Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γνωμικό #298

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2011/02/28

«Αν ο Ματθαίος λέει την αλήθεια, ο Λουκάς λέει ψέματα, και αν ο Λουκάς λέει την αλήθεια, ο Ματθαίος λέει ψέματα· και καθώς δεν υπάρχει κριτήριο για να πιστέψουμε τον έναν έναντι του άλλου, δεν υπάρχει αιτιολόγηση για να πιστέψουμε κανέναν από τους δύο.»

Thomas Paine (Τόμας Πέιν) (1737-1809) Αγγλικής καταγωγής Αμερικανός πολιτικός φιλόσοφος, στο The Age of Reason Part II.

Το πρωτότυπο: «If Matthew speaks truth, Luke speaks falsehood, and if Luke speaks truth, Matthew speaks falsehood; and as there is no authority for believing one more than the other, there is no authority for believing either.»

Copyright © 2011 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

4 Σχόλια προς “Γνωμικό #298”

  1. ΑΠΟΚ.17;16 said

    Την απάντηση μπορεί να την δώσει ένας απλός πρόεδρος δικαστηρίου 2 μάρτυρες που λένε τα ίδια είναι συνεννοημένοι και λένε ψέματα. Οι ειδικοί πάντως λένε ότι πιο αξιόπιστους ιστορικούς δεν έχει η ανθρωπότητα, παρεμπίπτοντος ο Λουκάς τα κατέγραφε και σαν γιατρός

  2. ο_Ο

    Αυτή είναι η μόνιμη αντίδρασή μου όποτε γράφει κάτι αυτό το παιδί. Οι περίεργοι χαρακτήρες και τα σύμβολα διορθώθηκαν, καθότι οφειλόντουσαν μάλλον σε κάποιο τεχνικό πρόβλημα, αλλά η ασυνταξία και η παντελής έλλειψη λογικής συνέπειας και συνοχής φοβάμαι πως είναι μόνιμη.

    Ναι, Απόκ, ναι. (Είμαι βέβαιος πως όλοι οι γιατροί έχουν πει να σου λένε «ναι».)

  3. Πώς να μην απορείς; Μα, και το Αποκ 17:16 παραπέμπει στο « καὶ τὰ δέκα κέρατα ἃ εἶδες καὶ τὸ θηρίον, οὗτοι μισήσουσι τὴν πόρνην, καὶ ἠρημωμένην ποιήσουσιν αὐτὴν καὶ γυμνήν, καὶ τὰς σάρκας αὐτῆς φάγονται, καὶ αὐτὴν κατακαύσουσιν ἐν πυρί» της Αποκάλυψης του Ιωάννη που είναι μάλλον το αγαπημένο του παιδιού!

    Είδες, όμως τι μαθαίνει κανείς! Λουκάς και Ματθαίος, οι πιο αξιόπιστοι ιστορικοί όλων των εποχών! Τι Θουκυδίδης, τι Ηρόδοτος, τι Πλούταρχος μού λες! Λουκάς: ιστορική καταγραφή με τεκμήρια.

  4. […] αφορμή κάποια σχόλια στο Γνωμικό #298, δημοσιεύω σήμερα αυτό το οπτικό βοήθημα για την […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: