Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Γελοιογραφία: Μία στραβοτιμονιά με το τζόυστικ

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/10/06

Η αντιγραφή είναι ελεύθερη, αρκεί κάθε αντίγραφο να συνοδεύεται από αναφορά στην παρούσα σελίδα.

Την εικόνα αυτή τη βρήκα κάπου στο διαδίκτυο, δεν θυμάμαι που, και δεν μπορώ να την ξαναβρώ. Το πρωτότυπο ήταν στα Γερμανικά, και ο Θεός έλεγε «Scheisse».  Ο αρχικός δημιουργός της γελοιογραφίας είναι ο Martin Perscheid.

Οι θεολόγοι γράφουν τόμους ολόκληρους σχετικά με το παράδοξο του ατελούς ανθρώπου καθώς και της ελεύθερης βούλησης μέσα σε έναν κόσμο κατασκευασμένο από κάποιον δήθεν τέλειο, παντογνώστη, παντοδύναμο, πανταχού παρόντα, πανάγαθο θεό, και ο Perscheid εξηγεί ξεκάθαρα και απλούστατα την όλη παράνοια με μία γελοιογραφία.

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

30 Σχόλια to “Γελοιογραφία: Μία στραβοτιμονιά με το τζόυστικ”

  1. Εντάξει μωρέ σιγά τα αίματα…

    Άλλα 5.999.999.999 «κανονάκια» έχει ακόμα ο Θεός…

  2. @ngel said

    Αν θυμάμαι καλά είναι στο lolgod! Μ’αρέσει πολύ όταν μεταφράζεις γελιογραφίες :)

  3. batcic said

    @Διαγόρας
    Μα τον θέλησε κοντά του!!!

    Και γι αυτό δεν τα έχει καλά με τους επιστήμονες ο Ανάπηρος, μερικές φορές τρέχουν και τους προλαβαίνουν τους υπό ανάληψιν και δεν εκπηρώνεται ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ τΟΥ!.

  4. batcic said

    Επίσης μια πρόταση για τη βρισιά που εκστομίζει ο ύψιστος είναι:
    – Γαμώ το θεό μου!

  5. C-:= Καταπληκτικό χιούμορ, παιδιά! (Εκτός από το «γαμώ το θεό μου», το οποίο είναι υπερβολικά πρόστυχο για τα γούστα μου: για κάποιο λόγο βρίσκω τη διαφορά ανάμεσα στο «ω, γαμώτο» και «γαμώ το θεό μου» τεράστια.)

    @Ngel, ω, μα η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου! Κι εγώ είχα την εντύπωση πως η συγκεκριμένη γελοιογραφία προέρχεται από το LOLgod, αλλά έψαξα εκεί και δεν τη βρήκα. Αν το βρεις, πες μου. Έτσι κι αλλιώς, ασχέτως του ποιός την αναδημοσιεύει, η γελοιογραφία πρέπει να αποδοθεί στον αρχικό δημιουργό της, δηλαδή στον Martin Perscheid.

  6. Kostas said

    Διαγόρα,
    η γελοιογραφία που ψάχνεις είναι εδώ .

  7. ellinaki said

    Τη συγκεκριμένη γελιογραφία την είχα βρει σε post card σε καταστήματα χαρτικών στην Αγγλία, και την είχα στείλει, με τα νέα μου στη γιαγία μου που τότε ήταν μοναχή. Όταν την ξαναείδα μου είπε ότι απλά δεν καταλάβαινε το αστείο.

    Υ.Γ. Εξυπνακίστικο, άσχετο σχόλιο: το «τζόυστικ» δεν παίρνει διαλυτικά εφόσον ο δίφθογγος τονίζεται στον πρώτο φθόγγο.

  8. Καλά, πολύ προχωρημένοι οι Άγγλοι. Στις Ηνωμένες Ποιμνιοβοσκές Αμερικής™ κανένα κατάστημα δεν θα πωλούσε τέτοια κάρτα γιατί θα προσέβαλλε το θρησκευτικό συναίσθημα, είτε του ιδιοκτήτη, είτε των πελατών.

    Για το τζόυστικ έχεις δίκιο, Ελληνάκι.

  9. espectador said

    Δεν «ειχε αγιο» αυτος!

  10. Νίκος said

    @pølsemannen
    Μην είσαι σίγουρος για το νούμερο!
    Ακόμα περιμένω την απάντηση του ΘΒ για το αν υπάρχει ζωή σε άλλους αστέρες!

  11. SimonSays said

    Καλόοο

  12. demetrios said

    πρεπει να βρει τα σωστα cheat-ακια μου φαινετε

  13. marqueedemud said

    ωπα. ο διαγορας δεν μπορει να ακουει βλασφημιες. τις θεωρει προστυχες για τα γουστα του. χαιρομαι γι’αυτο και δεν κανω πλακα. και μην νομιζεις οτι η αντιρρηση σου ειναι μονο λογω αισθητικης. οι μισοι που κατηγορουν το θεο, καταληγουν πιστοι. ειναι μεχρι να ξανασυναντησει το κεραμικο τη φωτια, που λεει και ο αγιος γρηγοριος παλαμας, και μετα ολα ξεκαθαριζουν μεσα του.

    βεβαια δεν πολυβοηθαω με τον τροπο μου, οποτε ισως και να με ξεφορτωθηκατε λογω ενος απλου μα αληθινου σχολιου.

    μπορει και οχι βεβαια…

  14. Άθεος said

    Έσκισες πάλι Διαγόρα… πρόλαβες και την ανάρτησες πριν από μένα.
    Ο Kostas είναι …μαρτυριάρης!

  15. Άθεος said

    Βιάστηκα να κλείσω το σχόλιο και επανέρχομαι.
    Νομίζω δημοσίευσες μια γελοιογραφία όπου σε μαιευτήριο λέει κάποιος «πρώτη φορά βλέπω τόσους άθεους μαζεμένους» Πού βρίσκεται αυτή;

  16. C-:= Αυτή ήταν για τα γενέθλια του γιού μου! Άρα, πρέπει να ήταν μέσα στον Ιούνιο. Άρα, για να δούμε… τη βρήκα!
    Στο Μαιευτήριο

  17. Άθεος said

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως θυμόμουν την γελοιογραφία και μου διέφυγε η γέννηση!
    Ίσως επειδή έμεινα χωρίς σύνδεση το καλοκαίρι, συν τις διακοπές, καταλαβαίνεις…
    Να τον χαίρεσαι, έστω και καθυστερημένα!
    Την γελοιογραφία θα προσπαθήσω να την επεξεργαστώ κι εγώ, όσο μπορώ καλύτερα, στην ώρα της βέβαια…

  18. Σε ευχαριστώ, Άθεε. Ανυπομονώ να δω ποιός θα παραβγεί τα m4d ph0t0sh0p ski11z μου.
    (Αν και, για να κυριολεκτούμε, χρησιμοποιώ Paintshop, όχι Photoshop.)

  19. Άθεος said

    Θα σε συναγωνιστώ στο θέμα των διαλόγων!
    Στην επεξεργασία εικόνας μου βγαίνεις… ηρέμησε!

  20. Νίκος said

    Μια πρόχειρη paintshop-ιά από μένα

    copyright free

  21. LoL, καλό, Νίκο!

    Όποιος θέλει και πιάνει το χέρι του, ας ρίξει μιά ματιά σε μία πρόταση που έκανα εδώ: Pølsemanen – Πτυελοδοχείο – Σχόλιο «11:48 ΠΜ»

  22. Άθεος said

    Νίκο την ξέρω την εικόνα αυτή. Δεν έκανες και σπουδαία πράγματα, αλλά σαν σύλληψη σε παραδέχομαι που την συσχέτησες με την κάρτα! Ωραίο!

  23. Νίκος said

    Τι εννοείς την ξέρεις; Μόλις 10 λεπτά πριν την αναρτήσω την έφτιαξα, 8/10/08 !!

  24. Άθεος said

    Ευτυχώς που έκανες το σχόλιο αυτό Νίκο. Με έκανες και έριξα μια ματιά στην εικόνα που βρήκα έχοντάς την αποθηκευμένη κάπου, χωρίς να ξέρω από πού την κατέβασα για να σου τη δείξω!
    Είναι ο Χριστός με γενάκι σαν το δικό σου και με γυαλιά ηλίου. Αυτά τα τελευταία με μπέρδεψαν. Τώρα που την ξαναείδα φυσικά διαφέρει και δεν μπορώ παρά να σου ζητήσω συγνώμη για το λάθος που έκανα! Συνεπώς σε παραδέχομαι τώρα ακόμα πιο πολύ. Όταν την αναρτήσω στο blog μου θα συμφωνήσεις ότι πραγματικά μοιάζουν. Απλά μοιάζουν…
    Γράψε λάθος! Ευτυχώς σαν τους χριστιανούς δεν άρχισες να με βρίζεις! Γι αυτό πρέπει να γίνονται οι διευκρινήσεις πριν βγάλουμε τις κρίσεις!

  25. Kostas said

    Λοιπόν, έκανα μερικές σκέψεις για τη
    γελοιογραφία. Εγώ λοιπόν στη θέση τού
    Πέρσαϊντ θα είχα εκφράσει με διαφορετικό
    τρόπο την κριτική μου αναφορικά με το ζήτημα
    τής «ελεύθερης βούλησης». Λαμβάνοντας
    λοιπόν υπ’ όψιν τη χριστιανική θεώρηση
    τού ζητήματος, θα είχα αφαιρέσει το τζόυ-στικ
    από τα χέρια τού Θεού, καθώς υποτίθεται πως
    όλα αυτά τα δεινά που μάς συμβαίνουν, κατά
    κανόνα ΔΕΝ προέρχονται από τον Θεό, αλλά
    αποτελούν τις φυσικές συνέπειες των δικών
    μας ενεργειών και παραλήψεων ۬ ο Θεός
    απλώς τα γνωρίζει εκ των προτέρων! Υπό
    αυτήν την έννοια, ακόμα και το «Scheiße»
    (σκα*ά) που βγαίνει από το στόμα Του,
    στην πραγματικότητα στερείται περιεχομένου,
    αφού ο Θεός ως άτρεπτος και προγιγνώσκων,
    δεν είναι δυνατόν να επηρεάζεται ούτε να
    οργίζεται ούτε ν’ απογοητεύεται – ούτε
    κυριολεκτικά ούτε μεταφορικά, ούτε
    ανθρωποπαθώς ούτε με οποιονδήποτε
    άλλον τρόπο! Και δεν είναι δυνατόν να
    συμβαίνει αυτό για τον απλούστατο λόγο
    ότι όλα αυτά τα συναισθήματα θα αλλοίωναν
    άμεσα την ατρεψία του αφού θα τον έκαναν
    να νιώθει κάτι που «πριν» δεν ένιωθε!
    Θ’ αλλοίωναν όμως επίσης και την
    παντογνωσία του αφού οι αιτίες των
    συναισθημάτων αυτών θα έπρεπε να
    τού ήταν ανέκαθεν γνωστές, προτού καν
    ακόμα αρχίσει ο ίδιος ο χρόνος, και σίγουρα
    απόλυτα υποταγμένες στη θεϊκή του
    απάθεια και παντοδυναμία.

    Για τους λόγους αυτούς λοιπόν, εγώ θα
    τον είχα βάλει να κάθεται στον θρόνο του,
    με όλα τα δεφτέρια μπροστά του, και με ύφος
    αδιάφορο να σχολιάζει: «Hab ich ’s doch
    gewussτ.» (Το ’ξερα.) – ή: «Es ist vollbracht.»
    (Τετέλεσθαι.)…

  26. Δυστυχώς όμως, Κώστα, το αποτέλεσμα θα ήταν ότι η δική σου γελοιογραφία δεν θα έβγαζε γέλιο, ενώ αυτή του Perscheid βγάζει. (Αυτό, όσο αφορά τουλάχιστον την αίσθηση χιούμορ του πολύ κοσμάκη.)

    Αυτά που έγραψες περί ατρεψίας είναι επίσης πολύ σημαντικά, και η προέκτασή τους είναι ένας από τους πιό φιλοσοφικούς συλλογισμούς άρνησης της ύπαρξης του θεού. Είμαι σίγουρος πως το γνωρίζεις ήδη, αλλά θα το διατυπώσω με δικά μου λόγια για χάρη της συζήτησης: ο θεός δεν μπορεί να δημιούργησε αυτό τον κόσμο, γιατί ο θεός δεν μπορεί να θέλησε να δημιουργήσει αυτό τον κόσμο, γιατί κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με 1) παραδοχή κάποιας έλλειψης, 2) επιθυμία για κάλυψη της έλλειψης, ακολουθούμενη από 3) αυτή καθ’αυτή την πράξη της δημιουργίας του κόσμου, ώστε 4) να καλυφθεί η έλλειψη, και κατά συνέπεια 5) ικανοποίηση της επιθυμίας, όπου το κάθε ένα βήμα σε αυτή την αλληλουχία είναι όλως δι όλου ασύμβατο με την ατρεψία που υποτίθεται ότι πρέπει αναγκαστικά να χαρακτηρίζει ένα τέλειο ον. Βέβαια, δεν πρόκειται για απόδειξη, γιατί έρχεται ο θεούσιος και λέει «και ποιός είσαι εσύ που θα διαβάσεις το νου του θεού», οπότε αναγκαστικά του απαντάς «βεβαίως, έχεις δίκιο, ο καθένας λοιπόν αποφασίζει μόνος του, ανάλογα με το νιονιό που διαθέτει.»

  27. kapoios said

    Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο πτυελοδοχείο.

  28. kapoios said

    Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο πτυελοδοχείο.

  29. kapoios said

    Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο πτυελοδοχείο.

  30. Κι έχει κι άπειρα credits! Αυτό πού το πας;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: