Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Ελληνοχριστιανορθόδοξο εορτολόγιο

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2010/04/26

Πειραματίζομαι με το google calendar, και σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να έχω ανάμεσα στα ημερολόγιά μου κι ένα εορτολόγιο, σύμφωνα με –τι άλλο βέβαια– την ελληνική χριστιανική ορθόδοξη παράδοση. Αφού το έψαξα λοιπόν, βρήκα ένα εορτολόγιο σε κατάλληλη μορφή κάπου στα διαδίχτυα και το έκανα import. Κι έπειτα, για να μην κρατάω όλα τα καλά για τον εαυτό μου, το έκανα «share with everyone».  Δείτε το, αν σας είναι χρήσιμο κάντε χρήση του, κι αν έχετε κάποια παρατήρηση σας παρακαλώ πείτε μου:

google calendar – Ελληνοχριστιανορθόδοξο εορτολόγιο

Ακολουθώντας τον παραπάνω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το ημερολόγιο ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιείτε το google calendar. Αν το χρησιμοποιείτε, τότε στην κάτω-δεξιά γωνία της οθόνης υπάρχει πλήκτρο που σας επιτρέπει να προσθέσετε αυτό το ημερολόγιο στα ημερολόγιά σας.

Ας σημειωθεί ότι αυτό το google calendar δημιουργήθηκε κάνοντας import το αρχείο «igiortescalgr.ics» από το igiortes.net. Φαίνεται να περιέχει κάτι παράξενα, (δείτε π.χ. 10 Απριλίου,) αλλά εγώ δεν ξέρω από τέτοια πράγματα, μπορεί να είναι και φυσιολογικότατο.

Το ενδιαφέρον μου για το ελληνοχριστιανορθόδοξο εορτολόγιο πηγάζει από δύο αίτια:

  1. Το βρίσκω χρήσιμο γιατί πιστεύω ότι οι ονομαστικές γιορτές είναι μια πάρα πολύ καλή ιδέα από κοινωνικής απόψεως. (Είναι η μόνη καλή πρωτότυπη ιδέα που καταλογίζω σε αυτή τη μαζικά πολυθεϊστική θρησκεία που ονομάζεται χριστιανισμός.)

  2. Είναι το πρώτο βήμα για την υλοποίηση ενός έργου που έχω στο μυαλό μου: ένα «εορτολόγιο της συμφοράς» το οποίο για τον κάθε έναν φερόμενο ως «άγιο» θα παραθέτει τον βίο του «μετά συντόμου ερμηνείας» η οποία θα βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Αν υπάρχει κανείς που θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί μου πάνω σε αυτό το «εορτολόγιο της συμφοράς», ας επικοινωνήσει. (Για ένα τέτοιου είδους έργο ελπίζω σε βοήθεια και από τους δωδεκαθεϊστές, αν δεν τους έχω τσαντίσει ανεπανόρθωτα σε προηγούμενα άρθρα μου.)

Copyright © 2010 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

49 Σχόλια προς “Ελληνοχριστιανορθόδοξο εορτολόγιο”

  1. geysser said

    Διαγορα, παντα ηθελα να ξερω ποτε γιορταζουν οι Ζακχαιοι, οι Αντιπατροι και οι Ευψυχιοι! Χρησιμότατον!

  2. Aldebaran said

    Ώστε σου κάνει εντύπωση το ποιοί γιορτάζουν την 10η Απριλίου;…
    Για κοίτα και την 1η Σεπτεμβρίου….

  3. Γουάου, κάποιος κάπου έχει κάποιες εξηγήσεις να δώσει…

  4. To «Μάγνος» (28 Απριλίου) είναι το υποκοριστικό του «Καρλομάγνος»; Χα χα.

    ΟΚ σοβαρά τώρα, είναι το Magnus Ελληνοποιημένο. Δεν το περίμενα.

  5. skeptic said

    Χμμμ,η θρησκεία αυτή βρίθει από «αγίους»,να ρωτήσω τι προσέφεραν αυτοί στην ανθρωπότητα ή μπααα,άσε καλύτερα γιατί θα βγει κάνας ορθόδοξος και θα πει πως είναι προτιμότερο να προσεύχεσαι παρά να αναπνέεις κι ας μη το έχει κάνει ποτέ αυτός.Παράκρουση λέμε.

  6. Να προτείνω κι εγώ το eortologio.gr, το οποίο περιέχει επιπλέον και αγιογραφίες και βίους αγίων για τους πιο «σταρ» άγιους. Επίσης έχει και τα ονόματα που δεν γιορτάζουν μπας και τους βρούμε καμιά ημερομηνία να τους βολέψουμε… :D

    +Ευλόγηcον+

  7. breadfan said

    Συγκλονιστικό!
    Κοίταξα να δω ποιος άλλος γιορτάζει μαζί με την κόρη μου τη Μυρτώ και διαπίστωσα… (drumroll)
    …ότι η 24η Σεπτεμβρίου είναι του Αγίου Κόπρου.

    Holy crap!

  8. marqueedemud said

    χεχε. κοιτα να δεις κολπα; ουτε τα βασικα δεν ξερουν κι ενω εχουν αποριες τις απαντουν μεταξυ. κοινως «αθέως αυνανιζονται».

    μα καλα αφου εχετε την απορια γιατι γιορταζουν οσοι γιορταζουν(ειτε εχουν αρχαιοελληνικα ονοματα, γιατι εκει σας ποναει ειτε οχι) γιατι δεν ρωτατε καποιον ή καπου που ξερει τους λογους.

    (οι οποιοι λογοι ειναι παντα ιδιοι και πολλοι απλοι)

    μην εκθετετε την ασχετιλα σας ακομα μια φορα.

  9. skeptic said

    Για ποια ασχετοσύνη μιλά ο από πάνω;Ο οποιοσδήποτε με πρόσβαση στο νετ μπορεί να μάθει γιατί γιορτάζουν οι ανύπαρκτοι.Ιδού: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%AC%CE%BC%CE%B1%CF%82
    Άντε λοιπόν να προσκυνήσεις τον άγιο μάμα και καθώς προσεύχεσαι,θυμήσου,μην αναπνέεις.Κάτι τέτοιες π…..ές μαθαίνουν στα παιδιά μας στο δημοτικό.Τι προσέφεραν όλοι αυτοί στην ανθρωπότητα λοιπόν,αν υποθέσουμε ότι υπήρξαν όλοι τους βέβαια;

  10. Aldebaran said

    @Marqueedemud

    Ρώτησα ρε κακομαθημένε. Και ξέρεις τι μου είπανε για τις 40 παρθένες της 1ης Σεπτεμβρίου; Άκου λοιπόν το συναξάρι τους όπως το γράφει η εκκλησία σου:
    «ΟΙ ΑΓΙΕΣ 40 ΠΑΡΘΕΝΕΣ & ΑΣΚΗΤΡΙΕΣ: ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΗ, ΚΑΛΛΙΡΟΗ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΚΛΕΙΩ , ΘΑΛΕΙΑ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ, ΕΥΤΕΡΠΗ, ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ, ΣΑΠΦΩ, ΕΡΑΤΩ, ΠΟΛΥΜΝΙΑ, ΔΩΔΩΝΗ, ΑΘΗΝΑ, ΤΡΩΑΔΑ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ, ΚΟΡΑΛΙΑ, ΚΑΛΛΙΣΤΗ, ΘΕΟΝΟΗ, ΘΕΑΝΩ, ΑΣΠΑΣΙΑ, ΠΟΛΥΝΙΚΗ, ΔΙΟΝΗ, ΘΕΟΦΑΝΗ, ΕΡΑΣΜΙΑ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΠΑΝΔΩΡΑ, ΧΑΙΔΩ, ΛΑΜΠΡΩ, ΜΟΣΧΩ, ΑΡΗΒΟΪΑ, ΘΕΟΝΥΜΦΗ, ΑΚΡΙΒΗ, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ, ΕΛΠΙΝΙΚΗ και ΑΜΜΟΥΝ ο διδάσκαλος αυτών. Ό Άμμούν ή Άμμων ήταν Διάκονος στην Άδριανούπολη της Θράκης και διδάσκαλος 40 άσκητριών παρθένων. Αυτόν λοιπόν, ο ηγεμόνας της Άδριανούπολης Βάβδος, επειδή δεν δεχόταν να θυσιάσει στα είδωλα, παρέπεμψε μαζί με τις 40 μαθήτριες του στον Λικίνιο τον άρχοντα της Οράκης. Αυτός, αφού τις βασάνισε σκληρά, τις μεν πρώτες δέκα έκαψε ζωντανές, τις δε επόμενες οκτώ αποκεφάλισε, τις επόμενες δέκα σκότωσε με ξίφος, αφού τις χτύπησε στο στόμα και την καρδιά και τις υπόλοιπες δώδεκα θανάτωσε με μαχαίρια και πυρακτωμένα σίδερα στο στόμα. Τον δε Άμμούν θανάτωσε, αφού του έβαλε πυρακτωμένη καλύπτρα στο κεφάλι (άλλοι αναφέρουν ότι, κατόπιν τον αποκεφάλισε).»

    Κατάλαβες ρε μαλακισμένο (κατά το «αθέως αυνανίζονται»; Αρ@χ@*9δια κατάλαβες…
    Αμμούν ή Άμμων…. Χμ…. Ο Άμμων της Αιγύπτου ήταν «διάκονος στην Αδριανούπολη»… Σύμπτωση…
    Θυμάσαι τα ονόματα των εννέα Μουσών της αρχαιότητας; Όχι, ε; Να σου τα θυμίσω: Καλλιόπη, Ευτέρπη, Κλειώ, Ερατώ, Μελπομένη, Πολύμνια, Τερψιχόρη, Θάλεια, Ουρανία. Όλα αυτά τα ονόματα θα τα βρεις στις «40 παρθένες» σου… Σύμπτωση…
    Σύμπτωση και τα υπόλοιπα αρχαιοελληνικά ονόματα: Χαρίκλεια, Καλλιρόη, Κλεονίκη, Αδαμαντίνη, Πηνελόπη, Δωδώνη, Τρωάδα, Κλεοπάτρα, Σαπφώ, Κοραλία, Καλλίστη, Θεονόη (θυγατέρα του Πρωτέα και της Ψαμάθης), Θεανώ (αρχαία Ελληνίδα μαθηματικός και αστρονόμος), Ασπασία, Πολυνίκη, Διόνη, Θεοφάνη (μυθολογικό πρόσωπο κόρη του βασιλιά Βισάλτη της Θράκης), Ερασμία, Ερμηνεία, Μαργαρίτα, Αντιγόνη, Πανδώρα, Αρηβοΐα, Θεονύμφη, Ακριβή, Ελπινίκη (θυγατέρα του Μιλτιάδη και αδερφή του Κίμωνα).
    Σύμπτωση και τα ονόματα της θεάς Αθηνάς και της θεάς Αφροδίτης…

    Όσο για τα Χάϊδω και Λάμπρω είναι ονόματα που πρωτοσυναντά κανείς τον 16ο αιώνα. Τόοοοοοοσο αξιόπιστο είναι το συναξάρι των 40 παρθένων (ρε μανία με τις παρθένες η θρησκεία σου)…

    Σύμπτωση κι ο άγιος …Λεωνίδας (15 Απριλίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Αχιλλέας (24 Απριλίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Απόλλων (5 Ιουνίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Αλκιβιάδης (16 Αυγούστου);
    Σύμπτωση κι η αγία …Ανδρομάχη (12 Οκτωβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Άρης (13 Δεκεμβρίου);
    Σύμπτωση κι ο αγιος …Αριστείδης (13 Σεπτεμβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Αριστοτέλης (14 Μαΐου);
    Σύμπτωση κι η αγία …Άρτεμις (20 Οκτωβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Ασκληπιός (27 Φεβρουαρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Βάκχος (11 Νοεμβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Διογένης (5 Δεκεμβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Διομήδης (16 Αυγούστου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Πήγασσος (2 Νοεμβρίου);
    Σύμπτωση κι ο άγιος …Πάτροκλος (21 Ιανουαρίου);

    Ρε συ;… Νομίζεις πως δεν καταλαβαίνουμε γιατί αγιοποίησε η θρησκεία σου όλα αυτά τα ονόματα;… Αμ, γιατί οι Έλληνες ΕΠΡΕΠΕ να ξεχάσουν… Έλα όμως που δεν της βγήκε…

  11. laskaratos said

    Υπάρχουν πολλοί άγιοι με αρχαία ονόματα. Δεν είναι σπάνιο.
    Υπάρχουν και Άγιοι με περίεργα ονόματα όπως ο Ωκεανός, ο Ψώης, η Ταβιθά, ο Μελχισεδέκ, κάποιος με κεφάλι σκύλου, ο άγιος Χριστόφορος ο Κυνοκέφαλος κλπ κλπ
    Οι περισσότεροι άγιοι όπως η Βαρβάρα του πυροβολικού, ή ο Δημήτρης της Θεσσαλονίκης είναι μυθικά πρόσωπα, πολλοί άγιοι μάλιστα είναι κοινοί serial killers βυζαντινοί αυτοκράτορες και Ρώσοι τσάροι.
    Μεταξύ τους και το αιματοβαμμένο ζεύγος των ημιπαράφρονων τσάρων Νικόλαου και Αλεξάνδρας Ρωμανώφ, πνευματικών τέκνων του ακόλαστου ιαματικού καλόγερου Ρασπούτιν την αγιοποίηση του οποίου ζητούν πολλοί τώρα στη Ρωσία, όπως ζητούν και την αγιοποίηση του Ιβάν του Τρομερού και-ναι καλά το μαντέψατε-του παλιού ιεροσπουδαστή Ιωσήφ Στάλιν.

  12. Ω, να δω να θεοποιείται ο Στάλιν από την ορθόδοξη εκκλησία της Ρωσίας, και… θα κάνω τάμα! (Γιατί μετά έχει να πέσει πολύ γέλιο με τον Θου Βου.)

    Αγαπητέ Λασκαράτε, γνωρίζουμε ότι δεν είναι σπάνιοι οι άγιοι με αρχαία ελληνικά ονόματα, το ερώτημα δεν είναι αυτό. Το ερώτημα είναι αν πρόκειται για πραγματικούς αγίους ή για φούμαρα αγίους. Χωρίς να είμαι ειδικός σε τέτοια θέματα, νόμιζα ότι βαπτιζόμενοι οι χριστιανοί συνήθως άλλαζαν το όνομά τους επί το χριστιανικότερον, (δηλαδή συνήθως επί το εβραϊκότερον,) ειδικά όταν το αρχικό τους όνομα ήταν γνήσιο αρχαιοελληνικό. Αλλά κι αν υπήρξαν κάπου κάποτε εποχές που δεν συνέβαινε αυτό, και πάλι σε μια συλλογή 40 τυχαίων ονομάτων χριστιανών της ύστερης αρχαιότητας θα ήταν εντελώς απίθανο όλα τα ονόματα να είναι γνήσια αρχαιοελληνικά. Η 1η Σεπτεμβρίου και η 10η Απριλίου δείχνουν λοιπόν, πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι πρόκειται για αγίους φούμαρα.

    Αντιγράφω εδώ τα ονόματα των «40 έξ’ Αφρικής Μαρτύρων» που γιορτάζουν στις 10 Απριλίου: Αλέξανδρος, Αναξαμένης, Ανάξανδρος (ή Ανάξαρχος), Αριστείδης, Δημάρατος, Δημοκλής, Δημοσθένης, Διονύσιος, Επαμεινώνδας, Ετεοκλής, Ζήνων, Ηλίας, Ηρακλής, Ησαΐας, Ηφαιστίων, Θεμιστοκλής, Θεόδωρος, Θεόφραστος, Θησεύς, Θωμάς, Ισοκράτης, Λουκάς, Μιλτιάδης, Μνήσαρχος, Ξενοφών, Όμηρος, Παρμενίων, Πελοπίδας, Περικλής, Πίνδαρος, Πολύβιος, Πολυνίκης, Προμηθεύς, Σοφοκλής, Σωκράτης, Τιμόθεος, Τίτος, Φιλοποίμην, Φωκίων, Χρόνης (ή Χρόνιος).

    Αυτές οι λαθροχειρίες δείχνουν επίσης ότι για τους χριστιανούς το «ου ψευδομαρτυρήσεις» ισχύει μόνο όταν δεν συντρέχουν σκοποί από εκείνους που αγιάζουν τα μέσα, (κάτι σαν το «αντιστάσου στον πειρασμό εκτός αν δεν μπορείς να αντισταθείς»,) και επίσης ότι οι κληρικοί που συνέταξαν τα συναξάρια είχαν απόλυτη εμπιστοσύνη στην ισοπεδωτικού βαθμού ευπιστία και αμάθεια του ποιμνίου για κατανάλωση του οποίου τα συναξάρια προοριζόντουσαν. Αυτές οι δύο ημερομηνίες μιλάνε για την ορθότητα και την εντιμότητα όλης της χριστιανικής φιλολογίας.

    Και κάτι ακόμα: η ύπαρξη των δύο χριστιανικών ονομάτων του 16ου αιώνα ανάμεσα στις «40 παρθένες» της 1ης Σεπτεμβρίου μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα: Είτε ο μύθος αυτός πλάστηκε μετά τον 16ο αιώνα, και οι καλόγεροι που τον έπλασαν δεν μπορούσαν να σκεφτούν περισσότερα από 38 ελληνικά γυναικεία ονόματα, οπότε έριξαν και δύο χριστιανικά για να τελειώνουν, είτε ο μύθος πλάστηκε νωρίτερα, και αρχικά περιείχε 40 ελληνικά ονόματα, αλλά τον 16ο αιώνα ή αργότερα κάποιος καλόγερος υπεύθυνος επί των αντιγραφών αποφάσισε ότι δύο από τα ονόματα ήταν απαγορευμένα και τα αντικατέστησε με χριστιανικά. Να μαντέψω ότι το ένα από τα δύο ήταν Υπατία;

  13. Aldebaran said

    Διαγόρα,
    Ελπίζω πως δεν κυριολεκτείς όταν κάνεις αντιδιαστολή μεταξύ «πραγματικών αγίων ή φούμαρα αγίων». Με την έκφραση «πραγματικοί άγιοι» μάλλον θα εννοείς «υπαρκτά πρόσωπα». Γιατί εγώ, τουλάχιστον, δεν γνωρίζω κανέναν πραγματικά άγιο (άγιο με την έννοια που δίνει η εκκλησία).

  14. Έχεις δίκιο, Aldebaran, «υπαρκτά πρόσωπα» εννοούσα.

  15. laskaratos said

    Σχετικά με την αγιοποίηση του Στάλιν

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/russia/2445683/Could-Josef-Stalin-be-made-a-saint.html
    http://www.st-petersburg-life.com/news/news/43-Saint_Stalin

    Και βίντεο:
    http://www.liveleak.com/view?i=764_1217602997

  16. Αχ, άρα αυτή η υπόθεση έληξε πέρυσι. Κρίμα. Θα είχε πολύ πλάκα.

  17. marqueedemud said

    βρε πανιβλακα Aldebaran. ποιο ειναι το προβλημα σου; τι συνομωσια ανακαλυψες παλι; τοσο περιεργο ειναι να εχουν αρχαια ονοματα στον αρχαιο κοσμο; πως σκατα θα σου αρεσε να τις λενε. ολες Aldebaran (γιατι γκομενα εισαι) δεν γινεται. εβγαλες λαβρακι ηλιθιε. μπραβο.

    και απο βγαινει οτι τα δυο ονοματα παρουσιαστηκαν μετα τον 16ο αιωνα. σε πιανου την γκλαβα το βρηκες.

    και μετα λετε εμας συνομωσιολογους.

    αν ειχαν ολες οι παρθενες εβραικα ονοματα θα κωλοσκουζατε που βρεθηκαν τοσες μαζεμενες με αυτο το ονομα.

    ειστε πανιβλακες και ασχετοι. το’χω πει και θα το ξαναλεω.

    22:35

    διαβασα και τα αλλα τα διαμαντια που γραφτηκαν παρακατω απο ντιαγκορας κλπ

    μου αρεσουν οι παραπομπες. αλλα αντι να διαβαζεις για τους περιεργους ευσεβεις ποθους του μαλινκοβιτς, καλυτερα δωσε προσοχη σε αυτα που λενε για καποιον αθεο σταλιν που σκοτωσε κυριως ορθοδοξους.

    εκει ειναι η ουσια. τα υπολοιπα εξηγουνται με το “αθέως αυνανιζονται”

  18. Άθεος Δεξιός said

    «Κύριε» μαρκυ-τέτοιε, προτείνω να χαλιναγωγήσετε τον ένθεό σας οίστρο και τις ύβρεις στις οποίες σας οδηγεί, για να μην πέσει το αναπόφευκτο ban.

    Για τον Στάλιν τα εξηγούμε σε κάθε συζήτηση (σχετική και άσχετη, μιας και το βρίσκετε σκόπιμο να τον μνημονεύετε πιο συχνά και από τον αντάξιό του ψυχοπαθή δολοφόνο -αν και εκείνος είναι ανύπαρκτος- τον θεό των γραφών σας). Δεν θα τα ξαναπούμε – ή κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε, ή πραγματικά δεν μπορείτε.

    Όσο για το παράξενο ενδιαφέρον σας για τον… αυνανισμό των άλλων, το δικαιολογούμε μιας και ο Θεός σας ο ίδιος μοιράζεται το ίδιο βιτσιόζικο ενδιαφέρον για το πού εναποτίθεται το σπέρμα των δημιουργιών του. Ολόκληρος Ύψιστος κατέβηκε από τον ουρανό για να σκοτώσει τον Αυνάν επειδή δεν εκσπερμάτωνε στον κόλπο της… χήρας του αδερφού του – να μην ακολουθούσατε το παράδειγμά του?

    23:04

    Για να τα σούρω όμως λίγο και στην «δική μας» πλευρά. Παιδιά -και στην προκειμένη περίπτωση Λασκαράτε- σταματήστε να διαδίδετε και να προσπαθείτε να εξαπλώσετε την τρισμέγιστη μπαρούφα-urban myth ότι τάχα η Ρωσική Εκκλησία θέλει να αγιοποιήσει τον Στάλιν. Δέκα παλαβοί το ζήτησαν και επειδή ήταν πιασάρικο (ως οξύμωρο) το άρπαξαν μερικοί κιτρινιστές στα Δυτικά μέσα ενημέρωσης και το αναπαρήγαγαν.

    Κι ένας τρελόπαπας στην Ελλάδα έβαλε αγιογραφία με τον Βελουχιώτη στην εκκλησία του. Όσο πρόκειται να αγιοποιήσει τον Βελουχιώτη-Κλάρα η Ελληνική εκκλησία, άλλο τόσο θα αγιοποιήσει τον Στάλιν-Τζουγκασβίλι η Ρωσική. Μπάστα με τις υπερβολές…

  19. marqueedemud said

    @Άθεος Δεξιός

    «από τον αντάξιό του ψυχοπαθή δολοφόνο -αν και εκείνος είναι ανύπαρκτος- τον θεό των γραφών σας»

    αποφασισε πρωτα αν υπαρχει ή δεν υπαρχει και μετα ανεφερε οτι θες.

    το οτι συγκρινεις σταλιν με βελουχιωτη μου λεει πολλα. καλο ειναι να μαθεις κι αλλα για τον αρη.

    με το “αθέως αυνανιζονται” φιλε μου απλα εννοω και κριμα που δεν καταλαβαινεις, οτι μονοι σας τα λετε, μονοι σας τα σχολιαζετε και συγχρονως αυτοθαυμαζεστε. και ειναι ολα μπαρουφες ή ψεμματα. δεν εχετε ιδεα τι σκ@τ@ σχολιαζετε.

    η σεξουαλικοτητα του καθενος ειναι δικο του θεμα.

    αλλα που να το παρεις χαμπαρ’ εσυ παλουκαρι μου.

    και τελος για το «αναπόφευκτο ban» που αναφερεις πρωτον σε λυπαμαι που ως αλλος δοσιλογος «δινεις» τους συνομιλητες σου εντεχνως, πραγμα που το κανετε κι αλλοι εδω μεσα, και δευτερον μιας και σου αρεσει να καρφωνεις , καρφωσε και κανενα «αθεο» ο οποιος το αρχισε το βριζειν σε αυτο το ποστ. ή τουλαχιστον επαναφερε τον στην «ταξη».

  20. Aldebaran said

    @Marqueedemud

    Σου επιστρέφω «ορθοδόξως» τις βρισιές σεβασμιώτατε… Άξιος ο μισθός σου…

    Ώστε είναι φυσιολογικό να βρίσκοντα 40 αρχαιοελληνικά ονόματα μαζεμένα σ’ ένα παραμύθι (κι ανάμεσά τους οι 9 μούσες) και κανένα μη αρχαιοελληνικό; Ό,τι πεις παναγ(ρ)ιώτατε… Ο ψυχίατρός σου μου είπε να μην σου λέω «όχι»…

    Όσο για τη …συνομωσία των δύο ονομάτων του 16ου αιώνα ξέρεις πού την βρήκα; Ξέρεις σε ποιαν γκλάβα την ανακάλυψα; Μα φυσικά στους βίους αγίων της εκκλησίας σου… Δες εδώ:
    http://eortologio.gr/data/bios.php/?id=1741
    που γράφει επί λέξει:
    «Όσον άφορα δε τα ονόματα των 40 Αγίων Παρθένων, τα παραθέτουμε με επιφύλαξη, διότι ορισμένα απ’ αυτά π.χ. Χάϊδω, Λάμπρω κ.λ.π. ανήκουν σε ονομασίες μεταγενεστέρων αιώνων (16ου-18ου) και όχι σ’ αυτές των πρώτων αιώνων μ.Χ. πού μαρτύρησαν οι Άγιες.»

    Κατάλαβες τώρα ταλιμπανέστατε;…

  21. A certain crazed alien penguin said

    Αλντεμπαράν, επειδή είσαι καινούριος στο μπλόγκ, μην ταϊζετε το κατοικίδιο που ακούει στο όνομα malaquee de mud ή επι το ελληνικότερον «…νη της λάσπης».
    (Σκηνή, τι νομίζατε; Χριστιανοί είμαστε για να έχουμε σεξουαλικές διαστροφές και απωθημένα; Εξάλλου μια χαρά όργανο είναι το μουνί)
    Είναι και τσιρλιάρικο, ένα το ταϊζεις, χίλιες βερβελιές βγάζει.
    Firefox και killfile.

  22. laskaratos said

    Άθεε δεξιέ μια πλάκα κάναμε, δεν είπαμε πως θα αγιοποιηθεί. Κάποιοι πιστοί τρελλοί το ζητάνε. Όπως ζητάνε την αγιοποίηση του Ιβάν του τρομερού και ξέρεις ποιό ήταν το επιχείρημα του πατριάρχη της Μόσχας; Όχι, γιατί σκότωσε τον μητροπολίτη Φίλιππο. Όχι δηλαδή γατί έσφαξε κόσμο και κοσμάκη αλλά γιατί στραγκάλισε τον τραγόπαπα.
    Αυτή είναι η ηθική τους

  23. Άθεος Δεξιός said

    μαρκυ-τέτοιε :

    Είδας πώς μιλάς και σε μένα που δεν σε έβρισα. Μέχρι λοιπόν να σε κάνει ban ο diagoras ή να αλλάξεις ύφος, θα σου απαντάω σε ανάλογο τόνο.

    «αποφασισε πρωτα αν υπαρχει ή δεν υπαρχει και μετα ανεφερε οτι θες.»

    Και ένας φανταστικός χαρακτήρας μπορεί να περιγράφεται σαν ψυχοπαθής δολοφόνος, πράγμα που προφανώς ένας «ενθέως αυνανιζόμενος» μαλάκας σαν και του λόγου σου αδυνατεί να συλλάβει.

    «οτι συγκρινεις σταλιν με βελουχιωτη μου λεει πολλα. καλο ειναι να μαθεις κι αλλα για τον αρη.»

    Ότι θαυμάζεις τον Άρη μου λέει κι εμένα πάρα πολλά. Συνέχισε έτσι, γουστάρω πολύ (άλλωστε κι ο ίδιος ο Άρης είχε πει σε λόγο του, που έχει καταγράψει ο Monty Woodhouse, ότι οι «παπάδες θα έπρεπε να είναι μαζί μας αν καταλάβαιναν»).

    «δεν εχετε ιδεα τι σκ@τ@ σχολιαζετε.»

    Σχολιάζουμε τα σκατά που βρίσκονται στο κεφάλι ενθέως αυνανιζόμενων χριστιανοταλιμπάν σαν εσένα.

    «η σεξουαλικοτητα του καθενος ειναι δικο του θεμα.
    αλλα που να το παρεις χαμπαρ’ εσυ παλουκαρι μου.»

    Α, κατάλαβα, ήταν μεταφορά προφανώς. Έπρεπε να το καταλάβω. Ο καθένας χρησιμοποιεί μεταφορές από τους χώρους που του είναι πιο οικείοι. Ο ποδοσφαιριστής θα χρησιμοποιεί αθλητικές, ο τραγουδιστής μουσικές, και οι πόρνες σεξουαλικές. Μάντεψε σε ποιά κατηγορία σε κατατάσσουν οι δικές σου.

  24. marqueedemud said

    @Aldebaran
    κλαπ κλαπ κλλαπ

    εβγαλε λαβρακι ο σερλοκ. ρε δεν κουνας το κεφαλι σου καλυτερα;

    βρε βλακεντιε ξαναρωτω και απαντησε μου λογικα αν μπορεις. οι «40 παρθενες» βασανιστηκαν μεταξυ 284-305 μ.Χ. στην ανδριανουπολη, σωστα; τι ειδους ονοματα θα ηθελες να εχουν; τι προτιμα η γκλαβα σου , ωστε να μην υπαρχει δολος απο πισω;

    ειστε για γελια.

    @A certain crazed alien penguin

    ουτε το θαρρος του ονοματος μωρη γνωστη απο παλια; θα μιλησεις και για μουνι!χεχεχχε. ουστ.

    13:57

    @δεξιος

    ο αρης ειχε αρκετους παπαδες μαζι του.

    κατα τ’αλλα και συ δυστυχως «αθέως αυνανιζεσαι». μονο σου τα λες μονο σου τα χειροκροτας .

    το «αθέως αυνανιζεσαι» περα απο τα παραπανω εξηγει επισης ΠΛΗΡΩΣ την θλίβερη σας μειοψηφια σας στον πλανητη. (μην με βαλεις να το εξηγησω κι αυτο)

  25. Άθεος Δεξιός said

    Δεν ήξερα ότι η πραγματικότητα καθορίζεται με βάση την δημοφιλία της. Κάθε μέρα μαθαίνεις κάτι καινούριο συζητώντας με έναν μαλάκα. :-)

    14:06

    Α, και οι Ορθόδοξοι είστε επίσης αριθμητικά «θλιβερή μειοψηφία» ως ποσοστό των Χριστιανών στον πλανήτη, αλλά δεν είδα να σας εμποδίζει. Αφού η αλήθεια βγαίνει με δημοψήφισμα, γιατί δεν έγινες Καθολικός, Βουδιστής, Προτεστάντης ή Ινδουιστής ηλίθιε? :-)

  26. xarxar said

    Διαγόρα νομίζω ότι είναι ώρα…

  27. Άθεε Δεξιέ, σε παρακαλώ μην το κάνεις αυτό. Είναι νόμος της φύσης ότι σε μια συζήτηση ανάμεσα σε ιδεολογικούς αντιπάλους σε κάποια στιγμή αναπόφευκτα θα ξεστομιστεί κάποιο κοσμητικό επίθετο. Από εκεί και πέρα, ο καθένας δείχνει χαρακτήρα αποκλιμακώνοντας και όχι ανταποδίδοντας.

    Αν αρχίσει ο καθένας να μας δείχνει πόσο θίχτηκε ανταποδίδοντας εις διπλούν θα αναγκαστώ να λάβω μέτρα, πράγμα που μέχρι στιγμής απέφευγα. Στο κάτω-κάτω της γραφής εδώ και πολλά σχόλια ο μοναδικός που έδειχνε το χαμηλό του επίπεδο ήταν ο marqueedemud, οπότε άσε τον να το δείχνει, δεν κάνει κακό. Και σίγουρα δεν ωφελεί να πέφτουμε κι εμείς το ίδιο χαμηλά.

  28. +Ασμοδαίος+ said

    @ marqueedemud
    και τελος για το “αναπόφευκτο ban” που αναφερεις πρωτον σε λυπαμαι που ως αλλος δοσιλογος “δινεις” τους συνομιλητες σου εντεχνως, πραγμα που το κανετε κι αλλοι εδω μεσα, και δευτερον μιας και σου αρεσει να καρφωνεις , καρφωσε και κανενα “αθεο” ο οποιος το αρχισε το βριζειν σε αυτο το ποστ. ή τουλαχιστον επαναφερε τον στην “ταξη”.

    Χωρίς να θέλω να σχολιάσω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή (γιατί βαριέμαι), μήπως – λέω μήπως – τα καντήλια άρχισαν στο σχόλιο 8;

  29. Άθεος Δεξιός said

    Κανένα πρόβλημα με αυτό που μου ζητάς, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Ακόμα δεν μας είπε πάντως γιατί η αριθμητική μειοψηφία δεν βαρύνει στην περίπτωση της ορθόδοξης πίστης του, αλλά αποτελεί επιχείρημα εναντίον της αθεϊας. :-P

  30. Ασμοδαίε, καλώς όρισες στο φτωχικό μου ιστολόγιο.

    Σε παρακαλώ όταν παραθέτεις λόγια άλλων να καθιστάς πιο προφανές ότι πρόκειται για παράθεση, εσωκλείοντας το κείμενο σε εισαγωγικά. (Το ιδανικό είναι να χρησιμοποιείται <blockquote></blockquote>, αλλά αυτό είναι περίπλοκο και πολλές φορές δεν πετυχαίνει, οπότε δεν επιμένω σε αυτό.) Σχετική μνεία υπάρχει στους όρους χρήσης, και σχετικές συμβουλές δίνονται στις οδηγίες χρήσης.

  31. marqueedemud said

    @Άθεος Δεξιός

    ναι σιγα μην το «πιανες».

    τελος παντων να στο εξηγησω. με τοσο «αυνανιζειν» μειωνονται σημαντικα η πιθανοτητες που εχετε σε αναπαραγωγη οποτε και σε μεγαλύτερα «ποσοστα», νουμερα. τωρα τα υπολοιπα που κατεβασε η γκλαβα σου δεν εχουν να κανουν με αυτο που εννοούσα. εσενα σε ρωτανε τι ωρα ειναι και τους λες «την ιστορια της ζωης σου».

    @ +ασμοδαιος+, pengouin, μαμα

    σε ευχαριστω που με λυπασαι. θα γινοσουν καλος χριστιανος. αντιθετα με μενα. το «αθεως αυνανιζονται» δεν ειναι βρισια, περιγραφη της καταστασης σας ειναι. δεν ειναι κακο. σε προεφηβικη κατασταση εισαστε στα «πνευματικα», οποτε ο αυνανισμος ειναι για την ηλικιας σας. ασε που δεν εχω ΕΓΩ προβλημα με τις βρισιες, εσεις εχετε. αντι να την λες σε μενα πες τα στους δικους σου τους «πολιτικα ορθους» που με το καλημερα σε λενε χριστιανοτρολ αλλα μετα τους πειραζει το μαλακοπιτουρας. οταν ξαναμιλησει για τρολ
    θελω να σε ακουσω. μεχρι τοτε εισαι συνδεμενος κανονικα…

  32. Η λέξη «τρολ» (και τα παράγωγά της) δεν είναι βρισιά.

    Όποιος δεν συμφωνεί, ας το δει έτσι: η λέξη «τρολ» δεν θεωρείται ως βρισιά στο παρόν ιστολόγιο.

    Αν θέλετε, τεκμηριώνω αυτή την επιλογή με το σκεπτικό ότι αν ήταν βρισιά, τότε δεν θα τη χρησιμοποιούσαν σε τίτλο άρθρου οι New York Times.

  33. Aldebaran said

    @Marqueedemud
    «…ξαναρωτω και απαντησε μου λογικα αν μπορεις. οι “40 παρθενες” βασανιστηκαν μεταξυ 284-305 μ.Χ. στην ανδριανουπολη, σωστα; τι ειδους ονοματα θα ηθελες να εχουν; τι προτιμα η γκλαβα σου , ωστε να μην υπαρχει δολος απο πισω;»

    Ό,τι ονόματα είχαν και οι αγιοι δέκα στην Κρήτη, που τα παραμύθια σας λένε πως «μαρτύρησαν» το 250 μ.χ. επί Δεκίου. Να τα γράψω; Αγαθόπους, Βασιλείδης, Γελάσιος, Ευάρεστος, Ευνικιανός, Εύπορος, Ζωτικός, Θεόδουλος, Πόμπιος και Σατουρνίνος. Βλέπεις εσύ κανένα αρχαιοελληνικό ή έστω αρχαιοκρητικό;

    Θέλεις κι άλλα; Το 324 «μαρτύρησαν» σαράντα στρατιώτες του Λικίνιου, που στην επαγγελματική σας γλώσσα ονομάζονται «άγιοι σαράντα». Θέλεις κι αυτωνών τα ονόματα; Κυρίων, Κάνδιδος (ή Κλαύδιος), Δόμνας, Ευτύχιος (ή Ευτυχής), Σεβηριανός, Κύριλλος, Θεόδουλος, Βιβιανός, Άγγίας, Ησύχιος, Ευνοϊκός, Μελίτων, Ήλιάδης (ή Ηλίας), Αλέξανδρος, Σακεδών (ή Σακερδών), Ουάλης, Πρίσκος, Χουδίων, Ηράκλειος, Έκδίκιος (ή Εύδίκιος), Ιωάννης, Φιλοκτήμων, Φλάβιος, Ξάνθιος, (ή Ξανθιάς), Ούαλέριος, Νικόλαος, Αθανάσιος, Θεόφιλος, Λυσίμαχος, Γάίος, Κλαύδιος, Σμάραγδος, Σισίνιος, Λεόντιος, Άέτιος, Άκάκιος, Δομετιανός (ή Δομέτιος), 2 Γοργόνιοι, Ιουλιανός (ή Έλιανός ή Ήλιανός), και Άγλάϊος ο καπικλάριος. Όλα αρχαιοελληνικά κι εδώ…

    Βρε δεν ντρεπόμαστε λίγο…

  34. EmilofCrete said

    Μια και το θέμα είναι το εορτολόγιο ( -μπουρδολόγιο ), έχω μια απορία:

    Πριν από καιρό έμαθα ότι υπάρχει Άγιος προστάτης των …συνεργείων!
    (Μη με ρωτήσετε ποιος, είναι περιττό)

    Δεν μας έφτανε ο προστάτης των ταξιτζίδων-αυτοκινητιστών-νταλικιέρηδων, η προστάτιδα του Πυροβολικού (τι αγαπησιάρικη θρησκεία…), τώρα υπάρχει και προστάτης για συνεργεία αυτοκινήτων!

    Ότι και να λέμε πάντως, τα ‘παιδιά’ κάνουν ό,τι μπορούν για να αυξήσουν την πελατεία τους.
    Οι λουλουδάδες λέτε να είναι στο κόλπο; Μμμ…

    (Εννοείται, ότι για τις περιπτώσεις που οι «Άγιοι-Προστάτες» αποτυγχάνουν να προστατέψουν με επιτυχία, έχουν «Θεϊκή ασυλία». Οι πολιτικοί μας ωχριούν μπροστά τους… Αν και, όσο τιμωρούνται οι μεν, άλλο τόσο και οι δε – που πιο πολύ είναι ‘δεν’)

    20:53

    Μόλις μού ‘ρθε μια ιδέα συσχετισμού προστατών και προστατών, αλλά δεν θα την πω.

    Απλώς σας δίνω ιδέες…

    ;-)

  35. Aldebaran said

    @EmilofCrete
    Ελήφθη… Όβερ…
    ;-)

  36. +ασμοδαίος+ said

    @marqueedemud

    Συγγνώμη, αλλά το «μεχρι τοτε εισαι συνδεμενος κανονικα…» πήγαινε προς εμένα?

  37. marqueedemud said

    Aldebaran

    εισαι για τα σιδερα. αλλα τελειως για τα σιδερα. σου κλεψαν τις 9 μουσες, ρε μεγαλε; χεχεχε. ή απλα κρινεις «εξ ιδιων τα αλλοτρια»;

    παντα νομιζα οτι καποιοι λιγοι, εδω μεσα εχετε και καποιο δολο. τελικα σιγα-σιγα ανακαλυπτω οτι αυτοι οι καποιοι ειστε απλα ανεγκεφαλοι.

    ban me diagoras. αληθεια στο ζηταω να μη μπορω καν να μπω στον πειρασμο να απαντησω σε βλακειες και να σας αφησω και ησυχους στην πολιτικα ορθη κουβεντα σας. ban me.

    +ασμοδαίος+

    ναι

  38. Άθεος Δεξιός said

    Μαρκυμούντ, με εκνεύρισες και σου ανταπέδωσα τις ύβρεις που μοιράζεις (δικαίως και δεν… μετανοώ ουδόλως), αλλά λόγω ενός ευγενικού μηνύματος του ομοδόξου σου har με έπιασε φιλική διάθεση και θέλω να σου δώσω κάποιες συμβουλές.

    «τελος παντων να στο εξηγησω. με τοσο “αυνανιζειν” μειωνονται σημαντικα η πιθανοτητες που εχετε σε αναπαραγωγη οποτε και σε μεγαλύτερα “ποσοστα”, νουμερα. τωρα τα υπολοιπα που κατεβασε η γκλαβα σου δεν εχουν να κανουν με αυτο που εννοούσα. εσενα σε ρωτανε τι ωρα ειναι και τους λες “την ιστορια της ζωης σου”.»

    Είμαι «χαζός», στ’αλήθεια δεν το έπιασα. Θεώρησα ότι μου απηύθυνες ένα (αδύναμο όντως) επιχείρημα ενώ εσύ πετούσες σεξουαλικά υπονοούμενα. Αυτό πιστεύεις ότι γελοιοποιεί εμένα ή εσένα?

    Και ως σεξουαλική χυδαιότητα, εξάλλου, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ισχύει ειδικά για την αναπαραγωγή των αθέων και όχι των ορθοδόξων?

    Μια επισήμανση. Δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά κάτι που πρέπει να έχεις υπόψη σου είναι το εξής : οι άνθρωποι που επαίρονται για τις ιστορούμενες ή υποτιθέμενες σεξουαλικές τους επιτυχίες και ορίζουν την αξία των άλλων στην βάση τους, συνήθως είναι εκείνοι που έχουν τις λιγότερες κατακτήσεις. Οπότε κομπασμοί του ύφους «πηδάω περισσότερο» δεν πείθουν και τόσο [ακόμα κι έτσι, οι μουσουλμάνοι αναπαράγονται σε ρυθμούς εξαιρετικά πιο γρήγορους από τους ορθοδόξους – να περιμένουμε τον προσηλυτισμό σου στον λόγο του «προφήτη» από στιγμή σε στιγμή? ή όπως κάθε θρασύδειλος υβριστής που στριμώχνεται θα αναδιπλωθείς στο κλασσικό «πλάκα έκανα, μην μου απαντάς»?]

    Γενικώς, η επίμονη ενασχόληση με τα πέη και τα αιδοία αγνώστων (είτε ως συστηματικό και επίμονο «σχήμα λόγου», είτε κυριολεκτικώς) είναι νοσηρή και αφύσικη. Δείχνει ανθρώπους χαμηλής διανοητικής στάθμης και ανύπαρκτης καλλιέργειας. Δική σου επιλογή αν θέλεις να συνδιαλέγεσαι ως νοήμων άνθρωπος ή ως βιολογικός ξάδερφος της συνομοταξίας μας, γνωστός και ως χιμπαντζής.

  39. Aldebaran said

    @Μarqueedemud
    Για την ταμπακιέρα έχεις να πεις κάτι;

  40. LP said

    Συγγνώμη που επεμβαίνω, Marqueedemud, αλλά νομίζω ότι το να βρίζει κάποιος το συνομιλητή του και δεν ωφελεί και δεν προάγει τη συζήτηση, απλώς δίνει ένα στιγμιαίο αίσθημα ικανοποίησης απέναντι στον άλλο. Θα πεις ότι αυτοί άρχισαν πρώτοι και εγώ ανταποδίδω. Ρίξε όμως μία ματιά στο Μτθ. κεφ. ε’, στ. 22. Και μπορεί για τους άθεους αυτό να μη λέει τίποτα, αλλά για έναν Χριστιανό πρέπει να λέει, αφού ή εφαρμόζει όλες τις εντολές (στο συγκεκριμένο κεφάλαιο μάλιστα δίνονται μερικές από τις σημαντικότερες εντολές) ή όχι.

  41. marqueedemud said

    ban me.

    @lp

    καλα τα λες τωρα. στην δευτερη παραπομπη που θα κανεις στο ευαγγελιο και σε πουν με το «καλημερα» χριστιανοτρολ, τοτε τα ξαναλεμε.

    @αλδε-ΒΑΡΑΝ

    ποια ταμπακιερα ρε φιλε; σου κλεψαν εντεχνως τις μουσες ΣΟΥ. αν εγινε το 300μΧ δεν ισχυουν τα επιχειρηματα για τα ονοματα που δεν υπηρχαν εως τον 16ο, αν εγινε η «απατη» μετα τον 16ο, πες μου για το θεο τι αναγκη ειχε ο οποιος συναξαριστης να το κανει; ποια αρχαιοελληνικη δοξα να κλεψει τον 16ο αιωνα και απο ποιον;

    αλλα όποτε κι αν εγινε η «απατη» που εξιχνιασες,αστυνομε μπεκα, πες μου ΓΙΑΤΙ την εκαναν; και οσο κι αν επιμενεις για τα ονοματα ολα αρχαια ειναι και απο τις 3 περιπτωσεις που παρουσιαζεις (αλλα και που τις 3 αμφισβητεις οτι εγιναν, ως αλλος αστυνομος μπεκας, χεχεχε)

    επρεπε να δουλευεις στην ασφαλεια αλδε-ΒΑΡΑΝ. θα ειχες πολλες επιτυχιες. ή μηπως δουλευεις και ετσι εξηγουναι οι τεραστιες επιτυχιες; χεχε.

    @δεξιος

    τι να πω; αν θεωρεις οτι εγω ασχολουμαι με τα σεξουαλικα του καθενος προφανως εισαι νεος στο ντιαγκορας γουορντπρες. απλα σας πειραζει οταν ασχολουμαι ΚΑΙ ΕΓΩ οπως σας πειραζει οταν βριζω ΚΑΙ ΕΓΩ. θελετε αποκλειστικοτητα. εγω «δεν πρεπει», «ειμαι χριστιανος». ετσι σας εμαθαν απ’το σπιτι.

    μου εχετε αποδειξει οι αθεοι, οτι λιγοι -πολυ λιγοι – εχετε χιουμορ αλλα το να ασχολεισαι μιαμιση Α4 για ενα απλο σχολιο που σε θιγει σεξουαλικως ειναι too much, που λενε κι αυτοι που σας αρεσει να μεταφραζετε. επρεπε απλα να το πας λιγο παραπερα να εχουμε και λιγο τζερτζελο εδω μεσα και οχι μονο «ξυλινη αθεο-ρητιδα».

  42. +Ασμοδαίος+ said

    @marqueedemud

    Παρακολουθώ το blog κάμποσο καιρό αλλά μπήκα πριν λίγες μέρες για πρώτη φορά. Φυσικά και ΔΕΝ έχω διαβάσει όλα τα σχόλια για να ξέρω τι και ποιός μπινελίκωσε πρώτος τον άλλο και δεν είναι και αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστος. Το να πεις «Ρε Ασμοδαίε, όταν πάω να πω κάτι με μπινελικώνουν πάντα όπότε είπα να αρχίσω πρώτος εγώ αυτή τη φορά» ήταν πολύ δύσκολο, ε; Πιο εύκολο ήταν να βρίσεις εμένα με το καλημέρα. Κάτι δείχνει αυτό για τον χαρακτήρα σου. Με φακέλωσες επίσης (χωρίς να έχω γράψει κάτι ουσιαστικό) με «πολιτικά ορθούς» και δεν ξέρω τι άλλο. Για να μην το γ@@σουμε και ψοφήσει, μέχρι να μάθεις να φέρεσαι τουλάχιστον τυπικά ευγενικά στον συνομιλητή σου που δεν σου έχει δώσει δικαίωμα όχι να βρίζεις αλλά δεν ξέρεις και προς τα που βόσκει, είσαι και εσύ συνδεδεμένος κανονικά. Εκτός και αν ζητήσεις συγννώμη. Μέχρι τότε, μην μου ξανααπευθύνεις το λόγο.

    Υπάρχει χρόνος να βριστούμε πιο μετά, δεν είναι ανάγκη να αρχίσουμε από το καλημέρα

  43. Aldebaran said

    «…αν εγινε το 300μΧ δεν ισχυουν τα επιχειρηματα για τα ονοματα που δεν υπηρχαν εως τον 16ο, αν εγινε η “απατη” μετα τον 16ο, πες μου για το θεο τι αναγκη ειχε ο οποιος συναξαριστης να το κανει;»

    Μάλλον η εκκλησία σου πρέπει ν’ αποφασίσει…
    – Έγινε το 300 μ.χ.;
    – Τότε τι θέλουν τα ονόματα Χάϊδω και Λάμπρω ανάμεσά τους;
    Απλά το «παραμύθι» γράφτηκε τον 16-18ο αιώνα… Προφανώς για να τα οικονομά το παπαδαριό που μέχρι τότε αρνιόταν να βαφτίσει με αρχαιοελληνικά ονόματα…

  44. marqueedemud said

    +Ασμοδαίος+

    ισως και να’χεις δικιο αλλα μετα απο τα πολλα μπινελικια χανεις την μπαλα. κακο να συμβαινει αλλα συμβαινει. εσυ την πληρωσες λογω penguin και ενος αλλου ανωνυμου, που προφανως ειναι καποιος απο εδω μεσα που δεν εχει το θαρρος της γνωμης του. τωρα τι να σου πω; οτι δεν θα ξαναγινει; ξερω γω. ναι οντως λεει πολλα για τον χαρακτηρα μου οπως και για καποιων που αρεσκονται στο λιντσαρισμα με το καλημερα, της αλλης αποψης. ειδικα οταν αθεΐζουν για πραγματα που δεν εχουν ιδεα τι ειναι.

    αλλο να σχολιαζεις και να μην δεχεσαι αληθειες κι αλλο να προσπαθει να αποδειξει, η οποια θρησκεια, οτι δεν ειναι ελεφαντας ενω ηδη την σχολιαζουν ολοι σαν ελεφαντα. δεν με ενδιαφερει αν καποιος δεν πιστευει, δικαιωμα του. με ενδιαφερει να ονομαζει ελεφαντα τον θεο μου. εκ του πονηρου λεω εγω. εκει και οργιζομαι και θα οργιζομαι. και γι’αυτο μιλαω για «αθεως αυνανιζεστε» γιατι ολοι πατατε στο ψεμα καποιου αθεου -συνηθως του διαγορα- το δεχεστε σαν την απολυτη αληθεια και μετα αυτοχειροκροτατε τις απαντησεις σας για ενα θεμα που πραγματικα δεν εχετε ιδεα.

    κοινως φαντασιωνεστε και την βρισκετε σαν τον κοκορα του αρκα. το ιδιο αγχωμενα επισης.

    (οχι δεν σεξουαλικο σχολιο)

  45. marqueedemud said

    χεχε
    @αλδε-ΒΑΡΑΝ

    οκ αστυνομε μπεκα. την βρηκες την λυση. το παραταω. you’re hopeless.(διαγορα μεταφραση για τον μικρο παρακαλω)

  46. Άθεος Δεξιός said

    Περίμενα μια σοβαρότερη απάντηση.

    Τελικά αποδεικνύεται ότι παραασχοληθήκαμε. Ένα υποκείμενο που βρίζει αγνώστους του με το καλημέρα, και μετά χρησιμοποιεί ως επιχείρημα ότι «το κάνει επειδή κάποιος άλλος με παρόμοιες ιδέες (!) του είπε κακά λογάκια προτύτερα» (ο ορισμός του μισαλλόδοξου, με άλλα λόγια), δεν αξίζει σοβαρή αντιμετώπιση. Ίσως ψυχιατρική για τα ψυχολογικά του προβλήματα, αλλά αυτή δεν γίνεται από τα forum. Καλά κρασιά.

  47. ενας ανωνυμος που δεν εχει το θαρρος της γνωμης του... said

    ταδε εφη ο επωνυμος(!) λασπομαρκος ! χαχααχααχααα

    ρε κεκεκο… κανουμε πλακα μαζι σου ρε ! εισαι το επικεντρο του χαβαλε ! εσυ και τα αλλα φαντασμενα ψυχωτικα βουρλα !

    παρτε το χαμπαρι – τελειωσαν τα ψωμια σας ! ο κοσμος ξυπναει και θα σας στειλει στα αζητητα !! εκει που δικαιωματικα ανηκετε !!

  48. Το σχόλιο που υπέγραφε κάποιος «ενας ανωνυμος που δεν εχει το θαρρος της γνωμης του…» το έφαγε η μαρμάγκα γιατί παρέβαινε τους όρους χρήσης, και συγκεκριμένα τον όρο περί πλαστογράφησης ή παραπλάνησης ως προς την (ψευδώνυμη έστω) ταυτότητα του σχολιαστή. (Πρόκειται για το ίδιο άτομο που υπέγραψε ως «μαμα marqueerdemud» στο Γνωμικό #212.)

  49. marqueedemud said

    Άθεος Δεξιός

    ασε ρε που περιμενες μια σοβαροτερη απαντηση. η σοβαροτητα σε μαρανε ξαφνικα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: