Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Όχι, δεν θα γράψω γι’ αυτό.

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/01/28

Όχι, δεν θα γράψω άρθρο για τον αρχιμανδρίτη που συνελήφθη ως «μέλος κυκλώματος παιδικής πορνογραφίας», για διάφορους λόγους:

  1. Δεν προλαβαίνω να κάνω τα πάντα.

  2. Καλό είναι να υπάρχει κάποιος καταμερισμός θεμάτων: για τη συγκεκριμένη είδηση έμαθα σχετικά νωρίς σήμερα από το in.gr, και καθώς κάτι τέτοιες είναι «σπεσιαλιτέ» του Ροΐδη και του Λασκαράτου, την προώθησα σε αυτούς για τα περαιτέρω.

  3. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική Αστυνομία ότι εντόπισε και έπιασε πράγματι τους σωστούς ενόχους, όλους τους ενόχους, και μόνο ενόχους.

  4. Δεν είμαι σίγουρος πως «η αρμόδια εισαγγελέας» που «εξέδωσε διάταξη με την οποία επιτρέπει την δημοσιοποίηση των ονομάτων των κατηγορουμένων» ξέρει αναγκαστικά τι της γίνεται, αντιθέτως, έχω σοβαρές υποψίες ότι το νομικό πλαίσιο που την εξουσιοδοτεί να διατάζει τον εξοντωτικό διασυρμό του οποιουδήποτε πριν τη δίκη του είναι βλακώδες και άδικο.

  5. Έχω την εντύπωση πως πολλοί από αυτούς που εμπλέκονται με παιδική πορνογραφία, και συγκεκριμένα εκείνοι που ούτε παράγουν, ούτε διακινούν, παρά μόνο καταναλώνουν το προϊόν αυτού του εγκλήματος, ενδεχομένως να χρειάζονται ψυχολόγο, όχι δεσμοφύλακα, η κοινωνία όμως φαίνεται να τους στέλνει όλους αδιακρίτως στο πυρ το εξώτερο υπό την ηθική κάλυψη που της δίνει η απόλυτη ομοφωνία όλων των «καθώς πρέπει» πολιτών ως προς το ιδιαζόντως αποτρόπαιο της διαστροφής τους.  Κάτι μου μυρίζει άσχημα εδώ.

Ευχαριστώ πάντως τον Exergy που με σκέφτηκε και μου προώθησε την είδηση.

Copyright © 2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

12 Σχόλια to “Όχι, δεν θα γράψω γι’ αυτό.”

  1. ellinaki said

    Σήμερα έχουμε μνημόσυνο οπότε, από σεβασμό, ας προσέχουμε λίγο τη γλώσσα μας για τους σπουδαίους αυτούς ανθρώπους του Κλήρου…

  2. exergy said

    @ Διαγόρας

    Μ’ αρέσει που «δε θα γράψεις γι’ αυτό», έγραψες όμως. Καλά δε σου προώθησα την είδηση σα να ανακάλυψα την Αμερική. Έχει γίνει «ο» ντόρος ήδη παντού. Απλώς σου το επισήμανα, εάν θέλεις να δημοσιεύσεις κάτι τέτοιο. Κι εγώ λοιπόν δεν το σχολιάζω σε υποστήριξη της θέσης σου να μην το δημοσιεύσεις.
    Θα πάω σε άλλο «ποστ» που λεν και στο χωριό μ’.

  3. Ευτυχώς που δεν έγραψες ,Διαγόρα! :Ρ

    Διαφωνώ με την άποψη σου για την μη δημοσιοποίηση των στοιχείων των κατηγορουμένων καθώς το ,προσδοκώμενο από την δημοσίευση κοινωνικό όφελος, είναι απείρως μεγαλύτερο από τον μικρό ,αλλά πάντως υπαρκτό, κίνδυνο της άδικης κατηγορίας.

    Α.ο συγκεκριμένος κληρικός φαίνεται ότι έχει σοβαρά ,ψυχιατρικής φύσεως,προβλήματα.Ίσως αυτό να είναι κάποιου είδους ελαφρυντικό,αν μπορούν να υπάρξουν τέτοια σε περιπτώσεις σαν αυτή.

    Β.Μαζί με τον κληρικό συμμετείχαν στο κύκλωμα γιατροί,πολιτικοί μηχανικός μηχανικός,ηλεκτρολόγος μηχανικός,αξιωματικός του στρατού και ποιος ξέρει πόσοι ακόμα «υπεράνω πάσης υποψίας» πολίτες .

    Γ.Το ζήτημα μοιάζει να αγγίζει τις ρίζες του σύγχρονου πολιτισμού και φαίνεται ότι θα μας απασχολεί συνεχώς καθώς η βιομηχανία της πορνογραφίας ανήκει σε αυτούς τούς τομείς οικονομικής δραστηριότητας (μαζί με το εμπόριο ναρκωτικών) που δεν τις αγγίζει κανενός είδους οικονομική κρίση.
    Είναι υποκρισία να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας όταν οι μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου (ΝΙΚΕ κλπ) χρησιμοποιούν την απαγορευμένη και εξοντωτική παιδική εργασία για να έχουν το μεγαλύτερο δυνατόν κέρδος και όταν οι χωρες της Ν.Α. Ασίας (Ταυλάνδη,Μπαλί,Καμπότζη, κλπ) έχουν γίνει «παράδεισοι» σεξοτουρισμού,παιδεραστίας και εμπορίας σάρκας.

    Δ.Το κίνημα υπέρ του δικαιώματος στην παιδοφιλία ζει και βασιλεύει.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pro-pedophile_activism

    Μάλιστα πολλοί από τους θιασώτες της υπήρξαν κορυφαία στελέχη του κινήματος υπέρ τής κατοχύρωσης των δικαιωμάτων τών ομοφυλοφίλων,όπως μπορεί να διαπιστωθεί πολύ εύκολα ,με ότι αυτό σημαίνει.

    Ε.Έχει ενδιαφέρον να εξακριβωθεί πόσοι από τους κατηγορουμένους είχαν προχωρήσει πέρα της χρήσης του οπτικού υλικού και σε άλλες παιδοφιλικές δραστηριότητες.

  4. ellinaki said

    @ Θου Βου

    Έχω την εντύπωση ότι η δημοσίευση ονομάτων κατηγορούμενων (που δεν έχουν δικαστεί ακόμα), απαγορεύεται και προστατεύεται από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Δεν είμαι σίγουρος όμως…

  5. @Eλληνάκι

    Οχι για τα αδικήματα της παιδοφιλίας και της διακίνησης παιδοφιλικού οπτικού υλικού.

  6. Θου Βου, τις θέσεις αυτές τις έχεις καταθέσει και στο παρελθόν και είναι γνωστές. Κατ’αρχήν, αυτά τα πράγματα που υποστηρίζεις, ακόμα και ορθά να ήταν, θα ενέπιπταν στη λογική πλάνη που αναγκάστηκα να εφεύρω για χάρη σου και ονόμασα Προσφυγή στο Μεμπτότερο™: επειδή (υποτίθεται πως) υπάρχουν και χειρότερα κακά, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά που υποδεικνύουμε δεν είναι κακά, ή ότι δεν οφείλουν να αλλάξουν.

    Έτσι κι αλλιώς όμως, αυτά που υποστηρίζεις δεν στέκουν καν, και αποτελούν μάλιστα έξοχα παράδειγμα των χαρακτηριστικών εκείνων ειδών φοβίας που διακατέχουν τους θρησκόληπτους ανά τον κόσμο, ειδών φοβίας που επίτηδες διασπείρουν και προάγουν οι εκκλησίες για λόγους οχλαγωγίας, και ο κίτρινος τύπος για λόγους κυκλοφορίας. Το απόσπασμα που παρέθεσες από την ως συνήθως γλοιώδη αυτή φυλλάδα που ονομάζεται «το Βήμα» αφήνει εσκεμμένα να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πρόκειται για αδιάκριτο φακέλλωμα ολόκληρων των πληθυσμών των χωρών μελών της συνθήκης του Σένγκεν (Σέγκεν), ενώ η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

    Αν μπεις στον κόπο να το ψάξεις λίγο από μόνος σου αντί να καταπίνεις αμάσητα αυτά που λέει η ΟΟΔΕ και οι λοιποί τω κρανίω πυροβολημένοι θα δεις ότι πρόκειται για μία βάση δεδομένων με περίπου 17 εκατομμύρια εγγραφές οι οποίες αφορούν ειδικές μόνο κατηγορίες ατόμων και αντικειμένων για τις οποίες οι αρχές των συνεργαζόμενων χωρών πρέπει να έχουν γνώση προκειμένου να μπορούν να συνεργάζονται, όπως: (Μεταφράζω από το άρθρο της Βικιπαίδειας)

    Υπόδικοι για τους οποίους εκκρεμεί έκδοση
    Ανεπιθύμητοι στα εδάφη συμβαλλόμενης χώρας.
    Ανήλικα, διανοητικά ασθενή, και αγνοούμενα άτομα ή σε κίνδυνο με σκοπό την διαφύλαξη της ασφάλειάς τους.
    Αναζητούμενοι από δικαστική αρχή, όπως μάρτυρες, άτομα για τα οποία εκκρεμεί κοινοποίηση δικαστικής απόφασης, και φυγόδικοι.
    Ύποπτοι για συμμετοχή σε σοβαρά εγκλήματα και υποκείμενοι σε ελέγχους και επιτήρηση.

    Αντικείμενα:

    Αυτοκίνητα υπό παρακολούθηση.
    Χαμένα, κλεμένα, ή καταχρασμένα αυτοκίνητα.
    Χαμένα, κλεμένα, ή καταχρασμένα χαρτονομίσματα.
    Χαμένα, κλεμένα, ή καταχρασμένα έγγραφα ταυτότητας.
    Χαμένα, κλεμένα, ή καταχρασμένα τραπεζικά έγγραφα ταυτότητας.
    Χαμένα, κλεμένα, ή καταχρασμένα πυροβόλα όπλα.

    Μεταφράζω επίσης από τον επίλογο (ενότητα «Controversies») του άρθρου της Βικιπαίδειας:

    Οι επικριτές […] φοβούνται ότι η βάση δεδομένων θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνει άτομα απλώς λόγω των πολιτικών τους πεποιθήσεων ή της συμμετοχής τους σε αντικυβερνητικές πολιτικές διαμαρτυρίες· όμως, ο υπάρχων νόμος δεν παρέχει τη βάση για μία τέτοια δυνατότητα.

  7. @Διαγόρα

    Αυτά είναι πολύ ωραία για να είναι έτσι.
    Συνολική απάντηση:

    http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=957081&publDate=2001-09-25%2000:00:00.0

    Ο νόμος 2472/97 που ψηφίστηκε από το ΠΑΣΟΚ το 1997 σαν συμπληρωματικός της συνθήκης ΣΕΝΓΚΕΝ λέει ότι αν ισχύει η προϋπόθεση Ε: «όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εξυπηρέτηση των αναγκών της εθνικής ασφάλειας και της εγκληματικής ή σωφρονιστικής πολιτικής» τότε άρθρο 7, παρ. 2: «κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η συλλογή και επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων καθώς και η ίδρυση και λειτουργία σχετικού αρχείου, ύστερα από άδεια της Αρχής …» και όπου «ευαίσθητα δεδομένα»: «τα δεδομένα που αφορούν τη φυλετική και εθνική προέλευση, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, τη συμμετοχή σε ένωση, σωματείο και συνδικαλιστική οργάνωση, την υγεία, την κοινωνική πρόνοια και την ερωτική ζωή, καθώς και τα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες».

  8. Θου Βου, ο σύνδεσμος που μας έδωσες δεν περιέχει το απόσπασμα που παρέθεσες. Δεν πειράζει, το βρήκα εγώ εδώ: Ριζοσπάστης 2002-03-23 Ποια είναι η Συμφωνία Σένγκεν και τι προβλέπει. Πρόκειται, δηλαδή, για τις εκτιμήσεις της ηγεσίας του ΚΚΕ για το τι προβλέπει η συνθήκη. Σα να ζητάμε από στελέχη της κυβέρνησης Μπούς να αξιολογήσει τη συνθήκη του Κυότο δηλαδή ένα πράμα.

    Όσο για τον σύνδεσμο που έδωσες, το άρθρο λέει το εξής ωραίο: «το 89% των προσωπικών δεδομένων αφορούν «μη καταζητούμενα» άτομα.» Μάλιστα. Δηλαδή το 11% των προσωπικών δεδομένων αφορούν καταζητούμενα άτομα, ενώ το υπόλοιπο 89% αντιστοιχεί στους ανεπιθύμητους, στους αγνοούμενους, στα άτομα σε κίνδυνο, στους μάρτυρες, στους ύποπτους για συμμετοχή σε σοβαρά εγκλήματα, και στους υποκείμενους σε ελέγχους και επιτήρηση. Λογικό μου φαίνεται. Το (ως συνήθως κιτρινιάρικο) άρθρο προσπαθεί να το κάνει να ακουστεί σαν όλεθρος.

  9. Ευγε! Συμφωνω απολυτως. Η διαπομπευση του οιουδηποτε βλεπει ακομα και αρρωστημενα βιτσια στο διαδικτυο δεν ειναι σωστη διοτι οι διαπομπευθεντες ηταν ασχετοι μεταξυ τους και δεν αποτελουσαν κυκλωμα παραγωγης παιδοφιλικου υλικου, απλα ήταν άρρωστοι αποδεκτες.

    Ισως μαλιστα να επρεπε να αναφερθεις υπο αλλην εννοια: Το οτι υπαρχουν μηχανισμοι ελεγχου του τι βλεπει ο καθενας μας, και η δυνατοτητα άνωθεν επεμβασης, ενοχοποιησης και διαπομπευσης του οποιουδηποτε, αλλοτε ως «συμμετεχοντα σε κυκλωμα παιδεραστιας» άλλοτε ως «συμμετεχοντα σε τρομοκρατικη οργάνωση» κλπ.

    Οι πραγματικοι παραγωγοι του κυκλωματος συνεληφθησαν ποτέ; Μηπως η παιδεραστια και η τρομοκρατια ειναι ενα καλο αλλοθι αστυνομευσης του internet;

    Εκει που σου βγαζω κοκκινη καρτα ειναι η αναφορα σου στον Ροϊδη. Επιλεκτική διαπόμπευση του Αρχιμανδριτη δηλαδή; Και αν τελικα το όλο θεμα εσκασε στην δημοσιοτητα κυριως επειδή συμμετειχε ΚΑΙ ρασοφόρος (ως ενας εκ των πολλων) είτε για να πουλησουν τα κανάλια, είτε για να συζητανε για το ρασοφορο αντι για το αγροτικο ζήτημα και τα χαλια της κυβερνησης, είτε για να εχουν λαβες καποιοι στρατευμενοι και κολλημενοι αντιχριστιανοι να απαξιωσουν την Εκκλησια σαν συνολο στοχοποιωντας τον αδυναμο κρικο, καταδεχεσαι να αποτελεσεις μερος του συστηματος διαπομπευσης;

    Δηλαδη δεν μας ενοχλει η διαπομπευση αρκει ο αλλος να ειναι ρασοφορος Δεν το εκανες ο ιδιος βεβαια και προς τιμην σου, αλλα το ανέθεσες στους γνωστους μπραβους;

  10. Θεοπρόβλητε, οι Ροΐδης και Λασκαράτος κατ’εμέ δεν είναι «γνωστοί μπράβοι», είναι ευυπόληπτοι ιστολόγοι, οι πιό πολυαναγνωσμένοι ανάμεσα σε εμάς τους άθεους, οι οποίοι έχουν ασχοληθεί κατ’επανάληψη με αυτό το φαινόμενο που μαρτυρούν τα εν λόγω περιστατικά, (τα οποία, εδώ που τα λέμε, είναι υπερβολικά συχνά για μία κάστα που υποτίθεται ότι έχει αναλάβει την εκπροσώπηση του πανάγαθου σε τούτο τον υλικό κόσμο,) και έχουν συγκεντρώσει ένα σεβαστού μεγέθους αναγνωστικό κοινό το οποίο με το να τους διαβάζει δείχνει ότι εκτιμά τις αναλύσεις τους σε αυτό το θέμα.

    Έτσι κι αλλιώς, εγώ το μόνο που έκανα ήταν να θέσω το γεγονός υπόψιν του Ροΐδη έτσι ώστε να πράξει εκείνος όπως νομίζει: να το καλύψει, ή να μην το καλύψει, ανάλογα με την κρίση του, την οποία εμπιστεύομαι. Όπως με πληροφορεί ο ίδιος, δεν είμαι ο μόνος που του το επισήμανε, και εκείνος επέλεξε να μην δώσει ακόμα ιδιαίτερη κάλυψη στο γεγονός, περιμένοντας να ξεκαθαρίσει πρώτα λίγο το τοπίο, να διασαφηνιστούν κάποια πράγματα, και να ξεθυμάνει λίγο ο σκανδαλοθηρικός χαρακτήρας που έχει η όλη υπόθεση ενόσω είναι ακόμα φρέσκια στην επικαιρότητα. Νομίζω πως πολύ καλά κάνει.

    Όσο για το αν «υπαρχουν μηχανισμοι ελεγχου του τι βλεπει ο καθενας μας» καθώς και «δυνατοτητα άνωθεν επεμβασης», αυτά είναι τεχνοφοβικές συνωμοσιολογίες, και θα σε παραπέμψω στο σχόλιο 6 όπου περιγράφω ένα παράδειγμα αυτού του φαινομένου στον Θου Βου.

    Όσο για τη δυνατότητα «ενοχοποιησης και διαπομπευσης του οποιουδηποτε, αλλοτε ως “συμμετεχοντα σε κυκλωμα παιδεραστιας” άλλοτε ως “συμμετεχοντα σε τρομοκρατικη οργάνωση” κλπ» κάνω κι εγώ κάποιες σκέψεις προς αυτή την κατεύθυνση που και που. Για το περιστατικό ανά χείρας συγκεκριμένα, σκεφτόμουν ότι ένας αριθμός ατόμων σέρνεται στη φυλακή και διαπομπεύεται βάσει κάποιων bits & bytes που υποτίθεται πως υπάρχουν σε κάποιους σκληρούς δίσκους που έχουν κατασχεθεί και που ποτέ δεν θα δούμε, πράγμα που σίγουρα ακούγεται ύποπτο και δημιουργεί τρομερά αισθήματα ανασφάλειας, αλλά μετά από τέτοιες σκέψεις συνήθως συνέρχομαι σκεπτόμενος ότι όλη αυτή η υπόθεση θα περάσει αναγκαστικά από δικαστήρια, στα οποία θα φανεί το αν και κατά πόσο η παιδική πορνογραφία ή η οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα χρησιμοποιείται ως πρόσχημα για την εξόντωση διαφόρων «αντιφρονούντων».

    (Πάντως, αν σε κάποια στιγμή εξαφανιστώ χωρίς ίχνος από το ιστολογείν, να ανησυχήσετε.)

  11. Ενας από τους αναγνωστες του Ροίδη ειμαι κατα καιρους και εγω αλλα δεν σημαινει οτι συμφωνω μαζι του. Η εκει που διαφωνω καθετα ειναι η μεθοδολογια του που ενιοτε θυμιζει Ευαγγελατο, Τραινταφτλλόπουλο, Καρατζαφερη και αλλους φαιδρους σκανδαλοθηρες.

    Το διεκδικει καποιος κατι από την Κοινωνια ή την Πολιτεια και θεμιτό ειναι και επιθυμητό. Το να ελεγχει κανεις επίσης μηχανισμους και Ιδρυματα όπως η Εκκλησια της Ελλαδος και ακομα χειροτερα η Ιερα Συνοδος αυτο κι αν ειναι επιθυμητο (τουλαχιστον για μενα) διοτι όποιος δεν ελεγχεται δαιμονιζεται.

    Αλλα οπως εχω πει και του ιδιου, με την εμμονη του αυτη άλλοτε παραπεμπει σε ατομο εμπαθες και ψυχωτικό και αλλοτε σε σκοτεινο τυπο που εχει αναλαβει εργολαβικα (ενιοτε και με αυθαιρετες ερμηνειες) την απαξιωση της Ορθοδοξης Εκκλησιας.

    Η Αθεία ή η Ανεξιθρησκεια δεν εχουν κάποια αξια επειδη η Ορθοδοξη Εκκλησια εχει τα χαλια της αλλα επειδη εχουν αξια από μονες τους. Προς τι λοιπον η κακεντρεχης στοχοποιηση προσωπων και θεσμων. Σοβαροτερα επιχειρηματα δεν υπαρχουν;

    Εχει δηλαδη ο Ροϊδης την ενυπωση πως για τον παιδοφιλο αρχιμανδριτη περιμενει η κοινωνια το άρθρο του για να τον απαξιωσει; Στην συνειδηση του κοσμου ειναι ήδη απαξιωμενος. Στην συνειδηση των Αθεων ήταν ουτως ή αλλως με ή χωρις σκανδαλο και στην συνειδηση καποιων ανόητων θεουσων του ου με πεισεις καν με πεισεις «θυμα πλεκτανης».

    Επομενως επιτρεψε μου να μην θεωρω το ιστολογιο του Ροίδη σοβαρό και αντικειμενικο ή τουλαχιστον τοσο σοβαρό οσο ειναι και του Αιγειαλίας Αμβροσιου. Με δογματικους παντως ουτε συζητηση γινεται, ούτε σημειο συναντησης.

    Αυτο που αναφερεις ως τεχνολογικες συνωμοσιολογιες, εγω δεν αναφερθηκα στο σχολιο του ΘΒ αλλα στο ιδιο το γεγονος της υπαρξης μηχανισμων ευρεσης οτιδηποτε υλικου στον υπολογιστη του καθενα μας και την διαπομπευση του με βαση το συγκεκριμενο περιστατικο.

  12. Θεοπρόβλητε, συμφωνώ με πολλά από αυτά που λες, όμως καλώς ή κακώς, ο Ροΐδης είναι αυτός που είναι: δεν είναι άμεμπτος, αλλά δεν θα τον κακοχαρακτήριζα κιόλας. Δεν θα βιαζόμουν να απορρίψω την προσέγγιση κάποιου μόνο και μόνο επειδή δεν θα την επέλεγα ως δική μου προσέγγιση, και όπως έχω ξαναπεί, δεν βρίσκω τίποτα κακό στο να έχει ο κάθε ιστολόγος την εξειδίκευσή του, και κατά συνέπεια το ακροατήριό του. Όπως και να’χει το θέμα, νομίζω πως εδώ δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να συζητηθεί η θεματολογία, η προσέγγιση, το ύφος, και γενικά οι επιλογές ενός άλλου ιστολόγου.

    Ένα από τα άσχημα που έχει η νεοελληνική ιδιοσυγκρασία (ίσως και η αρχαία, δεν ξέρω, πάντως μιλάω για τους νεοέλληνες έχοντας ζήσει και ανάμεσα σε άλλους λαούς, και γνωρίζοντας τι λέω,) είναι ότι όταν διαφωνούμε με κάποιον σε κάτι, το αναλαμβάνουμε ως σκοπό της ζωής μας να ταχθούμε εναντίον του, και να διαλαλήσουμε στις τέσσερεις άκρες της γης την εναντίωσή μας με αυτόν, και να του τρίψουμε στη μούρη τις δίκαιες θέσεις μας, έως ότου εκείνος συμμορφωθεί. Πράγμα βέβαια που δεν συμβαίνει ποτέ, και έτσι δεν κατορθώνουμε ποτέ τίποτα.

    Οι επάρατοι Αγγλοσάξωνες, και ειδικά οι Αμερικάνοι, ακολουθούν μία διαφορετική τακτική, από την οποία ίσως να έχουμε ένα δίδαγμα να λάβουμε: όταν διαφωνούν με κάποιον σε τέτοιο σημείο ώστε να μην υπάρχει ελπίδα προσέγγισης, τον αγνοούν, και πάνε και υποστηρίζουν / ψηφίζουν / συμμετέχουν στις προσπάθειες κάποιου άλλου με τον οποίο συμφωνούν περισσότερο ή διαφωνούν λιγότερο. Αν, μάλιστα, δεν υπάρχει κάποιος άλλος άξιος της υποστήριξής τους, θεωρούν ότι βρήκαν μία έλλειψη σε έναν χώρο στον οποίο δεν μπορεί παρά να υπάρχει ζήτηση, και επιλέγουν την προσέγγιση του «φτιάξ’το μόνος σου». Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα σε αυτά που λέγονται «αρνητική» και «θετική» συμπεριφορά.

    Αν λοιπόν διαφωνείς σε κάτι με τον Ροΐδη, και αν το έχεις θέσει ήδη υπόψιν του μέσα από εποικοδομητική κριτική, και αν εκείνος δεν φαίνεται να σε καταλαβαίνει, έχεις δύο επιλογές: 1) να συμβάλλεις με τη συμμετοχή σου σε κάποιο άλλο ιστολόγιο που πιστεύεις ότι σε εκφράζει περισσότερο, ή με το οποίο τέλος πάντων έχεις λιγότερες διαφωνίες, ή 2) να μας δείξεις το δικό σου φωτεινό μονοπάτι, όχι φερόμενος κατά του Ροΐδη, αλλά δημιουργώντας ένα ιστολόγιο το οποίο θα είναι καλύτερο από του Ροΐδη και δεν θα πάσχει από τα όποια σφάλματα του καταλογίζεις.

    Όσο για τις τεχνολογικές συνωμοσιολογίες, όχι πως αξίζει να το κάνουμε θέμα, αλλά επέλεξα αυτό τον όρο ακριβώς για να πω ότι όχι, δεν υπάρχουν τέτοιοι «μηνανισμοί εύρεσης οτιδήποτε υλικού στον υπολογιστή του καθένα μας», πέρα από την ανάγνωση των στοιχείων δίσκων που έχουν κατασχεθεί μετά από εφόρμηση της αστυνομίας, για την οποία χρειάζεται ένταλμα. Σε άλλες χώρες γίνονται, δυστυχώς, κάποιες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση, στις οποίες μάλλον οφείλουμε να εναντιωθούμε, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμα εκεί.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: