Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Ανανέωσα το συνδεσμολόγιο

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/09/13

Όπως ίσως να παρατήρησαν οι τακτικοί επισκέπτες μου, τις τελευταίες μέρες έριξα ένα γενικό σιγύρισμα στο συνδεσμολόγιό μου, (όπως λέμε και στα ελληνικά, το μπλόγκρολ μου,) και συνειδητοποίησα πως δεν χωράει στην πρώτη σελίδα. Έτσι, το μετέφερα σε νέα σελίδα που ονόμασα –τι άλλο– Συνδεσμολόγιο, και επί τη ευκαιρία επανενεργοποίησα πολλούς σύνδεσμους που είχα αφαιρέσει παλιότερα λόγω περιορισμένου χώρου. Έτσι, το συνδεσμολόγιο έγινε ακόμα μεγαλύτερο.

Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κανέναν, αλλά επειδή κανείς δεν είναι τέλειος, σας παρακαλώ να μου το πείτε αν τυχόν διατηρείτε ιστολόγιο με μόνιμο σύνδεσμο προς το δικό μου και εγώ έχω παραλείψει να ανταποδώσω.

Ελπίζω επίσης να μην έχω αδικήσει κανέναν: αν, π.χ., έχω το ιστολόγιό σας στην κατηγορία «Οι Θεοκατάρατοι» και δεν θα θέλατε να βρίσκεστε εκεί, πείτε μου, όπως επίσης και αν θα θέλατε να βρίσκεστε εκεί και δεν είστε.

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Άρθρα μέσω RSS
rss Σχόλια μέσω RSS
rss Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου μέσω RSS
Άρθρα μέσω email
Σχόλια μέσω email

20 Σχόλια to “Ανανέωσα το συνδεσμολόγιο”

  1. RooF said

    Πιστευω οτι ειμαι θεοκαταρατος :)

    Ανωμαλια που την εχω ε?

  2. @RooF

    Καλωσόρισες στο κλαμπ των θεοκατάρατων, λοιπόν! Από ανωμαλία εδώ, άλλο τίποτα! C-:=

  3. ellinaki said

    Εμένα δεν με έχεις βάλει πουθενά, πράγμα που σου δίνει την απόλυτη ελευθερία να επιλέξεις ;)

  4. Επ, Ελληνάκι, για κάποιο λόγο μου είχες διαφύγει! Η αναζήτηση για «link:diagoras.wordpress.com» στο google ανασύρει 194 αποτελέσματα, και για κάποιο λόγο το ιστολόγιό σου δεν είναι ανάμεσά τους. Σε προσέθεσα λοιπόν, και έβαλα και το Black Hole Cult στους Θεοκατάρατους.

  5. Εσύ όμως πρέπει να μπεις μόνος σου στην κατηγορία Τρισκατάρατος :-)

  6. ellinaki said

    @ Διαγόρας

    Είναι γιατί είσαι πρόσφατοπρόσθετος, αν και έχουμε ανταλλάξει κανά-δυο-τρεις κουβέντες στο group του myspace. Περασμένα μεγαλεία!

  7. cyrus said

    Μας κλείσατε πρώτο καζάνι πίστα, βλέπω. Σας ευχαριστούμε θερμώς (έως ζεματιστώς). Άλλωστε, θα έχουμε και καλή παρέα…

  8. cyrus said

    Και βλέπω ότι το δικό μου το έχω αφήσει κι έχει αραχνιάσει. Έχω να ασχοληθώ πάρα πολύ καιρό — από τότε που το γύρισα στο google reader. Διορθώνω πάραυτα…

  9. Μια εναλλακτική πρόταση είναι να ονομάσεις το group των θεοκατάρατων «οι φωταδιστές», «οι γραικύλοι», «οι ψευτοκουλτουριάρηδες», «οι αφορεσμένοι», «οι βελζεβούληδες», «οι σατανόπληκτοι» ή «οι σατανοκίνητοι»!
    Όπως βλέπεις κατέχω καλά το ορθόοδοξο ευχολόγιο…

  10. Προτείνω και το Θεοκατάρατο «Τι εστίν Αλήθεια»
    http://anazitiseis-hh.blogspot.com/
    Απορώ που δεν το εντόπισες.

  11. @JustAnotherGoneOff

    Προς τι απορείς; ένας ατελής άνθρωπος είμαι, δύο ημισφαίρια έχω όλα κι όλα στο κρανίο μου, κι αυτά δεν επικοινωνούν και πολύ… τον πρόσθεσα. Αν υπάρχει και κανένας άλλος που μου διαφεύγει, πείτε μου.

  12. Kostas said

    Αγαπητέ Διαγόρα, σ’ ευχαριστώ για την
    συμπερίληψη τού «τι εστίν αλήθεια;» στο
    συνδεσμολόγιό σου. Ευχαριστώ κι εσένα,
    αγαπητέ Jago που το πρότεινες. Αναφορικά
    τώρα με τον χαρακτηρισμό «θεοκατάρατοι»,
    εγκρίνω και επαυξάνω, αν και περισσότερη
    πλάκα θα είχε ίσως το ευφημιστικό
    «Οι εξαποδώ» ή «Φτου φτου φτου 666»! ;-)

  13. C-:= ακούω και άλλες προτάσεις… το όνομα της κατηγορίας είναι σχετικά εύκολο να αλλάξει.

  14. «Οι εξαποδώ» είναι καλή ιδέα με τη σωστή δόση χιούμορ.

  15. zaphod said

    Χμμμ μου αρέσει το «θεοκατάρατο» λομπι, εκτός και αν βάλεις νέα κατηγορία: «Σουβλακιστές» (souvlakimagnus.blogspot.com).

    Επίσης, αν και μπαίνω σε ξένα χωράφια, αντί για «θεοκατάρατοι», που έχει κάπως αρνητική φόρτιση μπορώ να προτείνω το πιο χαβαλεδιάρικο «θολοκουλτουριάρηδες» ή έστω το politically correct «brights»

    love&kisses
    zaphod

  16. zaphod said

    Μια ιδέα που είχα σχετικά με ονομασίες (αν σου αρέσει στην κάνω δώρο) στο blogroll είναι

    «χρηστοί»-«άχρηστοι» – «αντίχριστοι»

    :)

  17. Zaphod, προς στιγμήν σε βάζω στο κλάμπ των θεοκατάρατων. Τώρα, απ’οτι ίσως να είδες στα παραπάνω σχόλια υπάρχουν πολλές εναλλακτικές προτάσεις για την ονομασία του κλαμπ, πράγμα που μάλλον σημαίνει ότι η ονομασία που έχω ήδη επιλέξει δεν πολυαρέσει, πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει πως μάλλον καλό θα ήταν να κάνω κάτι γι’αυτό.

    Το «Θολοκουλτουριάρηδες» σας ακούω εσάς τους κάπως παλιότερους ιστολόγους να το χρησιμοποιείτε συχνά, (ιδιαίτερα στου Καρόλου,) αλλά δεν γνωρίζω την προέλευσή του και την σημασία του. Μήπως θα μπορούσες να με διαφωτίσεις σχετικά;

    Όπως και να’χει το θέμα ρε παιδιά, πρόκειται απλά για μία κατηγορία συνδέσμων, δεν πρόκειται για την ονομασία κάποιου κινήματος στο όνομα του οποίου καλώ τους άθεους ιστολόγους να συσπειρωθούν. Είχα κάνει, αν θυμάσαι, μία προσπάθεια για κάτι τέτοιο παλιότερα, και δεν είχε καρποφορήσει. Μάλλον θα ξαναπροσπαθήσω κάτι παρόμοιο στο όχι μακρινό μέλλον, αλλά διαβεβαιώνω άπαντες ότι η δημιουργία αυτής της κατηγορίας στο συνδεσμολόγιό μου δεν είναι αυτή η προσπάθεια.

  18. zaphod said

    Thanx!

    Θολοκουλτουριάρηδες κτλ αποκαλούν συνήθως οι Λαοτιανοί και οι απόστολοι του ΕΛ προφήτη του «άθεους», «αντιπατριώτες», «ημιμαθείς», «εβραιομασωνοσιωνιστες» κτλ κτλ που δεν είναι «έλληνες χριστιανοί πατριώτες» αλλά επιμένουν τα γαϊδούρια να διαβάζουν ιστορία, φιλοσοφία και άλλα τέτοιου ύφους και ήθους και να λενε και την γνώμη τους από πάνω.

    Στην δίκη του Πλεύρη για τους Εβραίους (νμζ) χρησιμοποίησε τον όρο ακόμα και ο (αντικειμενικός;;;) εισαγγελέας. Γενικά υιοθετήθηκε ως ένδειξη πως είμεθα χιουμορίστες.

    Ο όρος φαντάζομαι θα υποννοεί πως το διάβασμα, η «κουλτούρα» θολώνει την πίστη….

    Εννοείται πως ένα blogroll δεν είναι κίνημα…αλλά κουβέντα να γίνεται!!!

    love&kisses
    zaphod

    Υ.Γ. Κράτα μας ενήμερους για όποιες ιδέες έχεις σε σχέση με το θέμα, ευχαριστώ :)

  19. Rodia said

    Μια ζωή αταξινόμητη… Πού θα πάει; Θα ταξινομηθώ στον τάφο! ;)

  20. icxcdnni said

    http://gamotoxristo.blogspot.com

    επιτελους…

Σχολιάστε

 
