Γνωμικό #273
Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2011/01/02
«Τα περισσότερα κηρύγματα μου ακούγονται σαν διαφημίσεις —αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν ο θεός είναι ο χορηγός ή το προϊόν.»
—Mignon McLaughlin (Μίνιον Μακλάλεν) (1913-1983) Αμερικανίδα συγγραφέας και εκδότης.
Το πρωτότυπο: «Most sermons sound to me like commercials—but I can’t make out whether God is the Sponsor or the Product.»
Copyright © 2010 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης
Άρθρα μέσω RSS
Σχόλια μέσω RSS
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email
ο δείμος του πολίτη said
Καλόοοοο.
Πτώμας said
Πολύ καλά τα λέει η κυρία Μίνιον.
Το προϊόν είναι η υπόσχεση της αθανασίας με περιτύλιγμα τον θρησκευτικό μύθο. Οι ιερείς είναι οι πωλητές που εργάζονται στο κατάστημα του δόγματος και οι ιεροκήρυκες οι υπεύθυνοι διαφήμισης. Και φυσικά κάθε δόγμα προσπαθεί να πείσει πως έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία του προϊόντος «αθανασία», πως το δικό του είναι το μόνο γνήσιο (αποφεύγετε τις απομιμήσεις), το μόνο που λειτουργεί, το εγγυημένο (χιλιάδες άγιοι συνιστούν χχχ), αυτό με το μεγαλύτερο πελατολόγιο, το μόνο με μπλέ και πράσινους κόκκους κλπ.Αρκεί να επισκεφτείτε το τοπικό υποκατάστημα για να σας πείσει. Μπορείς να επενδύσεις σε κάποιο από αυτά αλλά όταν έρθει η ώρα να αποδώσει η επένδυση δεν μπορείς να μεταφέρεις την εμπειρία και έτσι δεν υπάρχουν ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι πελάτες. Δεν είναι και στην δικαιοδοσία του ΙΝΚΑ!
Διαγόρας ο Μήλιος said
Έτσι ακριβώς, Πτώμα. Ωραία ανάλυση.