Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Κεφτεδάκια

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2010/10/01

Το σημερινό εικαστικό συνδυάζει τις πνευματικές αναζητήσεις με τις γαστρονομικές.

Κεφτεδάκια

Κλικ για μεγέθυνση - Η αντιγραφή είναι ελεύθερη.

Περιγραφή της εικόνας για τους τυφλούς και για τις μηχανές αναζήτησης:

Η εικόνα δείχνει μια αχανή, εντελώς επίπεδη λευκή πεδιάδα. Ίσως να πρόκειται για το Salt Flats της Utah των Η.Π.Α.. Στο βάθος διακρίνονται κάτι βουνά, ενώ ο ήλιος βρίσκεται μόλις πάνω από τις βουνοκορφές, και μάλλον ανατέλλει. Σε πρώτο πλάνο είναι η φιγούρα μιας κοπέλας καθισμένης στο έδαφος, σε μια στάση που παραπέμπει σε γιόγκα, με τα πόδια σταυρωτά, τα χέρια υψωμένα, και τις παλάμες να αγγίζουν η μια την άλλη ακριβώς πάνω από το κεφάλι. Το κείμενο λέει με μεγάλα γράμματα «ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ», και από κάτω: «Αν ο θεός ζει μέσα μας, ελπίζω να του αρέσουν τα κεφτεδάκια, γιατί αυτά έχει το μενού σήμερα.»

Το πρωτότυπο κυκλοφορεί γενικώς στα διαδίχτυα, και λέει τα εξής: «INNATE KNOWLEDGE – If God dwells inside us like some people say, I sure hope He likes enchiladas, because that’s what He’s getting.» Διασκεύασα το «knowledge» σε «αναζήτηση» γιατί έτσι μου ακούγεται καλύτερα, και επίσης το «enciladas» στα ελληνικότερα «κεφτεδάκια». Αν κάποιος πιστεύει πως έχει καλύτερες ιδέες, τον ακούω.

Copyright © Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι χρήσης

19 Σχόλια to “Κεφτεδάκια”

  1. EvanT said

    Μμμμ… να σου πω… αντί για «κεφτεδάκια», προσωπικά θα το έκανα «γιουβαρλάκια» ως πιο χιουμοριστική λέξη. Κατά τ’άλλα γευστικότατη η μετάφρασή σου (σλουρπ). Βέβαια, οι εντσιλάδες είναι πικάντικες, οπότε κατάλληλη λέξη θα ήταν και το «σπετσοφάι»…. και για κάποιο παράδοξο λόγο ψιλοπείνασα.

  2. ChrisMrSly said

    Μπερπ.

  3. batcic said

    Εγώ πάντως τον ύψιστο τον στέλνω μονίμως στην Κόλαση. Ταμπάσκο, μπούκοβο και καυτερές πιπεριές σε καθημερινή βάση!!!

  4. Ναι, κι εγώ… και το Ταμπάσκο Habanero, με την κίτρινη ετικέτα, όχι το απλό με τη λευκή… και σκόρδο… πολύ σκόρδο… το οποίο, ως γνωστόν, διώχνει τα φαντάσματα… (LOL)

  5. Μούτρο said

    Εγώ προσέχω τη διατροφή μου. Τρώω υγιεινά και βιολογικά προϊόντα. Με μια διαφορά: Τον θεό που ζει μέσα μου τον έχω εγκαταστήσει στο τελευταίο τμήμα του παχέως εντέρου μου…

  6. Infidel Boy said

    Ο Θεός μάλλον πιο πολύ θα ενδιαφερόταν να ζούσε μέσα στο πορτοφόλι μας παρά μέσα στο σώμα μας, θα την έβρισκε καλύτερα εκεί.

    @Batcic

    Και εγώ είμαι παλαβός με τα καυτερά. Πρόσφατα παρήγγειλα 10 hot sauces από αμερική, κάποιες μεξικάνικης καταγωγής. Άκου ονόματα: Acid rain hot sauce, nuclear waste hot sauce, day of the dead, sir fart-a-lot, colon cleaner!! Γουστάρεις καμία?

  7. batcic said

    @Infidel Boy
    Να υποθέσω ότι είσαι πελάτης του http://www.mohotta.com/; Και σε τι Scoville και πάνω παίζεις;;;

  8. Infidel Boy said

    Batcic

    Ευχαριστώ για το cool (ή hot?) site, δεν το είχα υπ’όψη μου. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 παραγγελίες και τις δύο από το http://www.sweatnspice.com

    Αυτό το σύστημα με την κλίμακα Scoville δεν πρέπει να είναι και πολύ ακριβές. Π.χ. το Tabasco Habanero για το οποίο κάνει λόγο ο Διαγόρας στο σχόλιο #4, κάποια site λένε ότι παίζει στα 7.500. Πρόσφατα όμως κατανάλωσα μια σάλτσα (συγκεκριμένα: Hot-Headz, google it!) για την οποία κάποιο site έλεγε ότι χτυπάει 200.000 αλλά δεν ήταν και τόόόόόόόσο μεγάλη η διαφορά… άντε να ήταν η τριπλάσια καΐλα maximum… εκτός και αν μούδιασε η γλώσσα μου με όλη την καφρίλα που τρώω κατά καιρούς, τι να πω…

    Τα προϊόντα του Blair (αυτού με τις σάλτσες, όχι του πρώην Βρετανού πρωθυπουργού) είναι πολύ καλά. Τσέκαρέ τα. Καυτερά αλλά και νόστιμα!

    In Capsicain we trust!

  9. batcic said

    Χμμμ, εγώ πάντως που έχω δοκιμάσει αυτό: http://www.mohotta.com/product/cool-million-hot-sauce-1000000/Top-20-Hottest-Sauces, πίστεψε με ότι είναι θανάτου. Μία σταγόνα σε μακαρονάδα και η μακαρονάδα τρώγεται μόνο από εμένα και τον πατέρα μου.

    Αν θέλετε να εξολοθρεύσετε τον θεό που έχετε μέσα σας, Cool Million is the name!

  10. Nemertes said

    Αν ο θεός ζεις μέσα μου, είναι σίγουρα lowcarber -το μόνο καλό στην ύπαρξή του :p.

  11. zaphod said

    Πολύ καλό!!!!

  12. Γαλιάνδρα said

    ΧΑ³

  13. Το λυσσάξατε το όφφ-τόπικ…

    Από το σκεπτικό του ρητού, μάλλον θα πρέπει να αναφέρεται σε κάτι που «αποτελεί γεύμα».
    Τα κεφτεδάκια δεν είναι αυτόνομο γεύμα, περισσότερο σαν συμπλήρωμα μου κάνει ή είδος πικνικ.
    Τα γιουβαρλάκια εκπληρούν περισσότερο τον σκοπό αυτό και ταιριάζουν καλύτερα.

  14. nilo said

    LOL, κορυφαίο!!! :P

    Βtw Μητρ. Σεραφείμ vs Stephen Hawking http://roides.wordpress.com/2010/09/24/24sep10b/

  15. NoN SeRViaM said

    entάξει.. lol.. εγώ πάντως τον είχα πνίξει στο γάλα απ όταν ήμουνα μικρός, και ευτυχώς (αν εξαιρέσεις το πορτοφόλι μου) δε με ξαναενόχλησε από τότε.

    Άντε να τον ξεφορτωθώ κι απ το πορτοφόλι μου, κι ησύχασα.

  16. Εγώ πάλι διάβασα καφεδάκια στον τίτλο πριν δω την εικόνα και λέω «ωπ, θα πάμε για καφέ;;». Ό,τι να’ναι… Ωραία και τα κεφτεδάκια πάντως :)

  17. Προφήτης Estarian said

    Eμένα μου δώσαν μια σάλτσα χαμπανέρο φερμένη εκ Μεξικού, και δεν πρέπει να χει μείνει κολυμπηθρόξυλο μέσα μου σε λέω…

  18. Προφήτης Estarian said

    Διαγόρα σόρυ για το άσχετο, αλλά μια και σας βλέπω εσένα και τον άλλο τίγκα στα καυτερά, διαθέτω και συνταγή για homemade tabasco :D όποιος ενδιαφέρεται… :D

  19. Στείλε! :-D~~~
    (Η διεύθυνση του email μου είναι στη σελίδα «Περιαυτολογίες»)

Σχολιάστε