Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γελοιογραφία: προσευχή

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/02/11

Η αντιγραφή είναι ελεύθερη, αρκεί κάθε αντίγραφο να συνοδεύεται από αναφορά στο πρωτότυπο.

Το κείμενο: Προσευχή –πως να μην κάνειτε τίποτα και να νομίζετε πως κάτι κάνετε.

Ευχαριστώ πολύ το Βρομιστεράκι για την υλοποίηση της εικόνας στα ελληνικά.

Το πρωτότυπο, στο LOLgod: Prayer – How to do nothing and still think you are helping.

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

74 Σχόλια to “Γελοιογραφία: προσευχή”

  1. ellinaki said

    Καλό!

    Θα μπορούσε επίσης να λέει: «Πώς να μην κάνετε τίποτα και να νομίζετε ότι όλο το σύμπαν συνομωτεί υπέρ σας»

  2. Sober said

    θυμάμαι το ατύχημα με το λεωφορείο που είχε πέσει απο τη γέφυρα στην εθνική Θεσσαλονίκης – Κατερίνης. Τότε κάποιος απο τους επιζώντες λέει ότι προσευχήθηκε και σώθηκε απο θαύμα. Όλοι οι άλλοι που σκοτώθηκαν ήταν αμαρτωλοί φαίνεται, μαζί και το μωρό που το βρήκαν μετά απο μέρες στις λάσπες.

  3. undantag said

    Ε όχι και δεν κάνουν τίποτε! Κρίμα κι άδικο!
    1. Άλλοι παίζουν το κομποσκοίνοι
    2. Άλλοι το ροζάριο
    3. Άλλοι κοιτάν τον αφαλό τους και περιμένουν από μέσα να βγεί το άχτιστο φώς (διάβαζε λέρα απ’ την ασκητική απλυσιά)

    Μια θειά μου, επίσης, προσεύχεται ακαταλήπτως ενώ σφουγγαρίζει ή ενώ θυμιατίζει το σπίτι – και ενώ προσφέρει τζάμπα ψυχαγωγία σε όλους εμάς.

  4. BioLogos said

    Πόσο μου αρέσουν αυτά τα motivational posters.Ηφαίστεια,αετοί,τύποι να κάνουν καγιάκ κτλ και από κάτω το τσιτάτο.

    Στην προκειμένη όμως βρίσκει ακριβώς στόχο.Έξυπνο.

  5. γιωργος said

    Koryfaio!

  6. batcic said

    Το έγραψα και στο Γνωμικό 57, αλλά επειδή κολλάει άψογα και εδώ, το επαναφέρω:

    Στο ζωντανό ιστολόγιο και στο post Προσευχή στις δυσκολίες, το μεγαλείο του παραλογισμού και της αυθυποβολής. Προφανώς η κοπέλα που δεν προσευχήθηκε ήταν για τον πανάγαθο ένα απλό αναλώσιμο!!!

    Τσεκάρετε όμως και το σχόλιο του Θεοπρόβλημα το οποίο είναι όλα τα λεφτά.

  7. Βatcic το διάβασα χτες και ήταν όντως όλα τα λεφτά. Αυτή την «ιστοριούλα» μου την είχαν στείλει και σε mail, είναι απίστευτοι μερικοί άνθρωποι, την κοπελιά που και καλά βιάσανε την αγνοούν όλοι, καλά που δεν γράφουν στο τέλος καλά να πάθει η άπιστη…

  8. batcic said

    @Ιοκάστη
    Το ότι δεν το γράφουν (το «καλά να πάθει η άπιστη»), δεν σημαίνει ότι δεν σκέπτονται έτσι! Δες και παλιότερο μου σχόλιο για τον μοναδικό επιζώντα από ναυάγιο και το πόσο άρρωστα σκέπτονται ορισμένοι. Η εμπνευσμένη απάντηση έχει Copyright © Δημήτρης Μαρούλης (ο οποίος είναι πολύ καλός μου φίλος)…

  9. Όταν θησαυρίζουν οι πωλητές μπαγιάτικου αέρα τίποτα δεν είναι αδύνατον!

  10. batcic said

    @ΘουΒου
    Το φεγγαράκι χάθηκε
    κι η μέρα ξημερώνει,
    και μια γριά παίζει προπό
    και πέφτει απ’ το μπαλκόνι!

  11. Ένα και ένα για πόστερ της σειράς «Epic Fail»!

    @ Θου Βου

    Και τι σχέση έχει η FED των ΗΠΑ (που δεν είναι καθόλου μα καθόλου ομοσπονδιακή τράπεζα) και ο τρόπος δημιουργίας αέναου χρέους, με την Ιεράν Ανάρτηciν;

  12. @pølsemannen

    Ο μπαγιάτικος αέρας,το απόλυτο μηδέν ή το «αέναον χρέος» (έναντι ποίου άραγε;), όπως το ονομάζεις, καταφέρνει και ρυθμίζει τις ζωές όλων μας και αποφασίζει ποιος και πώς θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει.
    Όταν κάτι τέτοιο δεν είναι μια φαντασίωση αλλά μια απτή πραγματικότητα, ποιος μπορεί να αποφανθεί ex cathedra πως η προσευχή-πανανθρώπινη,διαχρονική,διαπολιτισμική πρακτική-είναι ανώφελη;

    Όταν αποδέχεστε -και πώς να κάνετε αλλιώς-ένα κάρο παραλογισμούς (στο παρελθόν σας εχω θυμίσει πόσο επικίνδυνο για την υγεία την δική σας και των παιδιών σας, είναι να ζείτε σε πόλεις τόσο μολυσμένες όπως η Αθήνα)δεν είναι χοντρή ασυνέπεια να λοιδωρείτε όσους βρίσκουν καταφυγή στην προσευχή από τις δυσκολίες τής ζωής;

  13. undantag said

    @ ΘΒ 12
    Μάιστα…
    Αν κατάλαβα καλά, το επιχείρημά σου είναι «η κάθε πλευρά ας κοιτάει τους δικούς της παραλογισμούς»…
    Κάτι το οποίο μπορώ να δεχθώ – αν και διαλογοκτόνο.
    Α, επίσης, για αποφάνσεις ex cathedra, στον γνωστό τρικέρατο επίσκοπο Ρώμης, όχι εδώ.

    @ pølse
    Μήπως η σχέση είναι ότι οι άνθρωποι προσεύχονται στο θεό ΚΑΙ αγοράζουν αμερικάνικα ομόλογα απλά διότι:
    – νομίζουν ότι κάτι κακό θα συμβεί αν δεν το κάνουν,
    – εξάρτησαν από καιρό την ευημερία τους από την ύπαρξη των ΗΠΑ/Γιαχβέ και Σια,
    – ο Πίθηκας Μπους – που ανήγαγε τον υπερδανεισμό σε τέχνη – το έκανε κατόπιν περισκέψεως και προσευχής;

  14. batcic said

    @ΘουΒου
    Αυτό που σας χρειάζεται εσάς τους πανανθρώπινους, διαχρονικούς και διαπολιτισμικούς, είναι το να πάτε για μια εγχείριση και ο γιατρός να μην κάνει τίποτα άλλο παρά να έρθει να προσευχηθεί μαζί σας! Να δεις τότε για πότε στρώνεις χαρακτήρα και δεν χρησιμοποιείς τις λέξεις πανανθρώπινος, διαχρονικός και διαπολιτισμικός για οποιαδήποτε μπάμια.

    Απλώς όμως βρίσκετε και κάνετε γιατί κανένας πραγματικά χρήσιμος άνθρωπος δεν πρόκειται να καταφύγει σε προσευχές αλλά θα βάλει το χέρι του για να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Ενώ ο μέγας Ανάπηρος, όπως είδες και στο link που παρέθεσα παραπάνω, κατά τη δική σας κοσμοθεώρηση, προσφέρει τις υπηρεσίες του μόνο στα δικά του παιδιά, τα άλλα προφανώς τα θεωρεί μου**πανα!!!

    Όσο για τους παραλογισμούς που αποδεχόμαστε, άσε μας εμάς, είμαστε καμένα χαρτιά. Εσύ πορεύσου έτσι ορθολογιστικά όπως πορεύεσαι. Γιατί ως γνωστόν:
    Ορθολογισμός = προσευχή, ξεμάτιασμα, θαυματουργές εικόνες που δακρύζουν, θαμμένοι άγιοι που μοσχοβολάνε, βρώση της σάρκας του ιδρυτή της θρησκείας μας, πώση του αίματος του, προσμονή της αιώνιας ζωής και αβγά που δεν χαλάνε άμα τα βάψουμε το πάσχα.

    Γεια σας, με λένε ΘουΒου και δεν ξέρω τι μου γίνεται!

  15. @ Θου Βου

    «Αέναο» διότι δεν μπορεί να εξοφληθεί ποτέ και είναι έναντι του εκδίδοντος τα χαρτιά με τα ενδιαφέροντα σχήματα και αριθμούς. (Τεράστιο κόλπο, απίστευτη λαμογιά).

    Αν σας εννοώ καλώς, λέτε «Ένας παραλογισμός παραπάνω σας πείραξε;»

    Μα φυσικά και μας πειράζει! (Πληθυντικός μεγαλοπρέπειας αλά Αλάχ στο Κοράνι, δεν μπορώ να μιλώ εξ ονόματος άλλου πλην του εαυτού μου).

    Ένας – ένας οι παραλογισμοί και τα βλαπτικά πράγματα πρέπει να αδειάζουν την γωνίαν.

    Φυσικά οι παραλογισμοί και οι αντιφάσεις στους ανθρώπους δεν θα εξαλειφθούν ποτέ, παρά μόνο αν το είδος μας εξελιχθεί συνολικά σε κάποιο ανώτερο πνευματικά είδος. (Πολύ χλωμό το βλέπω)

    Αλλά τελικά αξία δεν έχει η Ιθάκη του καθενός, αλλά το ταξίδι προς τα εκεί.

  16. damien said

    Ωραίο, μόνο που το πως θέλει τόνο

  17. @ Undantag

    Ωλ οφ δη αμπόβ!

  18. @Sarah Palin

    να σου θυμίσω τα τρελά σου περί «φαινομένου του θερμοκηπίου»;
    εσείς ειδικά ,μαντ-μαζέλ, «δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε» περί παραλογισμών!

    @pølsemannen

    Θέτω ένα ρητορικό ερώτημα και αναμένω μια έντιμη απάντηση

    Ποιο από τα δύο κάνει πιο δύσκολη την καθημερινότητα μας: η προσευχή ή το «τεράστιο κόλπο,η απίστευτη λαμογιά»;
    Ποιο από τα δύο ,θα ωφελήσει περισσότερο τον κόσμο βραχυπρόθεσμα,ποιο θα έχει άμεσες θετικές συνέπειες στην καθημερινή ζωή του;
    Η διακοπή της προσευχής ή η διακοπή του «τεράστιου κόλπου,της απίστευτης λαμογιάς»;
    Κι αν είναι το δεύτερο γιατί σας τριβελίζει τα σωθικά και αναλώνει τις δυνάμεις σας το πρώτο;

    @Undantag

    Φίλε μου ,η στρεβλή ιεράρχηση των παραλογισμών που μας καταδυναστεύουν δείχνει κατά πόσο είμαστε κι οι ίδιοι παράλογοι.
    Έτσι η τοποθέτηση ,στην κορυφή των προτεραιοτήτων τής εκστρατείας διαφώτισης της πλέμπας,της προσευχής, του σταυρού ή τού πέταλου στις εξώθυρες ή του ρυζιού στους γάμους κ.ο.κ ενώ την ίδια στιγμή δεν μπορούμε να ανασάνουμε από τα δάνεια και την μόλυνση ή πρέπει να πληρωνουμε 3πλάσιες τιμές για να φάνε τα παιδιά μας μια ντομάτα χωρίς φυτοφάρμακα,δείχνει πώς είμαστε μονόπλευροι,εμπαθείς και προκατειλημμένοι.

  19. @ ΘΒ 000

    Όχι η προσευχή αυτή καθ’ αυτή, αλλά η οργανωμένη θρησκεία της οποίας η προσευχή αποτελεί τμήμα, είναι τέρας με νύχια γαμψά σαν το οικονομικό κατεστημένο των ΗΠΑ. Μηχανισμός εξουσίας και κονόμας εις βάρος ασθενέστερων απλούστερα.

    Εμείς (πληθυντικός μεγαλοπρέπειας) δεν αναλωνόμεθα μόνο στα της θρησκείας και τα παρελκόμενα της (προσευχές, Ιερές μούμιες, εικόνες κλαίουσες, κλειτοριδεκτομές, μπούρκες), αλλά σε όλα όσα ταλανίζουν την ανθρωπότητα.

  20. undantag said

    @ ΘΒ (παρεπιμπτόντως, το ΘΒ αν δεν αλλάξω κλαβιέ στον Η/Υ βγαίνει «UG», η γνωστή ινδιάνικη κραυγή στα κομικ του Λούκι Λουκ. ΤΥΧΑΙΟ;)

    1. Ιεράρχιση; Μην κρίνεις εξ ιδίων τ’αλλότρια! ΓΙΑΤΙ αποκλείεις εκ των προτέρων ότι νοιαζόμαστε και για τα δύο και τα θεωρούμε και τα δύο προβλήματα αναντίρρητες προτεραιότητες; Ποιός είναι ο «μονόπλευρος, εμπαθής και προκατηλειμένος» θα θελα να ξερα!

    2. Για μένα, η προσευχή συντελεί τα μάλα στην αύξηση των χημικών στις ντομάτες (και στην αύξηση της τιμής της ντομάτας – τόσο πολύ, που ούτε με τις ντομάτες δε θα μπορούμε να σε πάρουμε σε λίγο).
    Εξηγούμαι: η κυρα Κατίνα που προσεύχεται «τον άρτον αυτής τον επιούσιον κτλ» έχει συμβιβαστεί ότι από μόνη της δεν αξίζει μία – και ότι μια ανώτερη οντότητα πρέπει να την αξιώσει να … φάει (το μάννα εξ ουρανού;). Με τι επιχειρήματα να αμφισβητήσει την ποιότητα ή την τιμή της ντομάτας μετά; Ο σκεπτόμενος άνθρωπος (ο άνθρωπος ο εκπαιδευμένος να σκέπτεται) έχει τα πνευματικά εφόδια να το κάνει (εκτός αν μου πεις πως οι τύποι της Greenpeace πρέπει πρώτα να θητεύσουν παπαδοπαίδια του Άνθιμου).

    A propos αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η «απίστευτη λαμογιά», ο Ροϊδης ανέβασε ένα καταπληκτικό κείμενο χθές περί οικονομικής κρίσης – και είμαι βέβαιος ότι η κατάθεση των απόψεών σου θα συνέβαλε στη γενική ευφροσύνη των θαμώνων.

  21. Damien, σε ευχαριστώ για την υπόδειξη, οι πληροφοριοδότες μου επί θεμάτων Νεοελληνικής Γραμματικής μου επιβεβαιώνουν πως πράγματι, το πρώτο από τα δύο «πως» θέλει τόνο. Το Βρομιστεράκι διαβάζει;

    Θου Βου, σου επαναλαμβάνω πως το παρόν ιστολόγιο δεν έχει ως σκοπό τη διόρθωση του κόσμου όλου, έχει μόνο ως σκοπό την αντιμετώπιση ενός συγκεκριμένου ζητήματος, αυτού της δεισιδαιμονίας. Η επιγραφή πάνω-πάνω λέει «τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα», δεν λέει «εδώ θεραπεύουμε πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν». Η θρησκεία είναι ένα μόνο από τα ενδιαφέροντα του ιστοδεσπότη και των επισκεπτών, οι οποίοι είναι ελεύθεροι να προσπαθούν να βελτιώσουν τον κόσμο (και) με άλλα μέσα. Δεν μπορείς να έρχεσαι λοιπόν και να μας ζητάς λογαριασμό «γιατί συζητάμε αυτά» και όχι «τα άλλα» που κατά τη γνώμη σου είναι πιό σημαντικά, γιατί εδώ το θέμα είναι ακριβώς «αυτά» και όχι «τα άλλα».

    Επίσης, να προσθέσω ότι οι ενστάσεις σου δείχνουν πως το έχεις χάσει εντελώς το νόημα αυτής της αφίσας, καθώς το προφανέστατο και άμεσο υπονοούμενο είναι ότι πολλοί επιλέγουν –βλακωδώς– να προσεύχονται (με ποικίλους τρόπους, ακόμα και με το να παραμένουν παθητικοί ενώ εύχονται ενδόμυχα να βελτιωθούν τα πράγματα,) αντί να κάνουν κάτι για να βελτιώσουν τον κόσμο.

  22. batcic said

    @Sarah Palin
    Κάτσε του επιτέλους του UG (lol Undantag) να τελειώνουμε και όχι μόνο! Να τελειώσει και αυτός μια φορά στη ζωή του!!!

  23. Ααααχ Διαγόρα ζητώ ταπεινά συγνώμη! Θα κάνω 42 γονυκλυσίες και θα πω και 37 πατερημά για να επανορθώσω για το δίχως τόνο «πως».
    Αν δεν αρκεί θα κάνω και νηστεία μετ’εξομολογήσεως!

  24. @Διαγόρα #21

    Eίδωλο μπορεί να γίνει και η γκόμενα που δε σού έκατσε,ο Ολυμπιακός,η οικονομική επιτυχία,η αιώνια νεότητα,ο Ρουβάς κ.ο.κ.

    Ο περιορισμός του ορισμού του ειδώλου στα θρησκευτικά σύμβολα μάλλον δείχνει τις προσωπικές σου αντιπάθειες.
    Το χειρότερο από όλα τα είδωλα ,στις μέρες μας, είναι το υπερφίαλο,υπερκαταναλωτικό «εγώ» μας,το υπεύθυνο για όλα τα δεινά του πλανήτη.

    Όσον αφορά τα περί προσευχής,είναι δυσκολώτερο έργο από οποιοδήποτε άλλο μπορεί να καταπιαστεί ο άνθρωπος.
    Και ασφαλώς δεν προσδοκώ να κατανοήσεις το γιατί.

  25. Επίσης… Καλύτερη περιγραφή της προσευχής από τον Carlin εδώ http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o&feature=channel_page
    δεν έχω ματακούσει.
    Ο πιό χαρισματικός κωμικός ever!

  26. Άθεος said

    Μιας και μιλάτε για αέρα, που στην χρηματιστηριακή γλώσσα σημαίνει και κεφάλαιο μάθετε ότι και στη θρησκεία ο κοπανιστός αέρας είναι κεφάλαιο πραγματικό.
    Επειδή ο κατάλογος των λειψάνων της μητρόπολης της Γένοβας είναι μεγάλος σας αναφέρω μόνο εκείνο, της ανάσας του Ιησού, που κάποιος ιερωμένος έφερε φυλαγμένη σε μποτίλια από την Βηθλεέμ!
    Όταν ο αέρας, με την πίστη, μετατρέπεται σε πραγματικό κεφάλαιο!

  27. Ενημέρωση: αντικατέστησα την εικόνα με νέα που ετοίμασε το Βρομιστεράκι όπου το πρώτο «πως» έχει τόνο. Ευχαριστώ τον Damien για την υπόδειξη.

  28. undantag said

    Η ανάσα του Χριστού;;;!
    Ελπίζω να μην κατανάλωναν πολύ σκόρδο ή κρεμμύδι εκεί κάτω στην Ιουδαία.
    Άλλα προϊόντα σωματικών λειτουργιών του σωτήρος (στερεά, υγρά ή αέρια) κανείς;;

  29. Λοιπόν, μία κυρία στο facebook μου έγραψε το εξής στις 16:10 σήμερα, ως απάντηση στο παρόν άρθρο:

    η προσευχη ειναι ενα μεγαλο προνομιο που εχει ο ανθρωπος.Και φυσικα ειναι και η μεγαλη του δυναμη.

    Λόγω κάποιου τεχνικού κωλύματος του facebook (ή της εφαρμογής «networked blogs» του facebook) δεν μπορώ να της απαντήσω εκεί, και γι’αυτό θα γράψω την απάντησή μου εδώ. (Τώρα που το σκέφτομαι μάλιστα, είναι μάλλον πολύ καλύτερα έτσι, ακόμα κι αν μπορούσα να της απαντήσω μέσω facebook.)

    Η προσευχή είναι μία οικτρή αυταπάτη, ένας βαυκαλισμός που διαιωνίζεται μέσω της πλύσης εγκεφάλου την οποία υποβάλλει η επικρατούσα θρησκευτική κουλτούρα και παράδοση στα μέλη της κοινωνίας όταν αυτά είναι ακόμα μικρά παιδιά. Όποιος θέλει να αυταπατάται, δικαίωμά του, αλλά είτε του αρέσει είτε όχι θα υπάρχουν και κάποιοι που ασκώντας το δικαίωμά τους στην ελευθερία του λόγου θα του το λένε αυτό κατάμουτρα. (Ειδικά από τότε που τελείωσε ο μεσαίωνας και δεν κινδυνεύουμε να καούμε στην πυρά της ιεράς εξέτασης.) Αν το έχετε συνήθεια να αυταπατάστε, τότε είμαι σίγουρος πως δεν θα σας είναι δύσκολο να υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μία μικρή επιπλέον αυταπάτη και να πείσετε τον εαυτό σας ότι δεν υπάρχουμε, ή ότι τα λόγια μας λένε όχι την ενοχλητική αλήθεια, παρά το δελτίο καιρού.

  30. undantag said

    Δηλαδή, σύμφωνα με την κυρία,

    «Oro, ergo sum?»

    Αχ, καημένε Descartes, τρίζουν τα (άλιωτα) κοκκαλάκια σου…

  31. Υπόψην, παραμυθι τηχ Χαλιμάς (η μάλλον το χάλι-μας το μαύρο) η ιστορία του ζωντανού ιστολογίου…

    http://www.snopes.com/glurge/rapestop.asp

    :D

  32. H προσευχή είναι το μέγιστο τών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η άγνοια της η μεγαλύτερη τών όντως δυστυχιών του πρόσκαιρου τούτου βίου.

    Πώς μπορεί αλήθεια να αποφανθεί κάποιος για κάτι του οποίου γνωρίζει μόνο το όνομα αλλά αγνοεί πλήρως το περιεχόμενο;

  33. Ζαπηοδ said

    «Πώς μπορεί αλήθεια να αποφανθεί κάποιος για κάτι του οποίου γνωρίζει μόνο το όνομα αλλά αγνοεί πλήρως το περιεχόμενο;»

    Επομένως να υποθέσω ότι έχεις γευθεί τον απαγορευμένο καρπό των ομοφυλοφιλικών σχέσεων, προκειμένου να προβείς στην καταδίκη τους? :-)

  34. Εγώ που γνωρίζω το περιεχόμενο μπορώ να πώ την γνώμη μου δηλαδή ΘΒ; Γιατί αντιδράς λες και ξεφυτρώσαμε χτες στον κόσμο; Δεν γεννηθήκαμε άθεοι… Προσωπικά ήμουν Χριστιανή όλη μου την ζωή σχεδόν και πίστευα πολύ, προσευχόμουν πάαααρα πολύ, το έψαχνα γενικά το θέμα, για να πω την αλήθεια πολλά από αυτά που λες εδώ τα έχω πει κι εγώ στο παρελθόν.. Οπότε μην βιάζεσαι να «χαρείς» πως μιλάμε χωρίς να ξέρουμε…

  35. Ζαπηοδ said

    Όσο για το θέμα καθεαυτό, πιστεύω ότι καλύτερη μετάφραση είναι «πώς να νομίζετε ότι βοηθάτε, χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα».

    Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα των πιστών, και πιθανώς παρηγοριά για εκείνους (όπως, για άλλους, τα αστρολογικά διαγράμματα, οι καφετζούδες, ο δωδεκαθεϊσμός και οι κάθε λογής νεοεποχίτικες θεωρίες).

  36. Εγώ που γνωρίζω το περιεχόμενο μπορώ να πώ την γνώμη μου δηλαδή ΘΒ; Γιατί αντιδράς λες και ξεφυτρώσαμε χτες στον κόσμο; Δεν γεννηθήκαμε άθεοι… Προσωπικά ήμουν Χριστιανή όλη μου την ζωή σχεδόν και πίστευα πολύ, προσευχόμουν πάαααρα πολύ, το έψαχνα γενικά το θέμα, για να πω την αλήθεια πολλά από αυτά που λες εδώ τα έχω πει κι εγώ στο παρελθόν.. Οπότε μην βιάζεσαι να “χαρείς” πως μιλάμε χωρίς να ξέρουμε…

    Ιοκάστη,κι εγώ υπήρξα αγνωστικιστής στο όχι πολυ μακρινό παρελθόν.
    Κι ο Ιούδας θαυματουργός απόστολος ήταν.
    Εν πάση περιπτώσει,έχει ενδιαφέρον αυτή η διαφαινόμενη ανταλλαγή ρόλων.

  37. Ζαπηοδ said

    Πότε έκανε θαύματα ο Ιούδας? Ομολογώ ότι αγνοώ την περιγραφή τέτοιου γεγονότος στην Καινή Διαθήκη, αλλά ευελπιστώ ότι, ως πιστός που μελετάει τις γραφές, θα με διαφωτίσεις ΘΒ. :-)

  38. ΘΒ
    Δεν με ενδιαφέρει η ανταλλαγή ρόλων, απλά είπες πως δεν μπορούμε να σχολιάσουμε κάτι που δεν έχουμε ζήσει και δεν καταλαβαίνουμε (με άλλα λόγια). Ε το έχω ζήσει και το καταλαβαίνω και το σχολιάζω…

    Δεν κατακρίνω την ανάγκη του κόσμου να προσεύχεται, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω στην προσευχή πια, ένα placebo είναι σαν όλα τ’άλλα…

  39. ellinaki said

    Το θεϊστικό ψευδο-επιχείρημα πάει ως εξής: «Εγώ έχω βιώσει τον Θεό/Αλάχ/Βελζεβούλ/Άμων Ρα/ Σίμπα/Ιησού (διαγράψτε κατά προτίμηση), οπότε ότι και να σου λέω δεν μπορείς να το δεχτείς αφού δεν μπορώ να στο αποδείξω». Το ίδιο «επιχείρημα» φυσικά χρησιμοποιούν και για οποιοδήποτε «μυστήριο» συμπεριλαμβανομένης και της προσευχής.

    Οπότε ΚΑΙ με αυτό το «επιχείρημα» κόβεται οποιαδήποτε πρόθεση για διάλογο.

  40. Ζαπηοδ το σχόλιο 32 έγραψε επικά!

  41. Γιατρός Του Ικα said

    Tαυτόχρονα βέβαια Ellinaki απορρίπτουν με τη μέγιστη ευκολία τους αντίστοιχους ισχυρισμούς των «ανταγωνιστικών» θρησκειών,επιβεβαιώνοντας αυτό που είπε ο Stardust (και βέβαια εισέπραξε το τεκμηριωμένο επιχείρημα ότι είπε τη μεγίστη παπαριά):Ότι δηλαδή όλοι τους είναι άθεοι όσον αφορά στις θρησκείες των άλλων.

  42. batcic said

    Ζαπηοδ for president για το #32

  43. omadeon said

    Ο Ζαπηοδ, ελληνιστί Ζαππειοδαίος και μπλογκερικής ταυτότητος γνωστής… πλην όμως ουχί φανερής εις αυτό το περιβάλλον, αγαπητέ Κλωτσο-νυχτερίδα (batcic = bat-kick)… είναι ΗΔΗ πρόεδρος, ανεγνωρισμένος, ηγέτης παρα-θρησκείας αθεϊκής και σουρρεαλισθικής…
    Παρόλ’ αυτά, μία ακόμη ψήφος δεν βλάφτει.
    Συνοπολόγισε την ιδικήν μου! :)

  44. Να επισημάνω ότι ο Ζαπηοδ δεν φαίνεται να είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Zaphod: δεν ταιριάζει ούτε το όνομα, ούτε το email, ούτε το URL.

  45. Νίκος said

    Επομένως να υποθέσω ότι έχεις γευθεί τον απαγορευμένο καρπό των ομοφυλοφιλικών σχέσεων, προκειμένου να προβείς στην καταδίκη τους? :-)

    Οχι μόνο τα έχει γευθεί, αλλά τα έχει κάνει και γαργάρα (δες #35, σιγή ιχθύος επι του θέματος) :-)

  46. @Ζαπηοδ και χειροκροτητές αθεοσοφιστές

    Φαντάζομαι ότι αστειεύεστε.
    Εκτός αν έχετε κάνει ομαδική σύμβαση με το «Ιασώ» για παρά φύσιν έδρα.

  47. undantag said

    Ζαπηοδ @ 32 και Νίκο @ 44, εστέ διακριτικοί – μπορεί όντως ο Πεοσφώρος να παρέσυρε το άτριχο και αθώο κατηχιτόπουλο UG μια νύχτα με πανσέληνο σε καβαφικού τύπου περιπτύξεις.
    Μάλιστα, το επακολουθήσαν σύμπλεγμα ενοχής του πιστού χριστιανού σε συνδυασμό με την συμπαρομαρτούσα επιβληθείσα αγαμία θα εξηγούσε τέλεια:
    1. την εμμονή του στην προσευχή
    2. το γενικότερο στρεψόδικο και στρίντζικο των απόψεών του (γνωρίζετε φαντάζομαι την λαϊκήν έκφραση περί χαράς στα σκέλια).

    «Είδωμεν το φώς το αληθινόν (- εκεί που φως δεν ανατέλει)»
    Κάποιο τροπάριο – το προσθέτω προβοκατόρικα ούτωσώστε το ποστ να έχει ΠΡΟΣΕΥΧΗ μέσα για να πείσω τον Διαγόρα ότι πληροί τους όρους χρήσης

  48. batcic said

    @Νίκος
    Ο ΘουΒου έχει αποδείξει πολάκις ότι είναι ο μάστερ της γαργάρας. Επίσης, αν είχε διαβάσει και λίγο Dennett, ίσως να μην έπεφτε σε τέτοιες παγίδες όπως στο #31. Γιατί θα είχε υπόψιν του τη μεγαλειώδη ρήση (με έντονα παρακάτω) του γέρο Daniel:

    Am I claiming to have proven that bats could not have these mental states? Well, no, but I also can’t prove that mushrooms could not be intergalactic spaceships spying on us.

    Η οποία κινείται στα πλαίσια αντιμετώπισης της πνευματικής συνομοταξίας του ΘουΒου, ή αλλιώς : ask a stupid question, get a stupid answer!

    ————————————
    2009-02-13, 12:17

    @Undantag
    Διάγεις περίοδο εξαιρετικής φόρμας. Τι εννούσες άραγε με το τροπάριο; Μήπως αυτό; :)

  49. Ανώνυμος said

    Νιώθω ιδιαίτερα θλιμμένος βλέποντας όλα αυτά τα επιπόλαια και καυστικά σχόλια έναντι της διαδικασίας της προσευχής (η οποία αποτελεί αγιαστική διαδικασία επικοινωνίας με τον προσωπικό Τριαδικό Θεό).

    Τελικά δεν σας έμαθαν τίποτα αξιόλογο οι γονείς σας όταν σας πήγαιναν Εκκλησία? Δεν σας δίδαξε η γιαγιά σας και ο παππούς σας για την αξία της προσευχής όταν τους βλέπατε να ανάβουν το καντήλι? Δεν αρπάξατε τίποτα από το σχολείο σας? Δεν σας συγκίνησαν ποτέ το Πάσχα και τα Χριστούγεννα? Δεν σας συγκίνησε η αγία ζωή των Αγίων? Δεν σας συγκίνησε η παρουσία του Θεανθρώπου στην ιστορία του κόσμου και των ανθρώπων?

    Δεν νομίζετε ότι φέρεστε επιπόλαια? Πως μπορείτε να κρίνετε κάτι πριν καν το γνωρίσετε?

    Εύχομαι μια μέρα, μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, να διακρίνεται το βάθος και την ουσία της ζωής και το πόσο επίσης σημαντική είναι η προσευχή σε αυτήν.

    Η προσευχή είναι τόσο σημαντική για την επιβίωση της ψυχής, όσο σημαντική είναι η αναπνοή για την επιβίωση του σώματος. Δεν ζει αυτός που κινείται απλώς σωματικά, αλλά αυτός που μένει μακριά από τα πάθη όντας πνευματικά ενωμένος με τον αληθινό Τριαδικό Θεό.

  50. undantag said

    @ Batcic
    Ένεκα τα χθεσινά ξύδια μάλλον! BTW Η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
    εγώ, να σου πώ την αλήθεια είχα στο νού μου αυτό – το οποίο θα πρότεινα στο Διαγόρα να προσθέσει στα «Μουσικά Γνωμικά» του:

    Ανώνυμε «Πως μπορείτε να κρίνετε κάτι πριν καν το γνωρίσετε?» τα σχόλια προς τον ομόδοξό σου ΘΒ ίσως βοηθήσουν να βγεις απ’ την απορία και τη θλίψη σου.

  51. Γιατρός Του Ικα said

    Ανώνυμε,σύντομα και για να μην το κουράζουμε.Η απάντηση σε όλα σου τα ερωτήματα είναι όχι.(Εκτός από το τελευταίο που είναι μερικής αγνοίας).

    Και εγώ με τη σειρά μου εύχομαι κάποια μέρα να καταλάβεις πόσο μεγάλη είναι η σημασία του δημόσιου τελετουργικού καλωπισμού σκίουρων.

    Όσο σημαντικά είναι τα βράγχια σε ένα Κοάλα,τόσο σημαντική είναι για τον άνθρωπο η προσευχή.Εγώ προσωπικά ο πλανημένος που την έχω κόψει (κι ας φώναζε ο παππούς και η γιαγιά) νιώθω σα ψυχικό ζόμπι.

    Με νοσταλγία πηγαίνω κάθε Πάσχα στην εκκλησιά και βλέπω αυτό που έχω χάσει -φεύ!-για πάντα.Την ευκαιρία να γίνω και εγώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΖΟΜΠΙ.

  52. Sober said

    @Δεν νομίζετε ότι φέρεστε επιπόλαια? Πως μπορείτε να κρίνετε κάτι πριν καν το γνωρίσετε?

    Άντε πάλι ξανά και ξανά τα ίδια….
    Οι πλειοψηφία των άθεων είναι πρώην πιστοί. Άρα τις μπούρδες και την πλύση εγκεφάλου τις έχουμε υποστεί οι περισσότεροι όταν ήμασταν παιδιά απο παππούδες, γιαγιάδες, σχολεία και σία. ΄Αρα γνωρίζουμε και πολύ καλά μάλιστα.

    Εμείς ευχόμαστε μια μέρα εσείς να ανοίξετε τα δικά σας μάτια, να βγάλετε τις παρωπίδες και να δείτε τον κόσμο όπως πραγματικά είναι, με νηφάλιο μυαλό απαλαγμένο απο τα κόμπλεξ και τις φοβίες.
    Άνθρωπος χωρίς θρησκεία, ψάρι χωρίς ποδήλατο.

    Εάν εσύ θεωρείς αξιόλογο τα παραμυθάκια και τις ικεσίες σε ανύπαρκτα πλάσματα της φαντασίας, εγώ θεωρώ αξιόλογο να μας μαθαίνουν απο παιδιά μαθήματα βελτίωσης κοινωνικής συμβίωσης, μαθήματα για τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ανακύκλωσης και λιγότερης σπατάλης, σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, χρήση νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικότητας και άλλα πράματα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή τη χώρα.

  53. batcic said

    @Ανώνυμος #49

    Η προσευχή είναι τόσο σημαντική για την επιβίωση της ψυχής, όσο σημαντική είναι η αναπνοή για την επιβίωση του σώματος. Δεν ζει αυτός που κινείται απλώς σωματικά, αλλά αυτός που μένει μακριά από τα πάθη όντας πνευματικά ενωμένος με τον αληθινό Τριαδικό Θεό.

    Γιατί;;;;;;;;; Επειδή το λες εσύ; Ωραία λοιπόν, στο ίδιο δογματικό πλαίσιο σου απαντώ ότι δε ζει αυτός που μένει μακριά από τα πάθη όντας πνευματικά ενωμένος με τον αληθινό Τριαδικό Θεό αλλά μόνο αυτός που κάνει σεξ 12 φορές τη μέρα, με διαφορετικό σύντροφο κάθε φορά και του αντίθετου φύλου (όχι σαν τον ΘουΒου δηλαδή), με διαφορετική στάση κάθε φορά και τρώγοντας παράλληλα φράουλες και μπανάνες βουτηγμένες μέσα σε ζαχαρούχο γάλα.

    Όσο για τα πάθη που τα απεχθάνεσαι τόσο, πάρε και την πληρωμένη απάντηση από τον John Milton (aka Al Pacino) στον Δικηγόρο του Διαβόλου:

    Let me give you a little inside information about God. God likes to watch. He’s a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement, his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It’s the goof of all time. Look but don’t touch. Touch, but don’t taste. Taste, don’t swallow. Ahaha. And while you’re jumpin’ from one foot to the next, what is he doing? He’s laughin’ His sick, fuckin’ ass off! He’s a tight-ass! He’s a SADIST! He’s an absentee landlord! Worship that? NEVER!

    Αλλά φαντάζομαι βλέπεις μόνο ταινείες τύπου OCTPOB!!!

    ————————————
    2009-02-13, 13:09

    @Γιατρός του ΙΚΑ
    Εκ μέρους των Τσιπ και Ντέηλ, με τους οποίους μιλούσα πριν από λίγο (εδώ άλλοι μιλάνε με τον θεό), respect για το:

    Και εγώ με τη σειρά μου εύχομαι κάποια μέρα να καταλάβεις πόσο μεγάλη είναι η σημασία του δημόσιου τελετουργικού καλωπισμού σκίουρων.

  54. stardust30 said

    @ θου βου ,
    Γιατί δεν ρίχνετε μια προσευχούλα να εξαφανισθεί το νέφος, να πέσουν οι τιμές, να εξαφανισθούν τα φυτοφάρμακα και να γίνουν οι τράπεζες φιλανθρωπικά ιδρύματα;

    Eίδωλο μπορεί να γίνει και η γκόμενα που δε σού έκατσε,ο Ολυμπιακός,η οικονομική επιτυχία,η αιώνια νεότητα,ο Ρουβάς κ.ο.κ.

    Οι μόνοι το ίδιο αρρωστημένοι με σας τους πιστούς είναι οι φανατισμένοι οπαδοί του ποδοσφαίρου.
    Αλήθεια το να φυλάς πτώματα (για την εκπλήρωση των προσωπικών σου φιλοδοξιών) σε τί διαφέρει από την νεκρολαγνεία; Και ποιά η διαφορά του Κόμη Δράκουλα από τους πιστούς που πίνουν το αίμα και το σώμα του ιδρυτή τους; (δεν θα ρωτήσω πόσο φυσιολογικό μου ακούγεται να θέλει κάποιος να πίνει αίμα).

    Πώς μπορεί αλήθεια να αποφανθεί κάποιος για κάτι του οποίου γνωρίζει μόνο το όνομα αλλά αγνοεί πλήρως το περιεχόμενο;

    Κι εγώ αγνοώ τις παρενέργειες της χρήσης της ηρωινής αλλά αλίμονο κι αν έπρεπε να δοκιμάσω πρώτα για να μπορώ να μιλήσω μετά.

    @ Γιατρέ του Ίκα (40)
    Όταν η λογική σε έναν άνθρωπο δίνει χώρο στην παράνοια της πίστης στο μεταφυσικό επόμενο είναι πως ο διάλογος θα δώσει τη θέση του στην δίχως όρια υβρεολογία. Και να σκεφτείς πως τέτοιοι πιστοί λένε πως τηρούν τις δέκα εντολές.. Ου να μου χαθούν..

    @Ανώνυμος (49)
    Βεβαίως και μας έμαθαν (οι παππούδες μου συγκεκριμένα)- μας έμαθαν να κοιμόμαστε κάθε βράδυ με τον συνεχόμενο εφιάλτη πως κάποιος «διαβολάκος» θα μας αρπάξει και θα μας πάει στα καζάνια αν δεν φάμε όλο μας το φαγητό κι αν δεν είμαστε καλά παιδιά. Αυτό ξέρεις πως λέγεται; Βιασμός παιδικής ψυχολογίας κατά συρροήν και κατ’ εξακολούθησιν. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που έχετε κάνει στον κόσμο εσείς οι χριστιανοί- έχετε πηδήξει εκατομμύρια παιδικές ψυχές για να κερδίσετε μερικούς λοβοτομημένους οπαδούς. Θα έλεγα κι άλλα αλλά τέλος πάντων.

  55. omadeon said

    @Διαγόρα, ευχαριστώ για την επισήμανση. Είχα πράγματι θεωρήσει ότι «Ζαπηοδ» = Zaphodf.

    @Stardust30
    Μια φορά κι έναν καιρό, πήγε ο John Searle επίσκεψη στον Μπέρτραντ Ράσσελ, και του έθεσε το ερώτημα «κι αν έχεις άδικο, αν τελικά αποδειχτεί ΜΕΤΑ το θάνατό σου ότι… υπάρχει θεός, τελικά, τότε… ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ;»
    Και ο Ράσσελ, απτόητος, παν-γρήγορος, απάντησε αμέσως:
    -Θα πήγαινα και θα του έλεγα αμέσως, «Δυστυχώς δεν μας έδωσες αρκετές ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ»! (evidence στα αγγλικά).

    Ετσι κι εμείς, αν τελικά αποδειχτεί ότι υπάρχει θεός, μετά τον θάνατό μας,μπορεί να πάμε και να του πούμε ευθέως
    -Δυστυχώς, δεν μας έδωσες ΟΥΤΕ αποδείξεις, all;a ΟΥΤΕ και… σοβαρά άτομα σαν πιστούς Σου!»
    Κι ο Θεός, βαρυεστημένος, τότε, θα απαντήσει – πιθανώς

    -Ε, ναι, μ αυτό τον ΘουΒου εκεί κάτω να με «εκπροσωπεί»(χαχα) και,,, ΤΟΣΟΥΣ άλλους βρωμιάρηδες, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να εμφανιστώ,΄τώρα πια! Το έκλεισα, το μαγαζί της Σωτηρίας ΣΑΣ. (Χέστηκα, μιλάμε).
    Ε, λοιπόν, Δευτέρα Παρουσία γιοκ. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ άλλο ΓΛΥΚΟ. Παιδιά μου, Try to feel at home. Οι άγγελοι δεν είναι -ακόμη- ΟΛΟΙ ηλίθιοι…

    ————————————
    2009-02-13, 16:35

    Υ.Γ. Η απάντηση στην… προσευχή είναι το Minaxidil, των 5mg. Μοναδική ουσία, αν έχετε… καραφλιάσει άδικα. Κάνει όμως ΜΟΝΟ για «αλωπεκίαση», γιατί η κληρονομική φαλάκρα (που ΔΕΝ έχω προσωπικά ΚΑΘΟΛΟΥ) ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ… :)

  56. Ετσι κι εμείς, αν τελικά αποδειχτεί ότι υπάρχει θεός, μετά τον θάνατό μας,μπορεί να πάμε και να του πούμε ευθέως
    -Δυστυχώς, δεν μας έδωσες ΟΥΤΕ αποδείξεις, all;a ΟΥΤΕ και… σοβαρά άτομα σαν πιστούς Σου!”
    Κι ο Θεός, βαρυεστημένος, τότε, θα απαντήσει – πιθανώς

    «εν εκεινω τω καιρω αποκριθεις ο ιησους ειπεν εξομολογουμαι σοι πατερ κυριε του ουρανου και της γης οτι απεκρυψας ταυτα απο σοφων και συνετων και απεκαλυψας αυτα νηπιοις»

    προφανώς τότε,θα έχουμε καταπιεί άπαντες τη γλώσσα μας.
    και όσοι βγάζουμε πολύ γλώσσα θα υποχρεωθούμε να καταπιούμε πολύ πράμα!

    εώς τότε -δε θα πάρει πολύ,μια 60ετία για τους πιο αισιόδοξους-μπορείτε ανέξοδα να καταπίνετε τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της «υπέροχης» εφαρμοσμένης λογικής σας.

    το ανέκδοτο με τη γάτα που χασκογελούσε λιμάροντας τη γλώσσα της και καταπίνοντας το αίμα της, το έχετε ακουστά;

  57. Ζαπηοδ said

    ««εν εκεινω τω καιρω αποκριθεις ο ιησους ειπεν εξομολογουμαι σοι πατερ κυριε του ουρανου και της γης οτι απεκρυψας ταυτα απο σοφων και συνετων και απεκαλυψας αυτα νηπιοις»»

    Ε αφού ο Κύριος αποφάσισε να εξαιρέσει όσους δεν είναι νοητικώς νήπια από την βασιλεία του, ποιοί είμαστε εμείς να πάμε ενάντια στο θέλημά του? Οπότε την επόμενη φορά που θα αγανακτήσεις με τους «κακούς άθεους» που τολμάνε να αμφισβητούν τις αιώνιες αλήθειες σου, ξέρεις πού να απευθύνεις τα παράπονά σου, ΘΒ.

    Δεν κατάλαβα βέβαια γιατί κάνεις τον κόπο να επιχειρηματολογείς (όσο και όπως μπορείς), εφόσον ο Κύριος το έχει ξεκαθαρίσει ότι η σοφία και η σύνεση δεν οδηγούν σε εκείνον (ίσα ίσα που αποκρύπτει και τις αλήθειες του από όσους διακρίνονται από αυτές τις ιδιότητες).

    Εκτός αν αναγνωρίζεις και ο ίδιος ότι καμία από τις δύο αυτές αρετές δεν απειλεί με την παρουσία της τα επιχειρήματά σου. :-)

    ————————————
    2009-02-13, 19:18

    Και κάτι άλλο…

    «μπορείτε ανέξοδα να καταπίνετε τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της «υπέροχης» εφαρμοσμένης λογικής σας.»

    Πολύ εύκολα χλευάζετε την «εφαρμοσμένη λογική μας», δεδομένου ότι όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή της ασθένειας, προστρέχετε σ’αυτή για να σωθείτε. Έχω δει αρκετούς άθεους στο τελικό στάδιο του καρκίνου που δεν κοινώνησαν γιατί εξακολουθούσαν να μην πιστεύουν, και το θεωρούσαν υποκριτικό. Δεν έχω δει πολλούς θρησκευόμενους καρκινοπαθείς να επαφίενται μόνον στην δύναμη της προσευχής που «μετακινεί βουνά» αντί για την τρισκατάρατη επιστήμη, προκειμένου να σωθούν.

    Όλως δε συμπτωματικώς, οι άγιοι απαντούν στις προσευχές των πιστών για σωτηρία πολύ συχνότερα μετά τις προόδους της ιατρικής επιστήμης. Εκτός από τις χώρες του τρίτου κόσμου που δεν έχουν φτάσει στο Δυτικό επίπεδο ιατρικής περίθαλψης (εκεί η… μεσιτεία των αγίων λειτουργεί ακόμα με τους νωθρούς ρυθμούς του μεσαίωνα, γιατί άραγε?)

    Τζάμπα μαγκιές, με άλλα λόγια. Άμα αποκτήσετε το σθένος να υποστηρίζετε έμπρακτα την χλεύη της «εφαρμοσμένης λογικής» των φλυαριών σας, θα σας πάρουμε σοβαρότερα.

  58. Θου Βου για το 58,

    σου έχω ξαναπεί, ααααν ο θεός σου υπάρχει και μετά θάνατον με κρίνει μόνο και μόνο επειδή δεν πίστευα σ’ αυτόν κι όχι για τις πράξεις μου να τον βράσω.. Θεός για κλάματα θα είναι, πιο πεισματάρης και κακομαθημένος κι από 5χρονο. Πάντως μιας και αναφέρθηκε, στην απίθανη περίπτωση του να υπάρχει δεν νομίζω να έχει τέτοια ποταπά και ανθρώπινα κριτήρια… Τους περισσότερους χριστιανούς όμως δεν τους βλέπω καλά σε τέτοια περίπτωση, αυτοί θα έχουν πολλάαααααα να καταπιούν φίλτατε ΘΒ κι όχι εμείς…

    (αυτό με τον Τσιπ και τον Ντέηλ μου θύμισε τον Αρκά που διάβαζα χτες, τί γέλιο!!)

  59. […] Ας προσευχηθούμε για την ψυχή του, είναι κρίμα να πάει χαμένη τέτοιο γέλοιο που βγάζει. […]

  60. Η ανθρώπινη επικοινωνία με τον Τριαδικό Θεό που γίνεται μέσω της διαδικασίας της προσευχής έχει ξεχωριστή θέση στην παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Οι Άγιοι Πατέρες όχι μόνο δεν κάθονται άπραγοι, αλλά βοηθούν όλους εμάς τους αμαρτωλούς με τη συνεχή παράκληση στον Ύψιστο να μας συγχωρέσει και να μας ευλογήσει. Από την πλευρά μας οφείλουμε να μετανοήσουμε ειλικρινά, με δάκρυα και με ταπείνωση, όπως μας δίδαξαν οι Άγιοι Απόστολοι, γιατί μόνο έτσι θα κερδίσουμε τη συγχώρεση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Μετανοείτε λοιπόν αδέρφια, γιατί η ημέρα της κρίσεως είναι κοντά!

    Υ.Γ. Προετοιμάζομαι για την Πρωταπριλιά!

  61. @Ζαπηοδ #56

    Δεν κατάλαβα βέβαια γιατί κάνεις τον κόπο να επιχειρηματολογείς (όσο και όπως μπορείς), εφόσον ο Κύριος το έχει ξεκαθαρίσει ότι η σοφία και η σύνεση δεν οδηγούν σε εκείνον (ίσα ίσα που αποκρύπτει και τις αλήθειες του από όσους διακρίνονται από αυτές τις ιδιότητες).

    «Ουαί οι λέγοντες το πονηρόν καλόν και το καλόν πονηρόν, οι τιθέντες το σκότος φως και το φως σκότος, οι τιθέντες το πικρόν γλυκύ και το γλυκύ πικρόν.

    Ουαί οι συνετοί ΕΝ ΕΑΥΤΟΙΣ και ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΥΤΩΝ επιστήμονες»

    @Iokaste

    τα κριτήρια της κρίσης τα έθεσε ο ίδιος ο Θεός μου καθαρά και ξάστερα:
    «Επείνασα γαρ, και εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και εποτίσατέ με, ξένος ήμην, και συνηγάγετε με, γυμνός, και περιεβάλετέ με,
    ησθένησα και επεσκέψασθέ με, εν φυλακή ήμην, και ήλθετε προς με…».
    (Ματθ. 25,35)
    Τα υπόλοιπα επι της συνειδησιακής οθόνης ενός εκάστου.
    Κηπ σμάιλινγκ

  62. Τέλεια! Αφήστε με (εσύ και η εκκλησία σου) να ζήσω όπως θέλω τότε (κι εμένα κι όλους), κι αν υπάρχει θεός θα τα βρω εγώ μ’αυτόν μετά θάνατον, εσείς τί ζόρι τραβάτε; Τις επιλογές μου τις κάνω συνειδητά και ναι, συνεχίζω να χαμογελάω :)

  63. Η σύγκρουση μας υπάρχει σε κοινωνικό επίπεδο, όταν εσύ θέλεις να επιβάλλεις ένα άθρησκο κράτος με ότι αυτό συνεπάγεται και εγώ διαφωνώ.
    Κατά τα άλλα, δε σε έχει εμποδίσει κανείς ,φαντάζομαι, να διάγεις και να πορεύεσαι όπως καταλαβαίνεις στον ιδιωτικό σου βίο, κατά τις επιθυμίες σου ή τα διδάγματα τυ Άντον Λαβέη.

  64. Χαχα, μ’αρέσει βρε ΘΒ που μια με βγάζεις παγανίστρια, μια σατανίστρια, μια αριστερή, μια σταρχιδιστού, μια αναρχική, ό,τι να’ναι τελείως :)

  65. Μα όχι,εσύ είχε γράψει ότι ήσουν παγανίστρια και γνώστης του Λαβέη.
    Μάλιστα είχες υπερασπιστεί τον νεοσατανισμό σε κάποια προηγούμενη κουβέντα.
    Η αθεολογία είναι το τωρινό σου στάδιο ή κάνω λάθος;

  66. Χεχε, ναι ήμουν παγανίστρια για λίγο, όταν αποτραβήχτηκα από τον χριστιανισμό περασα μια περίοδο ψαξίματος και τελικά κατέληξα στην αθεΐα… Και ναι τον ξέρω τον Λαβέη, δεν είναι κι άγνωστος και μ’αρέσει να διαβάζω διάφορα πράγματα, αυτό δεν σημαίνει πως τα υιοθετώ και σαν στάσεις ζωής όλα. Και όχι δεν είχα υπερασπιστεί τον νεοσατανισμό, απλά είπα πως δεν ήταν αυτό ακριβώς που περιέγραφες :)

  67. Η σύγκρουση μας υπάρχει σε κοινωνικό επίπεδο, όταν εσύ θέλεις να επιβάλλεις ένα άθρησκο κράτος με ότι αυτό συνεπάγεται και εγώ διαφωνώ.

    Πάμε άλλη μιά φορά: δεν θέλουμε να επιβάλλουμε κανένα άθρησκο κράτος, θέλουμε να επιτύχουμε ένα ανεξίθρησκο κράτος. Αν «αυτό μέλλει να το δούμε», σε παρακαλώ κράτα τις δηλώσεις για όταν θα το έχεις δει. Αυτό που συμβαίνει είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είπες:

    «Η σύγκρουση μας υπάρχει σε κοινωνικό επίπεδο, όταν εσείς μας έχετε επιβάλλει ένα θρήσκο κράτος με ότι αυτό συνεπάγεται και εμείς διαφωνούμε.»

  68. @Διαγόρα

    Εγώ θεωρώ ότι το αυτοκίνητο κάνει κακό στην υγεία,τη δική μου και της οικογένειας μου και ότι η καρκινογόνος άσφαλτος των δρόμων πρέπει να φύγει για να αντικατασταθεί από άλλα υλικά ή χωματόδρομους.

    Θέλω μια πόλη με καθαρό αέρα.
    Μπορώ να την έχω;
    Ανεξάρτητα αν οι απαιτήσεις μου είναι λογικής ή μη,εφόσον δεν μπορώ γιατί δεν την κοπανάω να πάω κάπου που δεν υπάρχουν τα όσα με ενοχλούν;

  69. Ας σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι το παραπάνω σχόλιο του Θου Βου σε συνδυασμό με αυτό το σχόλιο που γράφτηκε την ίδια περίπου ώρα σε παράλληλη συζήτηση ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει «εδώ έτσι είναι γιατί έτσι μας αρέσει, αν εσάς δεν σας αρέσει, να σηκωθείτε να φύγετε».

  70. Όχι,αγαπητέ.
    Από καιρό σάς λέω ,ότι όλοι μας ενοχλούμαστε από διάφορα πράγματα,στον κοινωνικό μας βίο.
    Μπορώ να μεγαλοποιώ τα ελάσσονα και να τα δραματοποιώ, ενώ από την άλλη παραθεωρώ τα σημαντικά και επείγοντα.

  71. Αμάν, το σχόλιο 31 της Pygoskelis Snopeii ήταν στο σπαμοδοχείο εδώ και μέρες. Μόλις το πήρα χαμπάρι και το αποκατέστησα. Διαβάστε το.

  72. Leon said

    βλεπω οτι συνεχως υπεραναλυετε γιατι δεν υπαρχει θεοσ ενφω υπαρχουν τοσοι αλλοι ευκολοι τροποι!
    εκτος απτα επιχειρηματα του Dawkins οπω ς οτι η θρησκεια συνεχως κανει λαθη ειναι παραλογη και βασιζεται αναλογα με το ποιο μερος της γης ειναι κανεις γεννημενος, μερικα αλλα επιχειρηματα ειναι
    λεμε Ο θεος. το αρθρο ο χρησιμοποιειται για να περιγραψει εναν αντρα,ενα αρσενικο ατομο.το οποιο αρσενικο ατομο πρεπει να εχει και ορχεις και πεος και και…αρα ο θεος θα πρεπει να εχει και αυτα, αρα καταρριπτεται ο μυθος περι οθδετερου φυλου του θεου.γιατι αλλωστε ειναι τριαδικος θεος χαχαχα!Επισης λενε οτι ο ιησους ητα ναντρας μονο και μονο γιατι τοτε οι αντρες ειχαν επιροη στον κοσμο.μα κοτζα μθεος δεν μπορουσε τσακ με μια πορδη να ακνει ολο τον κοσμο χριστιανικο σωστο και ευλαβη?και γιατι φωναξε τον αδαμ και την ευα <> εφοσον εινα ιθεος και τα ξερει ολα.και εφοσον ηξερε οτι θα κανουν το αμαρτημα γιατι τους εκανε?γιατι εκανε τον κοσμο σε 7 μερες και οχι αμεσως?υπαρχουν χιλιαδες τετοια πραγματα!ο θεος θα μπορυοσε να φτιαξει τους ανθρωπους και τον κοσμο μας τελειους απο τη ναρχη.και αμα καποιος πει οτι το κανει για να δοκιμασει τους ανθρωπους και τετοιες μαλακιες ειναι προφανως ηλιθιο γιατι και παλι λεω οτι εφοσον ειναι θεος ξερει τα παντα και κανει τα παντα αρα πρεπει ολα να τα κανει σε μια στιγμη.επισης δεν θελω να σχολιασω τα σχολια των χριστιανων σε αυτο το site γιατι θα αποβληθω χαχα!
    απλως η αποδειξη της μη υπαρξης θεου ειναι πανευκολη και οι χριστιανοι χρησιμοποιουνε ολα αυτα τα γεγονοτα και ορολογιες και χειρογραφα και θαυματα για να σας μπερδεψουν,να σας σπασουν τα νευρα,να σας πεισουν οτι εχετε αδικο και να μην τελειωσετε ποτε αυτη τη συζητηση.
    ασχετο εντελως αλλα οσο για το ποσοστο των αθεων στην ελλαδα ειναι πολυ πιο υψηλο αποτι φανταζεστε.μια επισκεψη σε μερικα σχολεια της αθηνας και της θεσσαλονικης για παραδειγμα θα δειτε οτι οι μαθητες εναι κατα κυριο λογο αγνωστικιστες και αθεοι.Μαλλον το 30 % τω νελληνων μαθητων ειναι αγνωστικιστεςκαι ενα 25 αθεοι.αρα το 55% των ελληνων μαθητω νπεριπου δεν πιστευει σε καποιον θεο αλλα πιστευει οτι υπαρχει μια ανωτερη δυναμη που δημιουργησε τον κοσμο αλλα δεν ενδιαφερεται για κανεναν(δεν μπορεις μαλλον να της δωσεις ανθρωπομορφικα χαρακτηριστικα)και δεν επηρεαζει τις ζωες τω νανθρωπων η αρνουνται γενικοτερα την υπαρξη καποιου υπερφυσικου οντος.

  73. Leon said

    σορυ για τα ορθογραφηκα αλλα βιαζομαι λιγο .
    με εκτιμηση,
    ενας 15χρονος αθεος

  74. marqueedemud said

    ισως και να το ξαναειπατε παραπανω αλλα… ο τυπος στην φωτο μαλλον διαλογιζεται.

    οσο για την προσευχη, μπα… δεν ειναι placebo. μερικες -καποιες- φορες θα με καραβολευε να ηταν ολο placebo και ψεμα αλλα δεν ειναι.

    ενιγουει καλη σαρακοστη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: