Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Νέα σελίδα: Οδηγίες Χρήσης

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/11/23

Ρίγανη στην οικονομική συσκευασία του ενός κιλού σε μίνι (!) μάρκετ στη Σαντορίνη, καλοκαίρι 2005 (κλικ για μεγέθυνση)

Στη σελίδα Οδηγίες Χρήσης ανάρτησα διάφορες συμβουλές και ψήγματα σοφίας που πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα κυρίως σε σχολιαστές που είναι νέοι στο ιστολογείν, (αλλά όχι μόνο σε αυτούς,) και θα συνεχίσω να προσθέτω υλικό καθώς θα μου έρχονται στο νου περισσότερες ιδέες.

Επίσης αυτές τις μέρες κάνω κάποιες επιπλέον ανακατατάξεις στις υπόλοιπες σελίδες με σκοπό την καλύτερη οργάνωση της πληροφορίας.

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

9 Σχόλια to “Νέα σελίδα: Οδηγίες Χρήσης”

  1. BioLogos said

    6 ευρω το κιλό…Καλά δεν είναι?
    Παράλληλα με την προσπάθεια να καταλάβω τί γυρεύει ένα μίνι μάρκετ στη Σαντορίνη (:p)διάβασα τους όρους χρήσης για το μπλογκ και έμαθα κάτι…πώς να γράφω για παράδειγμα ½ και ±..ΛΟΛ.

    Πέρα όμως από το περίεργο χιούμορ μου να σου δώσω ειλικρινά συγχαρητήρια γιατί έκανες πολύ καλή δουλειά με τους όρους χρήσης.Μου φαίνεται θα βάλω λινκ στο δικό μου αχούρι να παραπέμπει εδώ για το μάνουαλ του καλού ιστολόγου καθώς είναι απαραίτητο.

    Την καληνύχτα μου.

  2. BioLogos said

    Επιπροσθέτως ζητώ συγνώμη για το λατινικό ερωτηματικό.

  3. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Βιολόγε. Υπόψιν πάντως ότι άλλο «Όροι Χρήσης» και άλλο «Οδηγίες Χρήσης». Η σελίδα με τους όρους χρήσης προϋπήρχε, και η μόνη αλλαγή που της έκανα ήταν να μεταφέρω τις «εγγυήσεις» σε ξεχωριστή σελίδα. Η καινούργια σελίδα είναι οι «Οδηγίες Χρήσης», η οποία απλώς περιγράφει πράγματα που μπορεί να φανούν χρήσιμα σε πολλούς.

  4. Ιέλα καλή ρίγανη έχω, πάρε μανδάμ δεν παχαίνει, ομορφαίνει!!
    Στα 5 κιλά, τα τρία (συμβολικός αριθμός) δώρο…

  5. Βάλε το κατσικάκι, βάζω τη ρίγανη και κάνουμε τσιμπούσιον!

  6. vloutis said

    Μα ΕΝΑ κιλό ρίγανι… 2.000 δρχ;

    Βρε που πάμε, βρε…

    Που θα έλεγε κι ο Αυλωνίης, που δεν ζει για να δει την ακρίβεια.

    Η «Οδηγίες Χρήσης», χρήσιμη.

    Την καλησπέρα μου.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  7. μπράβο .
    και ευχαριστώ.

  8. stratis_vip said

    Καλό όμως είναι να τονιστεί, ότι οι οδηγίες για το πως γράφετε ο κάθε χαρακτήρας, «αφορούν την τάδε διάταξη πληκτρολογίου για το τάδε λειτουργικό σύστημα». Είμαι σίγουρος ότι οι οδηγίες σας, δουλεύουν τέλεια στα Windows με Ελληνική διάταξη πληκτρολογίου, αλλά δε δουλεύουν (υποχρεωτικά) σε άλλα λειτουργικά συστήματα.

    Σύμφωνα με τον οδηγό σας, ο έχων linux με Ελληνική διάταξη πληκτρολογίου, θα αγχωθεί ιδιαίτερα για να χρησιμοποιήσει, (σχεδόν) το σύνολο των υποδείξεων σας, ως προς το πως να εισάγει ειδικούς χαρακτήρες. Κάποια στιγμή, ήμουν έτοιμος να πετάξω το πληκτρολόγιο μου :-)

    Για παράδειγμα, για να εισάγουμε το ϊ, ο τρόπος έιναι όντως: Shift+:,ι αλλά το ΐ εισάγεται ως εξής: Shift+:,:,ι
    (το κόμμα σημαίνει ότι σταματάω να πιέζω οποιοδήποτε πλήκτρο, το + σημαίνει ότι πατάω τα πλήκτρα που βρίσκονται εκατέρωθεν του ταυτόχρονα)

    Μπορεί να είμαστε η μειοψηφία, αλλά δε σημαίνει ότι όσοι έχουμε επιλέξει το linux (ή και άλλα λειτουργικά συστήματα), αυτόματα είμαστε και παντογνώστες των υπολογιστών. Όσο και να φαίνεται περίεργο, έχει και το linux τους αρχάριους του.

  9. Stratis, ακριβώς κάτω από την επικεφαλίδα της ενότητας Ειδικοί χαρακτήρες γράφω:

    Ακολουθούν μερικές οδηγίες σχετικά με το πως μπορείτε να παράγετε μερικούς ειδικούς χαρακτήρες σε PC με Microsoft Windows. (Δεν ξέρω τι γίνεται με άλλα συστήματα, όποιος θέλει ας με διαφωτίσει στέλνοντάς μου email.)

    Αν θες λοιπόν, φτιάξε το ίδιο πινακάκι για linux και στείλε μου το για να το δημοσιεύσω.
    Φυσικά και δεν είναι πρόθεσή μου να αδικήσω οποιαδήποτε μειονότητα, πόσο μάλλον τους χρήστες του προσφιλούς και σ’εμένα linux.

Σχολιάστε

 
