάθαμε και την χρονολογία του Big Bang….Κάποιος να ενημερώσει και την wikipedia στο αντίστοιχο λήμμα και είμαστε…..κομπλέ.

  9. Έχω γνωρίσει εδώ έναν ευαγγελιστή που πιστεύει ότι η γη δημιουργήθηκε πριν από 6000 χρόνια (Αμερικανός, ζει στο Βέλγιο τα τελευταία 5-6 χρόνια) . Επίσης δεν πιστεύει ότι υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο, θεωρεί πως είναι ψεύτικα. Κι ήθελε να συζητήσουμε και για τη θρησκεία και την αθεΐα, πώς να κάνεις κουβέντα με κάποιον όταν δεν δέχεται ούτε τα βασικά; (νομίζω πως ήλπιζε ότι θα με πείσει ότι έχει δίκιο, τι τους πιάνει τους πιστούς να θέλουν να μας κάνουν να δούμε το φως κάθε φορά…)

  10. tatief said

    Αυτο που λέει η Ιοκάστη το εχω διαβάσει πριν 4-5 χρόνια στην εφημερίδα, ότι δηλαδή κάποια παλληκάρια στην Αμερική εχουν αναλάβει να αποδείξουν ότι η Γη δημιουργηθηκε πριν 6000. Δεν ξερω τον ακριβη λόγω που όλοι θέλουν να πουν ότι η Γη είναι τόσο νέα, αλλά προφανώς κάτι δεν τους βγαίνει στα παραμυθια τους αλλιώς.

    Επί τη ευκαιρία Διαγόρα, έχω κάνει μια μικρή ερευνα για μερικούς «Αγιους» και την έχω δημοσιευσει στο blog μου

    Οι Αγιοι της Ορθόδοξης εκκλησίας

  11. Η σελίδα έχει κατέβει, ανακαινίζουν λέει το μαγαζί. Για να δούμε τι θα γράφει όταν ξανανέβει!

    http://www.jerusalem-patriarchate.info/gr/

  12. PAPADAKIS said

    ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΘΕΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ Ε; ΧΑ ΧΑ ΧΑ

  13. new ellas said

    Παλιά η σελίδα, αλλά να κάνω και εγώ ένα σχόλιο μιας και τώρα το διάβασα. Εποχή Ολυμπιακών Αγώνων 2004, τότε που η τριήρης επισκεπτόταν τα Ελληνικά λιμάνια. Πέρασε λοιπόν και από την Μονεμβάσια. Σαν γνήσιο τρόλ, ρώτησα ένα συγγενή παπά τι ήταν αυτό; ‘Ήταν τα καράβια, όπου οι Έλληνες νίκησαν τους Τούρκους, στην μάχη του Μαραθώνα! Κόκκαλο. Είδα τον θαυμασμό που του έδειξαν ένας ηλικιωμένος μπάρμπας μου, καθώς και οι γέροντες γονείς μου για τις ιστορικές γνώσεις του παπά! Δεν το συνέχισα γιατί το δηλητήριο και ο φόβος έχει εισχωρήσει βαθιά στο μυαλό τον ανθρώπων. Ακόμα και όταν τους βάζεις απλοϊκά διλήμματα; Γιατί κατακλυσμός του Νώε και όχι κατακλυσμός του Δευκαλίωνα; Ο ένας γενάρχης των Εβραίων και ο άλλος γενάρχης των Ελλήνων. Σταμάτησα πλέον γιατί τους είπαν ότι είμαι άθεος και φιλότουρκος. Δεν μπορώ να βιάζω το μυαλό μου και δεν συζητώ πλέον για αυτά τα θέματα, παρά μόνον εάν τους τρώει ο κ…ς τους, με το συμπάθιο.

Σχολιάστε