Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γνωμικό #151

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/03/21

«Η προσευχή είναι σαν την κουνιστή πολυθρόνα: θα σου δώσει να έχεις  κάτι να κάνεις, αλλά δεν θα σε πάει μακριά.»

Gypsy Rose Lee (Τζίπσυ Ρόουζ Λη) (1914-1970) Αμερικανίδα κωμικός.

Το πρωτότυπο: «Praying is like a rocking chair—it’ll give you something to do, but it won’t get you anywhere.»

Το αρχείο των γνωμικών φιλοξενείται στο atheoi.ORG: Αρχείο γνωμικών

Copyright © 2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

38 Σχόλια to “Γνωμικό #151”

  1. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει» : δηλαδή, δε φτάνει να επικαλείσαι βοήθεια αλλά οφείλεις να καταβάλεις και τις απαιτούμενες προσπάθειες.

  2. κων/να said

    Η αδερφή μου πριν απο μέρες είχε χάσει το βιβλίο εισοδων εξόδων. Αφού μας άγχωσε ο λογιστής ότι κάτι τέτοιο έιναι ιδιαίτερα σοβαρό, ψάξαμε το σπίτι, το γραφείο, ολα τα μέρη όπου είχε βρεθεί τις τελευταίες μέρες (2 πολεοδομικκά γραφεία + ΟΑΕΔ) δεν το βρήκαμε και χρειάστηκε να βρεθούμε στην επαρχια για μια άλλη δουλεια. Αφού δεν μπορούσαμε αλλο να ψάξουμε και η με χάλια διάθεση κάποια θεια μας είπε να φτιάξουμε φανουρόπιτα. Ενώ αρχικά γελάσαμε, στην πορεία μας φάνηκε καλή ιδέα. Τελικά οι δυο αδερφές με στυλ μαθητευόμενου μάγου, μες στην κούζίνα με αλευρια κλπ φτιαξαμε ενα ωραίο γλυκάκι, το φάγαμε δώσαμε και σε φίλους! τα βιβλία βρέθηκαν αλλά περάσαμε και ωραία στο μεσοδιάστημα!!!

  3. κων/να said

    αυτό το ρόλο για μένα παίζει η προσευχη, το πλέξιμο και τα κάθε λογής τελετουργικά

  4. Εμένα η αδελφή μου φτιάχνει τακτικά φανουρόπιτα. Λέει ότι είναι τρομερά αποτελεσματική. Βρίσκεις λέει όχι μόνο αυτά που έχασες, αλλά και αυτά που δεν έχασες! Ακόμη βρίσκεις και πράγματα που δεν έψαχνες! Επίσης βρίσκεις πράγματα που έχουν χάσει άλλοι! Μπορεί να βρεις και πράγματα που δεν τα βάζει ο νους σου – λόγου χάρη γαμπρό, ή τον μπελά σου, ή και τα δυο μαζί.

    Άσε που είναι και πεντανόστιμη!

  5. undantag said

    Χμ… η προσευχή ως γαστριμαργική εμπειρία. Ωραίο θέμα! Μήπως σας βρίσκεται και καμία καλή και ψαχτική συνταγή; Επίσης, τη Φανουρόπιττα τη χλαπακιάζουμε μόνοι μας ή έρχεται και ο άγιος να πάρει μοιράδι;

    Επί του γνωμικού δε ξέρω … εμένα θα με άρεσε να είχα χρόνο να χουζουρεύω στην κουνιστή πολυθρόνα (που δεν έχω) – γιατί το χουζούρι, σε λογικές δόσεις, είναι quality time.

    … Αυτό όμως δεν εφαρμόζεται σε καμία περίπτωση επί της προσευχής :)

  6. batcic said

    @Kων/να
    Η όλη φάση έχει ως εξής:
    Ας δούμε συνδυαστικά τις περιπτώσεις, από τη σκοπιά των, παρατημένων κάτω από ένα σεμεδάκι, βιβλίων (τα οποία υποθέτουμε ότι παρακολουθούν από τη γωνιά τους τον ιδιοκτήτη να τα ψάχνει):

    Περίπτωση 1: Χριστιανός ορθόδοξος ο οποίος ψάχνει (χωρίς τη φανουρόπιτα) και δεν τα βρίσκει.
    (Βιβλία) – Άντε ρε χριστιανέ, όλο το σπίτι έψαξες, σήκωσε το και το σεμεδάκι…

    Περίπτωση 2: Χριστιανός ορθόδοξος ο οποίος ψάχνει (χωρίς τη φανουρόπιτα) και τα βρίσκει τα βιβλία.
    (Βιβλία) – Επιτέλους, και έλεγα ότι δεν θα το σηκώσεις το σεμεδάκι…

    Περίπτωση 3: Χριστιανός ορθόδοξος ο οποίος ψάχνει, κάνει και μια φανουρόπιτα, αλλά δεν τα βρίσκει τα βιβλία.
    (Βιβλία) – Άντε ρε χριστιανέ, όλο το σπίτι έψαξες, σήκωσε το και το σεμεδάκι…

    Περίπτωση 4: Χριστιανός ορθόδοξος ο οποίος ψάχνει, κάνει και μια φανουρόπιτα, και τελικά τα βρίσκει τα βιβλία.
    (Βιβλία) – Επιτέλους, και έλεγα ότι δεν θα το σηκώσεις το σεμεδάκι…

    Περίπτωση 5: Άθεος ο οποίος απλώς ψάχνει και δεν τα βρίσκει.
    (Βιβλία) – Άντε ρε χριστιανέ, όλο το σπίτι έψαξες, σήκωσε το και το σεμεδάκι…

    Περίπτωση 6: Άθεος ο οποίος απλώς ψάχνει και τα βρίσκει τελικά τα βιβλία.
    (Βιβλία) – Επιτέλους, και έλεγα ότι δεν θα το σηκώσεις το σεμεδάκι…

    Λοιπόν, οι παραπάνω περιπτώσεις δείχνουν με πολύ απλό τρόπο το εξής:

    Α. Το πλέον αδιαμφισβήτητο είναι ότι είτε το θέλεις, είτε όχι, τα βιβλία σου ήταν πάντα εκεί που τα άφησες, δηλαδή κάτω από το σεμεδάκι! Με άλλα λόγια έχουμε (δώσε βάση στο νούμερο) ένα σημείο του χώρου στο οποίο βρίσκονται τα βιβλία.

    Β. Υπάρχουν δύο μόνο πιθανές καταστάσεις, για το αποτέλεσμα της έρευνας για την ανεύρεση των βιβλίων. Τα βρίσκεις ή δεν τα βρίσκεις.

    Γ. Όταν πας να ερμηνεύσεις τα πλέον απλά γεγονότα (π.χ. έχασα τα βιβλία μου) εισάγοντας άχρηστες έννοιες όπως «φανουρόπιτα» και «χριστιανός ορθόδοξος» ή «άθεος», μετατρέπεις πολύ εύκολα τις δύο πιθανές περιπτώσεις σε έξι όπως έδειξα παραπάνω. Αν δε, εισάγεις και άλλα άχρηστα δεδομένα, όπως «Ναι, ήταν χριστιανός ορθόδοξος, αλλά έπρεπε να χρησιμοποιήσει στη φανουρόπιτα λάδι, από την Παναγιά Κανάλα» και «πρέπει να σταυρώσεις τη φανουρόπιτα, πριν τη βάλεις στο φούρνο», τότε από τις απλές δύο περιπτώσεις θα καταλήξεις με γεωμετρική πρόοδο στις εκατό!!! Και αυτό στην καθομιλουμένη λέγεται μπουρδούκλωμα!!!

    Με απλά λόγια ρε συ Κωνσταντίνα, άσε τα βουντού, ψάξε λίγο καλύτερα και απλώς θα τα βρεις τα βιβλία σου!

  7. batcic said

    Επί του γνωμικού, έχω να πω ότι η κουνιστή πολυθρόνα, όπως είπε και ο Undantag, είναι ποιότητα και χαρακτηριστικό της χαλάρωσης, πράγμα που δεν μπορώ να πω για τις προσευχές (Undantag πάντα με καλύπτεις)! Με άλλα λόγια υπάρχει παραλληλισμός μόνο ως προς το ότι δεν βγάζουν πουθενά.

    Ένας πιο πετυχημένος παραλληλισμός είναι ίσως η προσευχή με το ποδήλατο γυμναστηρίου το οποίο είναι επίπονο, βαρετό και δεν θα σε πάει και πουθενά, σε αντίθεση με το κανονικό ποδήλατο που και θα σε πάει κάπου, και θα ευχαριστηθείς και τη διαδρομή! :-D

  8. undantag said

    Φίλε Batcic,
    παρακολούθησα ενεός την ανάλυση πιθανοτήτων – και την κατάλαβα, αν και σκράπας στα μαθηματικά απ’ τον καιρό της Γ’δέσμης! Thanks!

    Όσο για τον παραλληλισμό της προσευχής με ποδήλατο γυμναστηρίου, και πάλι θα με επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου! Με το ποδήλατο γυμναστηρίου γυμνάζεσαι και χάνεις κανά κιλό τις κρύες και βροχερές μέρες που δε μπορείς να πάρεις τα βουνά και τους κάμπους! Με την προσευχή, ούτε με σφαίρες…

  9. Με το ποδήλατο γυμναστηρίου γυμνάζεσαι και χάνεις κανά κιλό τις κρύες και βροχερές μέρες που δε μπορείς να πάρεις τα βουνά και τους κάμπους!Με την προσευχή, ούτε με σφαίρες…

    Νομίζεις…Για δοκίμασε να κάνεις μερικές γονυκλισίες και τα ξαναλέμε.

    το χουζούρι, σε λογικές δόσεις, είναι quality time.

    … Αυτό όμως δεν εφαρμόζεται σε καμία περίπτωση επί της προσευχής :)

    Bull shit!Kαι πού ξέρεις τι είναι και τι δεν είναι προσευχή;
    Κι αν για σένα είναι το χουζούρι quality time,γιατί να μην είναι για κάποιον άλλον η προσευχή;
    Το βέβαιο είναι ότι δεν έχεις προσευχηθεί ποτέ αληθινά,οπότε δεν έχεις και άποψη επί του θέματος παρά μόνο κάποια θεωρητική τοποθέτηση,ανάλογη αυτής που έχει ο Ζονγκ για τις δυσκολίες της αναρρίχησης σε μικτό πεδίο.

  10. undantag said

    «Το βέβαιο είναι ότι δεν έχεις προσευχηθεί ποτέ αληθινά,οπότε δεν έχεις και άποψη επί του θέματος παρά μόνο κάποια θεωρητική τοποθέτηση,ανάλογη αυτής που έχει ο Ζονγκ για τις δυσκολίες της αναρρίχησης σε μικτό πεδίο.»

    Και που ξέρεις εσύ αν έχω προσευχηθεί αληθινά ή όχι; Και αν ακόμη δεν έχω προσευχηθεί αλήθινά, και τι έγινε!;
    ΘΒ Μικρό, ανόητο αγόρι! Πάλι αρχίζεις με επιχειρήματα του τύπου: «δεν μπορείς να έχεις πλήρη γνώμη για κάτι αν δεν το δοκιμάσεις;»

    Δε θυμάσαι τι έγινε την τελευταία φορά που το απεπειράθης; Να σε το θυμήσω εγώ:

    Γελοιογραφία: προσευχή

    Σαν το πρόβατο που τρίβεται, στου τσουμπάν’την αγκλίτσα, που λέμε στο χωριό μου.

  11. Sober said

    Το ένα είναι σάτυρα, το άλλο είναι κανονική διαφήμιση.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZVUfLJVSdjg

    http://www.youtube.com/watch?v=5cm2LjQODFY

  12. #10

    Αστεία πράγματα Untandag.

    Η κοινή ανθρώπινη εμπειρία και λογική αποδέχεται ότι οι άνθρωποι που δεν προσευχήθηκαν ποτέ στη ζωή τους είναι ελάχιστοι,πολύ λιγότεροι από αυτούς που δε ζευγάρωσαν ποτέ.

    Οπότε,σύμφωνα με την αγαπημένη σας στατιστική,τόσο σε κοινωνιολογικό,όσο και ψυχολογικό επίπεδο,η προσευχή είναι πανάρχαια τάση και πρακτική ,συνυφασμένη με το ανθρώπινο είδος όπως η αναπνοή,η πείνα,ο έρωτας.

    Περί της παραπομπής σου:φανταζεσαι γαργάρες εκεί που υπάρχει περιφρόνηση προς τις γνωστές αθεοπομφόλυγες,οι οποίες και αυτοαναιρούνται.

  13. undantag said

    Αυτό ακριβώς λέω και εγώ, αστεία πράγματα!

    «Η κοινή ανθρώπινη εμπειρία και λογική αποδέχεται ότι οι άνθρωποι που δεν προσευχήθηκαν ποτέ στη ζωή τους είναι ελάχιστοι,πολύ λιγότεροι από αυτούς που δε ζευγάρωσαν ποτέ.»

    Άρα λοιπόν δέχεσαι ότι «κατά στατιστική πιθανότητα» μπορεί και να προσευχήθηκα, έτσι δεν είναι;

    Αυτό δεν αναιρεί κατά τι το ανωτέρω σχόλιό σου: «Το βέβαιο είναι ότι δεν έχεις προσευχηθεί ποτέ αληθινά»;

    Δυοίν θάτερον – μην είσθε λαίμαργος, αγαπητέ!

  14. Υπήρξα σαφής και προσεκτικός στην συγκεκριμένη έκφραση.
    Δεν είπα ότι δεν έχεις προσευχηθεί ποτέ.
    Έγραψα «είναι βέβαιο ότι δεν έχεις προσευχηθεί αληθινά» γιατί αν είχες προσευχηθεί αληθινά ,έστω άπαξ,θα άκουγες τα αθεϊστικά επιχειρήματα και ευφυολογήματα χαμογελώντας συγκαταβατικά,ως έχων προσωπική εμπειρία τού Θεού.

    Το τροπικό επίρρημα κάνει την διαφορά.

  15. «ως έχων προσωπική εμπειρία του Θεού»

    Δηλαδή ως τρόφιμος του Δρομοκαΐτειου.

  16. Μην υποτιμάτε την αξία της φανουρόπιτας. (εγώ εκεί, το βιολί μου).

    Επιτελεί χρησιμότατον έργον.

    Στου αποσπά την προσοχή από το άμεσο πρόβλημα, με αποτέλεσμα να χαλαρώσεις, να σκεφτείς άλλα πράγματα, να ηρεμήσεις διότι έχεις την αίσθηση ότι «κάτι κάνεις», και όταν αναζητήσεις εκ νέου τα βιβλία σου, το μυαλό σου, καθαρό πλέον, έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σε βοηθήσει να τα βρεις.

    Πόσες φορές δεν κολλάει το μυαλό μας με ένα πρόβλημα, όσο το σκεφτόμαστε τόσο κολλάμε, ενώ αν το αφήσουμε και απασχοληθούμε με κάτι άλλο, μπορεί σε λίγη ώρα ή την άλλη μέρα να μας έρθει στο νου η λύση ως «επιφοίτηση»;

    Αυτός είναι ο ρόλος της φανουρόπιτας, όπως και της προσευχής.

    Φυσικά μπορείς να χαλαρώσεις και να σκεφτείς κάτι άλλο και χωρίς να χρειαστεί αναφορά στα θεία και στους θείους. Να όμως που πολύς κόσμος δεν ξέρει άλλον τρόπο να το κάνει, αυτόν έμαθε, αυτόν εφαρμόζει.

  17. Όσον αφορά το προσωπικό βίωμα του θεού:

    Σε μια μεγάλη συζήτηση που έχω ιδιωτικώς με έναν θρήσκο φίλο μου, εκείνος ισχυρίζεται ότι η θρησκευτικότητα (και η ύπαρξη θεού και τα λοιπά) είναι ακριβώς αυτό, ένα προσωπικό βίωμα. Πράγμα το οποίο δεν μπορώ παρά να δεχτώ (δεδομένου ότι εμπιστεύομαι τον συνομιλητή μου) και να σεβαστώ.

    Γεγονός όμως το οποίο μας οδηγεί αμέσως στο συμπέρασμα ότι η θρησκευτικότητα δεν μπορεί να αξιώνει να λαμβάνεται υπόψην σε καμμία απόφαση και σε καμμία δραστηριότητα που αφορά τον δημόσιο βίο, δεδομένου ότι ένα βίωμα καθαρά προσωπικό είναι εξ ορισμού απόλυτα υποκειμενικό και μη εξακριβώσιμο.

    Ακόμη και οι θρήσκοι μεταξύ τους κατά πάσα πιθανότητα έχουν διαφορετικά βιώματα του θεού, χωρίς να είναι καν σε θέση να διαπιστώσουν αν έχουν κάποια ομοιότητα ή όχι. Και φυσικά δεν υπάρχει καν τρόπος να εξακριβώσουμε αν όντως έχουν τέτοια βιώματα, πέρα από το να πιστέψουμε στον λόγο τους.

    Το συμπέρασμά μου είναι ότι όποιος θέλει να πειραματιστεί με θρησκευτικές πρακτικές και να επιχειρήσει να έχει θρησκευτικά βιώματα, με γεια και με χαρά του. Ιδιωτικά και διακριτικά και χωρίς αξιώσεις για επιβολή των απόψεών του σε κανέναν άλλον με κανέναν τρόπο, ούτε για υπερβάλλοντα σεβασμό στις πεποιθήσεις του.

    Ευχαριστούμε.

  18. Γιατρός Του Ικα said

    Εγώ έχω μιά απορία:γιατί τις ερμητικού χαρακτήρα προσωπικές εμπειρίες δεν τις θεωρούμε αποδειξη για οτιδήποτε άλλο παρά για την ύπαρξη του δημιουργού του συμπαντος;Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μάλιστα τους δίνουμε και το σωστό όνομα: http://en.wikipedia.org/wiki/Paranoid_delusion

    Προσοχή στο κομμάτι Indicators of a delusion.

    Mήπως διακρίνετε γνώριμα στοιχεία;Υπάρχει έστω και ένα σημείο που δεν σας είναι γνώριμο;

  19. @Mελάνη

    Πώς γίνεται να μπερδεύεις τόσο πολύ τα πράγματα εσύ η θιασώτις της υιοθεσίας παιδιών από ζευγάρια ομοφυλοφίλων;

    Και το σεξ και τα αποτελέσματα του δηλαδή η πατρότητα και η μητρότητα αφορούν κυρίως ένα προσωπικό βίωμα αλλά τα γεγονότα αυτά δεν παύουν να υπηρετούν την κοινωνική ζωή και να επηρεάζουν τον δημόσιο βίο.

    Τα περί ιδιωτικής θρησκευτικότητας είναι ανοησία,κάτι σαν ΦΠΑ που προστέθηκε επί ετέρων ανοησιών ,τύπου ιεράς εξετάσεως και σαρία,δήθεν για να τις αναιρέσει αλλά που ουσιαστικά τις επηύξησε.

    Η αίσθηση τού ιερού ή η έλλειψη αυτής της αίσθησης αποτελεί κορυφαίο στοιχείο των κοινωνιών από την ίδρυση τους, που χάνεται στα βάθη τού χρόνου.

    Κάθε απόπειρα αποϊεροποίησης είναι ταυτόχρονα απόπειρα αποσταθεροποίησης της κοινωνίας και διάρρηξης των σχέσεων μεταξύ των μελών της.

    Όπως έγραψε και ο Μάρξ:

    «Η θρησκεία είναι ο αναστεναγμός των καταπιεσμένων, η καρδιά ενός άκαρδου κόσμου και η ψυχή των άψυχων (κοινωνικών) συνθηκών»

  20. batcic said

    @ΘουΒου

    Οπότε,σύμφωνα με την αγαπημένη σας στατιστική,τόσο σε κοινωνιολογικό,όσο και ψυχολογικό επίπεδο,η προσευχή είναι πανάρχαια τάση και πρακτική ,συνυφασμένη με το ανθρώπινο είδος όπως η αναπνοή,η πείνα,ο έρωτας.

    Επειδή δεν το έχεις το ζήτημα της στατιστικής, μην επικαλείσαι μπουρδολογικές εκδοχές της!

    Αν δεχτούμε ότι ισχύει ο ισχυρισμός σου (που δεν ισχύει, αλλά λέμε τώρα…): Οι άνθρωποι που δεν προσευχήθηκαν ποτέ είναι λιγότεροι από αυτούς που δεν ζευγάρωσαν ποτέ, τότε πολύ απλά προκετείνοντας τον ανωτέρω συλλογισμό (τον οποίον απέδωσες στην κοινή λογική) καταρρίπτουμε την μπάμια της εξίσωσης της προσευχής με την αναπνοή, την πείνα και τον έρωτα! Διότι (και εδώ είναι ο ορισμός της κοινής λογικής) είναι πολύ λιγότεροι αυτοί που έχουν προσευχηθεί από αυτούς που αναπνέουν, πεινάνε και ερωτεύονται. Αν δεν κατάλαβες το γιατί, να σου το εξηγήσω. ΟΛΟΙ αναπνέουν, πεινάνε και ερωτεύονται!!!

    Η κοινή ανθρώπινη εμπειρία και λογική αποδέχεται ότι οι άνθρωποι που δεν προσευχήθηκαν ποτέ στη ζωή τους είναι ελάχιστοι,πολύ λιγότεροι από αυτούς που δε ζευγάρωσαν ποτέ.

    Αυτό είναι ίσως το μόνο που έχεις γράψει, που έχει άριστη εφαρμογή σε όλους τους πιστούς. Τσέκαρε το παρακάτω παράδειγμα με τον πιστό (Π) και τον άθεο (Α):
    (Αιθέρια ύπαρξη (Υ), μαυρισμένη από τον ήλιο και με φωσφορίζον κίτρινο μαγιό στρώνει την πετσέτα της στην παραλία, ανάμεσα στον Π και τον Α. Και ο Α και ο Π φυσιολογικότατα παθαίνουν ταράκουλο και τα μηνίγγια τους χτυπάνε τρελά)

    (Π από μέσα του – Θεέ μου τι πλάσμα είναι αυτό; Και τι γλυκό χαμόγελο… Κάνε Θεέ μου να έρθει να μου μιλήσει…)

    (Α) – Καλημέρα! Επειδή περιμένω την παρέα μου και δεν έχει έρθει ακόμα, μήπως θέλεις να (πιθανές συνέχειες):
    παίξουμε ρακέτες;
    παίξουμε τάβλι;
    πάμε να πιούμε έναν καφέ στο beach bar;

    (Υ, πιθανές απαντήσεις):
    – Γιατί όχι…;
    – Όχι, σε ευχαριστώ!

    Στις 100 επαναλήψεις του ανωτέρω περιστατικού, και αν υποθέσουμε ότι ο Α δεν έχει και τα καλύτερα ποσοστά, θα ζευγαρώσει τις 10 (πολύ περισσότερες αν το κατέχει το άθλημα). Ο Π από την άλλη δεν θα ζευγαρώσει ποτέ!

    @Όλους
    Ο ΘουΒου μας αποκάλυψε μια μέγιστη αλήθεια. Περισσότεροι προσεύχονται και λιγότεροι ζευγαρώνουν οπότε να και η απάντηση στην μόνιμη επωδό των γυναικών τα τελευταία χρόνια, που λέει «Οι άντρες πλέον δεν κυνηγάνε…». Και με μια πιο μαθηματική προσέγγιση, Η προσευχή είναι αντιστρόφως ανάλογη με το ζευγάρωμα.

  21. @Batcic:

    Είθε ο Μέγας Σουβλακεύς να φωτίζει πάντα το πνεύμα σου!

    +σουβλόγησον+

  22. batcic said

    @Αιρετικός
    Ευχαριστώ! Θίγεις και ένα άλλο θέμα που με έτρωγε! Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων σουβλακίων και γύρου έχει πολύ ανώτερα αποτελέσματα στην πνευματική διαύγεια από τις φανουρόπιτες!

  23. undantag said

    Έγραψες πάλι Batcic!
    ΥΓ εγώ είμαι πανθεϊστής: ΚΑΙ γύρο με πίτα ΚΑΙ φανουρόπιτα. (Αλλ’ουχί γύρο με φανουρόπιτα!)

  24. @Βatcic

    Ας μπώ στο ανόητο σχολαστικίστικο παιχνίδι σου,έτσι για χαβαλέ.

    1.Περί έρωτος:για τις σίβυλλες έχεις ακούσει κάτι;
    Μήπως για τα συνοικέσια;

    2.Για την παραλία,είσαι οφ και φάουλ (ως γνωστόν οι φανατικές κουρούπες αδυνατούν να συνυπολογίσουνν κάτι που δεν συμβαδίζει με τα ήδη προεξαχθέντα συμπεράσματα τους)

    Αν η ευειδής νεάνις έχει απλώσει το κορμί της σε παραλία τού Ντουμπάι και ο Π είναι σείχης,πιστός μουσουλμάνος, δε θα ασχοληθεί με τα κοκοψόψια και τα ψιψιψίνια σου.
    Θα την βουτήξει όπως είναι και θα την πάρει στο χαρέμι με ιμάμη και κουμπάρο.
    Στα λίγο πιο σοβαρά:εσύ ,ως έγγαμος, ακολουθείς την τακτική το;y greek kamaki που περιγράφεις;
    Ή τώρα περιορίζεσαι στο μπανιστίρι,παρηγορημένος από το «λυχνίας σβεσθείσης πάσα γυνή ομοία»;

    Αν κάνεις το πρώτο είσαι απατεώνας.Αν κάνεις το δεύτερο είσαι κακομοίρης.Διάλεξε και πάρε….Στατιστικολόγε της πλάκας :)

  25. batcic said

    @ΘουΒου
    Ο Ζαπηοδ πριν από λίγο καιρό σου είχε πει κάτι εδώ…. Τώρα, από το πουθενά, εμφανίζεις την επιθυμία να μάθεις πως περνάω το χρόνο μου στην παραλία! Μήπως τελικά το έχεις γυρίσει όντως στο αγαπημένο άθλημα των δεσποτάδων σας;;;

    Λοιπόν δεν θα σου απαντήσω για να αφήσω τη φαντασία σου να οργιάζει!!! :-D

  26. undantag said

    @ Batcic 25: λογικόν

    Α Η προσευχή είναι αντιστρόφως ανάλογη με το ζευγάρωμα (σχόλιο 20)

    Β O ΘΒ Προσεύχεται Αληθινά (σχόλιο 14)

    Έπεται1 ΑΡΑ ο ΘΒ δε ζευγαρώνει αληθινά

    Έπεται2 Συνεπώς, το μόνο πράγμα του ΘΒ που οργιάζει δεν μπορεί παρά να είναι η φαντασία του.

  27. batcic said

    @Undantag
    Συγχαρητήρια για την αρθρωτή δομή της σκέψης σου!!! +1

  28. @Batcic

    Αναμενόμενη η …απάντηση σου

    Τα λέμε.

  29. Επίσης:

    1. Ο Θου Βου από τα «Μαύρα Φεγγάρια του Έρωτα» (που προσωπικά δεν τα διάβασα και δε μ’ενδιαφέρει να τα διαβάσω) επέλεξε να διαβάσει ΜΟΝΟΝ τα σεξοπορνοδιαστροφικά με τις κοπρολαγνείες κλπ.

    2. Σύμφωνα με τη γνώμη ψυχιάτρων και ψυχολόγων, επιλέγει κανείς να διαβάσει συγκεκριμένα, και μάλιστα σεξοπορνοδιαστροφικά, χωρία ενός βιβλίου που δεν τον ενδιαφέρει επειδή έχει λανθάνουσες ή φανερές τάσεις προς τα εκεί (εν προκειμένω, επειδή γουστάρει κοπρολαγνείες, ουρολαγνείες, παιδοφιλίες).

    3. Η προσευχή είναι αντιστρόφως ανάλογη του ζευγαρώματος.

    4. Ο Θου Βου προσεύχεται αληθινά.

    Άρα:

    1. Ο Θου Βου (κρυφο)γουστάρει τις ανωμαλίες που προανέφερα

    2. Δε ζευγαρώνει αληθινά

    Δηλαδή, με απλά λόγια, ο Θου Βου μένει Απάρτου και Αγαμήτου γωνία κι έχει φαντασιώσεις που περιγράφονται στα σεξοπορνοδιαστροφικά χωρία των Μαύρων Φεγγαριών του Έρωτα. Μάλλον πρέπει να ειδοποιήσουμε το Χαμόγελο του Παιδιού για να προστατέψουμε κάνα παιδάκι…

  30. Κι επίσης, ο Θου Βου, με δεδομένο ότι ασπάζεται πλήρως την ιδέα ότι δε μπορεί κανείς να αποφανθεί για κάτι που μόνο κατ’όνομα γνωρίζει, χωρίς να έχει γνωρίσει το περιεχόμενό του (https://diagoras.wordpress.com/2009/02/11/prayer/#comment-11564), μπορούμε να συμπεράνουμε ότι έχει δοκιμάσει όλα αυτά που (λέει ότι) καταδικάζει, μεταξύ αυτών ομοφυλοφιλία κλπ. Σε ό,τι αφορά την παιδοφιλία, την οποία καταδικάζει όταν τη διαπράττουν άλλοι (δηλαδή όχι παπάδες), ε, φαίνεται ότι κι αυτήν τη δοκίμασε… Και πιθανώς να του κρυφοαρέσει.

  31. batcic said

    Το σχόλιο #28 του ΘουΒου εγκαινιάζει μια καινούρια ενότητα επιχειρηματολογίας, την προσφυγή στο ασχετότερον!

  32. @Αιρετικός

    Η παιδοφιλία έχει θιασώτες επί του θεωρητικού πεδίου.
    Κι αυτοί ανήκουν στη συνομοταξία σου.

    ο αγνωστικιστής εξελικτικός,θεωρητικός της παιδοφιλίας

    Σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με τον πτωχό ΘΒ.Με κάνουν χαρούμενο οι επί προσωπικού επιθέσεις και οι άρες ,μάρες, κουκουνάρες σου.

    Καταδεικνύουν ήθος και τρόπο σκέψης :)

  33. Τις μαλακίες σου σχετικά με τους «άθεους, αγνωστικιστές» κλπ θεωρητικούς της παιδοφιλίας τις έχεις ξαναπεί και σ’έχουμε ήδη περιλάβει γι’αυτές. Τι επανέρχεσαι μικρή τζαζλή; Γαργάρα κάνεις πάντος τους ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ της παιδοφιλίας, που – οποία έκπληξις! – ανήκουν στη ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ.

    Τι θα κάνεις τώρα; Θα ξαναπροσπαθήσεις να πετάξεις τη μπάλα στην κερκίδα; Ή θα επαναλάβεις ισχυρισμούς που τους έχει καταρρίψει όλος ο κόσμος εδώ και καιρό, όπως κάνεις πάντα; Πάντως, από τα λεγόμενά σου, έχω κάθε λόγο να ειδοποιήσω το Χαμόγελο του Παιδιού και την Interpol για σένα. Και στο παρελθόν, ως διαχειριστής άλλου ιστοχώρου, έχω στείλει πολλούς που τους αρέσει η παιδική σάρκα στην ψειρού… Θα σου άρεσε να είσαι ο επόμενος;

  34. nomikos said

    Μια μικρή συμβολή, στη συζήτηση που διεξάγεται γύρω από την προσευχή και το που αυτή μπορεί να σε πάει.

    «Λίγο παλιό, αλλά αληθινό! Το 2005, Τυνήσιος πιλότος αεροσκάφους αντιμετώπισε με … προσευχές αντί να λάβει έκτακτα μέτρα, ξαφνική βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων. Αποτέλεσμα, το αεροσκάφος να καταπέσει στη θάλασσα ανοιχτά των ακτών τη Σικελίας. Δεκαέξι από τους επιβαίνοντες έχασαν τη ζωή τους. Ωστόσο, κάποιοι άλλοι –ανάμεσά τους ο κυβερνήτης αλλά και ο συγκυβερνήτης, σώθηκαν.

    Πιάστηκαν από τα συντρίμμια και κολύμπησαν μέχρι την ακτή. Ωστόσο, λίγο από πριν από τη συντριβή, ο Τυνήσιος πιλότος δεν έκανε απολύτως καμία προσπάθεια για να προσγειώσει το αεροπλάνο στο κοντινό αεροδρόμιο. Σήμερα Τρίτη, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά, ιταλικό δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης δέκα χρόνων στον πιλότο που το ‘ριξε στις προσευχές, στέλνοντας μία ώρα αρχύτερα στον Ύψιστο, 16 ψυχές».

    Επιμέλεια : Ανδρέας Μορφόπουλος
    Πηγή: Ναυτεμπορική

    Διαφωνώ προφανώς με τον συντάκτη του άρθρου, σχετικά με αυτό που λέει περί Ύψιστου.Οι μεν δεκαέξη άτυχοι κατέληξαν στον πάτο της θάλασσας, ο δε προσευχόμενος στην ψειρού.Η προσευχή ενίοτε βλάπτει σοβαρά την υγεία.

  35. undantag said

    Αμαρτάνεις αδελφέ μου Νομικέ! Αμαρτάνεις! Μετανόει οσονούπω – εν ανάγκη φάε και μια φανουρόπιττα.

    Είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι ο Ύψιστος έσωσε μόνον όσους προσευχήθηκαν, ως ο πιλότος, και γκρεμοτσάκισε τους άπιστους, ως έδει άλλως τε.

    Αν ήμην δικαστής, μετά την πασιφανή απόφανσιν του Υψίστου, θα ηρνούμην μετά βδελυγμίας να δικάσω (ξανά) τον πιστό πιλότο. Ne bis in idem!

  36. Ποιος Ύψιστος, ω πεπλανημένοι; Μία είναι η μοναδική Αληθινή Θεότης, ένα είναι το Φως, μία είναι η Αλήθεια και, φυσικά, μία είναι η Αληθινή Θρησκεία: Αυτή του Μεγάλου Σουβλακέα του Τσικνιστή. Μετανοείτε λοιπόν, ο πεπλανημένοι χορτοφαγιστές και αντισουβλακιστές, γιατί σας έχει κάνει πλύση εγκεφάλου ο Αντισουβλακέας ο χοληστερινιστής και τριγλυκεριδιοποιός.

  37. e-nux said

    Πεταξτε αυτον τον ΘΟΥ-ΒΟΥ έξω από το blog.
    Τι δεν καταλαβαίνετε??? ο ανθρρωπος πληρώνεται για να κάνει αυτο που κανει. Στο blog του δεν πατάει και δεν σχολιάζει κανεις. Μόνον εμάς τους απιστους έχει για παρέα. Η δουλειά του είναι να παρεκλίνει όλες τις συζητήσεις και απαντάει στο κάθε τι, ασε ρε μεγάλε να πέσει και τίποτα κάτω…
    Αν παρατηρήσετε θα δείτε οτι ο ανθρωπος (καλύτερα το παιδι του θεου) έχει άπλετο χρόνο για να απαντάει κάθε μέρα σε ό,τι γράφετε στα blog (αρκετα τον πέταξαν έξω γιατι έγινε πολυ κουραστικός), ή εκκεντρικός εκατομυριούχος ειναι ή αργόσχολος.
    Μπαινω στο site για να διαβάσω καμια άποψη και καταντάω κάθε φορα εκνευρισμένος. Οποιος θέλει να διαβάσει τις αποψεις του ΘΟΥΒΟΥ να πάει στου ΘΟΥΒΟΥ το blog…
    ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΜΑΣΕΠΡΙΞΕΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ.

  38. κων/να said

    @batcic Δεν θυμάμαι να είπα πουθενά ότι η φανουρόπιτα με βοήθησε να βρω τα βιβλία. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα όντας εκτός Αθηνών (ενώ όταν ήμουνσπίτι είχα φάει τον κόσμο) και έτσι είπαμε με την αδερφή μου, γελώντας να κάνουμε αυτό που μια θεια μας πρότεινε. Τα βιβλία θα βρίσκονταν ή όχι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΝΙΖΩ απο τη φανουρόπιτα. Και ξαναλέω ΟΧΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ της φανουρόπιτας. Αυτο που η φανουρόπιτα έκανε είναι: άντι να αγχωνόμαστε με την αδερφη μου μακρια απο το σπίτι και τη δυνατότητα να ψάξουμε, ειχαμε την ευκαιρια να έρθουμε πιο κοντά, να φτιάξουμε ένα γλυκάκι σε στυλ «έθιμο», όση ώρα το ετοιμάζαμε χαλαρώναμε, γελούσαμε και στο τέλος φάγαμε ωραίο γλυκάκι. Είναι κάτι που κάνεις με τα χέρια σού για να αποφύγεις τον πανικό, σαν το αγχολυτικό μπαλάκι το οποίο όμως εμένα μου σπάει τα νεύρα περισσότερο. Σαν την κουνιστή πολυθρονα. θα σου δώσει κάτι να κάνεις (και φυσικά δε θα σε πάει μακρια) αλλά είναι κάποιες στιγμές που θες απλά κάτι να κάνεις να περάσει η ώρα, γιατι στην τελική ο πανικός δεν κρατάει πολύ ώρα, μετά πιο ήρεμα μπορεις να ψάξεις με την ήρεμία σου….

Σχολιάστε