Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Την Ημέρα των Θεοφανείων όλα τα νερά βελτιώνονται!

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/02/14

Αναδημοσιεύω από τον «Χριστιανό Ορθόδοξο» έστω και με σημαντική καθυστέρηση (κάλιο αργά παρά ποτέ) άρθρο με τίτλο «Δικαιώνεται η δια Χριστόν σαλή Ταρσώ της Κερατέας (δεν είχε σχιζοφρένεια)» το οποίο αναφέρεται σε είδηση από το έγκριτο ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax (Ιντερφάξ) της Ρωσίας, το οποίο με τη σειρά του αναφέρεται σε δηλώσεις… επιστημόνων.

2007-02-05

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ !!

(Η ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ).

Μόσχα, 5 Φεβρουαρίου, Interfax. Όλα τα νερά, συμπεριλαμβανομένων αυτών του συστήματος τροφοδοσίας νερού, άλλαξαν τις φυσικές τους ιδιότητες την ημέρα των Θεοφανείων και την παραμονή, ανακάλυψαν πριν μερικές ημέρες, φυσικοί του Ερευνητικού Ινστιτούτου Sysin της Ανθρώπινης Οικολογίας και Υγιεινής του Περιβάλλοντος, της Ρωσικής Ακαδημίας των Ιατρικών Επιστημών. (Russian Academy of Medical Sciences). Οι επιστήμονες του Ινστιτούτου καθημερινά εξέταζαν τις ιδιότητες και την ποιότητα του συνήθους νερού από το σωλήνα του δικτύου, μετρώντας την ποσότητα των ριζών ιόντων μέσα σ’ αυτό. Από τις 17 Ιανουαρίου (προπαραμονή των Θεοφανείων) 1 το επίπεδο των ιόντων άρχισε να ανεβαίνει, και το νερό άρχισε να «μαλακώνει». Το επίπεδο του pH του νερού, ανέβαινε επίσης, κάνοντάς το λιγότερο όξινο, ανέφερε τη Δευτέρα η ημερήσια “Moskovsky Komsomolets”.

Όπως ανέμεναν, η μέγιστη δραστηριότητα έφτασε το βράδυ της 18ης Ιανουαρίου (παραμονή, και αγρυπνία των Θεοφανείων)2 Η υψηλή συγκέντρωση ιόντων έκανε την ηλεκτραγωγιμότητα του νερού ισοδύναμη με αυτήν από τεχνητό καταλύτη (ηλεκτρικά κεκορεσμένο νερό).

Η ηλεκτρομαγνητική δραστηριότητα άρχισε να πέφτει μετά το πρωί της 19 ης Ιανουαρίου 3 και έφτασε στα κανονικά της επίπεδα κατά τις 20 Ιανουαρίου 4 Η αιτία για την γρήγορη άνοδο της ηλεκτρομαγνητικής δραστηριότητας του νερού την ημέρα των Θεοφανείων ήταν η οποία είναι ένα αληθινό ρεζερβουάρ ηλεκτρονίων, που μεταφέρει τα περισσότερα από αυτά στο νερό 5 Αυτά είπε ο δρ. Anatoly Stekhin, ένας πεπειραμένος ερευνητής. Οι ερευνητές επίσης μέτρησαν το επίπεδο (ποιότητας) της δομής του νερού των Θεοφανείων, παγώνοντας για το σκοπό αυτό νερό από τον αγωγό ύδρευσης, από τον ποταμό Moskva, και από ένα πηγάδι εκκλησίας.

Ακόμη και το νερό από το σύστημα τροφοδοσίας, το νερό της βρύσης, το οποίο συνήθως απέχει πολύ από του να είναι ιδανικό, φαινόταν αρμονικό στο μικροσκόπιο όταν το παγώσαμε είπε ο Stekhin.

πηγή: http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=2560

Σημειώσεις:

1 Με το παλιό θρησκευτικό ημερολόγιο, που ισχύει στη Ρωσία. Και επειδή είναι παρατηρημένο ότι ο Αγιασμός και με την τάξη του νέου ημερολογίου παραμένει αναλλοίωτος, δικαιώνεται η δια Χριστόν σαλή Ταρσώ (1910-1989) της Κερατέας, στην Αθήνα, που όταν την ρωτούσαν πιο ημερολόγιο είναι καλύτερο απαντούσε: «Γιατί; Πειράζει ο Κύριός μας να δοξάζετε δύο φορές»; (Βλ. Ι. Κορναράκη, Ταρσώ η δια Χριστόν σαλή, 2003, σελ. 13 και 54).

2 Μόλις έχει γίνει ο αγιασμός της παραμονής, με μία ευχή λιγότερη από αυτόν της ημέρας των Θεοφανείων.

3 Μετά το τέλος της Θείας λειτουργίας και του μεγάλου αγιασμού, και γενικά όταν τελείωσαν όλες οι σχετικές με την εορτή των Θεοφανείων ιεροπραξίες.

4 Την επομένη των Θεοφανείων.

5 Το ότι το φαινόμενο συνδεόταν με γενικότερες μεταβολές, είχε π.χ. σχέση με την αύξηση των ηλεκτρικών φορτίων της λιθόσφαιρας, δείχνει ότι πράγματι η προσευχή μπορεί να επηρεάσει όλο το περιβάλλον, ακόμη και αυτό που βρίσκεται μακριά, για να φέρει τέλειο αποτέλεσμα με τη χάρη του Θεού. Aν οι άνθρωποι αναγνώριζαν την αξία της προσευχής, και ετοίμαζαν τον εαυτό τους ώστε να προσεύχονται με καθαρή καρδιά, τότε και το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος δεν θα παρέμενε άλυτο.

Εμείς σαν άνθρωποι δεν είμαστε σε θέση, δρώντας επιστημονικά μόνο, να υποκαταστήσουμε την αποτελεσματικότητα της προσευχής με τις τεχνικές των επιστημονικών πειραματισμών. Αλλά πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να δράσουμε μηχανικά στο ψυχικό πεδίο, όπου και γίνονται τα μεγαλύτερα θαύματα. Γι’ αυτό παρακαλούμε για την ωφέλεια ψυχής και σώματος, στην ακολουθία του Μεγάλου Αγιασμού:

«Ὑπὲρ τοῦ γενέσθαι τὸ ὕδωρ τοῦτο ἁγιασμοῦ δῶρον, ἁμαρτημάτων λυτήριον, εἰς ἴασιν ψυχῆς καὶ σώματος, καὶ πᾶσαν ὠφέλειαν ἐπιτήδειον τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν».

(Μετάφραση – σχόλια υπό Λεοντίου Μοναχού Διονυσιάτου).

Copyright © 2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

20 Σχόλια to “Την Ημέρα των Θεοφανείων όλα τα νερά βελτιώνονται!”

  1. ellinaki said

    ΆΑΑΑΟΥΤΣ!!!!! Τα μάτια μου!!! :S

  2. dmast said

    Τι, εννοείς ότι δεν το ήξερες;

  3. Odyssey said

    ok. Ο Θεός είναι παλαιοημερολογίτης!
    Αμαρτωλοί.
    Προσευχηθείτε και Μετανοείτε.
    Προσπαθώ να γίνω ένας «καλός χριστιανός» και δε μ’ αφήνουν οι «χριστιανοί».
    Καλά να πάθω.
    Μας πήρε το ποτάμι και πέσαμε και σε πηγάδι.

  4. Καλώς όρισες Odyssey. Σύμφωνα με το άρθρο ο Θεός δεν είναι ακριβώς παλαιοημερολογίτης, μάλλον φαίνεται πως καρφί δεν του καίγεται ποιό ημερολόγιο χρησιμοποιούμε, γιατί λέει «είναι παρατηρημένο (sic) ότι ο Αγιασμός και με την τάξη του νέου ημερολογίου παραμένει αναλλοίωτος».

  5. espectador said

    Με τα εμφιαλωμενα τι γινεται? Ξερει κανεις?

  6. Sophia said

    Α, θαυμάσια, άρα όλοι όσοι διαμαρτύρονται για το εξασθενές χρώμιο στον Ασωπό, απλά δεν είναι ενήμεροι για την δυνατότητα καθαγιασμού των υδάτων!!
    ;-P

  7. Γι’αυτό έχουμε πρόβλημα λειψυδρίας εδώ στην Κύπρο. Τραβάτε όλα τα καλά νερά και μας αφήνετε τα βρωμόνερά σας. Δια τί να το κρύβομεν άλλωστε, δεν είμαστε πιο αμαρτωλοί από σας. Απαιτώ θεία δίκη :P

  8. φωτο vango said

    …ακομη περιμένω να δώ τη βελτίωση των νερών των αποχετεύσεων. Άντε ντέ…

  9. Π said

    Θυμίζω ότι το «Interfax» είναι η ίδια ‘πηγή’ απ’ την οποία είχαν προέλθει και τα ανεκδιήγητα για την Παναγιά τη ράφτρα αποκεφαλισμένων

    Εδώ και το αρχικό άρθρο της Moskovsky Komsomolets. Από την αναμετάδοση έχει φυσικά παραλειφθεί η παράγραφος που φέρει άλλον επιστήμονα, του Παν/μίου της Μόσχας, να λέει ότι βεβαίως το νερό γενικά επηρεάζεται από μαγνητικές καταιγίδες, και ότι ίσως την επίμαχη χρονική περίοδο να υπάρχει έξαρση, προσθέτει όμως ότι αυτά είναι απλώς εικασίες και χρειάζονται πολυετή μελέτη.

    (Επισημαίνω επίσης ότι αν ψάξετε στο Google για «Sysin Research Institute of Human Ecology and Environmental Hygiene» θα βρείτε πολλά σοβαρά άρθρα, για αγιασμούς όμως μάλλον δεν θα βρείτε.)

  10. avonidas said

    Moskovsky Komsomolets; Δηλαδή, η εφημερίδα της Κομμουνιστικής Νεολαίας;; Νερόοο… (κι όχι αγιασμένο, παρακαλώ!)

    Σα να λέμε, όταν ο «Υπαρκτός» συνάντησε τον Ανύπαρκτο.

    Πιθανότατα οι «αναγεννημένοι Ορθόδοξοι» Ρώσοι επιστήμονες εζήλωσαν τη δόξα των καθηγητάδων του Βατικανού και των έτερων «born again» δημιουργιστάδων της Αμέρικα. Δεν πρέπει άλλωστε κανείς να υποτιμάει τις παρενέργειες της στέρησης. Άλλωστε, μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, οι Ρώσοι έπεσαν με τα μούτρα στα ΜακΝτόναλντς (φαγητά-σκουπίδια) και τα άρλεκιν (αναγνώσματα-σκουπίδια). Επόμενο ήταν κάποια στιγμή να έρθουν και τα επιστημονικά πορίσματα-σκουπίδια.

    Επόμενο, βέβαια. Αλλά, για τη χώρα που έβγαλε έναν Landau, έναν Μεντελέγιεφ (μεταξύ πολλών άλλων κορυφαίων επιστημόνων), πόσο θλιβερό!

    Τώρα, θα μου πείτε, έβγαλε επίσης έναν Λυσένκο. Για τον οποίο όλο χαρά σαρκάζουν οι «φίλοι» μας απολογητές. Αλλά όταν βρεθεί κάποιος προφέσορας να πιστοποιήσει τα άγια νερά και τα μυρωδάτα κουφάρια τους, «σ’ ευχαριστώ, ω Επιστήμη», κλαίνε από χαρά. Αντικειμενικότητα, όχι αστεία!

  11. Eντάξει με τον αγιασμό παθαίνουν πλάκα τα νερά και μπορεί να γίνουν και …βότκα.
    Εδώ όμως τα νερά τι έγινε ; είχαν παρει πρέφα πως επίκειται αγιασμός και άρχισε η μετάλλαξη 1-2 μέρες πριν; Ή έχουν εθιστεί κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια και …θυμούνται;
    Τι πίνουν ρε πούστη μου οι Ρώσοι πρωτού κάνουν τις μετρήσεις;

  12. marqueedemud said

    σε ευχαριστω για την πληροφορια.

  13. Νίκος said

    Τι πίνουν ρε πούστη μου οι Ρώσοι πρωτού κάνουν τις μετρήσεις;

    Τι άλλο…αγιασμό

  14. Τι πίνουν οι Ρώσοι; Αρκεί να σας πω ότι η λέξη «Vodka» προέρχεται από τη ρώσικη λέξη που σημαίνει «νερό». Οι δύο λέξεις «Vodka» και «Voda» (=νερό) έχουν την ίδια ρίζα «Vod», που εννοιολογικά αναφέρεται στο νερό.

  15. Νίκος said

    Μιας και το άρθρο είναι περί επιστημονικής -λεμε τώρα- μελέτης, δεν είμαι πολύ εκτός θέματος να σας στείλω να διαβάσετε αυτό. Μου φάνηκε ενδιαφέρον.

  16. Νίκο, αυτό το άρθρο είναι εξαιρετικό, και αυξάνει πολύ την εκτίμηση που έτσι κι αλλιώς ήδη είχα προς τον Πάσχο Μανδραβέλη και προς την Καθημερινή. Γι’αυτό και ανάρτησα ξεχωριστό άρθρο: Καθημερινή: Η άβολη σχέση θρησκείας και επιστήμης

  17. @Διαγόρα

    Σόρρυ για το οφ τόπικ αλλά θέλω να το πω τώρα,πάνω στη βράση με αφορμή και άλλες τοποθετήσεις σου.
    Ειλικρινά θλίβομαι ιδιαίτερα, και απορώ συνάμα πώς γίνεται ένας παλιός αντιεξουσιαστής (όπως είχες προ καιρού αποκαλύψει) να μεταμορφώνεται σε θαυμαστή των πιο ακραίων νεοφιλελεύθερων κύκλων,παπαγαλακίων των ΗΠΑ και θιασωτών τής Νέας Τάξης πραγμάτων.

    Για τον κ.Πάσχο Ρεπούση:

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2008/08/blog-post_19.html

  18. Θου Βου, η αλήθεια είναι ότι το περί εκτίμησης του Μανδραβέλη το ξεστόμισα βασιζόμενος σε εντυπώσεις και χωρίς να είμαι βέβαιος ότι η μνήμη μου δεν με ξεγελά κάπου. Αυτή τη στιγμή δεν έχω το χρόνο να ψάξω και να μελετήσω το κάθε τι που μπορώ να βρω σχετικά με τον Πάσχο Μανδραβέλη ώστε να επιβεβαιώσω ή να αναθεωρήσω τη γνώμη μου προς το άτομό του, (αυτά που γράφει ο Χάρυ Κλύν με εκπλήσσουν,) οπότε καλύτερα να μην εκφέρω γνώμη περί αυτού. Έτσι λοιπόν, το παίρνω πίσω το παραπάνω, και το αντικαθιστώ με το εξής:

    Νίκο, αυτό το άρθρο είναι εξαιρετικό, και αυξάνει πολύ την εκτίμηση που έτσι κι αλλιώς ήδη είχα προς την Καθημερινή. Γι’αυτό και ανάρτησα ξεχωριστό άρθρο: Καθημερινή: Η άβολη σχέση θρησκείας και επιστήμης

    ————————————
    2009-02-16, 14:36

    Βέβαια, εδώ που τα λέμε, στο άρθρο στο οποίο με παρέπεμψες ο Χάρυ Κλύν εκφέρεται εναντίον του Μανδραβέλη μόνο λασπολογικά και ad hominem, δεν είδα ούτε ένα επιχείρημα, δεν πρόσεξα καν να προσδιορίζεται η φύση της διαφοράς που έχει ο Κλυν με τον Μανδραβέλη, από τα συμφραζόμενα μόνο προκύπτει ότι ο Μανδραβέλης φαίνεται να αμφισβήτησε τη γενοκτονία των Ποντίων, αμφισβήτηση για την οποία ο Κλυν δεν προσκόμισε πειστήρια, (πως θα μπορούσε άλλωστε,) παρά μόνο επανέλαβε (ατεκμηρίωτα, ως συνήθως) την ιστορία την οποία ο Μανδραβέλης προφανώς αμφισβητεί.

    Το να εκφέρει κάποιος κάποια γνώμη πάνω σε κάτι εγώ δεν το θεωρώ ως κριτήριο της προσωπικότητάς του, όσο κι αν με ενοχλεί αυτό το κάτι, και επίσης δεν με ενδιαφέρουν οι συνωμοσιολογίες. Αντιθέτως, όταν βλέπω ονόματα να διασύρονται με χρήση συνωμοσιολογικού λεξιλογίου, τείνω να κρατάω στο μυαλό μου μία σημείωση υπέρ τους. Σε αντίθεση με διάφορους θρήσκους εθνικιστές και λοιπούς μικρόνοους, δεν κρίνω τις θέσεις κανενός θεσμικά ή δογματικά, δηλαδή δεν κρίνω με βάση το αν αυτά που λέει κάποιος με συμφέρουν ή αν συνάδουν με την κοσμοθεωρησούλα μου, παρά μόνο με βάση το αν είναι αλήθεια ή όχι, και ενόσω το αληθές τους μου είναι άγνωστο, τα κρίνω με βάση το αν είναι βάσιμα από λογικής απόψεως.

    ————————————
    2009-02-16, 14:45

    Τα όποια περαιτέρω σχόλια περί Μανδραβέλη παρακαλώ να κατατεθούν στο σχετικό άρθρο, εκτός αν αφορούν αποκλειστικά το ζήτημα της γενοκτονίας των Ποντίων, στην οποία περίπτωση παρακαλώ να μην κατατεθούν καθόλου γιατί θα είναι εντελώς εκτός θέματος τόσο σε τούτο εδώ, όσο και στο άλλο άρθρο.

  19. Ζαπηοδ said

    Από ότι ξέρω ο Μανδραβέλης αμφισβήτησε την χρήση του όρου γενοκτονία για τις σφαγές των Ποντίων από τους Νεότουρκους, όχι το γεγονός των κτηνωδιών καθεαυτό.

    Και ο Βενέζης στο συγκλονιστικό «Νούμερο 31328», κάνοντας σύγκριση μεταξύ των αγριοτήτων που διέπρατταν οι Τούρκοι απέναντι στους Έλληνες και τους Αρμένιους, αναφέρει κάπου ότι «αυτούς τους μισούν 10 φορές περισσότερο από εμάς». Μήπως θα βγάλουμε και τον Ηλία Βενέζη «άπατρι» τώρα?

    Παρόλα αυτά κι εγώ διαφωνώ με τον Μανδραβέλη, και πιστεύω ότι τα στοιχεία για την χρήση του όρου «γενοκτονία» για τις σφαγές των Ποντίων είναι και επαρκή και πειστικά. Απλώς δεν αποδέχομαι την δαιμονοποίηση της γνώμης του, ούτε το πέταγμα λάσπης σε όποιον φέρει επιφυλάξεις για το θέμα. Η αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας επιτυγχάνεται με επιχειρήματα και πειθώ, όχι με την συκοφαντική απόδοση σκοτεινών «προδοτικών» κινήτρων σε όποιον έχει διαφορετική γνώμη.

    Ίσως αυτή να είναι η διαφορά μεταξύ του φαιοκόκκινου φασίστα που αποδέχεται την ύπαρξη γενοκτονίας των Ποντίων, και του πλουραλιστή που αποδέχεται το ίδιο γεγονός. Για τον δεύτερο επαρκεί η υπεράσπιση της ιστορικής πραγματικότητας χωρίς οχετούς εναντίον «εφιαλτών» και «προδοτών» της νοσηρής φαντασίας του.

  20. Ζαπηοδ said

    Συγγνώμη Διαγόρα, είδα την σχετική με το θέμα παράκλησή σου κατόπιν εορτής.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: