Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Ιστοπαίγνιο: Οι 40 αδιάκριτες ερωτήσεις

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/04/25

Μετά από πρόσκληση του αγαπητού Pølsemannen (ευχαριστώ, ευχαριστώ) παραθέτω κι εγώ τις δικές μου απαντήσεις στο εντελώς αδιάκριτο και αδικαιολόγητο ερωτηματολόγιό του. Μερικές είναι εικονογραφημένες.

Κατ’ αρχήν να εξηγήσω ότι δεν απαντώ αυτό το ερωτηματολόγιο έτσι όπως θα περίμενε κανείς, γιατί δεν έχω αποφασίσει ακόμα (και δεν ήθελα να λάβω μία τέτοια απόφαση βεβιασμένα) αν το παρόν ιστολόγιο είναι προσωπικό ή αν είναι ταγμένο σε κάποιους σκοπούς και αποστασιοποιημένο από την πραγματική μου προσωπικότητα. Με άλλα λόγια, αν το παρόν ιστολόγιο ήταν το προσωπικό μου, τότε θα έπρεπε ίσως να δημοσιεύω και φωτογραφίες απ’τις διακοπές μου εδώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως κάτι τέτοιο θα ήταν μία καλή ιδέα, και γι’αυτό δεν έχω κάνει ακόμα κάτι τέτοιο. Αν δεν είναι να δημοσιεύω φωτογραφίες μου εδώ, τότε γιατί να αποκαλύψω το χρώμα των μαλιών μου και των ματιών μου; Αν αυτό το ζήτημα έχει προβληματίσει και άλλους ιστολόγους, και έχουν κάτι ενδιαφέρον να πουν σχετικά, θα με ενδιέφερε πολύ να το ακούσω.

Έτσι λοιπόν στο παρακάτω ερωτηματολόγιο θα σας δώσω κάποιες απαντήσεις που αφορούν εμένα προσωπικά, κάποιες άλλες που αφορούν τον Διαγόρα τον Μήλιο, ενώ πολλές θα τις κάνω απλώς γαργάρα. Ελπίζω να σας μπερδέψω επαρκώς ώστε να μην θέλετε να έχετε την παραμικρή σχέση με το άτομό μου.

Έχουμε και λέμε, λοιπόν:

1.Όνομα
Διαγόρας ο Μήλιος

2. Γενέθλια
1/1 (Αυτό γράφω στις αδιάκριτες φόρμες που θέλουν οπωσδήποτε να καταχωρίσω ημερομηνία γέννησης αλλιώς δεν προχωράνε.) Γύρω στο 450 π.Χ.

3. Ζώδιο
Δεν μαρτυράω ποτέ το ζώδιό μου, για σπάσιμο. Τις χαζογκόμενες που συνήθως κάνουν αυτή την ερώτηση μου αρέσει να τις βλέπω να συγχύζονται, να αφρίζουν, και να γίνονται πυρ και μανία επειδή δεν τους λέω. Αν κανείς θέλει να ανοίξει χαζοσυζητησούλα μαζί μου, έχει περισσότερες πιθανότητες επιλέγοντας ως θέμα τον καιρό.

4.Χρώμα μαλλιών
Δεν γνωρίζω / δεν απαντώ.

5. Χρώμα οφθαλμών
Δεν γνωρίζω / δεν απαντώ.

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
Ω, ναι. Ο αγαπημένος μου ήταν ο Νικόδωρος εκ Μαντινείας, τον βοηθούσα και με τους νόμους που έγραφε.

7. Είδος μουσικής που ακούς
Αποφεύγω τον βάρδο όπως η γάτα το νερό. Στις γιορτές και στα συμπόσια τον δένουμε με σκοινί σαν κουβάρι. (Τέλος πάντων, πολλά πράγματα, από Pink Floyd έως Nightwish και από Πανούση έως Μαρία Κάλας. Σε καμμία απολύτως περίπτωση Ελληνική ποπ, λαϊκοπόπ, λαϊκά, σκυλάδικα, και τέτοια.)

8. Χαρακτήρας DISNEY/WB
Κανείς, αλλά αν επιμένετε, ο Κύρος Γρανάζης από το Μίκυ Μάους.

9. Ποιος φίλος σου μένει πιο μακριά;
Έχω έναν φίλο εις τας Αμερικάς, δεν σας ενδιαφέρει ποιός είναι. Γνωρίζω διαδικτυακά και την toomanytribbles, που αυτό τον καιρό μένει στο Πεκίνο. Αυτό κι αν είναι μακριά.

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις:
Συνήθως, «που είναι ο διακόπτης του υπολογιστή;» Όταν έχω έλλεψη ύπνου, «πόσο θα μου κοστίσει αυτό το ξυπνητήρι αν το σπάσω;» αυτές τις μέρες, λόγω μεγάλης έλλειψης ύπνου, απλώς «$@%^&#!»

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:
Φωτογραφική μηχανή τσέπης.

12. Τι έχεις στον τοίχο σου?
Αυτή την αφίσα, για να θυμάμαι τι ρομαντικός νεαρός που ήμουν όταν δεν είχα πατήσει ακόμα τα 17. (Κλικ για μεγέθυνση)

13. Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου?
Συρόμενα αποθηκευτικά κουτιά με τα εκτός εποχής ρούχα, και με τις απαραίτητες αλυσίδες, χειροπέδες, μαστίγια κλπ.

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες?
Θα πήγαινα να εξακριβώσω την έκταση της ζημιάς και να καταλογίσω ευθύνες. Για καλό και για κακό, καθ’οδόν θα εξοπλιζόμουν με το αιχμηρότερο / βαρύτερο / τρομακτικότερο αντικείμενο που θα έβρισκα.

15. Αγαπημένος αριθμός:
8

16. Αγαπημένο όνομα:
Ιοκάστη. (Λέμε τώρα. Έτσι μού’ρθε. Κάτι αρχαιοπρεπές, τέλος πάντων. Σίγουρα όχι «Γιώργος» ή άλλο εξίσου τετριμμένο, ούτε «Γιάννης», ή άλλο ιουδαιοχριστιανικό.)

17. Τα χόμπι σου:
Το ιστολογείν. Αυτή την εποχή, τίποτε άλλο.

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα?
Δεν συνηθίζω να παιδεύω τον εαυτό μου με περιττές επιθυμίες, αλλά αφού επιμένετε, να σας πω: θα ήθελα να ήμουν στη θέση του Bill Gates. Με τη φάτσα τη δική μου όμως.

19. Μια ευχή για το μέλλον:
Να εφευρεθεί τρόπος να βάζουμε μεταλλικά αντικείμενα στον φούρνο μικροκυμάτων.

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες;
Στην εποχή που ο μπαμπάς μου φλερτάριζε με τη μαμά μου. Και θα τους έκανα χαλάστρα.

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου:
Τους σκληρούς μου δίσκους. Ευτυχώς είναι σε φατνία ταχείας αλλαγής, γιατί αλλιώς μέχρι να τους αφαιρέσω θα καιγόμουν ζωντανός, σίγουρα.

22. Αγαπημένο λουλούδι:
Το χαμομηλάκι. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

23. Αγαπημένη σειρά:
Δεν υπάρχει. Δεν βλέπω τηλεόραση, και ακόμα και σειρές που έχω δοκιμάσει να δω σε DVD όπως «Desperate Housewives» και «Lost» ήταν ολίγον τί για τα κλάματα.

24. Αγαπημένη ταινία:
Το Brazil του Terry Gilliam, φυσικά.

25. Αγαπημένο τραγούδι:
Δεν υπάρχει ένα, αλλά αν πρέπει να πω ένα, τότε ας πω Delerium feat. Sarah McLachlan: Silence για να δείξω πως είμαι σε θέση να εκτιμήσω ακούσματα που βγήκαν ακόμα και αφότου πέρασα την ηλικία των 25.

26. Aγαπημένο βιβλίο:
Δεν υπάρχει ένα. Αλλά αν πρέπει να κατονομάσω ένα, τότε ας αναφέρω ένα από τα πιό συγκλονιστικά: Χρόνης Μίσιος: Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς. (Το ξεκίνησα ένα βράδυ που ήθελα να διαβάσω λίγο πριν πάω να κοιμηθώ. Το βιβλίο τελειώνει με μιά φράση που λέει κάτι σαν «άντε να σ’αφήσω τώρα, λαλεί ο κόκορας», και τη στιγμή που τη διάβαζα αυτή τη φράση πράγματι λαλούσε ο κόκορας, γιατί ξημέρωνε.)

27. Αγαπημένο ζώο:
Όλα τα ζώα μου είναι αγαπημένα. Αλλά αν πρέπει να πω ένα, τότε ας πω τον ιππόκαμπο, έτσι για να ξεχωρίζω απ’τους υπόλοιπους. Έχετε δει ποτέ ιππόκαμπο; όχι αποξηραμένο, όχι σε ενυδρείο, αλλά στο βυθό του Αιγαίου!

28. Αγαπημένο ρούχο:
Σκληροροκάδικο/Χεβυμεταλάδικο/Μοτοσικλετιστικό δερμάτινο σακάκι τύπου Marlon Brando που για να κουμπώσει πλέον πρέπει να κρατήσω την αναπνοή μου.

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα:
Βαγγέλης Παπαθανασίου (Vangelis).

30. Αγαπημένο χρώμα:
Μαύρο. (Μην ακούσω κανέναν να λέει πως δεν είναι χρώμα, θα τον γράψω στο spam filter.)

31. Αγαπημένο φαγητό:
Μακαρονάδα με κεφτεδάκια σε κόκκινη σάλτσα. (Δόξα τω Θεώ υμών Ιπτάμενον Σπαγγετοθήριον, αμήν, +Ευζύμωσον+)

(Φωτό: Διαγόρας. Κλίκ για μεγέθυνση)

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι?
Δεν το απαντήσαμε αυτό στο #8;

33. Κακή συνήθεια:
Δεν θυμάμαι ποτέ να ισιώσω την κουρτίνα της μπανιέρας.

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει:
Η κυνικότητά μου η ατελείωτη.

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει:
Πολλές φορές δεν ξεκινάω να κάνω κάτι αν διαθέτω την επιλογή να το αναβάλλω.

36. Συνηθισμένη ατάκα:
«Δουλεύει καλύτερα αν το βάλεις στην πρίζα»

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις:
Ροκ σταρ, γιατί έχει λεφτά, γυναίκες, ναρκωτικά, και προπάντων καλό ωράριο.

38. Μεγαλύτερος φόβος:
Πως ίσως ο χρόνος μου να ξοδεύεται.

39. Η καλύτερη pizza:
Αυτή που ανταλλάσσεται με σεξ.

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…:
Ο ξεπεσμός του ανθρώπου, και του ζώου.

Στο προηγούμενο ιστοπαίγνιο είχα προσκαλέσει μόνο άνδρες, οπότε σε τούτο λέω να προσκαλέσω μόνο γυναίκες. Και θα καλέσω περισσότερες από 5, για την περίπτωση που κάποιες έχουν ήδη παίξει το παιχνίδι.

Η καυτή πατάτα λοιπόν περνάει στις:

Αόρατη Μελάνη

Ελληνίδα

attackofthequasars

Ερινύα

Citronella

toomanytribbles

Rodia

an-lu έχει ήδη παίξει. Θα είχα καλέσει και την Penguin Witch, αλλά δυστυχώς το’κλεισε το μαγαζάκι, κρίμα, γιατί ήταν πηγή έμπνευσης.)

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Τροφοδοσία περιεχομένου (RSS feed)
Κάθε άρθρο σε αυτό το ιστολόγιο
Κάθε σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου

12 Σχόλια to “Ιστοπαίγνιο: Οι 40 αδιάκριτες ερωτήσεις”

  1. ellinida said

    Χεχε, αυτό το 34 δεν θα το μάντευα ποτέ!:PPP
    Να περάσεις όμορφα.

  2. Βρε παλικάρι μου, πολύ προβληματίζεσαι νομίζω! Γράψε πέντε παπαριές εκεί και ξεμπέρδευε!

    Και εγώ προβληματίζομαι κατά καιρούς, ως προς τη φύση του μπλογκ μου… άραγε είναι προσωπικό, ή μήπως είμαι ταγμένη σε μια υψηλή αποστολή; Είναι φλέγον το ζήτημα… δεν πρέπει να απογοητεύσω το κοινό μου! :-D

  3. Χμμμμ,
    Εγώ θα έλεγα οτι κάτι δεν μου πάει καλά γενικώς με τα ιστοπαίχνιδα.
    Πολύ θα ήθελα για καθένα από αυτά να ξέρω, πώς, από ποιόν και κυρίως γιατί διαδόθηκε. Για ένα που το έψαξα έπεσα σε φαύλο κύκλο, όπως ήταν αναμενόμενο, αλλά διαπίστωσα οτι ήταν κυριολεκτικά διεθνές…

  4. Όπως γνωρίζεις, Ερινύα, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα τηρούσε ή θα πρότεινε το «πίστευε και μη ερεύνα». Παρά ταύτα, στην προκειμένη περίπτωση δεν πιστεύω πως ενδείκνυται ή δικαιολογείται ο σκεπτικισμός. Είναι απλά μία χαζομαρίτσα που κάνουν οι ιστολόγοι/ισσες μεταξύ τους, μία άκακη ενασχόληση, ένα έθιμο της ψηφιακής εποχής, αν θες. Και αυτό που κάνει αυτό το έθιμο να ξεχωρίζει από τα κοινωνικά έθιμα με τα οποία πολλοί από εμάς είμαστε οδυνηρά εξοικειωμένοι είναι το γεγονός ότι η συμμετοχή εδώ είναι εθελοντική, με πρόσκληση, αντί για υποχρεωτική, με επιβολή, όπως μας συνήθισαν οι οικογένειές μας από μικρά παιδιά.

  5. Rodia said

    Μερσι Διαγορα :)
    Να το σκεφτω και να γραψω μετα το Πασχα; Ευχαριστω!
    (εχομεν και αρνι να σουβλισουμε)

  6. Ενημέρωση: πρόσθεσα φωτογραφία του αγαπημένου μου φαγητού.

  7. brexians said

    αποκαλυπτικο
    περιμενω την συνεχεια απο τις εχουσες το οπτο η καλυτερα το ζεον γεωμηλον

  8. Διαγόρα ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Θα δημοσιεύσω απαντήσεις γρήγορα.

    Μένω να σχολιάσω το #33… Τσκτσκτσκ…

    xD

  9. […] παράνοιες — 50ft queenie @ 7:54 μ.μ Πήρα πρόσκληση από τον Διαγόρα για το παιχνίδι των 40 ερωτήσεων. Θα προσπαθήσω να […]

  10. To Brazil ε;

    Ταινιάρα ολκής πράγματι!

  11. Ναι, Pølsemannen, και το είδα πως θεωρείς κι εσύ το Brazil ως την αγαπημένη σου ταινία. Και γνωρίζω τουλάχιστον δύο ακόμα ανθρώπους που θεωρούν το ίδιο επίσης. Αυτό μας κάνει τέσσερεις. Από αυτό υποπτεύομαι ότι το Brazil πρέπει να είναι η ταινία με τον μεγαλύτερο αριθμό φανατικών οπαδών στον κόσμο.

    Επίσης θα μπορούσα άνετα να είχα γράψει και το 1984 ως το αγαπημένο μου βιβλίο, αλλά αν το είχα κάνει αυτό θα έπρεπε να είχα συμπεριλάβει επίσης τουλάχιστον δύο ακόμα βιβλία του Orwell, κι ένα του Huxley, κι ένα του Golding, κι ένα του Vonnegut, κι έτσι αντί γι’αυτά αποφάσισα να αναφέρω αυτό του Μίσιου γιατί τυγχάνει να έχει μία ιδιότητα που το κάνει να ξεχωρίζει απ’όλα τ’άλλα, κι έτσι στέκεται μόνο του.

  12. An-Lu said

    Στο 35 μου μοιάζετε τα μάλλα! Μήως είσθε Ζυγός;
    (έτσι για να σας τη σπάσω ολίγον φίλτατε!)
    Το 20 ολίγον αυτοκαταστροφικό το βλέπω ;-)

Σχολιάστε