Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

25η Μαρτίου, ο «ευαγγελισμός» της «θεοτόκου» (με γελοιογραφία)

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/03/23

cala_lilly_thumb.jpgΓια όσους δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, την 25η Μαρτίου στην Ελλάδα γιορτάζουμε εκτός από την επέτειο της επανάστασης του ’21, και τον επονομαζόμενο «ευαγγελισμό» της επονομαζόμενης «θεοτόκου».

Τα σχετικά με τον προδοτικό ρόλο της Εκκλησίας στην επανάσταση του ’21 (και καθ΄όλη τη διάρκεια της τουρκοκρατίας) θα τα αφήσω για να τα γράψουν άλλοι, (κι εδώ, κι εδώ, κι εδώ) που έχουν διαβάσει πιό πολλά βιβλία από εμένα, και ξέρουν να τα λένε πολύ πιό όμορφα απ’ότι εγώ.

Εγώ θα περιοριστώ απλά σε μερικές διαπιστώσεις σχετικά με τον περιβόητο «ευαγγελισμό», και θα παρουσιάσω το τελευταίο ανοσιούργημά μου, μία εικόνα, που ως γνωστόν, έχει να πει χίλιες λέξεις.

Δημοσιεύω αυτό το άρθρο σήμερα, έτσι ώστε στις 25 του μηνός να έχει ήδη «κυκλοφορήσει» λίγο.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

  • Ασφαλώς και ήταν παρθένος η Μαρία.
  • Ασφαλώς και ο Ιωσήφ ήταν «προστάτης» της με την αθώα έννοια της λέξης.
  • Ασφαλώς και ο επισκέπτης της Μαρίας δεν ήταν παρά «άγγελος κυρίου».
  • Ασφαλώς και η επίσκεψη αναλώθηκε με χαριτολογίες και όχι με τίποτε άλλο.
  • Ασφαλώς και αυτό που έδωσε ο επισκέπτης στη Μαρία δεν ήταν παρά ένα κρίνο.

Η δική μου η απορία είναι η εξής:

Δύο χιλιάδες χρόνια πέρασαν, κι ακόμα δε χόρτασε
να τρώει κουτόχορτο η ανθρωπότητα;

cala_lilly.jpg

Η αντιγραφή είναι ελεύθερη, αρκεί να συνοδεύεται από αναφορά στην παρούσα σελίδα.

Για να δούμε, θα εμφανιστεί κάποιος φωστήρας σαν τον Ερμή να με αποκαλέσει ψεύτη και να με προκαλέσει να του παρουσιάσω ένα κρίνο σαν το εικονιζόμενο;

Για όσους σπεύσουν να υποδείξουν ότι το κρίνο είναι εφεύρεση των δυτικών και δεν αποτελεί στοιχείο της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης, όχι πως μας καίγεται καρφάκι, αλλά τέλος πάντων υπάρχει αυτό το άρθρο προς διάψευσή τους, και εδώ τα ίδια από άλλη πηγή.

Για όσους σπεύσουν να υποδείξουν ότι το κρίνο που αποτελεί σύμβολο του ευαγγελισμού δεν είναι το εικονιζόμενο είδος κρίνου (Calla lily) παρά το Madonna lily ή ίσως το Easter lily, η απάντησή μου είναι «ναι, αλλά το Calla lily είναι πιό φωτογενές!»

Ένα άρθρο στο οποίο διάβασα την καταπληκτική ιδέα ότι την 25η Μαρτίου εορτάζουν επίσης όλα τα παιδιά που έχουν γεννηθεί με εξωσωματική γονιμοποίηση: Ευδαιμονισμός

Παρακαλώ προσέξτε πως θα εκφραστείτε στα σχόλιά σας, το σκοινί είναι ήδη τεντωμένο!

Διαβάστε περισσότερα για τη δημοφιλή παράνοια που ονομάζεται θρησκεία:
Θρησκεία στο ιστολόγιο του Διαγόρα
Θρησκεία σε όλο το WordPress

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Τροφοδοσία περιεχομένου (RSS feed)
Κάθε άρθρο σε αυτό το ιστολόγιο
Κάθε σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου

12 Σχόλια to “25η Μαρτίου, ο «ευαγγελισμός» της «θεοτόκου» (με γελοιογραφία)”

  1. Αγαπητέ Διαγόρα έχετε υπ’ όψιν σας το ανέκδοτον με τον Κρίνον και το Λουκάνικον;

    Η Κενταυρική υπεραισθητική μου ικανότης λέει πως όχι.

    Σε ένα εργοστάσιο λουκάνικων εις το Ζάαρμπρυκεν κάποιος μιαρός Τούρκος εργάτης (Συμπτωματικόν?) είχε ξεχάσει ανοικτό το γκάζι με αποτέλεσμα να προκληθεί τεραστία έκρηξις, εκτοξεύουσα πλείστα λουκάνικα προς όλας τας κατευθύνσεις.

    Ένα από αυτά τα λουκάνικα ανέπτυξε μεγαλύτερην ταχύτηταν από την ταχύτηταν διαφυγής από το βαρυτικόν πεδίον της γαίας, (11 κόμμα κάτι χλμ/δευτερόλεπτο δε θυμάμαι ακριβώς) και έφθασε αψηλά εις το στερέωμαν. (Φυσικά και υπαρχει στερέωμα. Άθεος είσθε?).

    Έτσι το μιαρόν χοιρινόν λουκάνικον (άσε που το είχε πιάσει και ο Τουρκαλάς με τα βρωμόχερά του) έφθασε στα χέρια του υπερκλειδοκράτορος Αγίου Πετράν.

    Το κοίταζε απορημένος και δεν ημπορούσε να κατανοήσει τι ήτο αυτό το πράγμαν.

    Το πήγε στον Αγιον Νικόλαον, ο οποιος μολαταύτα δεν ημπόρεσε να καταλάβει περί τίνος επρόκειτο.

    Κατόπιν το πήγαν στον Άγιον Φανούριον ο οποιος μολαταύτα πάλι δεν ημπόρεσε να φανερώσει περί τίνος επρόκειτο.

    Κατόπιν προτροπής του Αγίου Φανουρίου αποφάσισαν να βάλουν τα μεγάλα βύσματα και το πήγαν εις την αειπαρθένον Παναγίαν μας.

    Αυτή βλέποντας το απεφάνθη:

    «Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς τι είναι, ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΡΙΝΟΝ!»

  2. penguin_witch said

    Εγώ το έχω ακούσει αλλιώς το ανέκδοτο (με Punchline «Κρίνος! Κρίνος!») αλλά η εκδοχή του συμπαθούς πεταλωτή μου φαίνεται σαφώς καλύτερη.
    Οσο για τα παιδιά που γεννήθηκαν με εξωσωματική είναι του σατανά, όπως λέει και ο πάνσοφος Ορθοδοξος… :P

  3. penguin_witch said

    για να σώσω την παρτίδα και το λάθος του προηγουμένου σχολίου.

  4. An-Lu said

    Και όχι μόνο…μην ξεχνάμε ότι το «εθνικόν» της υποθέσεως το καθιέρωσαν οι φίλοι Βαυαροί ;-)

  5. atheofobos said

    Ευτυχώς που οι μαναδες της ανθρωπότητας έτρωγαν κρίνα αντι για κουτόχορτο!

  6. ellinida said

    Βρε συ αυτό δεν είναι κρίνος της Παναγιάς. Κάλλα είναι. Αν και είναι πιό σέξυ οφείλω να ομολογήσω.:PPP

  7. Kelsos said

    Οφείλω να ομολογήσω ότι το ανέκδοτο αυτό το έχω ακούσει σε διάφορες εκδοχές αλλά πάντοτε είναι αρκετά συμπαθέστατο.

  8. Περαστικός said

    Ασφαλώς και ήταν παρθένος η Μαρία.
    Ασφαλώς και ο Ιωσήφ ήταν «προστάτης» της με την αθώα έννοια της λέξης.
    Ασφαλώς και ο επισκέπτης της Μαρίας δεν ήταν παρά «άγγελος κυρίου».
    Ασφαλώς και η επίσκεψη αναλώθηκε με χαριτολογίες και όχι με τίποτε άλλο.
    Ασφαλώς και αυτό που έδωσε ο επισκέπτης στη Μαρία δεν ήταν παρά ένα κρίνο.

    Δεν μου λες, όλες αυτές τις αποδείξεις τις βρήκες μόνος σου ή συμβουλεύτηκες κανέναν πιο ικανό;

  9. Μπαρδόν, περαστικέ; Αποδείξεις; Που τις είδες τις αποδείξεις;

    (Α, τώρα κατάλαβα! Θρησκόπληκτος όπως είσαι, αναπαράγεις πιστά την ίδια αδυναμία που είχαν ανέκαθεν οι θρησκόπληκτοι, την αδυναμία της διάκρισης ανάμεσα στην έννοια της απόδειξης και την έννοια της δήλωσης. Δεν πειράζει, κατανοώ τη θέση σου. Άλλωστε, αν αντιλαμβανόσουν τη διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις έννοιες, θα ήσουν προ πολλού στο άλλο στρατόπεδο!)

  10. […] […]

  11. άθεος said

    Ξίδι στους άπιστους …

  12. […] ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΣ, ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΣΥΛΛΗΨΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (https://diagoras.wordpress.com/2008/03/23/annunciation/) […]

Σχολιάστε