Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Το ζωντανό ιστολόγιο έπεσε θύμα χάκερ

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2009/01/19

Ο Nikos Strat από το facebook γράφει: «μπείτε στο »ζωντανό ιστολόγιο» να δείτε λόγους παραμυθίας!»

Πράγματι, πηγαίνοντας στο http://istologio.org σήμερα βλέπουμε αυτό:

Κλικ για μεγέθυνση

Δυστυχώς, το archive.org αυτό τον καιρό δυσλειτουργεί, παρ’ όλα αυτά κάποια ιδέα καταφέρνει να μας δώσει περί του αρχικού περιεχομένου του istologio.org: http://web.archive.org/web/20080205024025/http://istologio.org/

Δεν προσυπογράφω αυτή την πράξη βανδαλισμού, αλλά όπως και να το κάνουμε, έχει κάποια πλάκα.

Copyright © 2009 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

22 Σχόλια to “Το ζωντανό ιστολόγιο έπεσε θύμα χάκερ”

  1. Είναι από τη Δευτέρα το βράδυ, ει μή και νωρίτερα, ζωντανό κα πάλι!

  2. Pygoskelis Socialfascisticus Stalinii said

    It moves! It breathes! It’s alive (again)!

  3. Νομίζω πως δεν θα διαπίστωνες πώς «έχει πλάκα» αν αφορούσε το δικό σου ιστολόγιο.
    Αν κάνω λάθος,συγχωρησε με κι επιτρεψε μου να ευχηθώ «και στα δικά σου».

  4. Ένας φίλος απ’την τουρκία μου εξηγεί ότι:

    Turk Guvenligi πάει να πει «Τούρκικη Ασφάλεια»

    Το κείμενο λέει:

    «Για τα πράγματα για τα οποία μετανιώνουν αυτοί που είναι στον τάφο, αυτοί που είναι πάνω στη γη τρώνε ένας τον άλλον.»

  5. BurnAlive said

    Ο Διαγόρας ο Μήλιος ήτανε ένας πούστης όπως και οι υπόλοιποι πρόγονοι των ελλήνων.
    Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που τον χρησιμοποιείς σαν τίτλο του βλογ ?

  6. Άλλο πράγμα η πουστιά, κι άλλο πράγμα οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις (κάποιων εκ) των αρχαίων ημών προγόνων. Ο Διαγόρας ο Μήλιος είχε τέτοιες σχέσεις, καθώς αυτό ήταν το ήθος της εποχής και της περιοχής που έζησε. Εσύ απλά συμπεριφέρεσαι πούστικα γράφοντας το παραπάνω σχόλιο.

  7. BurnAlive said

    Εαν εγώ συμπεριφέρομαι πουστικα κάνωντας μια απλή παρατήρηση τότε ο κόσμος αποτελείται (και ανέκαθεν αποτελούνταν) εξολοκλήρου από πούστηδες (με 1ο αυτόν που ανακάλυψε τη φωτιά).

    So, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που χρησιμοποιείς έναν αρχαίο ομοφυλόφιλο σαν τίτλο του blog ? Θα μπορούσες να βάλεις όποιονδήποτε. Why him ?

    Τρέφεις θαυμασμό ή νοιώθεις ταύτιση με αυτόν ?
    Τον διάλεξες τυχαία μέσα άπό μια λίστα επιλογών ?
    Τον διάλεξες εντελώς τυχαία ?
    Επειδη αντιπροσωπεύει κατι που αντιπροσωπεύει και το βλογ – και τι από όλα είναι αυτό ?

    WHY ???

  8. Γιατρός Του Ικα said

    Aν πραγματικά δεν κατάλαβες γιατί ο Διαγόρας χαρακτηρίζει το φέρσιμό σου και την «απλή παρατήρησή» σου πούστικα τότε το πρόβλημά σου είναι χειρότερο:είσαι ηλίθιος,πράγμα που είναι η πιό διαδεδομένη και μη ιάσιμη μορφή διανοητικής διαταραχής.

    Το βασικό χαρακτηριστικό του αρχαίου Διαγόρα ήταν ότι ήταν ομοφυλόφιλος;»Όπως και οι υπόλοιποι πρόγονοι των Ελλήνων»;

    Κάνε μιά χάρη στον εαυτό σου και στο υπόλοιπο σύμπαν:ΒurnAlive και στείλε μας και βίντεο να γουστάρουμε,Ι5.

    Aμα δεν ξέρεις τι ήταν ο Διαγόρας ο Μήλιος και ποιά η σχέση του με το περιεχόμενο του blog διάβασε το tab περιαυτολογίες πάνω αριστερά,γκαβός είσαι;

  9. BurnAlive said

    «Aμα δεν ξέρεις τι ήταν ο Διαγόρας ο Μήλιος και ποιά η σχέση του με το περιεχόμενο του blog διάβασε το tab περιαυτολογίες πάνω αριστερά,γκαβός είσαι;»

    Όχι φίλε μου, απλά προσπαθώ να καταλάβω πόσο γκαβοί είστε εσεις…

  10. BurnAlive

    Προφανώς το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το τι κάνει κανείς στο κρεβάτι του. Ωραία κριτήρια έχεις βρε για τους ανθρώπους, μπράβο… Ξέρεις όμως πως ο ρατσισμός και η ομοφοβία υποδηλώνουν προσωπική ανικανότητα και ανασφάλεια; Τί σου λέω τώρα όμως, δύσκολα πράγματα για να τα καταλάβεις.

    Αν σε ενδιέφερε πραγματικά να κατανοήσεις κάτι από αυτά που λέει ο Διαγόρας θα διάβαζες, αντικειμενικά και χωρίς παρωπίδες αυτά που γράφει, και δεν θα προσπαθούσες να βρεις μειωτικούς (και αβάσιμους) χαρακτηρισμούς για να υποβιβάσεις τον λόγο του…

    (Ρε παιδιά τι έχει γίνει; Έχουν ξαμοληθεί όλοι οι κομπλεξικοί που ούτε να μιλήσουν δεν ξέρουν και λόγω έλλειψης επιχειρημάτων ξεφορτώνουν τους βόθρους τους; Έλεος πια, πόσοι προβληματικοί κυκλοφορούν σ’αυτή την χώρα;;;)

  11. Πόθεν προκύπτει ότι ο σοφιστής Διαγόρας ήταν πισωγλέντης ;

  12. Γιατρός Του Ικα said

    Βρε άντε που θα με πείς και «φίλε μου»….

  13. Απ ότι βλέπω το πειραματόζωο του ΑΠΘ -όπως ο ίδιος εμφανίστηκε σε άλλο μπλογκ-, είναι και εδώ προσπαθώντας να καταλάβει πόσο χαζοί είμεθα.

    Μάλλον, προσπαθείς να μας δείξεις πόσο μαλάκας είσαι. Τα κατάφερες.

    Εκτός αυτού την ώρα που γράφεις τα σχόλια, πρέπει να έχεις πολλές φυλές ανθρώπων μαζί σου -εκτός των αρχαίων Ελλήνων οι οποίοι -κατά τα φαινόμενα- μάλλον δεν προσφέρθηκαν να σε..στρώσουν με συνέπεια ότι βρείς κάτι σχετικό μ αυτούς, έστω και σε μπλόγκ, να ξεσπάς…

    Έλα μην κάνεις έτσι, επαρκούν οι υπόλοιποι, μην τα θέλουμε και όλα…

  14. το ανωτέρω σχόλιο για τον BurnAlive ήταν.

  15. burn alive (dead brain)
    ο τρόπος για να πολεμήσεις κάποιον που η νοημοσύνη του είναι ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ μπροστά από την χαμερπή δική σου,είναι να προβάλεις επάνω του την υποκουλτούρα σου και μετά από σύγκριση των αγκυλώσεων και των φοβιών σου με την ελευθερία του, να ξεράσεις όλο το δηλητήριο της κατωτερότητάς σου.
    I.M.Δ

  16. Νίκος said

    Θου Βου είπε:
    Πόθεν προκύπτει ότι ο σοφιστής Διαγόρας ήταν πισωγλέντης ;

    Αποτελεί πάγια υπόθεση για κάθε ελληνα της αρχαιότητας. Με τα ήθη της εποχής, δεν ήταν μεμπτό.
    Οπότε …το πιθανότερο να ήταν.

  17. BurnAlive said

    @Ιοκάστη
    «Αν σε ενδιέφερε πραγματικά να κατανοήσεις κάτι από αυτά που λέει ο Διαγόρας θα διάβαζες, αντικειμενικά και χωρίς παρωπίδες αυτά που γράφει, και δεν θα προσπαθούσες να βρεις μειωτικούς (και αβάσιμους) χαρακτηρισμούς για να υποβιβάσεις τον λόγο του…»

    Δε με ενδιαφερει. Ο Διαγόρας τα ‘χει τινάξει. Σε σας βρίσκω περισσότερο ενδιαφέρον.
    Εννοώ φυσικά τους «Διαγόρας ο Μήλιος», «Θου Βου» και «Ιοκάστη» μόνο. Να εξηγούμαστε για να μη παρεξηγούμαστε. Οι υπόλοιποι φαινεται να έχουν IQ ραδικιού!
    Οι χαρακτηρισμοί δεν είναι αβάσιμοι και κάθε ανθρωπος έχει κάτι που τον μειώνει.
    Γιατι λοιπόν όλη αυτή η φασαρία;
    Ελάτε τωρα και γω της παρέας είμαι. Απλά έχω μια μικρή ευαισθησία με το παρελθόν και ότι προέρχεται από αυτό. Αν παρατήσετε όλες αυτές τις αρχαιοελληνικές μαλακίες θα μπορούσα να συμμετέχω και γω (και σεις) σε μια πιο οικοδομητική συζήτηση.
    Είμαστε στο 2009! Οι νεάντερταλ πρόγονοι μας έχουν γίνει λίπασμα για φυτά και τροφή για σκουλίκια (είναι πραγματικά εκπληκτικό το πόσο αποδοτικά ανακυκλώνει η φύση ε;).
    Ασχοληθείτε με τιποτα συγχρονο ωρε!
    Μιλήστε για υπολογιστές, για modem, για routers, για το web, για αυτοκίνητα. Κάτι ενδιαφέρον τελος πάντων! Μόλις μπήκα σε αυτό το blog και είδα όλα αυτά τα προιστορικά πραματα έφριξα!

    «λόγω έλλειψης επιχειρημάτων ξεφορτώνουν τους βόθρους τους»

    Συγχώρεσε με αλλα δε θυμαμαι να εξέφρασα καμια γνώμη (εκτός μιας προφανους στην οποία συμφωνείτε και εσεις) οπότε τι να κανω τα επιχειρήματα. Εγώ μερικές ερωτήσεις έκανα.
    Αν θέλετε ξεχαστε τες. Εξάλλου πούστης ξεπούστης, τώρα τίποτα από τα 2 δεν είναι η κουφάλα!
    Μου χαλάτε το κέφι ρε γαμω! Ένα καλό είχαν οι ξεμωραμένοι πρόγονοί μας. Τη φιλοξενία. Και από οτι βλέπω εσεις δεν την έχετε στο ελάχιστο.
    Τεσπα, θα βρω άλλο blog να συζητήσω.

    @AllTheRest
    Eseis apla hreiazeste voitheia.
    Signomi pou den mporo na voithiso.

    @Γιατρός Του Ικα είπε
    Ψυχούλα μου, BurnAlive έγραψα το όνομά μου, όχι BurningAlive!

  18. Δεν νομίζω πως αποτελούσε πάγια υπόθεση για κάθε έλληνα της αρχαιότητας. Σε κάποιες πόλεις ήταν μέσα στα ήθη, σε κάποιες άλλες όχι. Στη Σπάρτη για παράδειγμα νομίζω πως δεν ήταν. Για τον Διαγόρα το Μήλιο έχω ακούσει πως τα είχε με κάποιον Νικόδωρο εκ Μαντινείας. Και λοιπόν; (Παρεμπιπτόντως, ναι, ζω. Απλά αυτή την εποχή «είμαι αλλού».)

  19. parmenidis said

    Καλησπέρα σε όλους
    Την καλλίτερη τοποθέτηση, για τις σεξουαλικές προτιμήσεις της τότε εποχής, την κάνει ο Ιωάννης Συκούρης στην εισαγωγή την οποία έγραψε για το «συμπόσιο» του Πλάτωνα, που εκδόθηκε από την Εστία.
    Αλήθεια τον Αλκιβιάδη πως θα τον χαρακτηρίζατε;
    Νομίζω, ότι είναι άτοπο να κάνουμε κριτική για τα ήθη και τα έθιμα της αρχαιότητας με σημερινά κριτήρια.

  20. BurnAlive, η πρεμούρα σου να το παίζεις διώκτης των «πισωγλέντηδων» και να διαλαλείς παντού πόσο «άντρακλας» είσαι δείχνουν ότι είσαι αδερφάρα.

  21. Κατάλαβες λοιπόν BurnAlive κουνιοτράμπαλε χαλαροσφιγκτήρα; Άντε τράβα να γυαλίσεις κάνα πόμολο και να γυρίσεις κάνα στασίδι μωρή θυμιατοκουνίστρα κι άει σιχτίρι. Από πουσταράδες σαν κι εσένα – γιατί οι «πουστοφάγοι» είναι εξ ορισμού ομοφοβικοί και κρυφόπουστες – έχουμε χορτάσει. Ουρτ λοιπόν μωρή τζαζλή και τράβα σε κάνα μοναστήρι να δεις χαρά στα σκέλια σου.

  22. To σχόλιο #17 του BurnAlive ήταν στη σπαμιέρα και το αποκατέστησα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: