Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Πόρνη να πείτε τη μάνα σας, τράγοι!

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2008/03/18

Τι έγινε; προσβληθήκατε; ωραία! Αν εσείς λοιπόν κόψετε τις προσβολές αμέσως τώρα, κι αν εγώ συνεχίσω σε τέτοιο ύφος για περίπου δύο χιλιάδες χρόνια ακόμα, τότε ίσως να αρχίσουμε να ερχόμαστε πάτσι.

Αν θέλετε «κόσμιες» συζητήσεις γύρω από το περιστατικό, θα τις βρείτε σε αυτό το άρθρο στου e-lawyer καθώς και σε αυτό το άρθρο στου Ροΐδη. (Ενημέρωση 2008-03-19 11:00: και σε αυτό το νέο άρθρο στου Ροΐδη.)

Η σχετική ανακοίνωση της «Ιλαράς Συνόδου™» βρίσκεται εδώ:
http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/holysynod.asp?id=996&what_sub=d_typou
(κάντε αναζήτηση μέσα στο κείμενο για «πορν»)

Ρίξτε επίσης και μιά ματιά σε ένα άλλο φρέσκο άρθρο σχετικά με ένα διαφορετικό θέμα το οποίο σύμφωνα με τη «Διαρκή Ιλαρά Σύνοδο™» εμπίπτει επίσης στην κατηγορία της πορνείας: SocioThoughts (Δημήτρης Στέφωσης) – Η πρωτοεφηβική σεξουαλικότητα και το ελλαδικό εκπαιδευτικό σύστημα

(Εγώ σας έχω ετοιμάσει μία εκπληξούλα για την 25η Μαρτίου, όπου πέφτει ο επονομαζόμενος «ευαγγελισμός» της επονομαζόμενης «θεοτόκου».)

Ενημέρωση 2008-03-22: Αφαίρεσα μία διατύπωση για τη θεοτόκο, η οποία σε νηφάλια επανεξέταση του άρθρου μου φάνηκε πλεονάζουσα.

Ενημέρωση 2008-04-27: Αφαίρεσα άλλη μία διατύπωση, αυτή τη φορά από τον τίτλο, για να  μην προσβάλλει τα θεία.  Όχι πως τρέφω τον παραμικρό σεβασμό προς τα θεία, απλά θέλω να μειώσω τις πιθανότητες να με βάλει στη φυλακή το Ελληνικό κωλοκράτος.

Διαβάστε περισσότερα για τη δημοφιλή παράνοια που ονομάζεται θρησκεία:
Θρησκεία στο ιστολόγιο του Διαγόρα
Θρησκεία σε όλο το WordPress

Copyright © 2008 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Τροφοδοσία περιεχομένου (RSS feed)
Κάθε άρθρο σε αυτό το ιστολόγιο
Κάθε σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου

16 Σχόλια to “Πόρνη να πείτε τη μάνα σας, τράγοι!”

  1. penguin_witch said

    Εγώ, παιδιά, προσωπικά θεωρώ ότι η ΔΙΣ να τους τιμήσει μάλλον, ήθελε, παρά να τους προσβάλλει, δεδομένου ότι στην γενεαλογία του κυρίου αυτών Ιησού Χριστού, οι πόρνες και οι πόρνοι κατέχουν εξέχουσα θέση. Η πόρνη Θαμάρ, η οποία άνοιξε τα πόδια στον πεθερό της, τον πατριάρχη Ιούδα αναφέρεται ονομαστικά. Ομοίως και η πορνεύσασα Ρούθ, η οποία γέννησε παιδί στην αγαπημένη της (ξεχειλίζουν οι εκφράσεις αγάπης σε βαθμό παρεξηγήσιμο) πεθερά, Νωεμίν. Ο βασιλιάς Δαβίδ, τον οποίο αρέσκονται οι εκκλησιαστικοί συγγραφείς να ονομάζουν ως πρόγονο και πατέρα του Ιησού, εκτός από μέγας ποιητής (και εραστής γυναικών και ανδρών) επόρνευσε με την γυναίκα του Ουρία (αφού σκότωσε τον άντρα της) και απέκτησε τον Σολομώντα, ο οποίος επίσης συγκαταλέγεται μεταξύ των προγόνων του Ιησού.
    Αρα, ας μην παρεξηγούμαστε και ας μην υπερβάλλουμε (άσε που μπορεί στο τέλος κι εμείς να προκύψουμε πρόγονοι Μεσσία… ;) )

  2. Μα καλα,τι ειναι αυτα που λες;;;Αθεεεεεεε!!!Κραααααα….
    Χωστα μεγαλε γιατι νομιζω οτι ειμαι ο μονος που του ξυνιζει μια τετοια ανακοινωση…

  3. Πέστα Χρυσόστομε!

    Το θέμα είναι δυστυχώς τα μπικικίνια και η εξουσία.
    Γι αυτό πετάμε ένα π’τάνες στα αμνοερίφια μην τυχών και δε μας τα σκάσουν για ανάψουμε τον μεγάλο (Να τόοοοσο με το συμπάθιο) πολυέλαιο στους γάμους τους.

    Η εκκλησία όμως του μεγάλου Σουβλακέως είναι απείρως πιο φιλελέυθερη σε θέματα συμβίωσης αφού επιτρέπονται όργια και τα συναφή. +Σουβλόγησον+

    Αναμένομεν ωσάν Βαγγέλακες την έκπληξιν της 25ης Μαρτίου.

    ΥΓ.

    Την 1η Απριλίου και ώρα 20:00 μην λησμονήσετε να τραβήξετε το καζανάκι σας μαζί με 30.000 Έλληνες βλόγερς για χάρη της μάνας φύσης.

    http://polsemannen.blogspot.com/2008/03/08.html

    Ευχαρισθούμε.

  4. omadeon said

    Η σκόπιμη σύγχιση ανάμεσα σε «πορνεία» (δηλαδή σεξ επί χρήμασι) και εξωγαμιαία σεξουαλικότητα είναι πάγια τακτική της Εκκλησίας από την εποχή του Παύλου. Πρόκειται για διαστροφή της έννοιας σήμερα, αλλά ίσως κάποτε είχε ευρύτερη ισχύ («πόρνος» ήταν όποιος ακολουθούσε τις φυσικές «σαρκικές» παρορμήσεις του – ή όχι;)

    Θα με ενδιέφερε μία ιστορική αναδρομή στις έννοιες «πόρνος», «πόρνη» και «πορνεία», αλλά (σε κάθε περίπτωση) η χρήση των λέξεων αυτών σήμερα από τους διαολοπαπάδες είναι αναχρονιστική μέχρις αηδίας και οπωσδήποτε εσκεμμένη, π.χ. για να προκαλέσει ενοχές και δαιμονοποιήσεις (των φυσικών ορμών τους) σε έφηβα άτομα ή αδαείς.

    Πολύτιμα ποστ για την «Ημέρα της Ορθοδοξίας» έκαναν τα ιστολόγιο «heretic republic» και «erinya», μεταξύ άλλων.
    Θα χαρώ πολύ να δω τη δουλειά που ετοιμάζεις, Διαγόρα, για τις 25 Μαρτίου.

    +Σουβλάκισον+

    Υ.Γ. γράφω από αλλού, γι’ αυτό δεν βλέπετε το μπλε (οργονο-ενεργειακό) ανθρωπάκι μου! :)

  5. SimonSays said

    Η επίμαχη δήλωση ολόκληρη:

    Η Εκκλησία δηλαδή δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του Γάμου κατά το Ορθόδοξο Τυπικό ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη «συζυγική» σχέση εκτός αυτού.

    Σβάρνα παίρνει όλους τους μη-ορθόδοξους γάμους δηλαδή.

  6. Πορνεία είναι μόνον ο Χριστιανισμός. Το άτομο πουλάει την πραγματική ζωή του για να κερδίσει μετοχές παραδείσου.

  7. omadeon said

    @φώσφορε

    ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ!!!! :)

    Μετοχές χωρίς αντίκρυσμα, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!… :)
    Θέλουμε ΚΑΙ τα λεφτά μας πίσω ΚΑΙ τον παράδεισο εδώ και τώρα!

    Τα παράπονά σας στο Ιδιωτικό Συνταξιοδοτικό Ιδρυμα «ο Αγιος Πέτρος»
    (που έπαιξε τις ψυχές στο χρηματιστήριο Ιερών Πολέμων)

    Οργή λαού, πορνεία θεού.
    κλπ.

  8. Πίστευα ότι η ανθρώπινη ηλιθιότητα, πιστών και άθεων, έχει και κάποια όρια. Το παρόν ποστ (και κυρίως ο τίτλος του) με διέψευσε ολωσδιόλου. Όσο με θλίβει ο λόγος της Ιεράς Συνόδου, άλλο τόσο με αηδιάζει η εμετική γλώσσα που χρησιμοποιείς.

  9. Λυπάμαι, Ζορμπά, αλλά είσαι πολύ «μη μου άπτου» σε σύγκριση με τον Ζορμπά που ξέρω εγώ.

  10. Έχεις απόλυτο δίκαιο Διαγόρα. Θα ήμουν πολύ λιγότερο «μη μου άπτου» εφόσον αναρτούσα εκδικητικές χυδαιολογίες γιά Χριστοπαναγίες. Λυπάμαι – δε δύναμαι να συναγωνιστώ τους καλούς σου τρόπους.

  11. omadeon said

    Λοιπόν, τον τελευταίο καιρό η Ελληνική μπλογκόσφαιρα υφίσταται το «μήμα» (meme) ενός περίεργου «εξωραϊσμού» των τρόπων έκφρασής της, λες και είμαστε πιο λόρδοι κι από τους λόρδους, περισσότερο μη-μου-άπτου από όλους τους άλλους Ευρωπαίους. Ξαφνικά κάποιοι θυμήθηκαν την ευγένεια, σε μία χώρα εξαιρετικά βάρβαρη και αγενέστατη, αλλά δεν τη θυμήθηκαν για καλό σκοπό (δηλαδή για να γίνει πιο ευγενική) αλλά για ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΚΟΠΟ, ΑΙΣΧΡΟ σκοπό, δηλαδή τη φίμωση της «άλλης άποψης» σαν δήθεν αγενούς, δήθεν μη έχουσας «καλούς τρόπους».

    (Δεν το λέω για την μικρο-διένεξή σας, Διαγόρα και Ζορμπά, μιλάω γενικότερα για να δείξω επίσης ότι διαφωνείτε για πολύ μικρά και ασήμαντα πράγματα μπρος στο γενικότερο κακό).

    Για παράδειγμα, κάποτε έκανα ένα είδος πειράματος, έστησα μια αθώα «παιδική παγίδα» (σε ένα από τα μπλογκ μου), βρίζοντας κάποιους γενικά και αόριστα (που είχαν άδικο, θέλοντας να φιμώσουν όλη τη μπλογκόσφαιρα) και… τσουπ… προσήλθε αμέσως ένας «θιγόμενος» και άρχισε να με βρίζει πολύ χειρότερα. Οπότε, λίγο πριν του αποκαλύψω τη μπλόφα (που είχε σκοπό να καταδείξει πως ΑΔΙΚΑ ήθελε αστυνομικές επιδρομές σε σπίτια μπλόγκερ κλπ) εξέφρασε μία άποψη που με προβλημάτισε πάρα πολύ: Διάβασε το «about» εκείνου του μπλογκ (που περιέχει απολύτως κόσμια κριτική αφήγηση κάποιας άλλης ιστορίας) και… αποφάνθηκε επιγραμματικά ότι «βρίζω» κάποιον «αξιόλογο» (μέσα στο about). Λοιπόν, ενώ πολλές άλλες φορές ΝΑΙ, έκανα χρήση ύβρεων (κυρίως αμυνόμενος και ποτέ χωρίς λόγο), εκείνη τη φορά σε εκείνο το συγκεκριμμένο «about» ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ούτε ίχνος ύβρης, αλλά ο κύριος αυτός έσπευσε να πάρει το μέρος του αντιπάλου και να μου χρεώσει «υβριστικότητα» που δεν υπήρξε καθόλου. Αν θέλετε το πιστεύετε, πάντως όπως είπα ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ κανένα πρόβλημα να βρίσω κάποιον που το αξίζει, ούτε λόγο να παραπονεθώ αν δεν επρόκειτο για κατάφορη ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΗ ενός κειμένου με μια μεροληψία που θα έπρεπε να προβληματίζει. (Δεν δίνω λεπτομέρειες για να μην εξαπλώσω τη διένεξη).

    ΔΕΥΤΕΡΟ περιστατικό, σε δημοφιλές πολιτικό φόρουμ των «Οικολόγων Πράσινων» κάποιος υποψήφιος βουλευτής τους (και μπλόγκερ) μπούκαρε οργίλος κάποια μέρα πριν μήνες να… καταγγείλει κάποιον άλλον, με τον οποίο είχε τσακωθεί. Και για να πείσει τους υπόλοιπους ότι αυτός ο κάποιος είχε άδικο, τον παρουσίασε σαν «υβριστή», ενώ δεν υπήρξε καν θέμα «ύβρεων», απλώς ο άλλος ήταν λίγο σπαστικός και τον ενοχλούσε με τα ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ όσων έλεγε. Εκείνη τη φορά έτριβα τα μάτια μου, γιατί οι αναγνώστες και οι διαχειριστές του φόρουμ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ, ενώ ο υποψήφιος βουλευτής κατέληξε σε μία κορώνα-σχόλιο, όπου παράθεσε λεπτομερώς καμμιά εικοσαριά «υβριστικά σχόλια» (με cut-n-paste) του αντιπάλου του (από το δικό του μπλογκ) θεωρώντας ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ το ότι ήταν «υβριστικά», ενώ ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν ήταν τέτοιο!

    Το δεύτερο περιστατικό είναι ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ, δείχνει ένα νέο είδος εκτεταμένης προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου κατά μιας ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ «υβριστικότητας» που στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτη ή μεγαλοποιείται δεόντως, για να προκαλέσει «ηθική κατακραυγή» και τη φίμωση αντιπάλων στη μπλογκόσφαιρα. (Πάλι δεν δίνω λινκ γιατί ο «υποψήφιος βουλευτής» είναι και διαδικτυακός φίλος του Διαγόρα, και θα τον πάρω στο λαιμό μου αν… παρεξηγήσει, όντας ΠΟΛΥ παρεξηγιάρης).

    Από παρεξηγιάρηδες ΠΗΞΑΜΕ…

  12. RosenRed said

    Όχι ότι ο Διαγόρας χρειάζεται υπεράσπιση, αλλά η μόνη λέξη που μπορεί να χαρακτηριστεί ως ύβρη είναι η «Ιλαρά», αν και μεταξύ μας, όταν βγαίνει μια τέτοια ανακοίνωση, που χαρακτηρίζει το 99% του παραγωγικού πληθυσμού ως πόρνες/πόρνους, ε, συγγνώμη, αλλά δεν μπορεί κανείς να την πάρει στα σοβαρά. Είναι περιττό νομίζω να πω ότι την εποχή που θέσπισε η εκκλησία αυτό το μέτρο, προγαμιάια σχέση σήμαινε να είσαι 12 χρονών και να σε βιάζει ο πατέρας σου…

    Η λέξη πόρνη από την άλλη, αν χαρακτηριστεί ύβρη, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ότι και η εκκλησία υβρίζει…

    Όσο για τη λέξη «τράγος», εκτός από το συμπαθέστατο ζώο, χρησιμοποιείται κατά κόρον από τον ορθόδοξο ελληνικό – και θυμόσοφο – λαό για να χαρακτηρίσει κληρικούς. Δεν θα πάμε κόντρα στη λαϊκή σοφία, ε;

    Και για να αφήσω κι εγώ ένα πικρόχολο σχόλιο, χυδαιολογία δεν είναι να καταπατάς κάθε τι που διδάσκεις; Α, ξέχασα… Εμείς είμαστε χριστιανοί αλλά δεν ακούμε τους παπάδες…

  13. @Omadeon: πέρα από τη φιλικότητα που είμαι διατεθειμένος να δείξω προς κάθε ιστολόγο, και πέρα από τη φιλικότητα που είμαι διατεθειμένος να δείξω προς κάθε οικολόγο, και πέρα από την εκτίμηση που οφείλω προς έναν από τους πιό πολυδιαβασμένους ιστολόγους στο ελληνικό ιστοπέλαγος, δεν έχω κάποια φιλία με τον εν λόγω υποψήφιο βουλευτή, ούτε τον γνωρίζω, ούτε καν είχα ποτέ κάποια επικοινωνία μαζί του πέρα από τα ελάχιστα σχόλια που έχω αφήσει στο ιστολόγιό του.

    @RosenRed: (γιατί όχι RosenRot?)
    (-:= [-:= C-:=

  14. RosenRed said

    Χμμ, γιατί το RosenRot εμφανίστηκε το 2005, ενώ το RosenRed υπάρχει από το 1996
    (>^.^)> ~ <(^.^–`—

  15. homogr said

    Malon tha thn kanw apo to pathfinder na er8w edw. Exsoxo ar8ro alla kai genika to istologio sou file. Mas 8ewroun olous pornes kai pornous giati gamiwmaste prin padreytoume, to leei kai to lexsiko tou babiniwth. Tha xarw na sas dw olous sto istologio mou. Sxetiko 8ema edw.
    http://homo-gr.pblogs.gr/2008/03/porneia-kathe-shesh-ektos-gamoy-sas-akoyw.html

  16. omadeon said

    Καλημέρα Διαγόρα,
    καλή συνέχεια στον αγώνα (που ας μη γελιόμαστε, είναι αντιπαράθεση με την πλειοψηφία της Ελληνικής Κοινωνίας, που ανέχεται τους τράγους και δυστυχώς τους στηρίζει).

    Τώρα, σε σχέση με το σχόλιο 13,
    Συγνώμη για το ότι σε αποκάλεσα «διαδικτυακό φίλο» κάποιου άλλου, ΧΩΡΙΣ στοιχεία παρά μόνο (όπως λες) τα «ελάχιστα σχόλια» που άφησες στο blog του. Πρόκειται για δική μου προσπάθεια να σε… απαλλάξω από αρνητικές συνέπειες, διότι ο κύριος αυτός απείλησε και άλλους, ΟΣΟΥΣ «φιλοξενούν λάσπη εναντίον του στα δικά τους ιστολόγια» με:

    1) Αφαίρεση (φυσικά) του δικού τους ιστολογίου από το δικό του… Χρυσοφόρο Blogroll
    2) άμεση λογοκρισία, με δική τους φίμωση (ακόμη και λογοκρισία όλων των φίλων τους)
    3) ΕΙΣΒΟΛΗ και στο δικό τους ιστολόγιο ώστε να «τους την πει», και «να αμυνθεί»

    Δηλαδή ο άνθρωπος αυτός σε λίγο με έφτασε… (ακόμη κι εμένα) στο σημείο του να…
    1) Να φοβάμαι να πω το όνομά του μην τυχόν και πάρω άλλους στο λαιμό μου.
    2) Να φοβάμαι να δώσω λινκ, γιατί έτσι… ΠΑΛΙ τον εκθέτω,
    3) Να υποθέτω πως… ΟΛΗ η μπλογκόσφαιρα είναι φίλοι του και υποστηρικτές του (ή να το _υποκρίνομαι_!)

    Ρε παιδιά, δεεεν πάμε καλάαα!

    Ε, αν όλα αυτά τα «φοβάμαι» εγώ ο… ατρόμητος και αθυρόστομος (my ass),
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ή να ΦΙΜΩΘΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ ΑΛΛΟΙ!

    Πάντως, στη χθεσινή εκδήλωση για το blogging, που διέπρεψε ο ίδιος κύριος, μαζί με μια κυρία _πολύ_ καλύτερή του (σε πολλά ζητήματα), ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα έπρεπε να ειπωθούν, αντί για τις βρώμικες επιθέσεις κατά της κυρίας από ορισμένες… θείτσες (που της είπαν «γιατί έκανες μπλογκ εσύ η αμόρφωτη» και άλλα απαράδεκτα).

    Η συζήτηση αυτή (που μεταδόθηκε live) ήταν αντιπαράθεση ανάμεσα σε κάποιον που θεωρώ… ΕΝΤΕΛΩΣ «καβάλα στο καλάμι» και κάποιους ΠΟΛΥ άσχετους, όπου ακούστηκε ΜΟΝΟ η δική του φωνή, ενώ η φωνή της αγαπητής κυρίας σκεπάστηκε («για τεχνικούς λόγους»), ήταν για μένα Μαύρη Επέτειος, διότι συμπτίπτει με ένα χρόνο αγώνα κατά της Απώλειας Σημαντικών Κειμένων που τα… κατάπιε η μαύρη τρύπα του (δικού του) moderation, εγκαθιδρύοντας τη Δικτατορία της ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ Ιδιωτικής Λογοκρισίας σε ΒΑΡΟΣ της Ελευθερίας του Λόγου αλλά επίσης σε βάρος της ίδιας της Λογοτεχνίας (η οποία αν γραφτεί ως «σχόλιο» σε δημοφιλές μπλογκ, μπορεί να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ από προσώπου γης).

    Εξαπατήθηκα οικτρά εκείνο τον καιρό, στις αρχές του 2007, όταν νόμιζα ότι συμμετέχω ΙΣΟΤΙΜΑ σε μία κοινότητα άνετων και δημοκρατικά σκεπτόμενων συν-συγγραφέων και συν-σχολιαστών. ΑΦΕΛΩΣ πρότεινα να βγάλουμε και… βιβλίο με τα σχόλιά μας, ξεχνώντας ότι λογάριαζα χωρίς τον… ξενοδόχο, που ενδιαφερόταν ΜΟΝΟ για την πάρτη του.

    Και αργά το βράδυ έγραψα (μετά από ευχάριστη βραδιά έξω από το σπίτι μου) ένα κείμενο κόσμιας κριτικής, χωρίς ούτε μία ύβρη, το οποίο (ΕΝΤΕΛΩΣ «φυσικά») ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ. Απολαύστε το:

    http://panikos.wordpress.com/2008/03/23/kavala-sto-kalami/
    «Ενας λογοτέχνης, νιούμπης στο διαδίκτυο μεταδίδει…»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: