Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Ο κύριος Delta Tango

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/03/03

maat4Αντιγράφω εδώ σχόλιο του Delta Tango που ήταν εκτός θέματος στο άρθρο στο οποίο αρχικά εμφανίστηκε, έτσι ώστε α) να μη χαλάσουμε τις καρδούλες μας μεταφέροντας το σχόλιό του στο πτυελοδοχείο, και β) να του κάνω τη χάρη να έχει μία συζήτηση όλο δική του ώστε να μπορεί να πει όσα έχει να πει χωρίς να είναι ανάγκη να τα εισάγει εμβόλιμα σε άσχετες συζητήσεις, και να μπορεί να ανταλλάξει απόψεις με όσους ενδιαφέρονται χωρίς να παρεκτρέπονται οι υπόλοιπες συζητήσεις στο ιστολόγιο.

Η αγορά που ετοιμάζουμε «για συζητήσεις μεταξύ μας» θα ήταν ένα καταλληλότερο μέρος γι αυτού του είδους τη συζήτηση, δυστυχώς όμως δεν είναι ακόμα έτοιμη.  Αναμείνατε στο πληκτρολόγιό σας.

dtango είπε

2009/03/03 στο 10:11

ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ
Οι παραδόσεις Ελλήνων, Εβραίων, Ινδών και αρκετών άλλων μας πληροφορούν ότι οι άνθρωποι ζούσαν ευτυχισμένοι πριν την έλευση των θεών.
Οι άνθρωποι ζούσαν σε έναν “παράδεισο,” ο οποίος μετατράπηκε σε κόλαση όταν εμφανίστηκαν οι θεοί. Στα αιγυπτιακά κείμενα αναφέρεται σε ανοικτή γλώσσα ότι η δυστυχία στον κόσμο είναι αποτέλεσμα της εμφάνισης των θεών.
Η Παλαιά Διαθήκη επομένως, πολύ σωστά αναφέρει ότι ο Θεός έδιωξε τους ανθρώπους από τον παράδεισο.

Τα αρχαία κείμενα μοιάζει να αντιγράφουν το ένα το άλλο επειδή διηγούνται την ίδια ιστορία και βέβαια, μεγάλη σημασία έχει το πότε καταγράφηκαν οι αναμνήσεις που διασώθηκαν από τα γεγονότα που απάρτιζαν την ιστορία εκείνη.

Ο Π έχει μεγάλο δίκιο και χαίρομαι ιδιαίτερα που κάποιος τιμά επιτέλους τα κείμενα.
Δεν γνωρίζω την Καινή Διαθήκη, διότι ως φιλοσοφικό κείμενο μου είναι αδιάφορη, αλλά αγανακτώ όταν κατηγορείται η Παλαιά Διαθήκη η οποία περιέχει θησαυρούς πληροφοριών.
Κατ΄ αρχήν, η Π.Δ. περιγράφει το πραγματικό πρόσωπο των θεών/Θεού και γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν πρόκειται για την περιγραφή κάποιου πανάγαθου και πάνσοφου Θεού. Λέει δηλαδή την αλήθεια. Είναι φυσικό όμως να έχει υποστεί μια σοβαρή επέμβαση από εκείνους που επέλεξαν να την χρησιμοποιήσουν για τους σκοπούς τους και έτσι το τελικό προϊόν ξενίζει.

Είναι εντελώς άδικο και ανεπίτρεπτο να κατηγορείτε τα κείμενα.
Να βρείτε το θάρρος να κατηγορήσετε τον Θεό του οποίου τις πράξεις τα κείμενα περιγράφουν.

Κοροϊδεύετε την Π.Δ. για την περιγραφή της αιμομιξίας η οποία ακολουθεί την ιστορία των Σοδόμων αλλά χωρίς να τολμήσετε πρώτα να κατηγορήσετε τον Θεό που έκαψε τα γυναικόπαιδα χωρίς καν να εξετάσει αν ήταν ένοχα (παντογνωσία δεν διέθετε αφού περίμενε από την Κρίση που θα γινόταν να μάθει αν υπήρχαν στα Σόδομα αθώοι).

Πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν έχετε το δικαίωμα να αποκαλείστε άθεοι όσο δεν ενδιαφέρεστε να μάθετε έστω και κάτι από την ιστορία των θεών

Τόσο ο θεός της Π.Δ. όσο και ο Δίας του Ησίοδου, αποφάσισαν να καταστρέψουν τους ημίθεους (στην Π.Δ. οι ημίθεοι είναι ημίθεοι επειδή εκτός από θεϊκά γνωρίσματα διαθέτουν και σάρκα, δηλαδή γνώρισμα ανθρώπινο). Το προσπάθησαν –και βέβαια όχι μόνο αυτοί οι δυο θεοί, αλλά όλων των λαών οι θεοί φέροντα να προσπάθησαν να εξαφανίσουν την ανθρωπότητα που οι ίδιοι δημιούργησαν-, το προσπάθησαν λοιπόν αλλά δεν το κατάφεραν.

Ημίθεοι είναι όσοι προήλθαν από ένωση θεού με γυναίκα θνητή (με την δυστυχισμένη εκείνη Παρθένο). Όταν λοιπόν ο Λωτ, ο Κριτής-θεός, έκαψε στα Σόδομα, στα Γόμορα και στην γύρω περιοχή (διάβαζε σε ολόκληρη την επικράτεια διότι όταν η Π.Δ., π.χ., αναφέρεται στην εποχή που στο Ισραήλ δεν υπήρχε ακόμα βασιλικός θεσμός εννοεί την προ βασιλικού θεσμού εποχή για τον κόσμο ολόκληρο) όλες τις “θνητές” γυναίκες (η δική του χάνεται από άλλο λόγο διότι η αρχική ιστορία απαιτούσε ο Λωτ να μείνει εντελώς χωρίς γυναίκα-ερωμένη) δεν του μένουν παρά οι γυναίκες της δικής του φυλής, οι κόρες του.

Αυτό θεωρώ ότι εννοείται με την αιμομιξία αλλά, βεβαίως, δεν μπορεί να γίνει κατανοητό ένα μεμονωμένο επεισόδιο της ιστορίας όταν η υπόλοιπη ιστορία είναι άγνωστη.

Υ.Γ. Και τώρα στα πιο πεζά!
Μήπως μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι πρέπει να κάνω για να εμφανίζεται το avatar που επέλεξα και στο blog του Διαγόρα, όπου συνεχίζει να εμφανίζεται μια πράσινη στάμπα;

2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

25 Σχόλια to “Ο κύριος Delta Tango”

  1. Γιατρός Του Ικα said

    Εγώ πάντως Dtango δεν έχω καταλάβει που το πας.Διαβάζοντας αυτά που γράφεις αντιλαμβάνομαι να διατυπώνεις μια υπόθεση:Αυτοί που αποκαλούμε θεοί τόσο στην πολυθεϊστική παράδοση του παρελθόντος,όσο και στις μονοθεϊστικές θρησκείες υπήρξαν πραγματικά και με κάποιον τρόπο ξεγέλασαν τους ανθρώπους για την πραγματική τους φύση.Το περιεχόμενο της κατ’εσέ απάτης δεν το έχω καταλάβει ακόμη.Τους ξεγέλασαν ως προς το αν ήταν όντως θεοί;Ως πρός την ηθική τους ποιότητα;Και τα δύο;

    Επιπλέον τι ήταν αυτοί οι θεοί;Υπεράνθρωποι;Εξωγήινοι;

    Λες ακόμη ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να αποκαλούμαστε άθεοι αν δεν ξέρουμε την ιστορία των θεών.Εννοείς αυτά που αναφέρονται για τους θεούς στις παραδόσεις των λαών και στα θρησκευτικά κείμενα;Και γιατί είναι απαραίτητο να τα ξέρει κανείς αυτά για να απορρίψει την έννοια του θεού ως αχρείαστη και παράλογη;

  2. Συμφωνώ με τον Γ.Τ.Ι για το ασαφές των θέσεων του Δελτα Τάνγκο, θα ήθελα να δω αν πραγματικά υπάρχει κάποιο υπόβαθρο που στηρίζονται όλα αυτά.
    Εν αναμονή διευκρινίσεων.

    Ι.Μ.Δικαιάκος

  3. Παλιά γνωστικιστικά αναμασήματα.
    Γνωστά στο Χριστιανισμό ήδη από τον Β αιώνα τα οποία αναπαράγονται από πολλές μυστικιστικές σέχτες ανά τους αιώνες.
    Πάντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η διαφαινόμενη διασύνδεση κάποιου τμήματος τού σύγχρονου αθεϊσμού με τον, παλαιόθεν γνωστό,αντιθεϊσμό.

  4. Περισσότερα για τη θεωρία του Delta Tango μπορείτε να βρείτε εδώ: https://diagoras.wordpress.com/2009/01/28/3rd_atheist_meeting/#comment-11244
    (αν και σε αυτό το σχόλιο δεν ξεκαθαρίζει πλήρως τις απόψεις του,)
    και εδώ:
    https://diagoras.wordpress.com/2009/02/18/atheist_bus_italy/#comment-12025
    (όπου ευτυχώς τα κάνει αρκετά λιανά τα πράγματα.)

    Βέβαια, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των ιδεών που προέρχονται από άτομα που δεν έχουν επίσημη μόρφωση πάνω στο γνωσιακό αντικείμενο που αφορούν οι ιδέες τους, οι πιθανότητες να αντέξει αυτή η θεωρία μία εξέταση από κάποιον ειδικό (ιστορικό, αρχαιολόγο, ή άλλο σχετικό επιστήμονα) είναι, θεωρώ, ελάχιστες. Βέβαια, δεν είναι ανήκουστο να καταθέσει κάποιος μία καλή ιδέα σε έναν χώρο χωρίς να προέρχεται από αυτό τον χώρο. Είναι κάτι που έχει συμβεί μερικές ελάχιστες φορές στην ιστορία της επιστήμης. Για να δούμε…

  5. Γιατρός Του Ικα said

    Καινούργιο περιεχόμενο και στη λέξη «διαφαινόμενη».Μπράβο,μπράβο….καλά πάμε.

  6. Γιατρός Του Ικα said

    Διάβασα τις παραπομπές που παράθεσε ο Διαγόρας (τις είχα διαβάσει και τότε αλλά δεν τις είχα συγκρατήσει).
    Το να πλάθει κανείς μιά ιστορία τόσο συμπαγή βασιζόμενος σε σπαράγματα της ούτως ή άλλως ελλειπούς προφορικής (και γραπτής) παράδοσης,μου φαίνεται τουλάχιστον παρακινδυνευμένο-για να μην πω τίποτα χειρότερο.Η επιστημονική μελέτη του παρελθόντος,μιά πολύ δύσκολη επιστήμη που συνεχώς ακροβατεί μεταξύ της υπόθεσης και της απόδειξης,χρειάζεται πολύ περισσότερα πράγματα από αυθαίρετες ερμηνείες κάποιων νύξεων στα αρχαία κείμενα ή κάποιων νεφελωδών παραδόσεων.Αυτά που διάβασα,τόσο εδώ όσο και στην ιστοσελίδα του Delta Tango,μου φαίνονται τραβηγμένα απ’τα μαλιά.

  7. Και από πού κι ως πού είναι αξιοθαύμαστη η αποχή – και δη υποχρεωτική – από το σεξ;

  8. cyrus said

    Αυτό που είπε ο «Γιατρός». Επιπλέον, πώς μπορείς να κατηγορήσεις για οτιδήποτε ένα φανταστικό χαρακτήρα ενός κακογραμμένου μυθιστορήματος;

  9. Rodia said

    Δηλαδή, βρε παιδιά, για να καταλαβω… Dtango, Ισχυρίζεσαι ότι υπήρξε/αν πράγματι θεός/οί και δεν είναι δημιουργήματα του ανθρώπινου μυαλού;

  10. Τάδε έφη Δέλτα Τάνγκο:
    «Δεν γνωρίζω την Καινή Διαθήκη, διότι ως φιλοσοφικό κείμενο μου είναι αδιάφορη».
    Και μετά περιμένει να τον πάρουμε στα σοβαρά;
    Μήπως είναι κρυφο12θεούσος;
    :-)

  11. Γιατρός Του Ικα said

    @Rodia

    Eν συντομία (αν τα λέω λάθος Delta Tango διόρθωσέ με):Υπήρχε μιά φυλή ανθρώπων πολύ παλία (>30000 χρόνια) που ήταν οι Homo Sapiens® και που δεν είμαστε εμείς απόγονοί τους.Υπήρχαν και κάποιοι άλλοι,oι Νεατερντάλιοι,πιό μπρατσωμένοι από τους H.S® αλλά κάπως στόκοι.Οι Η.S® που ζούσαν στα βουνά πλακώθηκαν με τους Νεατερντάλιους και τους νικήσανε.Ταυτόχρονα διασταυρώθηκαν με το ζόρι με τους Νεατερντάλιους και έβγαλαν μιά μπάσταρδη φυλή (εμάς τους σύγχρονους ανθρώπους),που γίναμε δούλοι τους και τους θεωρήσαμε θεούς,στη δε παράδοση των Ηomo Sapiens Bastardensis(στη δική μας δηλαδή) η σύγκρουση μεταξύ Homo Sapiens® και Νεατερντάλιων πέρασε ως σύγκρουση Θεών-γιγάντων,θεών-δαιμόνων κλπ,και γενικά εκεί βρίσκεται και η ρίζα όλων των θρησκειών,παντού,σε όλο τον κόσμο.

    Το να αναφέρουμε βέβαια τον όγκο των παλαιοανθρωπολογικών και αρχαιολογικών ευρημάτων που θα χρειαζόμασταν για να αρχίσουμε καν να συζητάμε αυτή τη θεωρία,είναι περιττό….

  12. dtango said

    @ Διαγόρας
    Το δεύτερο σχόλιο δεν ήταν άσχετο διότι η αιμομιξία υπήρξε αποτέλεσμα της θανάτωσης των “ακόλαστων” Παρθένων. Εξάλλου υπήρχε και σχετική παρένθεση που αναφερόταν στην Παρθένο

    Αν οραματίζεσαι μια οργάνωση άθεων η οποία θα χαίρει υπόληψης και στην οποία θα συμμετέχουν κάποτε και άτομα επώνυμα, των οποίων οι απόψεις είναι σεβαστές ευρύτερα, θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τον χειρισμό όσων κάποιοι άλλοι, οποιοιδήποτε και αν είναι αυτοί, θεωρούν ιερά.

    Όσον αφορά στην θεωρία, το κύριο στήριγμά της είναι οι απαράδεκτες μεταφράσεις των αιγυπτιακών ταφικών κειμένων.
    Αν γνωρίζαμε εδώ και 150 χρόνια ότι η περίφημη Κρίση άρχισε ως Κρίση ανθρώπων ζώντων (Η Κρίση αποτελεί το μοναδικό και αποκλειστικό θέμα με το οποίο ασχολούνται τα συγκεκριμένα κείμενα) θα είχαμε αρχίσει να αναρωτιόμαστε ποιοι κρίνονταν, ποιοι τους έκριναν, τι κρινόταν και τέλος, γιατί συνέβαινε κάτι τέτοιο.
    Την Κρίση ζώντων, όπως ήδη γνωρίζετε, την αναφέρει και ο Πλάτων. Και βέβαια, ο λόγος για Κρίση που γίνεται στην Π.Δ. στην εισαγωγή της ιστορίας των Σοδόμων αναφέρεται σε Κρίση ανθρώπων ζωντανών.

    Απ΄ όποιο τμήμα της ιστορίας αυτής και αν αρχίσει κανείς, θα φτάσει σε ένα σημείο όπου θα καταλάβει ότι πλέον πρέπει να μελετήσει παλαιοντολογία (παλαιοανθρωπολογία) για να επικυρώσει και να διασταυρώσει τα συμπεράσματά του.

    Τα περί εξωγήινων είναι λανθασμένα για έναν πολύ απλό λόγο: δεν λαμβάνεται υπόψη τι πίστευαν οι πρόγονοί μας. Επειδή εμείς θεωρούμε τους θεούς να κατεβαίνουν από τους ουρανούς, νομίζουμε ότι κι εκείνοι είχαν την ίδια άποψη. Εκείνοι όμως έλεγαν ότι οι θεοί γεννιούνταν σε σπηλιές. Εκείνοι πίστευαν ότι οι θεοί γεννιούνται στη γη και μετά ανεβαίνουν στους ουρανούς.
    Η ιστορία του Ιησού αποτελεί την καλλίτερη ένδειξη για το τι πίστευαν για τους θεούς εκείνοι για τους οποίους γράφτηκαν τα ευαγγέλια

    Όσα γράφονται στο site είναι ελάχιστα. Επιπλέον, όταν συνηθίσετε για λίγο στην ιδέα ότι η θεωρία μπορεί να είναι και σωστή, θα διαπιστώσετε ότι κανένας επιστήμονας δεν θα διακινδύνευε την υπόληψη του δημοσιεύοντας μια τέτοια θεωρία. Όσο για το κατά πόσο είναι σωστή; Αυτό θα το μάθουμε μόνο αν γίνει ευρύτερα γνωστή και οι εμπλεκόμενοι επιστήμονες αποφασίσουν να εκφέρουν γνώμη.
    Ένα είναι βέβαιο. Πως αν είναι σωστή και φτάσει κάποτε να διδάσκεται στα σχολεία, θα δώσει μεγάλο πλήγμα στη θρησκεία.

    Μπορούμε να την ελέγξουμε και μεταξύ μας, αν το επιθυμείτε. Είτε με δημόσια συζήτηση είτε όχι.

  13. dtango said

    @ ΘΒ
    Σέβομαι το γεγονός ότι είσαι γνώστης του αντικειμένου σου και σου αναγνωρίζω οξυδέρκεια.
    Δεν είμαι μεν οπαδός του αντιθεϊσμού, όπως υποπτεύτηκες (δεν γνωρίζω καν αν υπήρξε τέτοιο φιλοσοφικό ρεύμα), αλλά προτιμώ το θεομάχος από το άθεος. Μην προσπαθήσεις όμως να με μπλέξεις με αντίχριστους και σατανιστές διότι είμαι θεομάχος με την έννοια που δίνει στον όρο ο Όμηρος.
    Θα ήθελα να μάθω πόσο πίσω πάει ο αντιθεϊσμός που αναφέρεις διότι το δικό μου ιερό κείμενο. Ο περίφημος Κανιβαλικός Ύμνος, όπως πολύ άστοχα τον ονόμασαν οι αιγυπτιολόγοι (Ύμνος των Θεομάχων κατ’ εμέ), γράφτηκε πριν από 4.500 χρόνια.

    @Γιατρός
    Δεν πρόκειται για σπαράγματα κειμένων. Τα αιγυπτιακά κείμενα (μόνο για τα ταφικά κείμενα γίνεται λόγος) είναι τόμοι ολόκληροι και υπάρχει και ένα υπέροχο βιβλίο, το Ancient Near Eastern Texts, του Princeton University Press, με διαστάσεις 22 x 28 εκ. και 700 σελίδες που περιέχει κείμενα από την Εγγύς Ανατολή (της σφηνοειδούς γραφής).

    Η ιστορία που αναδύεται από την μελέτη δεν είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά διότι βρίσκουμε την περίληψή της σε μερικές καταπληκτικές ιστορίες που κατέγραψε ο Ηρόδοτος.

    Στο δεύτερο σχόλιο, γιατρέ, διακωμωδείς κακόγουστα. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσα κι εγώ να στερήσω την σοβαρότητα από όλους τους αγώνες ανεξαρτησίας που έχουν γίνει.
    Όσο για μελέτη. Η επιφοίτηση του Αγίου πνεύματος εξαντλήθηκε μαθαίνοντας ελληνικά σε αμόρφωτους ψαράδες. Αν θέλεις να γνωρίζεις πρέπει να μελετήσεις.
    Πιάσε ένα μεμονωμένο θέμα από την μελέτη και αν δεν μπορώ να τεκμηριώσω όσα λέω, τότε κερδίζεις το δικαίωμα να χλευάζεις.

    @Rodia
    Πρέπει να θεωρήσεις τον όρο “θεοί” ως την ονομασία μιας πολυάριθμης φυλής ανθρώπων η οποία μετά από χιλιάδες χρόνια έχασε την αρχική της έννοια και κατάληξε να γίνει η ονομασία μιας μικρής ομάδας άυλων όντων.
    Η εξαΰλωση της φυλής αυτής έγινε μέσω των περίφημων αγγελιοφόρων.
    Ωστόσο, επαναλαμβάνω ότι τίποτα δεν μπορεί να γίνει δεκτό, ακόμα και από τον πιο καλοπροαίρετο αναγνώστη, αν δεν γνωρίσει όλες τις λεπτομέρειες της ιστορίας.

    @JustAnotherGoneOff
    Με ενδιαφέρουν μόνο τα κείμενα που περιέχουν αναφορές στην παράδοση. Το ενδιαφέρον μου για την Καινή Διαθήκη τελειώνει με την Αποκάλυψη. Γιατί όμως σου φαίνεται παράξενο το ότι αποκαλώ την Κ.Δ. φιλοσοφικό κείμενο; Δεν θεωρείς τον Χριστιανισμό φιλοσοφία;

  14. Rodia said

    Ωραίο πράγμα η φαντασία, ωραίο και η φιλοσοφία… αλλά εμενα με ενδιαφέρει το «από δω και μπρος», το μέλλον δλδ με τη συνδρομή του σήμερα.
    Το παρελθόν, όποιο και αν είνα/ήταν μας έφερε ίσαμε εδώ που βρισκόμαστε σήμερα και, επειδή σήμερα δεν βρισκόμαστε και τόσο καλά και το παρελθόν δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, ας κοιτάξουμε να στρώσουμε το παρον μήπως βρουν τα παιδιά μας τουλάχιστον ένα καλύτερο μέλλον…
    Αυτά και χαιρετώ την συμπαθή ομήγυρη :)

  15. Γιατρός Του Ικα said

    @Dtango

    Διακωμωδώ γιατί δεν θεωρώ-με αυτά που έχω δεί ως τώρα-ότι η θεωρία που προτείνεις είναι σοβαρή.Διατηρώ το δικαίωμα της διακωμώδησης,αλλά την υποχρέωση της απόδειξης των ισχυρισμών σου την έχεις εσύ.Τα κείμενα δεν μπορεί ΠΟΤΕ να είναι επαρκής αποδείξεις (μετα βίας ενδείξεις θα έλεγα) για τέτοιους ισχυρισμούς ή /και συμπεράσματα.Κανένα λείψανο-απολίθωμα-μούμια που να αποκλίνει γενετικά ή φαινοτυπικά από τους σημερινούς homo sapiens;

    Όσον αφορά δε την ουσία,μπορείς να μου πείς σε ποιό σημείο ακριβώς η περιγραφή μου υπήρξε ανακριβής;

    Για τον χαρακτηρισμό «κακόγουστα» ένα έχω να πω:De gustibus et de coloribus non disputandum est.Ή επί το ελληνικότερον «περί ορέξεως ουδείς λόγος».

  16. dtango said

    Τα απολιθώματα με χαρακτηριστικά Σύγχρονων και Νεάντερταλ αναγνωρίζονται το ένα μετά το άλλο. Στην σελίδα “Προπάτορες” παρατίθεται ένα σχετικό άρθρο. Οι παλαιοντολόγοι όλο και περισσότερο τείνουν να αποδεχτούν την διασταύρωση Σύγχρονων και Νεάντερταλ, όπως επίσης τείνουν να παραδεχτούν ότι οι Σύγχρονοι τους εξόντωσαν συστηματικά. Και εξάλλου γιατί όχι; Οι καημένοι οι αυτόχθονες μόλις και γλύτωσαν την εξαφάνιση από τους πολιτισμένους λευκούς αγγλοσάξονες.

    Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα έρθει η ώρα που θα διαπιστώσεις ότι και η ιστορία των θεών ιστορία ανθρώπων είναι.

    Και κάτι άλλο! Δεν σε ενοχλεί το γεγονός ότι έχουμε άγνοια του παρελθόντος μας;
    Δεν σε ενοχλεί το γεγονός ότι τόσο οι αρχαίοι Έλληνες όσο και οι Αιγύπτιοι γνώριζαν ότι καταγόμαστε από ανθρωπίδες, ενώ εμείς ακόμα και σήμερα απορρίπτουμε τον Δαρβίνο κατά 50%;

    Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα ούτε με την φιλοσοφία ούτε με την ποίηση. Όταν όμως συναντήσω μια αριστουργηματική σκέψη την αναγνωρίζω. Λοιπόν:

    But war is a game, which,
    were their subjects wise,
    Kings would not play at.
    William Cowper, 1731 – 1800

    Ποιοι φιγουράρουν στην κορυφή του καταλόγου με τους όχι σοφούς υπηκόους;
    Οι διδάσκαλοι των χαζών υπηκόων. Εκείνοι που δεν φρόντισαν να τους διδάξουν την γελοιότητα του πολέμου και της θρησκείας.
    Αν έβλεπες σε κάποιο επιστημονικό περιοδικό την θεωρία που αναπτύσσεται στην έρευνα και από κάτω το όνομα ενός καθηγητού γνωστού αγγλοσαξονικού πανεπιστημίου, δεν θα αντιδρούσες με τον τρόπο που αντέδρασες.
    Δεν σέβομαι την γνώμη σου. Αν η θεωρία ήταν δική σου θα την μελετούσα, ή έστω ένα τμήμα της και θα σου επεσήμανα τα σημεία τα οποία θα θεωρούσα ότι δεν ήταν επαρκώς τεκμηριωμένα. Εσύ τα βάζεις όλα σε ένα σακούλι, γράφεις απ’ εξω “απαράδεκτο” και τελείωσες. Επομένως τι να συζητάμε;

  17. Γιατρός Του Ικα said

    Δεν είμαι σε θέση να μελετήσω τη θεωρία σου Dtango.Με φορτώνεις με ένα καθήκον που δεν είμαι σε θέση να το φέρω εις πέρας.Ταυτόχρονα δηλώνω ότι,με όση αντίληψη έχω,δεν μου φαίνεται πειστική.Παρόλα αυτά δεν είμαι ούτε αρχαιολόγος ούτε ανθρωπολόγος ούτε μελετητής των αρχαίων κειμένων και μπορεί να σφάλλω.Την εντύπωσή μου σου λέω.

    Αν θες να προβάλλεις μιά θεωρία εναλλακτικής προϊστορίας-ανθρωπολογίας και να την συνδέσεις με τη γένεση των θρησκειών κακώς αναζητάς εδώ επιβεβαίωση ή απόρριψη.Εδώ δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε κάτι τέτοιο.Οι επιστημονικές θεωρίες καλό είναι να απευθύνονται στους ειδικούς επιστήμονες,να δέχονται την βάσανο του ελέγχου από την κοινότητα των ειδικών (pier review δεν το λένε;) και αν έχουν επαρκή βάση ενσωματώνονται στο corpus της επιστημονικής γνώσης ή έστω της επιστημονικής έρευνας.

    Εμείς εδώ μπορούμε να απορρίψουμε αυτά που λές και ίσως αυτό είναι ανεύθυνο,αλλά χωρίς την απαραίτητη γνώση θα ήταν ακόμη πιό ανεύθυνο να δεχτούμε μιά καινοφανή θεωρία.

  18. dtango said

    Αγαπητέ γιατρέ,
    Επειδή έχω ανοίξει δυο μέτωπα και δεν προλαβαίνω, σου παραθέτω την απάντηση που έστειλα σε ένα σχόλιο του Xenios της Acrobase.
    Μέρος της απαντάει και στο δικό σου σχόλιο.

    Uquote:
    Εδώ βρισκόμαστε κάτω από την σκέπη της επιστήμης και το θέμα είναι σε τι ποσοστό είμαστε προϊόν του περιβάλλοντος στο οποίο γεννηθήκαμε.
    Αυτή την φορά δεν είμαι καθόλου εκτός θέματος και όσο για παλικαρισμούς, παλικάρι είναι εκείνος που νικάει τον φόβο του και όχι εκείνος που δεν τον αισθάνεται.

    Δεν τον ένιωσα ποτέ αυτόν τον φόβο που αναφέρατε, ούτε είχα ποτέ μου υπαρξιακές ανησυχίες. Επιπλέον, με τον θάνατο σβήνουν τα πάντα και έτσι δεν μου χρειάζεται η εύνοια κανενός θεού.

    Το θέμα ωστόσο παραμένει και είναι σοβαρό! Εκείνος που καταλήγει στα πιστεύω του μετά από προβληματισμό και αναζήτηση διαθέτει καλλίτερης ποιότητας εγκέφαλο από εκείνον που αρκείται στις πληροφορίες που τοποθετήθηκαν στον εγκέφαλό του ερήμην του. Είναι σωστή αυτή η άποψη;

    Ποιος αξίζει σεβασμού; Εκείνος που ξεπερνάει τους δασκάλους του ή εκείνος που διαιωνίζει τα διδάγματά τους;

    Συνεχώς με κατηγορείς για αυθαιρεσία και για συμπεράσματα τραβηγμένα από τα μαλλιά επειδή όσα λέω είναι πρωτόγνωρα και αντίθετα με την γενικά αποδεκτή σοφία του επιστημονικού κατεστημένου.
    Μερικές φορές σκέπτομαι ότι έκανα λάθος που δεν δήλωσα καθηγητής πανεπιστημίων του εξωτερικού, διδάκτωρ απώτερης προϊστορίας και θρησκειολογίας. Ίσως τότε δεν άκουγα τόσο συχνά τα περί συμπερασμάτων τραβηγμένων από τα μαλλιά. Όμως δεν φοίτησα σε κανένα πανεπιστήμιο και δεν ποτίστηκα με τις ιδέες κανενός. Είμαι ένα απλός συνταξιούχος ναυτικός αλλά μελετάω το θέμα μου για τριάντα χρόνια τώρα και προκαλώ οποιονδήποτε, από εκείνους τους πανεπιστημιακούς που εξέδωσαν τις ανεπίτρεπτες μεταφράσεις των ταφικών κειμένων, να βγει και να τις υπερασπιστεί.

    Πρόκειται για την γνώση του παρελθόντος μας την οποία την έχουμε στερηθεί επειδή τα αρχαία κείμενα έχουν κακοποιηθεί. Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και τα θύματα που περιμένουν δικαίωση.

    Λες ότι η πίστη σου είναι αποτέλεσμα αναζήτησης και για τον λόγο αυτό μου είναι σεβαστή. Κάνε όμως τον κόπο να αναλογιστείς για λίγο τι αντίκτυπο θα μπορούσε να έχει η επιβεβαιωμένη πληροφορία ότι η Κρίση, όπως την αντιλαμβανόμαστε σήμερα, δεν είναι παρά η φθαρμένη ανάμνηση μιας Κρίσης ζώντων ανθρώπων, μιας Κρίσης με μεθόδους σαν αυτές που χρησιμοποιούσε ο Προκρούστης.

    Όπως καταλαβαίνεις πρόκειται για εξαιρετικά σοβαρό θέμα και σε βεβαιώ ότι το αντιμετωπίζω με την δέουσα σοβαρότητα.
    Τα κείμενα δεν επιτρέπουν καμιά αμφιβολία ότι η Κρίση άρχισε ως Κρίση ζώντων και γι’ αυτό δεν μπορεί πλέον το γεγονός αυτό να παραμείνει άγνωστο για πολύ.
    Unquote.

  19. Για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω με τον Γ.Τ.Ι και θα επισυνάψω στις επιφυλάξεις του τις δικές μου.
    Σε κάθε περίπτωση η έννοια «Ιερά (ή και) όσια» που επικαλείσαι σε διάφορα σχόλιά σου, έχει τις πηγές της σε καθαρά μεταφυσικές εικασίες που εκτός από αναπόδεικτες είναι και άστοχες. Δεν μπορεί να προσλάβει κύρος μια υπόθεση(έστω και εργασίας)επειδή επικαλείται μια ιστοριογραφία που επανειλημμένα ΕΧΕΙ αποδειχτεί ψευδής και ιδιοτελής.

    Ι.Μ.Δικαιάκος

  20. Στέφανος said

    «Απ΄ όποιο τμήμα της ιστορίας αυτής και αν αρχίσει κανείς, θα φτάσει σε ένα σημείο όπου θα καταλάβει ότι πλέον πρέπει να μελετήσει παλαιοντολογία (παλαιοανθρωπολογία) για να επικυρώσει και να διασταυρώσει τα συμπεράσματά του»

    έχει ενδιαφέρον αυτή η θεωρία. μπορούμε να διαβάσουμε περισσότερα;

  21. Γιατρός Του Ικα said

    «Συνεχώς με κατηγορείς για αυθαιρεσία και για συμπεράσματα τραβηγμένα από τα μαλλιά επειδή όσα λέω είναι πρωτόγνωρα και αντίθετα με την γενικά αποδεκτή σοφία του επιστημονικού κατεστημένου.»

    Προφανώς αυτό είναι το μόνο απόσπασμα που θα μπορούσε να με αφορά-με τα υπόλοιπα δεν βρίσκω καμία ομοιότητα με αυτά που λέω εγώ.Θα σου πώ λοιπόν κάτι τελευταίο γιατί δεν έχω να πώ κάτι άλλο.Το θέμα δεν είναι τι θα δήλωνες και αν με αυτό τον τρόπο θα μεγάλωνε η αξιοπίστία σου.Παρεπιπτώντως,ναι είναι αλήθεια ότι αν ήσουν (όχι δήλωνες)π.χ. καθηγητής προϊστορικής αρχαιολογίας,στα δικά μου τα μάτια η αξιοπιστία της έρευνας θα μεγάλωνε γιατί αυτό θα σήμαινε ότι κατέχεις καλύτερα την επιστημονική μέθοδο.Παράλογο είναι αυτό;

    Εντούτοις και πάλι δεν θα έφτανε κάτι τέτοιο.Το ζήτημα είναι,πού θα έβλεπα την εργασία σου δημοσιευμένη και ποιά υποδοχή θα είχε από την επιστημονική κοινότητα.Είναι ανάγκη να έχουμε ένα σύστημα με το οποίο να μπορούμε να ξεχωρίσουμε τις καλές ιδέες από τις ανεπαρκείς και η κριτική από την κοινότητα των ειδικών είναι εκ των πραγμάτων το καλύτερο σύστημα.

    Αν πράγματι πιστεύεις ότι έχεις μιά καλή θεωρία-ιδέα,ο πιό σωστός τρόπος να την προωθήσεις δεν είναι στα blog.
    Διατύπωσέ την σωστά και ολοκληρωμένα,προσέγγισε κάποιους ειδικούς και πείσε αυτούς,όχι εμάς.Εμείς δεν είμαστε ειδικοί επιστήμονες και έτσι ούτε η αποδοχή ούτε η απόρριψη της θεωρίας σου από εμάς έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία.

    Θέλω να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης,ούτε μέτωπο ούτε τίποτα.Παρουσίασες μιάν ιδέα,εμένα με ενδιέφερε να την συζητήσω,τους περισσότερους όχι,ο Διαγόρας μας έκανε και στους δύο την χάρη να μας παραχωρήσει μιά γωνιά να συζητήσουμε,είπαμε τις γνώμες μας,εξέφρασα τις επιφυλάξεις μου,έκανα και λίγο πλάκα γιατί δεν πιστεύω ότι πρέπει να παίρνουμε και πολύ σοβαρά τα πάντα,η συζήτηση άγγιξε τα όριά της,τέλος.

  22. dtango said

    @Στέφανος

    «Έχει ενδιαφέρον αυτή η ιστορία. Μπορούμε να διαβάσουμε περισσότερα;»
    Βεβαίως: http://www.legendarygods.gr

    @ OK γιατρέ, Τέλος. Να ‘σαι καλά!

  23. Το παραπάνω σχόλιο #20 του Dtango ήταν στη σπαμιέρα εδώ και δύο μέρες και μόλις το αποκατέστησα.

  24. το παραμύθι σε άλλη έκδοση, έτσι μου φάνηκε εμένα.

  25. avat_V said

    ρε γαμωτο! και εδω και παντου ο dtango!
    (https://www.google.com/search?q=dtango)
    ο οποιος αδυνατει να κατανοησει πχ την διαφορα (και την υπαρξη!) dna και mtdna! και καθεστε και ζοχαδιαζεστε μαζι του…!
    2009 θα μου πειτε – αλλα 2013 σημερα κι ο dtango ειναι μιαστοκαρφικαιμιαστοπεταλοοdtangoεχειπαντουκαι πανταδικιοοιθεοιυπηρξανοιυπολοιποιειστεμαλακες!
    :)))

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: