Διαγόρας ο Μήλιος

Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα

Η χαρακωμένη μαύρη μερσεντές

Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2007/11/26

keys.jpg(Περίληψη: ένα περιστατικό που μου συνέβη σήμερα, λόγω της συνήθειάς μου ως πεζός να προβαίνω σε φθορά κατά της περιουσίας των κάφρων που παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο.)

Υπάρχει ένα σούπερ μάρκετ στο οποίο σταματώ μερικές φορές στο δρόμο μου για το γραφείο για να αγοράσω προμήθειες. Γύρω από το σούπερ μάρκετ γίνεται, φυσικά, χαμός από τα φύρδην-μίγδην σταθμευμένα αυτοκίνητα, όπως άλλωστε και γύρω από κάθε σούπερ μάρκετ στην Αθήνα. Πολλές φορές είναι δύσκολο να περπατήσεις στο πεζοδρόμιο για να φτάσεις μέχρι την πόρτα, και ακόμα πιό συχνά είναι δύσκολο να αποχωρήσεις κουβαλώντας ψώνια. Το να αποχωρήσεις με καρότσι δε, εικάζω πως συνήθως θα πρέπει να είναι απολύτως ανέφικτο. Η κατάσταση έχει προ πολλού φτάσει σε αυτό που ονομάζεται «απροχώρητο».

Εγώ συνήθως σταθμεύω το δικό μου όχημα μακριά, (εκεί που δεν ενοχλεί κανέναν,) οπότε κάθε φορά για να φτάσω μέχρι την είσοδο έχω να κάνω αγώνα μετ’εμποδίων. Σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις που δεν υπήρχε καν τρόπος να περάσω χωρίς να βγω στο οδόστρωμα είχα περπατήσει πάνω από τα αυτοκίνητα, αλλά αυτό δεν μου πολυαρέσει γιατί φαίνομαι από μακριά και «δίνω στόχο». Τους τελευταίους μήνες λοιπόν έχω μπεί στη συνήθεια να χαρακώνω με κλειδί τα αυτοκίνητα που βρίσκω στο πεζοδρόμιο. Είναι απλό, αθόρυβο, διακριτικό, και τείνει να μην προκαλεί αντιπαράθεση με τους κάφρους, η οποία συνήθως είναι δυσάρεστη.

Σήμερα όμως δεν μπόρεσα να αντισταθώ να χαρακώσω μία μαύρη μερσεντές παρότι ήμουν μπροστά σε κάποιους άλλους πεζούς, και όπως προέκυψε αργότερα, οι πεζοί αυτοί ήταν ακριβώς οι επιβάτες της μερσεντές. Ήλθε λοιπόν ο ιδιοκτήτης της και με βρήκε μέσα στο σούπερ μάρκετ και άρχισε να μου φωνάζει. Ήταν ένας ηλικιωμένος ευτραφής κύριος, και η αλήθεια είναι πως θα πρέπει να ήταν κάπως καλλιεργημένος, γιατί μπορώ να φανταστώ πολλούς άλλους ελληνάρες στη θέση του να κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο, να εξαπολύουν πολύ περισσότερες απειλές εναντίον μου. Παρ’ολα αυτά, ως γνήσιος Έλληνας με γνήσια ελληνικά μυαλά στο κρανίο, στην ερώτησή «γιατί το έκανες αυτό» η απάντηση «να μην παρκάρεις στο πεζοδρόμιο» δεν του φάνηκε ως απάντηση. Έκανε κάποια σχόλια για το πόσο απαίσιο ήταν αυτό που έκανα, του είπα «δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάτε». Είπε πως θα φώναζε την αστυνομία, τον αγνόησα. Στην αναμονή για το ταμείο ήλθε και μίλησε φωναχτά για να υποδείξει σε όλο τον κόσμο τον δολιοφθορέα. Ως επί το πλείστον τον αγνόησα, αλλά όταν είπε το καταπληκτικό «ορίστε πολιτισμός» μου έδωσε την ευκαιρία να του φωνάξω κι εγώ «ενώ εσύ είσαι πολιτισμένος!» Τελικά αποχώρησε.

Φυσικά μπλέχτηκαν και οι διάφορες κοτ–θέλω να πω κυρίες που περίμεναν στην ουρά, «γιατί παιδάκι μου και φαίνεσαι μιά χαρά νέος» κλπ. Έκανα το λάθος να απευθύνω το λόγο στην κοντινότερη, της είπα «ήταν παρκαρισμένος στο πεζοδρόμιο». Μου απάντησε «ε, όλοι παρκάρουν στο πεζοδρόμιο». Της απάντησα «ε, όλων τα αυτοκίνητα θα χαρακωθούν». Μετά εκείνη γύρισε στην ταμία και είπε «έτσι έγινε και στο σχολείο τις προάλλες: κάποιοι μπήκαν και έκαναν βανδαλισμούς». «Ναι, ένα εκατομύριο ευρώ ήταν οι ζημιές» απάντησε μία άλλη. «Ενάμισυ» πρόσθεσε η πρώτη.

Αχ, τα χάπια μου.

Φεύγοντας από το σούπερ μάρκετ είδα πως ο τύπος ήταν έξω και μίλαγε με κάποιους άλλους. Με το που με είδε είπε «να, αυτός είναι!» προφανώς όμως οι συνομιλητές του ήταν άσχετοι και δέσμιοι του μονόλογού του, γιατί δεν έδειξαν να ενδιαφέρονται καθόλου για το γεγονός ότι εγώ ήμουν «αυτός». Ύψωσα το χέρι με το οποίο κρατούσα το κλειδί και του το έδειξα φωνάζοντας: «ελπίζω να το έχεις πάρει από εκεί!» Παρακάτω, περνώντας δίπλα από το αυτοκίνητο είδα πως δεν το είχε πάρει από εκεί. Τέλος πάντων, μέσα στο όχημα ήταν η σύζυγος και το εγγόνι, κράταγα και τα ψώνια, είπα να μην επαναλάβω το χαράκωμα. Είδα όμως τη χαρακιά που είχα κάνει νωρίτερα, και οι διαστάσεις της ήταν τόσο τεράστιες, που μετρούσε για δύο.

Αυτό που έκανες είναι «Αυτοδικία» θα πουν κάποιοι. Κοιτάχτε κυρίες και κύριοι, μπορώ να το θέσω με δύο διαφορετικούς τρόπους:

  1. Είμαι εξαγριωμένος, και κάνω κάτι για να ξεθυμάσω την οργή μου. Αν θέλετε να το θεωρήσετε ως αυτοδικία, θεωρήστε το έτσι. Λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά.

  2. Καθ’όλη τη διάρκεια της ιστορίας κάθε φορά που κάποια κατάσταση έφτανε στο απροχώρητο και άρχιζαν οι ταραχές, οι εκάστοτε εκπρόσωποι του κατεστημένου τις πρώτες εχθροπραξίες τις χαρακτήριζαν πάντα «αυτοδικίες». Είμαι βέβαιος, π.χ. πως τα τελευταία λόγια πολλών από εκείνους που οδηγήθηκαν στη λαιμητόμο της Γαλλικής Επανάστασης ήταν «ας μην προβαίνουμε σε αυτοδικίες τώρα, ε;». Τα ίδια ίσως να ήταν τα τελευταία λόγια των Ρομανώφ. Τα ίδια μάλλον έλεγαν οι Τούρκοι (και πολλοί Παπάδες) το 1821. Πάρτε το χαμπάρι: η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, και δεν θα αλλάξει παρά μόνο μέσα από τολμηρές και δραστικές ενέργειες. Αν μάλιστα αυτές οι ενέργειες μπορούσαν να είναι και μαζικές, ακόμα καλύτερα.

Δείτε και άλλα άρθρα σχετικά με το ζήτημα της μετακίνησης:
Μετακίνηση στο ιστολόγιο του Διαγόρα
Μετακίνηση σε όλο το WordPress

Copyright © 2007 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης

Τροφοδοσία περιεχομένου (RSS feed)
Κάθε άρθρο σε αυτό το ιστολόγιο
Κάθε σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου

20 Σχόλια to “Η χαρακωμένη μαύρη μερσεντές”

  1. Μπαϊδεγουαίη, στις 2007-11-09 δημοσιεύτηκε άρθρο για τους «Streetpanthers» στην κατηγορία «Europe» των New York Times!
    Running Out of Space to Park, and Places to Walk

    Για το πήδημα του Τάσου πάνω από το SUV διαβάστε στης ψιλικατζούς: Έχει κόστος να αλλάξεις τον κόσμο

    Για το «car vaulting» το οποίο ξεκίνησε στη Γερμανία και τελικά ενέπνευσε τον Τάσο να πηδήξει πάνω από το SUV δείτε εδώ: Autoschreck

  2. RaZzMaTaZz said

    ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Έλεος πια με τους κάφρους που παρκάρουν όπου βρουν. Εμείς τους χειμώνες, άμα είχε πάγο ο δρόμος, πέφταμε πάνω στους καθρέφτες τους. Με φόρα και μπαμ, εγγυημένο αποτέλεσμα. Έχω φίλο που μετακινείται (προσπαθεί τουλάχιστον) με αμαξίδιο και μπορείς να φανταστείς οτι για να πάμε για ένα απλό καφέ πρέπει να κάνουμε επιχείρηση ράμπο μέσα απ’ τα παρκαρισμένα. Και φυσικά όποτε έχουμε διαμαρτυρηθεί όλοι έχουν υφάκι «ώχου τι θέλει τώρα ο ανάπηρος» αντί να σηκωθούν να διαολοστείλουν αυτόν που του κλείνει το δρόμο. Αίσχος, απλά.

  3. RODOU said

    Διαγορα καλα θα ητανε να φωναζεις την τροχαια σε τετοιεσ περιπτωσεις. Κλεισε το αυτοκινητο να μην μπορει να φυγει,καλεσε την τροχαια και περιμενε . οποτε το εχω δοκιμασει πιανει . Σε διαφορετικη περιπτωση καποιος θα σε πιασει και αν εισαι τυχερος θα σου βαλει μονο το κλειδι στον κ-λο και οχι ολη την mercedes . παλιομ@λ..@ κομπλεξικε.

  4. «Rodou», όχι, δεν θα «κλείσω το αυτοκίνητο να μην μπορεί να φύγει», γιατί α) δεν διαθέτω κάποιο αντικείμενο με το οποίο να μπορώ να τον κλείσω, β) δεν επιζητώ την άμεση αντιπαράθεση, (όπως έγραψα, αν την επιζητούσα θα περπάταγα πάνω στα αυτοκίνητα,) γ) δεν βλέπω τι με νομιμοποιεί στο να κάνω κάτι τέτοιο, και δ) δεν θέλω να παρατείνω την κατάληψη του πεζοδρομίου. Και όχι, δεν θα καλέσω την αστυνομία, γιατί α) ενοχλούμαι από το μπουνταλαδισμό με τον οποίο η αστυνομία απαντά το τηλέφωνο, (το έχω δοκιμάσει βλέπεις,) β) αν ήταν να το κάνω αυτό θα έπρεπε να είμαι συνέχεια στο τηλέφωνο, και γ) φυσικά έχω και άλλα πράγματα να κάνω με τη ζωή μου αντί να κάθομαι να περιμένω να έλθουν οι μπάτσοι.

    Όσο για το «παλιομαλάκα κομπλεξικέ», ναι, σ’αγαπώ κι εγώ.

  5. Η πράξη σου δεν έχει κανένα νόημα,ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν θα μάθει ποτέ ότι του το χάραξες επειδή το είχε παρκάρει επάνω στο πεζοδρόμιο. Όσα και να χαράξεις η κατάσταση δεν θα αλλάξει. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι μπορεί ο καθένας να γίνεται Judge Dredd, η «ποινή» δεν αντιστοιχεί στο «έγκλημα», το πιο πιθανό είναι ότι το κόστος να βάψει το αυτοκίνητο του (εκατοντάδες ευρώ) είναι μεγαλύτερο από οποιαδήποτε ζημιά σου προκάλεσε παρκάρωντας το εκεί. Έπρεπε να καλέσεις την τροχαία, ήσουν τυχερός που δεν ήταν κανένας οξύθυμος ντουλάπας ο ιδιοκτήτης.

  6. Αυτός το έμαθε γιατί ήρθατε σε επαφή. Αν το κάνεις και δεν σε δει, ισχύει αυτό που είπα παραπάνω.

  7. Odin said

    Θα συμφωνήσω με τον libertarian και θα προσθέσω πως έκανες μία παράνομη πράξη για να ΕΚΔΙΚΗΘΕΙΣ κάποιον για μία παράνομη πράξη .
    Όπως είπε και ο Libertarian , η πράξη σου δεν έχει κάποιο νόημα γενικότερα μιας και τον τύπο μπορεί και να μην τον συναντούσες ποτέ, άρα δεν θα άκουγε καν τον λόγο που του χάραξες το αμάξι(όχι ότι με αυτό δικαιολογέιται η πράξη σου αλλά λέμε).
    Μπορείς να καλέσεις την αστυνομία λέγοντας ψέματα για το μέγεθος τους προβλήματος και δίνοντας τον αριθμό του αυτοκινήτου του . Υπάρχουν κάποιες πιθανότητες να έρθουν και να του κόψουν κοστούμι , μπορεί και όχι .
    Δυστυχώς το να καταφεύγει κάποιος στους νόμους της Ζούγκλας για να αντιμετωπίσει την αδιαφορία του Κράτους στα καφροειδή και στις συνήθειές τους δεν αποτελεί λύση, σε ατομικό επίπεδο δεν μπορεί κανένας να κάνει τίποτα.
    Αντί να χαράσσονται αυτοκίνητα , να περπατάνε διάφοροι πάνω στα αυτοκίνητα, ή να κολλάνε αυτοκόλλητα σε αυτά και να βγαίνουν οι βλαχόκαφροι και από πάνω για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ φθορά της περιουσίας τους … προτιμότερο θα ήταν η δημιουργία ενός φορέα – σωματείου κλπ που θα διαχειριζόταν σε καθημερινή βάση καταγγελίες από πολίτες και θα τα έσπαγε με την σειρά του στους μπάτσους και τους δημάρχους σε καθημερινή βάση ώστε να κάνουν την δουλειά τους .
    Μάλιστα η δράση του θα έπαιρνε σχετικά γρήγορα δημοσιοποίηση και ο κόσμος θα έβλεπε με συμπάθεια μία τέτοια κίνηση με τον καιρό και μάλιστα θα συμμετείχε κιόλας .

  8. periplanomenos said

    άμα δε τους τσούξει δε θα το θυμούνται οπότε καταλαβαίνεις πως και εγώ στη θέση σου θα έκανα κάτι ανάλογο.
    Αλλά για να αμβλύνω το κοινό αίσθημα περί των «μερσεντεδάκηδων» να αναφέρω ένα γεγονός που μου έκανε εντύπωση…
    Δρόμος στενός μεν αλλά υψηλής κυκλοφορίας δε… Θερμαικου συνδέει
    Ωραιόκαστρο με οδό Λαγκαδά και κατά συνέπεια Θεσσαλονικη…
    πεταμένο μπουκάλι (σπασμένο) στη μέση του δρόμου, όλοι κάνουν τη ψιλομανούβρα να το προσπεράσουν και ο μοναδικός που σταμάτησε για να το απομακρύνει από το δρόμο ήταν ο οδηγός ενός ΜL 350 που ήταν μπροστά από εμένα… ο οποίος από κάτι που άκουσα «… και αν δε το δει?» είχε να απολογηθεί(!!) και στον επιβάτη του, για την απόφασή του.

  9. Συμφωνώ τον/την RODOU (εκτός από τις βρισιές βεβαίως). Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τηλεφωνήσεις στην Τροχαία. Όπως και αν απαντούν στο τηλέφωνο, είναι υποχρεωμένοι να έρθουν και κατά πάσα πιθανότητα θα έρθουν έστω και αργά. Για πιο σίγουρα αποτελέσματα καλό θα ήταν να πεις ένα ψεματάκι όπως ότι σε έχουν κλείσει και πρέπει να φύγεις επειγόντως και δεν μπορείς. Δεν είσαι υποχρεωμένος να τους περιμένεις. Όταν καταφτάσουν, θα κόψουν κλήση οπωσδήποτε μόνο και μόνο για να μην πουν ότι κουβαλήθηκαν τζάμπα.
    Κανείς δεν θα καταλάβει ότι του χάραξαν το όχημα επειδή ήταν στο πεζοδρόμιο. Κυκλοφορούν τόσοι και τόσοι περίεργοι που χαράσσουν αμάξια χωρίς λόγο. Την κλήση όμως θα την καταλάβει πολύ καλά.
    Ένα απλό τηλεφωνηματάκι στο 100 μπορεί να φέρει λοιπόν καλύτερα αποτελέσματα και δεν χρεώνεται καν.

  10. SimonSays said

    Όταν γίνονται παραβάσεις όπου ο παραβάτης δεν τιμωρείται είναι απόλυτα λογικό να γράφει τον νόμο στα παλιά του τα παπούτσια. Νομίζω ότι το είχα γράψει σε άλλο ποστ αλλά θα το επαναλάβω εδώ. Η καλύτερη λύση είναι να γίνει νόμος και να δίνει αρμοδιότητα ο κάθε δήμος/οικισμός/τροχαία (όποιος φορέας και αν εμπλέκεται τέλος πάντων) σε ιδιωτικές εταιρίες γερανού να ρημουλκούν όλα τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα με ρίσκο και κόστος του ιδιοκτήτη.

    Η γρατζουνία πέρα από ψιλοακραία πράξη, δεν δίνει στον οδηγό να καταλάβει σε τι έφταιξε (εκτός να θέλεις να αφήσεις σημείωμα). Αν αυτός είναι ο σκοπός καλύτερα τα αυτοκόλλητα που λένε «είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου θέλω», αλλά με κόλλα industrial strength που δεν φεύγει με τίποτα.

  11. Πριν από μερικούς μήνες βρήκα διέξοδο στο να φωτογραφίζω τα αυτοκίνητα των Κάφρων που εμπόδιζαν το πέρασμα και με ανάγκαζαν να κατέβω στη μέση του δρόμου ή να κάνω κύκλους για να περάσω, και να τα δημοσιεύω εδώ, στο blog των Κάφελλων. Από καιρό όμως το blog των Κάφελλων είναι ανενεργό. Ο λόγος είναι ότι κουράστηκα. Δεν αντέχω άλλο ούτε να κολλάω αυτοκόλλητα, ούτε να τσακώνομαι, ούτε τίποτα. Θέλω μόνο να σπάω παρμπρίζ και να κλωτσάω λαμαρίνες. ΔΕΝ το κάνω, αλλά ούτε και τίποτε άλλο έχω πιά το κουράγιο να κάνω…

  12. bers said

    Aγαπητέ Διαγόρα, θέτεις το ευρύ θέμα της αυτοδικίας. Διότι, εάν σήμερα χαρακώνουμε τις Μερτσέντες, αύριο θα καθαρίσουμε και κανέναν, ιδιοκτήτη Μερτσέντες ή όχι. Και αν εσύ καθαρίσεις κάποιον δικαιολογημένα και έχεις όλη μου τη συμπάθεια και υποστήριξη, πως εγγυάσαι ότι δε θα βγουν στο δρόμο διάφοροι «εκδικητές» να αρχίζουν να καθαρίζουν αδιακρίτως; Αυτός είναι ένας από τους λόγους ύπαρξης συντεταγμένου κράτους. Θα μου πεις, δεν έχουμε κράτος. Σωστό. Αυτό όμως δεν αναιρεί τα προηγούμενα και νομίζω ότι καταλαβαίνεις. Βρίσκω σωστή τη σκέψη του Simon.

  13. roidis said

    Νομίζω ότι έκανες κάτι επικίνδυνο που δεν ωφέλησε κανένα. Θα ωφελούσε αν καταλάβαινε το δίκιο των πεζών (και το δικό σου…Επιπλέον συμφωνώ με την Ρόδου και τον Λιμπερτάριαν, ήσουν κι εσύ εξίσου παράνομος.

  14. Kelsos said

    Είναι ένα από τα πολλά πράγματα που βλέπω και εκνευρίζομαι κάθε φορά που κυκλοφορώ στην πόλη, έχει τύχει πολλές φορές πάνω σε διαβάσεις πεζών σε διάφορα σημεία της πόλης να είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα με τέτοιο τρόπο ώστε να πρέπει να ψάξεις κάποια μέτρα δίπλα χώρο για να μπορέσεις να περάσεις. Άλλο ένα αρκετά ενοχλητικό που έχει να κάνει με παρκάρισμα πάνω σε πεζοδρόμια είναι στον δρόμο που βρίσκεται πάνω από το Α.Π.Θ. εκεί είναι έτσι παρκαρισμένα τα αυτοκίνητα που οι πεζοί πολλές φορές αναγκάζονται να περπατούν στο δρόμο για να καταφέρουν να προχωρήσουν. Πάντως κι εγώ θεωρώ κάπως ακραίο το να φτάσει κανείς στο να χαράζει τα αυτοκίνητα, και επιπλέον αναρωτιέμαι αν υπάρχει πραγματικά κάτι που μπορούμε να κάνουμε, χωρίς να φτάνουμε σε ακρότητες βέβαια, το οποίο όμως θα επιφέρει κάποια βελτίωση στην εξοργιστική κατάσταση που επικρατεί…

  15. noa6064 said

    Αν και δε με βρίσκεις σύμφωνο είναι η αλήθεια,δε μπορώ και να πω ότι δεν έχεις ένα μέρος από το δίκιο.
    Εμένα μου αρκεί ο πορτοκαλί-φωσφοριζέ γάιδαρος,άιντε και απορύθμιση καθρεφτών-υαλοκαθαριστήρων.

    http://www.streetpanthers.gr

    Ελάτε να γίνουμε πολλοί!

  16. coachp said

    Έπρεπε να ήταν κανας ντουλάπας ο Ιδιοκτήτης. Θα ήθελα να μάθω πως θα έλεγες την ιστορία.Με ποιό δάχτυλο θα την έγραφες και άλλα τέτοια ευχάριστα. Γιατι η μαγκιά του pc θα παραμείνει για πάντα μαγκιά του pc…

  17. «Coachp», η μαγκιά του PC είναι βέβαια ένα υπαρκτό φαινόμενο, δεν αφορά όμως την προκειμένη περίπτωση γιατί αυτά που έγραψα δεν τα φαντάζομαι, τα πράττω. Όσο για την πιθανότητα να ήταν ντουλάπας ο ιδιοκτήτης, έχω δύο πράγματα να σου πω: α) δεν ξέρεις τι εμφάνιση έχω εγώ και πόσο «αποτρεπτική» είναι. Να σου εκμυστηρευτώ πως πράγματι δεν είμαι ντουλάπας, αλλά και να σε διαβεβαιώσω πως το παρουσιαστικό μου δεν εμπνέει ακριβώς «ασφάλεια» στον οποιοδήποτε άγνωστο. Ούτε καν σε «ντουλάπα». β) προφανώς τα καμώματά μου είναι προϊόν βρασμού και όχι λογικής ανάλυσης των καταστάσεων. Κάπου στο βάθος του μυαλού μου υπάρχει η σκέψη που λέει πως κάποια μέρα θα βρω τον μπελά μου, και την αψηφώ. Φαντάζομαι πως οι ψυχολόγοι έχουν κάποια ονομασία γι’αυτή την κατάσταση, σίγουρα όμως δεν την αποκαλούν «μαγκιά του PC».

  18. Rodia said

    Α, γεια σου! Στο σπορ αυτο επιδιδομουν -αμαρτανα κατα συρροην!- οταν ηταν τα παιδια μου μικρα και τα κυκλοφορουσα με καροτσακι. Γινομουν εξαλλη οταν ημουν αναγκασμενη να κατεβω στο οδοστρωμα για να παρακαμψω τα σφιχτοκολλημενα αυτοκινητα (και εκεινα που παρκαριζαν πανω στα πεζοδρομια) ωστε να συνεχισω το δρομου μου. ΦΡΙΚΗ λεμε.

  19. attackofthequasars said

    Μπράβο Διαγόρα! Keep up the good χαράκωμα! Ε, μα πιά! Δεν μπορείς να περπατήσεις σ΄αυτήν την πόλη!

    (Δικιά μου ιστορία για αγρίους για να σου ανάψουν τα λαμπάκια εδώ: http://attackofthequasars.wordpress.com/2008/01/30/%ce%97-%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%ac-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%ce%b6%ce%bf%cf%8d/)

  20. ΜΗΤΣΟΣ said

    Αργα σε διαβασα αλλα ειναι ωραιο με καλους διαλογους.
    Δεν εχει και τοση σημασια αν εχουν ακριβως ετσι τα πραγματα.
    Ολοι αυτοι με τα ακριβα αυτοκινητα τους,ταυτισμενοι με αυτα,γνωριζουν ελαχιστα,τουλαχιστον και με τις δικες μου εμπειριες για τον ανθρωπινο ψυχισμο.Αυτο θα κατεστεφες και οχι το golfaki.Σαν πραξη εγω επιτρεπω στο εαυτο μου να βγαλει πιθανη ενταση,αχγος,δυναμη, εναντια σε καποιον τυχερο
    του κοσμου και ας μη το καταλαβαινει λογω αγνοιας.
    Οποτε συμφωνω μαζι σου…

Σχολιάστε

 
