Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γελοιογραφία: Αγαπητά μου παιδιά…

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/12/22

Ένα ακόμα ανοσιούργημα μέσα στο πνεύμα των εορτών.

Μία φιλική συμβουλή από τον Άγιο Βασίλη προς όλα τα καλά παιδάκια.

dear_children_remember_2_500b

Η αντιγραφή είναι ελεύθερη.

Το πρωτότυπο κυκλοφορεί γενικώς στα διαδίχτυα, και η αρχική του πηγή είναι άγνωστη.  Μπορείτε να το δείτε εδώ.

Τα λόγια, προς διευκόλυνση των μηχανών αναζήτησης:

ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ
Κάποια μέρα θα μάθετε την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη.
Εκείνη τη μέρα θυμηθείτε όσα σας έχουν πει και για το Χριστό.

Μία εναλλακτική πρόταση είναι αυτή, όποιος θέλει ας μου πει ποιά του/της άρεσε περισσότερο:

Η αντιγραφή είναι ελεύθερη.

Τα λόγια, προς διευκόλυνση των μηχανών αναζήτησης:

ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ
Κάποια μέρα θα μάθεις την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη.
Εκείνη τη μέρα θυμήσου όσα σου έχουν πει και για το Χριστό.

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

4 Σχόλια to “Γελοιογραφία: Αγαπητά μου παιδιά…”

  1. Υπάρχει κι άλλη εκδοχή
    ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ
    Κάποια μέρα θα μάθεις την αλήθεια για τον άγιο βασίλη
    Και να χρησιμοποιηθεί είτε η πρώτη είτε η δεύτερη (καλύτερα) φωτογραφία.
    Και ακολούθως
    Εκείνη τη μέρα θυμήσου όσα σου έχουν πει για το χριστό χρησιμοποιόντας αυτήν εδώ τη φωτογραφία.

  2. Χο χο χο! Merry Christmas!

    Να είστε καλά και οι δύο, με κάνατε και γέλασα!

    Πέρα από πλάκες, μπορεί να έχουν σημαντική επιρροή κάτι τέτοια. Πιο εύκολα παίρνει κανείς το μήνυμα με μια φλασιά από μια τέτοια εικόνα, παρά διαβάζοντας κατεβατά και αναλύοντας.

  3. Αόρατη Μελάνη, αυτό ακριβώς το σκεπτικό με έκανε να επιλέξω αυτή την εικόνα για μετάφραση.

  4. Εμένα μου αρέσουν και οι δυο. Γιατί πρέπει να διαλέξουμε; Ας κυκλοφορήσουν και τα δύο, ακόμη καλύτερα!

Σχολιάστε

 
