Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Καλωσορίσατε στην κόλαση του ΔΝΤ

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2010/05/08

Δεν θα υπαινιχθώ ότι η κατάσταση δεν είναι θλιβερή. Δεν θα κρύψω ότι εξετάζω σοβαρά το ενδεχόμενο μετανάστευσης σε άλλη χώρα. Αλλά θέλω για μια στιγμή να σταθώ σε ένα από εκείνα τα πράγματα που μέσα σε όλη την ανακατωσούρα που επικρατεί, πραγματικά μου ανάβουν τα λαμπάκια.

Έλαβα σήμερα μέσω email από έναν φίλο ένα μήνυμα με θέμα «Dr Mark Weisbrot: Καλωσήρθατε στην κόλαση του ΔΝΤ! (διαδώστε το)».  Άρχισα να το διαβάζω έχοντας ήδη υπόψιν ότι αφού λέει «διαδώστε το» θα πρόκειται περί απάτης.  (Το θλιβερό είναι ότι ο φίλος μου το έστελνε στα σοβαρά.) Με τα μάτια μου σάρωσα στα γρήγορα το κείμενο για να βρω ποια είναι η πηγή του, είδα πως δεν αναφέρεται καμία, κι έτσι ήμουν πλέον βέβαιος πως μόνο με χιουμοριστική διάθεση θα μπορούσα να συνεχίσω την ανάγνωση.  Δεν θα παραθέσω το κείμενο, αλλά όποιος θέλει οπωσδήποτε να το έχει στα χέρια του μπορεί να το βρει εδώ: slap.gr – 3 Μαΐου 2010 – «Καλωσήλθατε στην εσκεμμένη και προμελετημένη κόλαση του ΔΝΤ»

Σύμφωνα με την πρώτη παράγραφο του κειμένου, πρόκειται για άρθρο που υποτίθεται πως έγραψε κάποιος Mark Weisbrot.  Το μέσο που δημοσίευσε αυτό το άρθρο δεν κατονομάζεται: προφανώς εκείνοι που διαδίδουν το email έχουν την εντύπωση ότι τα άρθρα απλά γράφονται, έτσι γενικώς και αορίστως, κι έπειτα απλά υπάρχουν και ίπτανται στο κενό, περιμένοντας κάποιον να τα αντιγράψει σε email και να τα προωθήσει σε όλους τους γνωστούς του.

Ο Mark Weisbrot είναι υπαρκτό πρόσωπο, πρόκειται για έναν διεθνώς γνωστό οικονομολόγο, πολέμιο του ΔΝΤ.  Η Wikipedia έχει εγγραφή γι αυτόν.  Ας δούμε λοιπόν τι υποτίθεται πως έγραψε ο Weisbrot στο υποτιθέμενο άρθρο του. Η δεύτερη κιόλας παράγραφος του κειμένου είναι ερωταπάντηση παρμένη από συνέντευξη, πράγμα που παραξενεύει τον αναγνώστη, (ή θα έπρεπε,) καθώς οι οικονομολόγοι, και γενικά όλοι οι μη-σχιζοφρενείς άνθρωποι, δεν συνηθίζουν να παραθέτουν μέσα στα άρθρα τους αποσπάσματα συνεντεύξεων που έχουν δώσει οι ίδιοι, πόσο μάλλον άνευ οποιασδήποτε μνείας σχετικά με την προέλευση των συνεντεύξεων.

Για να μην τα πολυλογώ, το άρθρο προσπαθεί να προϊδεάσει τους Έλληνες σχετικά με το τι πρόκειται να επακολουθήσει με την «εμπλοκή» (όπως την ονομάζει) του Δ.Ν.Τ., αντλώντας από γεγονότα που υποτίθεται ότι συνέβησαν στην Αργεντινή όταν εκείνη η χώρα πέρασε τα ίδια στις αρχές της δεκαετίας. Αναφέρονται διάφορα ευφάνταστα παραδείγματα που δημιουργούν κινηματογραφικές σκηνές στο μυαλό του αναγνώστη, όπως μια αγελάδα που τρέχει στο δρόμο και πλήθος ανθρώπων που την κομματιάζει ενώ είναι ακόμα ζωντανή, κόσμος που βγαίνει «με τσεκούρια, χαντζάρες και πριόνια» στους δρόμους και εισβάλλει σε κυβερνητικά κτίρια και σφάζει «τους υπεύθυνους», καθώς επίσης και στατιστικές, ω, μα πως θα ήταν δυνατόν να λείψουν οι στατιστικές από ένα τέτοιο πόνημα: «ο συνολικός αριθμών των θυμάτων επισήμως κατά την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής ήταν περί των 25.000, αλλά φυσικά ο αριθμός που ανακοίνωναν τα Μ.Μ.Ε. της χώρας και με την διαταγή του Δ.Ν.Τ. ήταν κατά πολύ λιγότερος και συγκεκριμένα είχανε αναφέρει μόνον 27 θανάτους». (Τα έντονα γράμματα δικά μου.  Η σύνταξη δική τους.)

Το άρθρο παρέχει επίσης συμβουλές ως προς το τι θα πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τα ίδια παθήματα, όπως για παράδειγμα ότι «ο μόνος τρόπος» να επιβιώσουμε είναι να κατεβαίνουμε σύσσωμοι 8 εκατομμύρια άνθρωποι στους δρόμους επί ένα μήνα κάθε μέρα, και ότι «η μόνη σωτηρία πλέον» είναι να εξαναγκάσουμε τη Γερμανία να πληρώσει τα 74 δις. που χρωστάει στην Ελλάδα για την περίοδο 1939-1945.

Γενικά το άρθρο δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια συλλογή από ασύστολες μπουρδολογίες και κραυγαλέα ψέματα: δεν ξέρω αν τυχόν υπάρχουν μια ή δυο προτάσεις που στέκουν μέσα σε ολόκληρο το κείμενο, αλλά μπορώ μετά βεβαιότητος να πω ότι ως σύνολο είναι για τα σκουπίδια, και όποιος το διαδίδει είναι πολύ, μα πολύ, ευήθης.

Αν ο αναγνώστης είναι ελαφρώς έξω από τα πράγματα, και αδυνατεί να κρίνει κατά πόσο είναι αληθοφανή ή όχι όλα αυτά που διατείνεται αυτό το άρθρο, θα έπρεπε τουλάχιστον να καταλάβει ότι πρόκειται περί φιάσκου όταν δει ότι σε κάποια παράγραφο ο συγγραφέας του άρθρου αναφέρεται στον Weisbrot σε τρίτο πρόσωπο.  Δυστυχώς όμως είναι πάρα πολλοί οι αναγνώστες που όχι μόνο δεν έχουν επαρκώς ανεπτυγμένη τη σκεπτικιστική διαίσθηση ώστε να αρνηθούν να διαβάσουν (ή έστω να λάβουν στα σοβαρά) κάτι που προέρχεται από αδιευκρίνιστες πηγές, αλλά δεν είναι καν σε θέση να αντιληφθούν τις λαθροχειρίες που περιέχει.

Κι έτσι λοιπόν έχουμε όλους εκείνους τους καλοθελητές που προωθούν ένα μήνυμα ανεξακρίβωτης προελεύσεως χωρίς μάλιστα να μπουν στον κόπο να επαληθεύσουν έστω και ένα ελάχιστο τμήμα των όσων διατείνεται, τη στιγμή που μπορείς να αφιερώσεις δέκα μόνο δευτερόλεπτα για να κάνεις μια αναζήτηση στο google για [Weisbrot Greece Argentina] και να δεις ότι ο Weisbrot δεν φαίνεται να έχει κάνει ποτέ λόγο για Ελλάδα και Αργεντινή μαζί μέσα σε ένα άρθρο.

Έπειτα, κάνοντας μια αναζήτηση στο google για [Weisbrot «villas miserias»], (ένας όρος που δεν επηρεάστηκε από όποια τυχόν μετάφραση υπέστη το κείμενο) μπορείς να δεις ότι τα μόνα αποτελέσματα που ανασύρονται είναι από ελληνικούς ιστότοπους, πράγμα που σημαίνει πως ό,τι και να είναι αυτό το κείμενο, είναι σίγουρα «made in greece».

Και αν θέλεις να το μελετήσεις εις βάθος το πράγμα, μπορείς να κάνεις αναζήτηση για κάποιο χαρακτηριστικό απόσπασμα του κειμένου, χωρίς όμως άλλα στοιχεία που να συνδέουν το κείμενο με κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο, όπως π.χ. αναζήτηση στο google για [«Είναι τα λόγια ενός τεχνοκράτη, που έζησε την καταστροφή μίας περήφανης χώρας»] για να δεις ότι ανασύρονται 158 αποτελέσματα τα οποία είναι διάφορες εκδοχές του κειμένου, κομμένες και ραμμένες κατά ποικίλους τρόπους, από διάφορες πηγές, τα ίχνη των οποίων πάντα χάνονται.  Σε πολλές περιπτώσεις το κείμενο έχει κατατεθεί ως σχόλιο αναγνώστη, αλλά δεν λείπουν και οι θλιβεροί εκείνοι ιστότοποι που το έχουν αναρτήσει ως άρθρο.

Η πηγή του όλου φιάσκου φαίνεται να είναι άρθρο με τίτλο «Το παιχνίδι είναι….στημένο!» που φαίνεται να δημοσιεύθηκε στις 20 Απριλίου στο i-reporter.gr. Αυτό το άρθρο παρουσιάζεται από το i-reporter.gr ως άρθρο του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου, στην πραγματικότητα όμως αποτελεί κι αυτό ασύστολη λογοκλοπή και κοπτοραπτική: έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση πραγματικό άρθρο του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου με τίτλο «Το Μεγάλο παιχνίδι για τον έλεγχο της Ευρώπης: Πως η Goldman Sachs οργανώνει τη χρεωκοπία της Ελλάδας» που δημοσιεύτηκε στον Κόσμο του Επενδυτή στις 2010-02-27, και έχουν προστεθεί ένα σωρό σαχλαμάρες αγνώστου προέλευσης σε μια προσπάθεια να περάσουν ως λόγια του Κωνσταντακόπουλου. (Ευχαριστώ τον Omadeon που με βοήθησε να εξιχνιάσω το τελευταίο βήμα της απάτης.)

Έγραψα μια απάντηση στον φίλο που μου έστειλε αυτό το κείμενο, εξηγώντας του με όσο πιο ευγενικό τρόπο γίνεται ότι δεν πρόκειται βέβαια να το διαδώσω, και ότι το κείμενο αυτό είναι όχι απλά άχρηστο, αλλά και βλαπτικό.  Θα ήθελα πολύ να μπορούσα να του είχα στείλει απλά έναν σύνδεσμο προς μια σελίδα που να λέει κάτι του στυλ «μην το προωθείς το γαμ%#^νο» και να εξηγεί τους λόγους, αλλά δεν ξέρω να υπάρχει μια τέτοια σελίδα. Αναρωτιέμαι αν οι αγαπητοί αναγνώστες έχουν υπόψιν τους κάτι κατάλληλο, (κατά προτίμηση στα ελληνικά,) κι αν όχι, επειδή λέω να φτιάξω μια τέτοια σελίδα, θα με ενδιέφερε να ακούσω ιδέες για το περιεχόμενο.

Copyright © 2010 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

41 Σχόλια προς “Καλωσορίσατε στην κόλαση του ΔΝΤ”

  1. Ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμα που ίσως να παρατήρησαν κάποιοι αναγνώστες: καθώς επεξεργαζόμουν το άρθρο το δημοσίευσα κατά λάθος, και αναγκάστηκα να το ανακαλέσω προσωρινά προκειμένου να το ολοκληρώσω.

  2. undantag said

    Όπως ακριβώς και με τη θρησκεία (για να μη ξεχνιόμαστε!), έτσι και με την οικονομία, ένα είναι το κόλπο για να κάνει κανείς ἐνα κοπάδι ζαλισμένα πρόβατα να βαδίσουν μόνα τους επί σφαγή: να τους πει αυτά ακριβώς που φοβούνται ή που θέλουν ν’ακούσουν… (αν ρίξει και λίγο συνομοσιολογία μέσα π.χ. «το προμελετημένο σχέδιο», ακόμη καλύτερα).

  3. NoN SeRViaM said

    Εκτός απ όλα τ άλλα, σήμερα ψηφίζουν να μπορεί να παρακάμπτει το ΔΝΤ τη βουλή.

  4. tatief said

    Διαγόρα

    Δεν νομίζω ότι θα προσέφερες κάποια υπηρεσία με το να αναρτήσεις κάποια σελίδα ειδικά για να καταδείξεις ότι το συγκεκριμένο ε-μαιλ μπορεί να είναι ένα απο τα συνήθη κατασκευάσματα κάποιου που θέλει να δει την σκέψη του ή τους φόβους του να διαδίδονται στο δίκτυο.

    Απλά σκέψου ότι το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μια απλή νεροποντή 3 ωρών (για να μην πούμε Ιμια, Οτσαλάν, φωτιές κλπ) και δες αναλογικά τι μπορείς να περιμένεις από αυτό το κράτος για την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης.

    Εκτός απο το ότι έχουμε ένα ανίκανο κράτος, δεν βγαίνουν και οι αριθμοί.
    Καθένας απο εμάς θα πρέπει να δώσει 3.000 ευρώ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ απο όσα έδινε μέχρι τώρα, για να συγκεντρωθούν τα 30 δις που είναι ο στόχος. Μια τυπική τετραμελής οικογένεια λοιπόν, πρέπει να δώσει ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ 12.000 ευρώ. Επειδή κάποιος θα μείνει άστεγος ή επειδή κάποιος θα φύγει μετανάστης, θα επιβαρυνθεί αναλογικά με τους υπόλοιπους τυχερούς-άτυχους που θα δουλεύουν ακόμα τους φόρους που αυτός πλήρωνε συν τα 3.000 που του αναλογούσαν.
    Επειδή οι δουλειές όμως θα πέσουν το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορέσει να πληρώσει ούτε τους φόρους που πληρώνει τώρα.
    Το κράτος όμως θέλει να εισπραξει αυτά τα λεφτά, οπότε απλά θα αυξάνει το ΦΠΑ και τους συντελεστές φορολόγησης για να τον αναγκάσει να πληρώσει περισσότερους φόρους από ότι με τα σημερινά δεδομένα, παρόλο που θα έχει μικρότερο εισόδημα.
    Οσο θα ισοπεδώνει αυτόν, ταυτοχρόνως για να μπορεί τουλάχιστον να τρώει ενα κομμάτι ψωμί, θα πορσπαθεί για να βρει τα επι πλεόν χρήματα που δεν θα μπορεί να του δώσω αυτός, να περικόψει και άλλο τις δαπάνες του, μειώνοντας και άλλο τους μισθούς του Δημοσίου και τις συντάξεις.

    Αυτός είναι ο χαοτικός κύκλος στον οποίο έχουμε μπλέξει, χωρίς να υπολογίσουμε φυσικά ότι από αυτόν τον κύκλο κάποιοι δικοί μας -επαγγελματίες λαμόγια- θα κάνουν πάλι τις αρπαχτές τους.
    Νομίζω ότι πλέον όποιον οικονομολόγο και να διαβάσεις δεν θα βρεις κάποιον που να λέει ότι η Ελλάδα πρόκειται να καταφέρει τίποτα με αυτό που κάνει.
    Τώρα αν θα κομματιάζουμε την αγελάδα ζωντανή ή όχι, μπορεί να φαντάζει σαν εικόνα εξωπραγματική, αλλά θα την δούμε στην πράξη, όσο το πρόβλημα θα δείχνει τις διαστάσεις του.

  5. Μα, δεν μίλαγα για μια σελίδα για το συγκεκριμένο ζήτημα. Μίλαγα για μια σελίδα για το πρόβλημα των αλυσιδωτά προωθούμενων μηνυμάτων, όποιο κι αν είναι το θέμα που πραγματεύονται.

  6. Shipwrecked Frontier Pioneer said

    Αν φτιάξεις τέτοια σελίδα (κάτι αντίστοιχο του snopes, φανταζομαι), count me in!
    Έχω βαρεθεί να λαμβάνω αντίστοιχα emails και, μην αντέχοντας τις βλακείες που διαβάζω, αφιερώνω αρκετή ώρα να απαντήσω (ευγενικά, συνήθως) στον αποστολέα, εξηγώντας γιατί είναι βλακείες. Ωραίο θα ήταν να υπήρχαν μαζεμένες οι απαντήσεις.

  7. cyrus said

    Παρεμπιπτόντως, ξέρει κανείς τι συμβαίνει με το Λεξικό του Σκεπτικιστή; Έχει πάνω από 1 χρόνο να ανανεωθεί…

  8. Όταν παρατήρησα ότι είχε πάψει να ανανεώνεται είχα επικοινωνήσει με τον άνθρωπο που το είχε στήσει και μου είχε πει ότι «είναι αλλού». Φαντάζομαι πως πρόκειται για ένα αλλόκοτο πράγμα που συμβαίνει μερικές φορές σε κάποιους ανθρώπους και ονομάζεται «προσωπική ζωή».

  9. tatief said

    @Διαγόρα

    Οκ παρανόησα. Αλλά δεν πειράζει μου έδωσες αφορμή για ένα αρθράκι.

  10. manoli said

    Η αλήθεια είναι πως τσίμπησα κι εγώ πρωινιάτικα… αλλά δεν μου κάθισε λόγο του ότι δεν έβρισκα πουθενά το όνομα του δημοσιογράφου και του μέσου ανάρτησης. Εδώ και τρεις ώρες ψάχνω στο internet και προς τιμήν σας είσαστε από τους ελάχιστους(κάποια στιγμή το μεσημέρι αντάμωσα μία σχετική ανάρτηση στο taxalia (http://taxalia.blogspot.com/2010/05/mark-weisbrot.html) που «δεν έχει φάει την φόλα».
    Κανένας δεν διερωτήθηκε. Όλοι όσοι το ανάρτησαν σε site ή σε blog το έκαναν προφανώς απλώς για να το κάνουν.

  11. omadeon said

    Διαγόρα, ειλικρινά εκπλήσσομαι με αυτό το ποστ…

    Αν δεν σε ήξερα, μέσα από διαλόγους σημαντικούς, αν δεν σε εκτιμούσα πολύ για πολλούς λόγους (και σε aγώνες ιδεών όπου είμαστε συναγωνιστές)…
    …τότε θα είχα παρανοήσει από το ποστ, ΚΑΙ εγώ.
    Διότι-κοντολογίς- ασχολείσαι με δύο… παπάρες ολκής, (1) ΕΝΑΝ που σου έστειλε το chain mail και (2) έναν άλλον ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟ παπάρα (τον i-reporter),
    o οποίος (2ος παπάρας)… ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΕ κοπτο-ραπτικά τον ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ (όχι απλώς «κάποιο») Δημήτρη Κωσταντακόπουλο,
    αλλά καταλογίζεις στον Κωσταντακόπουλο ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ευθύνη για τον τρόπο που ο ΑΛΛΟΣ… (ο i-reporter) κατακρεούργησε τα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ άρθρα (του Κωσταντακόπουλου).

    Ε, σοβαρά, τώρα… -ΔΕΝ ξέρεις τον Δημήτρη Κωσταντακόπουλο? ΠΟΥ ζεις? Στο… Παρίσι? Στην… κοσμάρα σου (χεχε)?
    Ορίστε, ο άνθρωπος, ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι (και… καρα-τσεκαρισμένος από μένα, τουλάχιστον στο 95% όσων γράφει):
    http://konstantakopoulos.blogspot.com/

    ΑΝ και δεν συμμερίζομαι γύρω στο 5% όσων έγραψε κατά καιρούς (λόγω διαφορετικής ίσως κοσμο-αντίληψης)…
    …το 95% το έχω εκτιμήσει πολύ και αρκετά συχνά τόχω παραθέσει και στο μπλογκ μου.

  12. omadeon said

    Περί Αργεντινής τώρα… ΤΙ σε πείραξε? Η προχειρότητα ή η αναξιοπιστία του chain-mail (παπάρας νούμερο 1)?
    ΤΟΟΟΟΣΟ πολύ, ακόμη πιο πολύ από το ΔΡΑΜΑ της Αργεντινής?
    ΤΙ νομίζεις ότι ήταν εκεί η δράση του ΔΝΤ? Φιλανθρωπική? χαχαχα

    Γιααα δες λιγάκι και τούτο εδώ, το φιλμ:
    http://www.larisaportal.gr/diafora/argentina.php

  13. omadeon said

    Tον τελευταίο καιρό γίνεται ΧΑΜΟΣ στη μπλογκόσφαιρα, γύρω από την Κρίση, και η κυβέρνηση προσπαθεί ΜΑΝΙΩΔΩΣ να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα που κάνει…
    …με αποτέλεσμα να φέρνει ΚΑΙ σε δύσκολη θέση διάφορους… ΠΑΣΟΚους, οι οποίοι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ να κάνουν, με τη ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΑ των ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ που βγαίνουν.

    Π.χ. όσα έγραψε ο πολυγραφότατος Βασίλης Βιλιάρδος, στο άρθρο του «Η Αλωση της Βραζιλίας» (που αναφέρεται στο ΔΝΤ)
    http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2010-04-11-20-47-43-2010041121952/

  14. omadeon said

    Και το κερασάκι στην τούρτα, αγαπητέ Διαγόρα, είναι ΤΣΟΥΠΠΠ… νάσου και το ΛΑ.ΟΣ.
    -που προσπαθεί ΚΑΙ αυτό να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα (ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!)
    Κι οι παπαριές φτάσανε στο σημείο, π.χ. γνωστός ακροδεξιός προπαγανδιστής (μάλλον του ΛΑ.ΟΣ. – αν κρίνω από τα βίντεο που φτιάνει ή τις παρέες του)
    να έχει κυκλοφορήσει στο YouTube σημαντική συνέντευξη του αναλυτή Max Keiser (video-grabbed από…. Χαλιαβδέλλα)
    στην οποία όμως (ο ΛΑΟΣίτης) έχει δώσει τον ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΚΟ τίτλο «ΠΩΣ οι _Εβραίοι_ της Wall Street διέλυσαν την Ελλάδα»!
    (στο μεταξύ βέβαια, ο ΙΔΙΟΣ ο Max Keiser λέγεται πως είναι… Εβραίος)!
    (και βέβαια το ΛΑ.ΟΣ. στηρίζει την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ)…

    Ε, ΤΙ θέλω να πω? Μα… Διαγόρα, ΑΝ ασχοληθούμε με ηλίθια chain mail, σαν αυτό που έλαβες, ή με τον ηλίθιο αντισημιτικό τίτλο στο video που ανάφερα,
    τότε θα ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, η οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι παπαριές του καθενός (που επαναλαμβάνει πετσοκομμένες ή αλλοιωμένες αλήθειες… καρμπόν).

    Ερεύνησες ΜΟΝΟ τα σκουπίδια, ΠΕΤΩΝΤΩΣ την ουσία. H ουσία ειναι ΑΛΛΟΥ:
    Είναι ότι τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ του βίντεο (που ανάφερα, όσα είπε ο Μαξ) ήταν ΑΛΗΘΙΝΑ,
    και πολύ πιθανώς η ΟΥΣΙΑ του chain-mail που έλαβες ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΗ.
    Οπως και η ουσία των ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ άρθρων του Κωσταντακόπουλου.

    Η τακτική του «Strawman Argument» χρησιμοποιείται, βέβαια, για να… δικαιολογήσει την κυβέρνηση:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Strawman
    Π.χ. θα μπορούσε κανείς να «επιχειρηματολογήσει» κατά του Max Keiser με βάση το… σκάρτο περιτύλιγμα (τον τίτλο του ΛΑΟΣίτικου βίντεο).
    ή θα μπορούσε να «επιχειρηματολογήσει» υπερ του ΔΝΤ με βάση τις ατέλειες μιας συρραφής από άρθρα ΟΥΣΙΑΣ (με τα οποία να μην ασχοληθεί).

    Ομως αυτό το είδος… αχυρένιας σοφιστείας, εμείς οι Αθεοι και Αγνωστικιστές (θεωρώ ότι) το συχαινόμαστε! :)

    Υ.Γ. θα μου πεις… τώρα, «μααα εγώ ΔΕΝ ασχολήθηκα με το ΔΝΤ αλλά με το chain-mail»!
    Η απάντηση είναι (1) ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ και (2) εδώ ο Κόσμος καίγεται κι εμείς οι άθεοι και αγνωστικιστές… διαλογιζόμαστε! :mrgreen:

  15. Omadeon, σε ευχαριστώ για την υπόδειξη περί Κωσταντακόπουλου, διορθώνω το άρθρο.

  16. cyrus said

    @ Διαγόρα, σχόλιο #8. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, τα εγχειρήματα που αποσκοπούν στο κοινό καλό και φιλοδοξούν να αποτελέσουν σημείο αναφοράς καλό είναι να μην τα αναλαμβάνει ένας άνθρωπος μόνος του, αρνούμενος οποιαδήποτε βοήθεια.

  17. Louis said

    Για άλλη μιά φορά ο Διαγόρας κάνει επίδειξη ελαφρότητας,και καταλήγει να υποστηρίξει δια τής πλαγίας το ΔΝΤ.
    Omadeon τον κατεδάφισες μέσα στις λίγες γραμμές του ΥΓ σου.

  18. xarxar said

    Ιδέα μου είναι ή έχω deja vu; Κάτι μου θυμίζεις…

  19. zaphod said

    Σωστός ο παιχτης!
    Και πανω στην περίπτωση!

    Το βαζω στην μουφο λιστα που μαζευω για τα τελευταια γεγονότα εδω: http://aeisixtir.blogspot.com/2010/05/blog-post_08.html

  20. cyrus said

    Θέλεις παιχνίδια, «louis»; Ωραία — έλα να παίξουμε, λοιπόν:

    1. Με ποιον ακριβώς τρόπο (και με ποιες ακριβώς φράσεις) υποστηρίζει ο Διαγόρας το ΔΝΤ; Και πού ακριβώς βρίσκεται η ελαφρότητα;

    2. Κατά ποία έννοια το υστερόγραφο του omadeon, με το οποίο μπορεί κανείς να συμφωνεί ή να διαφωνεί (προσωπικά διαφωνώ) αποτελεί «κατεδάφιση» του Διαγόρα;

  21. Το σχόλιο #10 του Manoli ήταν πιασμένο στο σπαμόδιχτο και μόλις το απελευθέρωσα.

  22. +Ασμοδαίος+ said

    @omadeon
    Υ.Γ. θα μου πεις… τώρα, “μααα εγώ ΔΕΝ ασχολήθηκα με το ΔΝΤ αλλά με το chain-mail”!
    Η απάντηση είναι (1) ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ και (2) εδώ ο Κόσμος καίγεται κι εμείς οι άθεοι και αγνωστικιστές… διαλογιζόμαστε! :mrgreen:

    Δεν θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα. Το πως υποστηρίζει (ή δεν υποστηρίζει) έμμεσα ο Διαγόρας το ΔΝΤ, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο (χχρρρρφτου, ξεχάστηκα συγγνώμη :Ρ) το θέμα είναι όμως να βλέπουμε το δάσος και όχι να χανόμαστε για το δέντρο. Έλαβες ένα chain-mail. Σωστά έκανες και το ξεμπρόστιασες, αλλά δεν νομίζεις ότι αυτό που μας καίει αυτή τη στιγμή είναι διαφορετικό; Ακόμη και αν τα στοιχεία του mail είναι παραποιημένα, δεν νομίζω ότι το ΔΝΤ είναι φιλανθρωπική οργάνωση. Θα ήταν προτιμότερο να συζητάμε γι’ αυτό που θα μπει στο έντερό μας (από τη λάθος μεριά) καθώς και για το κανόνι που θα βαρέσουμε σε λίγους μήνες – γιατί εκεί το βλέπω να πηγαίνουμε

    17:07

    Σκ@τ@ τα έκανα με το Quote. Πρέπει να χρησιμοποιήσω το tag

    ???

    17:08

    Άσε κατάλαβα (LOL)

  23. Ασμοδαίε, σου διόρθωσα το <strong> στο σχόλιο #22.

    Επέλεξα να μην ασχοληθώ με το ζήτημα «που μας καίει» στο παρόν ιστολόγιο, καθώς το παρόν ιστολόγιο δεν ασχολείται ούτε γενικώς με οικονομικά ζητήματα, ούτε γενικώς με ζητήματα «που μας καίνε». Ασχολείται με συγκεκριμένου είδους ζητήματα που αφορούν τον σκεπτικισμό, την ελευθερία της έκφρασης, τέτοια πράγματα.

    Αντί για το ζήτημα «που μας καίει», λοιπόν, αποφάσισα να ασχοληθώ με μια από τις επιμέρους παραμέτρους του, η οποία είναι η ανεξέλεγκτη, συνήθως άνευ κακής πρόθεσης αλλά ενίοτε και κακοπροαίρετη, διάδοση ανακριβειών, ψεμάτων και παραπληροφόρησης, με μια λέξη δηλαδή το πληροφοριακό μπάχαλο που επικρατεί συνήθως όταν στην επικαιρότητα του Ελλαδιστάν υπάρχει κάποιο ζήτημα «που μας καίει».

    Ίσως να έπρεπε κι αυτό το πληροφοριακό μπάχαλο να «μας καίει».

  24. Το τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι δεν διαβάζουν καν τα κείμενα αυτά. Με το που βλέπουν το «διαδώστε το» και τους τρομολάγνους τίτλους, πυροδοτείται κάποιος διακόπτης στον εγκέφαλό τους και πατάνε το forward μηχανικά. Είναι κι εκείνη η ψευδαίσθηση ότι «κάτι κάνεις» χωρίς να σηκωθείς από την κρέκλα σου και ότι «γνωρίζεις την αλήθεια» την οποία σου αποκρύπτουν οι «κακοί υπεύθυνοι».

    Αυτό με το site που λες το είχα σκεφτεί κι εγώ εδώ και καιρό. Η αρχική μου σκέψη ήταν άλλη: να δημιουργήσω ένα email, όπου θα συγκεντρώσω όλες τις (εκατοντάδες για να μην πω χιλιάδες) διευθύνσεις που ευγενώς μου έχουν προωθήσει κατά καιρούς όλοι αυτοί οι φίλοι που προωθούν τα chain mails χωρίς να χρησιμοποιούν bcc και χωρίς να σβήνουν τις διευθύνσεις των προηγούμενων παραληπτών από το μήνυμα, και μέσω αυτού του email να στέλνω σε όλους αυτούς τους ανθρώπους διαψεύσεις των διαφόρων chain mails που κυκλοφορούν. Η επόμενη σκέψη ήταν, πακέτο με το email αυτό, να στήσω ένα blog όπου θα αναρτώ τις διαψεύσεις (και θα τις στέλνω κιόλας παντού).

    Το ξεκίνησα μάλιστα το project, δημιούργησα τη διεύθυνση κι έχω έναν αρκετά μακρύ κατάλογο παραληπτών, αλλά δεν συνέχισα να ασχολούμαι λόγω έλλειψης χρόνου. Ίσως αν είμαστε πολλοί, να είναι πιο εύκολο και να περπατήσει το πράγμα.

    8:45

    Το κακό με τα chain mails και τις μούφες είναι ότι συνήθως περιέχουν κάποιο ψήγμα αλήθειας, που κάνει πολλούς να σκεφτούν ότι και τα υπόλοιπα είναι αλήθεια, και κάνει άλλους να δικαιολογούν τα ψέματα επειδή «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
    Και το κακό με ένα site που θα κάνει debunking είναι ότι θέλει πολύ ψάξιμο και τεκμηρίωση για την επαλήθευση/διάψευση, και αυτό απαιτεί πολύ χρόνο.

    Όμως μια σελιδούλα που θα εξηγεί απλώς γιατί δεν πρέπει να προωθούμε chain mails με ανεξακρίβωτα στοιχεία, και θα θυμίζει τον ορθό τρόπο προώθησης σε περίπτωση που αποφασίσουμε να το προωθήσουμε τελικά (bcc και σβήσιμο των παλιών διευθύνσεων), δεν είναι τόσο δύσκολο να στηθεί.

  25. Ptomas said

    Βρε παιδιά θα μου προωθήσει κανείς το chain mail για το Hellenic Quest; Έχω καιρό να το πάρω (και να βρίσω αυτόν που μου το έστειλε) και έχω πάθει σύνδρομο στέρησης! Διαγόρα αν σκοπεύεις να δημιουργήσεις ελληνικό Hoax Slayer ή Snopes πιστεύω πως πολλοί θα σε βοηθήσουμε ευχαρίστως. Όσο για το ΔΝΤ ο Θεός, ο Αλλάχ, ο Βούδας, το Μεγάλο Μακαρονοτέρας και ο Μέγας Σουβλακεύς να βάλουν τα χέρια τους γιατί την έχουμε άσχημα.

  26. Η δημιουργία ενός ελληνικού snopes.com είναι πέρα από τις φιλοδοξίες μου, ως μεμονωμένο άτομο. Αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω είναι απλά μια σελίδα που να λέει «μην το προωθείς το γαμ#%^νο» και να εξηγεί τους λόγους.

  27. ESKARINA said

    Αν και εκ πρώτης όψεως φαίνεται αντιφατικό, συμφωνώ και με την ενέργεια του Διαγόρα να ξεμπροστιάσει το chain email, αλλά και με την υπόδειξη του Omadeon περί «αχυρένιου επιχειρήματος». Είναι όντως αλήθεια ότι μένοντας στο περιτύλιγμα μπορεί να χάσουμε την ουσία, αλλά η αβίαστη και άκριτη αποδοχή – και εν συνεχεία διασπορά – πληροφοριών και απόψεων αγνώστου πατρός είναι η αιτία που σήμερα ψάχνουμε την ουσία (την οποία για μια ακόμη φορά χάνουμε).
    Σε κάθε περίπτωση πάντως, όσο δίκιο ή αλήθεια κι αν περιέχεται σε μια δήλωση, αυτή πρέπει να εκφέρεται με όρους που απευθύνονται σε νοήμονες ανθρώπους και όχι σε όχλο ή κοπάδι. Προσωπικά μιλώντας, η εκπομπή εύπεπτων μηνυμάτων απαξιώνει στη συνείδηση μου το μήνυμα, διότι θεωρώ ότι η επιλογή της τακτικής «εύπεπτο μήνυμα» μόνο υποβολιμιαία μπορεί να είναι.

    ΥΓ : αν μου επιτρέπεται, θα ήθελα να παρακαλέσω στην υπό δημιουργία ιστοσελίδα οι παραινέσεις και προτροπές να αποδίδονται αποκλειστικά με ακατάσχετο υβρεολόγιο !!!

  28. Για το αν θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί υβρεολόγιο δεν είμαι σίγουρος. Φυσικά αυτή είναι και η δική μου παρόρμηση, (δεν είμαι λοβοτομημένος δα,) αλλά τελικά θα είναι μάλλον καλύτερο να γίνει κάπως πιο διπλωματικά. Ίσως με κάποια καλοσχεδιασμένη ειρωνεία.

  29. Hades said

    Η αλήθεια είναι ότι το κείμενο που λες δεν έχει την… πληθώρα επιχειρημάτων που διαθέτουν όλα τα υπόλοιπα, κατά τα οποία περί τις 283 χώρες παγκοσμίως έχουν προσφερθεί να αποπληρώσουν το χρέος μας αντ’ημών, αλλά εμείς βράχοι, ρίξαμε σε όλους πόρτα. Μάλιστα το πιο πειστικό ήταν ότι η τελευταία χώρα που προσφέρθηκε ήτο η Ελβετία…
    (κατ’ αποκλειστικές πληροφορίες δεν πτοήθηκε από την χυλόπιτα που έφαγε και θα επανέλθει σύντομα)… :):)

    Η ακόμη μεγαλύτερη πλάκα όμως είναι ότι πολλοί εξαυτών που τα προωθούν πάντα νεοΕλληνικά σκεπτώμενος σου λέει ας κρατήσω και μια πισινή για περίπτωση που δεν είναι έτσι. Οπότε σου πετάει κι ένα εμβόλιμο κειμενάκι που λέει κάποια φόλα του στυλ «αν ισχύει κάτι τέτοιο, είμαστε ξεφτίλες» ή «δεν το πιστεύω, αλλά κι αν;;;» κλπ.

  30. […] του ΔΝΤ, στον οποίο προσάπτουν μία συνέντευξη η οποία όλα δείχνουν πως είναι ανύπαρκτη. Μία σειρά από άλλες μούφες μπορείτε να βρείτε […]

  31. Αναρωτιέμαι αν οι αγαπητοί αναγνώστες έχουν υπόψιν τους κάτι κατάλληλο, (κατά προτίμηση στα ελληνικά,) κι αν όχι, επειδή λέω να φτιάξω μια τέτοια σελίδα, θα με ενδιέφερε να ακούσω ιδέες για το περιεχόμενο.

    Επειδή κατά καιρούς σπατάλησα ολόκληρα απογεύματα για να καταρρίψω κάθε ένα από τα εμφανιζόμενα ως αληθή γεγονότα και σοφότερος πλέον, να σου προτείνω το εξής:
    Για να καταρρίψεις την προπαγάνδα, είναι πολύ πιο απλό να «χτυπήσεις» την αξιοπιστία της πηγής. Εφόσον έστω και ένα επιχείρημα είναι ψευδές, αυτόματα είναι αναξιόπιστα (όχι υποχρεωτικά ψευδή) και τα υπόλοιπα. Οπότε γλυτώνεις πολύ εργασία, αναζήτησης.

    ΥΓ.
    Τα παραπάνω δεν ισχύουν για αγίους, θαύματα και λοιπά «νόστιμα». Εκεί δεν είναι θέμα προπαγάνδας, αλλά πλύσης εγκεφάλου και κληρονομικής βεβαιότητας, οπότε πρέπει να καταρρίπτονται τα πάντα. Βέβαια το «θύμα» 99,9% δε θα πειστεί γιατί θα τον δοκιμάζει ο σατανάς.

  32. […] του ΔΝΤ, στον οποίο προσάπτουν μία συνέντευξη η οποία όλα δείχνουν πως είναι ανύπαρκτη. Μία σειρά από άλλες μούφες μπορείτε να βρείτε […]

  33. […] στο ελληνόφωνο διαδίκτυο, όπως η περίφημη δήθεν συνέντευξη για το ΔΝΤ για την οποία είχα γράψει τις προάλλες, είναι ακριβώς […]

  34. Ένα περίπου μήνα μετά από τη δημοσίευση του παρόντος άρθρου κυκλοφόρησε και στο «Ε» της Ελευθεροτυπίας άρθρο στο οποίο γίνεται λόγος για ένα κατασκευασμένο email, (το i-reporter δεν φαίνονται να το έχουν υπόψιν τους,) και παρατίθεται συνέντευξη που πήραν από τον Weisbrot ειδικά για να διορθώσουν τη ζημιά της παραπληροφόρησης που προκάλεσαν οι ασυνείδητοι. Το άρθρο μπορείτε να το βρείτε εδώ: Εψιλον, Κυριακή 6 Ιουνίου 2010: Συνέντευξη με τον Αμερικανό Οικονομολόγο – Αρνητή του ΔΝΤ Mark Weisbrot

  35. […] Αρχικό μήνυμα απο sorriso solare Τσκ: . , Mark Weisbrot Το περίεργο με τα Hoax mails είναι ότι όσο πιο "πυροβολημένα" είναι τόσο πιό πιστευτά γίνονται.Στο internet έχουν βρεί "πεδίον δόξης λαμπρό" κυρίως λόγω του copy paste αλλά και γιατί οι περισσότεροι χρήστες δεν γνωρίζουμε να κάνουμε "σύνθετες αναζητήσεις" μέσω των μηχανών αναζήτησης (Google). Sorry που διαλέγω και εγώ την ευκολία του εξωτερικού link Καλωσορίσατε στην κόλαση του ΔΝΤ […]

  36. Manos said

    Διαγόρα,

    δύο βδομάδες τώρα κυνηγάω την πηγή αυτού του hoax μαζί με τους συνεργάτες του Weisbrot και σε ευχαριστώ ειλικρινά που την επεσήμανες. Το παρακάτω κείμενό μου, όπου εξηγώ και πώς μεταλλάχθηκε το κείμενο στους 11 μήνες που ακολούθησαν τη δημοσίευσή του, μπορεί να σε ενδιαφέρει:
    http://lolgreece.blogspot.com/2011/03/lies-damn-lies-and-interviews-with.html

  37. Manos said

    Στα περί περιτυλίγματος και ουσίας θα ήθελα κι εγώ να προσθέσω κάτι. Στην προσπάθειά που κάνω τον τελευταίο καιρό να επισημάνω το πλαστό του κειμένου και να αντιστρέψω τη ροή της παραπληροφόρησης, πήρα από πάρα πολλούς ‘συντάκτες’ την ίδια απάντηση: δεν μας νοιάζει αν είναι πλαστό το κείμενο, το θέμα είναι η ουσία, οι ιδέες που εκφράζει.

    Τι εκφράζει ρε παιδιά; Δεν έχω δει κανέναν από τους χιλιάδες τορναδόρους που αναπαράγουν άκριτα το κείμενο αυτό να λέει με το θάρρος της γνώμης του: «ορίστε τι πιστεύω ΕΓΩ για την επέμβαση του ΔΝΤ στη χώρα μας» ή να παίρνει ως αφορμή το κείμενο για να παραθέσει μια σειρά από θέματα που θεωρεί ότι χρίζουν παραπάνω συζήτησης. Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να υπερασπιστεί με επιχειρήματα τη χρήση βίας, τα λαικά δικαστήρια με συνοπτικές διαδικασίες και τα υπόλοιπα τραβηγμένα που περιέχει το κείμενο.

    Το τρομερό δε είναι ότι ενώ τόσοι πολλοί συντάκτες έχουν τη διάθεση να ερευνήσουν τους δήθεν σκοτεινούς σκοπούς του ΔΝΤ οι οποίοι μόνο επαγωγικά και με κάποια αβεβαιότητα μπορεί να προκύπτουν από τις πολιτικές του, κανείς δεν θορυβείται για τους σκοτεινούς σκοπούς του συντάκτη αυτού του συκοφαντικού κειμένου που αποδεικνύονται εκ των πραγμάτων από το γεγονός ότι έκατσε και κατασκεύασε αυτό το κείμενο και έπειτα προσπάθησε να το διασπείρει στη μπλογκόσφαιρα.

    Τέλος, όλοι ανεξαιρέτως οι συντάκτες που αναπαράγουν αυτό το κείμενο διατηρούν ατόφια την επίκληση του ονόματος του οικονομολόγου και την επιπλέον διαβεβαίωση ότι ξέρει τι λέει γιατί έζησε δήθεν τα γεγονότα στην Αργεντινή από κοντά. Γιατί, αν έχουν αμφιβολίες και αν όπως ισχυρίζονται ‘σημασία έχουν οι ιδέες’;

    Στο κάτω κάτω της γραφής, το γεγονός ότι δεν ενδιαφέρει 9 στους 10 Έλληνες συντάκτες της μπλογκόσφαιρας αν συκοφαντούν ένα υπαρκτό πρόσωπο αποδίδοντάς του τερατώδεις προτροπές στη χρήση βίας, εμένα με ανησυχεί. Βρίσκομαι σε επαφή με τους συνεργάτες του καθηγητή στην από κοινού μας προσπάθεια να μαζέψουμε τα ασυμμάζευτα και οι άνθρωποι πραγματικά δεν πιστεύουν αυτά που βλέπουν.

  38. Ναι, Μάνο, είναι απίστευτο. Είναι αυτή η επιμονή του αμόρφωτου (δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς αγράμματος για να είναι αμόρφωτος, αν και πολλοί από αυτούς είναι *και* αγράμματοι) και το κόμπλεξ κατωτερότητας από το οποίο πάσχει κατά τεκμήριο ο νεοέλληνας που τον κάνει να επιμένει πως έχει δίκιο ακόμα κι όταν του αποδεικνύεις ότι έχει άδικο. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις: μπορείς να του το δείξεις κατά τέτοιο τρόπο ώστε να τον αναγκάσεις να παραδεχθεί ότι υποστήριζε ένα ψέμα, αλλά και πάλι αυτός θα βρει κάτι να πει, για να βγει από πάνω, όπως ότι το ψέμα ήταν παρ’ όλα αυτά σωστό.

    Δεν υπάρχει η βασικότερη ηθική αρχή, αυτή που ορίζει ότι το αληθές είναι καλό, και το ψέμα είναι κακό. Πιάσ’ τ’ αυγό και κούρευ’ το.

    Δεν έχει νόημα να ασχολείσαι με βλάκες, η βλακεία που δέρνει τούτο τον τόπο είναι αήττητη.

    Η ήττα τελικά επέρχεται με άλλους τρόπους, εκ των έξωθεν, όπως με τη χρεωκοπία της χώρας. Κι αυτό επειδή στη χώρα επικρατεί μια πλειοψηφία από ανίκανους βλάκες.

  39. Manos said

    Δεν έχεις άδικο αλλά προφανώς το ότι έκατσες και έγραψες αυτή την καταχώρηση δείχνει ότι τουλάχιστον για αισθητικούς λόγους σε ενδιαφέρει να υπάρχει αντίλογος σε όλη αυτή τη βλακεία. Νομίζω βρισκόμαστε σε παρόμοιο μήκος κύματος.

    Αν πέσει στα χέρια σου το Βήμα της Κυριακής αύριο μπορεί να δεις ένα μικρό απόσπασμα αφιερωμένο στη «συνέντευξη» Weisbrot. Το Πρώτο Θέμα ενδιαφερόταν επίσης για την υπόθεση. Επίσης θα προσέξεις στο το ιστολόγιό μου ότι έβαλα αρκετούς «συντάκτες» να ανακαλέσουν, με αποκορύφωμα το Τρομακτικό. Μακάρι να τους είχα πείσει να δημοσιεύσουν μια παληκαρίσια διόρθωση. Μπορείς να κερδίσεις μερικές μάχες με τη βλακεία – μην τα παρατάς.

    Και πάλι συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!

  40. […] Περισσότερα σχόλια εδώ: http://lolgreece.blogspot.com/2011/03/lies-damn-lies-and-interviews-with.html και εδώ: https://diagoras.wordpress.com/2010/05/08/welcome_to_imf_hell/ […]

  41. Manos said

    Τώρα για να λυθεί μια και καλή αυτό το ζήτημα, καλό είναι να διορθώσει η «Ολυμπία» και την παρακάτω καταχώρηση, στην οποία ισχυρίζεται ότι πρώτη δημοσιεύσε τη *συνέντευξη* του Weisbrot.

    http://olympia.gr/2011/03/06/αφού-συκοφάντησαν-αμφισβήτησαν-και-δ/

    Αυτά βεβαιώς τα έχει πλέον ξεκαθαρίσει η «Ολυμπία» στο κείμενο που αναρτήθηκε παραπάνω.

    Το λάθος φαντάζομαι ότι πρέπει να έγινε εκ παραδρομής καθώς όλος ο κόσμος είχε πλέον αρχίσει να μιλά για τη “συνέντευξη” και όχι το άρθρο Weisbrot, αλλά όπως βλέπετε δίνει κάποια ερείσματα σε όσους θέλουν να κατηγορήσουν την «Ολυμπία».

    Δείτε επίσης και την πλήρη μου απάντηση στην «Ολυμπία» εδώ: http://lolgreece.blogspot.com/2011/03/and-now-its-my-turn-to-apologise.html Επιμένω ακόμη και τώρα ότι κακώς την κατηγόρησα… αλλά όπως βλέπετε δεν χρειάζονται παπαγαλάκια για να κολλήσει η ρετσινιά, μόνο λίγη απροσεξία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: