Εικονικός όχλος, πραγματικό λιντσάρισμα
Posted by Διαγόρας ο Μήλιος στο 2007/11/01
Για την υπόθεση του Κύπριου φοιτητή που έριξε καυτό λάδι σε αδέσποτο σκυλάκι μαγνητοσκοπώντας το ανδραγάθημά του σαν επεισόδιο της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης θα έχετε σίγουρα ακούσει. Αν όχι, στο YouTube θα βρείτε ένα από τα πάμπολλα αντίγραφα που κυκλοφορούν (ευχαριστώ akamas.)
Φημολογείται πως ο τύπος έφυγε για Αγγλία, και εδώ που τα λέμε, εγώ δεν τον βλέπω να επιστρέφει σύντομα. (-; Ίσως η ενδεικνυόμενη ενέργεια εκ μέρους μας να είναι να μεταφράσουμε την όλη υπόθεση στα Αγγλικά, (να προσθέσουμε και αγγλικούς υπότιτλους στο βιντεάκι,) έτσι ώστε να κυνηγηθεί στην Αγγλία. (Τι ειρωνία, αν σκεφτεί κανείς την ετυμολογία του ρήματος κυνηγώ.)
Μας τιμά επίσης το γεγονός ότι η βαρβαρότητα αυτού του περιστατικού έκανε τόσους από εμάς να ξεσηκωθούμε αγανακτισμένοι, τη στιγμή που ανάμεσα σε άλλες χώρες της Ευρώπης έχουμε τη φήμη ενός λαού που χαρακτηρίζεται από μία γενικά βάρβαρη συμπεριφορά προς τα ζώα.
Αυτό όμως που με κάνει να ανησυχώ με την όλη ιστορία είναι η βεβαιότητα με την οποία ο καθένας που κάνει λόγο για το βίντεο αναφέρει το ονοματεπώνυμο του πρωτουργού χωρίς παράλληλα να νιώθει την υποχρέωση να δώσει και κάποιες αποδείξεις πως αυτό το όνομα είναι πράγματι συνδεδεμένο με αυτό το βίντεο.
Και αυτές οι αποδείξεις, ξέρετε, θα έπρεπε όχι μόνο να συμπεριλαμβάνονται σε κάθε αναφορά, αλλά να είναι και αδιάσειστες, γιατί η κατηγορία είναι πολύ βαριά, και ο δημόσιος διασυρμός του ονόματος σίγουρα του δημιουργεί σοβαρά προβλήματα, όπου και να βρίσκεται, ό,τι και να προσπαθεί να κάνει με τη ζωή του.
Η αρχή φαίνεται να έγινε με το ρεπορτάζ του Alpha, (τα κανάλια ως γνωστόν θεωρούν πως δεν έχουν την παραμικρή υποχρέωση να τεκμηριώνουν τίποτα από όσα διατείνονται,) αλλά ακολούθησαν πάρα πολλοί ιστολόγοι και άλλοι «αγανακτισμένοι πολίτες», με αποτέλεσμα να έχουμε τώρα ένα τύποις λυντσάρισμα στον πραγματικό κόσμο, το οποίο προκαλείται από έναν «εικονικό» όχλο, δηλαδή από άτομα που ο καθένας ασχολείται με το ζήτημα από την άνεση και την ανωνυμία που του προσφέρει το Δίκτυο.
Η ετυμολογία της λέξης λιντσάρω, από το «Μείζον Ελληνικό Λεξικό» Τεγόπουλου Φυτράκη:
Λιντσάρω [από το όν. του Αμερικανού δικαστή Ch. Lynch] ρ. (λιντσάρισα) εκτελώ εγκληματία ή ένοχο, χωρίς να έχει προηγηθεί δίκη και κατόπιν συλλογικής (από το πλήθος) απόφασης | ασκώ βία σε κάποιον, προβαίνω σε βίαιες ενέργειες εναντίον κάποιου
Η όλη υπόθεση μου βρωμάει, κυρίες και κύριοι, και ακόμα και να αποδειχθεί τελικά πως το ονοματεπώνυμο πίσω από το βίντεο είναι πράγματι σωστό, με ανυσηχεί η προθυμία με την οποία πολλοί από εμάς συνέβαλλαν σε αυτό τον διωγμό χωρίς να έχει ο καθένας τα αναγκαία αποδεικτικά στοιχεία.
Copyright © 2007 Διαγόρας ο Μήλιος | Όροι Χρήσης
Τροφοδοσία περιεχομένου (RSS feed)
Κάθε άρθρο σε αυτό το ιστολόγιο
Κάθε σχόλιο σε αυτό το ιστολόγιο
Μόνο τα σχόλια αυτού του άρθρου
Ενημέρωση 2007-11-05: αφαίρεσα την άστοχη εικασία περί συνηθισμένου ονόματος.
akamas said
Το ίδιο το video δεν αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο; Όντως θα πρέπει να μεταφραστεί στα Αγγλικά και να σταλεί στην Αγγλία αν έχει φύγει για εκεί ο φοιτητής.
Διαγόρας ο Μήλιος said
Το ίδιο το video αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο για την ενοχή του φοιτητή τόσο όσο η βίβλος αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο για την ύπαρξη του γιαχβέ: όχι μόνο δεν αποδεικνύει τίποτα, αλλά ούτε καν κατονομάζει το δράστη. Αλλά ακόμα και αν στο βιντεοκλίπ ο δράστης κατονόμαζε τον εαυτό του, και πάλι θα μπορούσε να ήταν ψέμα. Ακόμα και να έδειχνε τη φάτσα του, και να έλεγε «να, εγώ είμαι αυτός, και το όνομά μου είναι αυτό!», και πάλι δεν θα είχε ο οποιοσδήποτε το δικαίωμα να το θεωρήσει αυτό ως αποδεικτικό στοιχείο, γιατί κανείς από εμάς δεν γνωρίζει αν αυτή η φάτσα αντιστοιχεί πράγματι σε αυτό το όνομα. Το δικαίωμα αυτό το έχει μόνο ένα δικαστήριο το οποίο μπορεί να καλέσει τον ύποπτο με αυτό το όνομα να παρουσιαστεί ενώπιόν του, και να συγκρίνει τη φάτσα του με τη φάτσα που εμφανίζεται στο βίντεο. Υπάρχουν ξέρεις κάποιοι σοβαροί λόγοι για τους οποίους στις πολιτισμένες κοινωνίες το έργο της απονομής δικαιοσύνης το αναλαμβάνουν αποκλειστικά και μόνο τα δικαστήρια, και όχι ο καθένας. Πουθενά στο υλικό που έχω δει μέχρι στιγμής δεν γίνεται γνωστός ο τρόπος με τον οποίο προέκυψε η ταυτότητα του δράστη. Πως θα σου φαινόταν αν εγώ κινηματογραφούσα ένα έγκλημα (ή απλώς αντέγραφα τη μαγνητοσκόπηση εγκλήματος που διέπραξε κάποιος άλλος) και το διέδιδα λέγοντας πως το έκανες εσύ, και μάλιστα επώνυμα; Θα υπήρχε κάτι που να σε προστατεύσει από τη μανία του άβουλου πλήθους; Καταλαβαίνεις πόσο πιό επικίνδυνη γίνεται η μανία του άβουλου πλήθους στην εποχή των ψηφιακών τηλεπικοινωνιών;
Διαγόρας ο Μήλιος said
Εδώ είναι το πρώτο άρθρο της Εφημερίδας «Αλήθεια» της Χίου:
http://www.alithia.gr/newspaper/2007/16102007/16102007,22588.html
Εδώ είναι μία «ανάλυση άρθρου» που έγινε λίγες μέρες μετά:
http://www.alithia.gr/newspaper/2007/22102007/22102007,22713.html
Από τα παραπάνω αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι το μόνο που ενοχοποιεί τον Κύπριο φοιτητή είναι «μαρτυρίες φοιτητών» από τις οποίες η τοπική εφημερίδα «κατέληξε να ταυτοποιήσει το σπίτι» στο οποίο έγινε η βιντεοσκόπηση, «το οποίο νοικιάζει Κύπριος φοιτητής». Με άλλα λόγια, βρέθηκε κάποιος άνθρωπος που κατοικεί σε κάποιο σημείο της Μεσογείου, έχει κυπριακή προφορά, και το παράθυρο της κουζίνας του έχει θέα περιβόλι με δέντρα, και αμέσως ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΕΝΟΧΟΣ.
Τέτοια πράγματα, κυρίες και κύριοι, είναι υποθέσεις για δικαστήρια, όχι για τον όχλο.
Εδώ βρίσκεται το δελτίο τύπου από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, προφανώς πιό συντηρητικό στις θέσεις του:
http://www.aegean.gr/aegean/greek/events/deltia/29_10_07.htm
SimonSays said
Συμφωνώ ότι το έγκλημα είναι αποτρόπαιο. Αλλά όντως καλύτερο θα ήταν να γίνει ρεπορτάζ όταν (αν) επιστρέψει ο εν λόγω κύριος και του τεθούν κάποια ερωτήματα από τις αρχές. Αν ακούγεται η φωνή του στο βίντεο, μπορεί τότε κάλλιστα να γίνει σύγκριση.
Πάντως μου φαίνεται υποκριτικό οι κάτοικοι της μόνης χώρας -που έχω επσικεφτεί εγώ τουλάχιστον- που χρησιμοποιούν φόλες να φωνάζουν για το συγκεκριμένο έγκλημα.
Odin said
@ Simon
Quote:
=================================
Πάντως μου φαίνεται υποκριτικό οι κάτοικοι της μόνης χώρας -που έχω επσικεφτεί εγώ τουλάχιστον- που χρησιμοποιούν φόλες να φωνάζουν για το συγκεκριμένο έγκλημα.
================================
1. Προφανώς αυτοί που φωνάζουν , δεν ανήκουν σε αυτούς που χρησιμοποιούν φόλες .
2. Προφανώς αυτοί που χρησιμοποιούν φόλες , δεν έχουν άλλο τρόπο να ξεφορτωθούν τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που δημιουργούν τα αδέσποτα των «φιλόζωων» εφόσον δεν υπάρχει κανένα κρατικό ενδιαφέρον και υπηρεσία να ασχοληθεί ΣΟΒΑΡΑ μαζί τους. Επιπλέον η «βρώμικη δουλειά» πρέπει να γίνει «αθόρυβα» , μιας και το μόνο που δικαιούνται ή μη «φιλόζωοι» σε αυτήν την χώρα , είναι να τα αγαπάνε με το στανιό όπως οι «φιλόζωοι».
Και φυσικά ο Νόμος αντί να «κόβει τα ποδάρια» των «φιλόζωων» που δημιουργούν το ΠΡΟΒΛΗΜΑ , κυνηγάει MONO αυτούς που με -απεχθείς δεν αντιλέγω- αλλά αποτελεσματικές μεθόδους , ξεφορτώνονται το ΠΡΟΒΛΗΜΑ από την περιοχή τους.
Όποιος μάλιστα αιτηθεί κρατική ή κοινωνική προστασία από τα αδέσποτα στην περιοχή του ή στον Δήμο του πριν αναλάβει ο ίδιος «δράση» εισπράττει είτε την ειρωνεία , είτε την απαξία του Κράτους και φυσικά σε όλες τις περιπτώσεις την επίθεση των «φιλόζωων» που έχουν ορίσει των εαυτό τους ως αυτόκλητοι νταβαντζήδες και προστάτες των ζώων.
3. Συγκρίνεις την χώρα που ζεις , με την χώρα που επισκέφτηκες . Στην χώρα που ζεις είναι συχνό φαινόμενο οι αγέλες σκύλων , τα χεσμένα και κατουρημένα πεζοδρόμια αλλά και οι πλατείες -χαβουζίτσες που παίζουν τα μικρά παιδιά ?… στην χώρα που ζεις όποιος έχει το ζωντανό του τετράποδο παιχνίδι , «σύντροφο», φύλακα κλπ .. μόλις το βαρεθεί ή πάρει άλλο … το σουτάρει σαν ευθύνη και πρόβλημα στους υπόλοιπους και στους δρόμους ?
Αν δεν συμβαίνουν τα παραπάνω στην χώρα που ζεις … με ποια Λογική συγκρίνεις ανόμοια πράγματα μεταξύ τους ?
SimonSays said
Odin θα συμφωνήσω με το (1).
Αλλά στο στο (2) έρχεσαι πολύ κοντά στο να πας να μας πείσεις ότι η δολοφονία είναι η μόνη αδιέξοδος στο πρόβλημα (με κεφαλαία γράμματα).
Το πρώτο πρόβλημα των χεσμένων και κατουρημένων πεζοδροομίων λύνεται πολύ απλα: με την δημιουργία και την εφαρμογή νόμων (θα το έβαζα και εγώ με κεφαλαία αλλά θα χανόταν ο τόνος) σε αστικές περιοχές. Κανείς δεν θέλει να πληρώσει τσουχτερό πρόστιμο για το κατοικίδιο του.
Για το δεύτερο πρόβλημα της υπερβολικής αναπαραγωγής υπάρχει η στείρωση. Εδώ όντως οι φιλόζωοι και οι φιλοζωικές οργανώσεις θα μπορούσαν να αυξήσουν τις ενέργειες τους.
Σχετικά με το (3) διαφωνώ ότι υπάρχει κάποια βασική δυσλειτουργία στο μυαλό των κάτοικων της Ελλάδας που θα τους εμπόδιζε από το να γίνουν πιο πολιτισμένοι και νομοταγείς.
Odin said
@ Simon
Quote:
=================================
Αλλά στο στο (2) έρχεσαι πολύ κοντά στο να πας να μας πείσεις ότι η δολοφονία είναι η μόνη αδιέξοδος στο πρόβλημα (με κεφαλαία γράμματα).
================================
Για κάποιους είναι . Δεν το επικροτώ αλλά βλέπω KAI την άλλη πλευρά και φυσικά θα το έκανα και εγώ εάν ήταν να αποφύγω τα αποτελέσματα μιας επίθεσης αγέλης π.χ.. όχι με φόλες βεβαίως μιας και οι φόλες είναι αναποτελεσματικές στο να γλιτώσει κάποιος το ξέσκισμα σε real time mode.
Βεβαίως όλοι όσοι ξεφορτώνονται το πρόβλημα , παρουσιάζονται ως ψυχοπαθείς δολοφόνοι από τα ΜΜΕ και τους «φιλόζωους» .
Δεν είναι έτσι . Η κρίση για την δράση κάποιου έχει αξία όταν αυτός ο κάποιος έχει επιλογές , όταν δεν έχει η όποια κρίση είναι μπούρδα και αυτός που την κάνει μπουρδάρας και βλαξ.
=============================
Το πρώτο πρόβλημα των χεσμένων και κατουρημένων πεζοδροομίων λύνεται πολύ απλα: με την δημιουργία και την εφαρμογή νόμων (θα το έβαζα και εγώ με κεφαλαία αλλά θα χανόταν ο τόνος) σε αστικές περιοχές. Κανείς δεν θέλει να πληρώσει τσουχτερό πρόστιμο για το κατοικίδιο του.
=============================
Δεν ξέρω εάν υπάρχει νόμος στην ελλάδα για κάτι τέτοιο .Αλλά και να υπάρχει , στην ελλάδα έχουμε το μόνιμο και διαχρονικό θέμα της εφαρμογής των νόμων. Εδώ δεν ασχολούνται με σημαντικότερα πράγματα , θα ασχοληθούν με τα χεσμένα πεζοδρόμια και πλατείες ? Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου που στηρίζεται σε μία υπόθεση για το πως ΘΑ .. λυνόταν το πρόβλημα . Εδώ δεν λειτουργούμε έτσι φίλε μου. Εδώ ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει όπως μπορεί , δεν είναι δυνατόν να περιμένει την ανύπαρκτη κοινωνική προστασία , ούτε φυσικά πότε θα αλλάξει στάση το οθωμανικής νοοτροπίας Κράτος . Δεν ζούμε με ευχολόγια εδώ φίλε μου, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με την ατομική δράση, όπως ακριβώς στις χώρες του τρίτου κόσμου.
===============================
Για το δεύτερο πρόβλημα της υπερβολικής αναπαραγωγής υπάρχει η στείρωση. Εδώ όντως οι φιλόζωοι και οι φιλοζωικές οργανώσεις θα μπορούσαν να αυξήσουν τις ενέργειες τους.
==============================
Και άλλο «ΘΑ» … μπορούσαν ? Όχι δεν μπορούν για αυτό και δεν το κάνουν … παρακάτω έχει ? .. προτάσεις σε σχέση με τις δικές μας πραγματικότητες έχει ? .. όχι είναι η απάντηση για αυτό και το πρόβλημα διαιωνίζεται με ΟΛΕΣ τις πλευρές του .
===============================
Σχετικά με το (3) διαφωνώ ότι υπάρχει κάποια βασική δυσλειτουργία στο μυαλό των κάτοικων της Ελλάδας που θα τους εμπόδιζε από το να γίνουν πιο πολιτισμένοι και νομοταγείς.
===============================
Γιατί εντόπισε κανείς το πρόβλημα στο βιολογικό κομμάτι ? Στο πολιτισμικό επίπεδο- δάπεδο εντοπίζεται φίλε μου ….. άντε να βοηθήσω .
Παρόλα αυτά δεν μου απάντησες εάν εκεί που ζεις συνηθίζονται οι αγέλες σκύλων, οι σκατωμένες πλατείες κλπ .. καθώς και το εάν αδιαφορεί κάποια αρμόδια τοπική υπηρεσία στις κλήσεις πολιτών για κάποιο πιθανό αδέσποτο κλπ.
Εάν απαντήσεις «όχι» δεν συνηθίζονται τα παραπάνω εκεί που ζεις … αυτομάτως θα απαντήσεις και στο γιατί εδώ είναι διαδεδομένες οι φόλες και γιατί εκεί που ζεις οι φόλες είναι περιττές για αυτό και ασυνήθιστες.
Να υπενθυμίσω πως η δική μου η παρέμβαση στο θέμα με τον καραγκιόζη με το λάδι έγινε εξ αιτίας της τελευταίας παραγράφου του πρώτου μηνύματός σου με την γενίκευση στις φόλες που συνηθίζονται από κάποιους σε αυτήν την χώρα ..
Odin said
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω τον τίτλο : «Εικονικός όχλος, πραγματικό λιντσάρισμα» που έβαλε ο φίλος μας ο Διαγόρας για το θέμα …
Τι θέλει να πει ο ποιητής ? …
Ας διευκρινιστεί παρακαλώ .
Διαγόρας ο Μήλιος said
Ο τίτλος πράγματι δεν αποτελεί ο,τι καλύτερο έχω δείξει ποτέ από πλευράς έμπνευσης. Ο όρος «Εικονικός όχλος» αναφέρεται στο πλήθος των ιστοναυτών (ιστολόγοι, μέλη αγορών, περιπλανώμενοι σχολιαστές, κλπ.) που κατέδειξαν την κτηνωδία χωρίς να διστάζουν να αναφέρουν το όνομα του κτήνους «από την άνεση και την ανωνυμία που τους προσφέρει το Δίκτυο». Με άλλα λόγια ο όχλος είναι πραγματικός, απλά επειδή η δράση του γίνεται στη σφαίρα του διαδικτύου, εγώ έδωσα στον εαυτό μου ποιητική άδεια για να τον αποκαλέσω εικονικό. Το «Πραγματικό Λιντσάρισμα» αποτελεί κι αυτό ακροβασία: δεν είναι πραγματικό υπό την έννοια της εκτέλεσης του κατηγορούμενου, υπό αυτή την έννοια έχουμε βέβαια παρομοίωση, (μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν ξέρω τι θα γίνει αν εμφανιστεί ο τύπος στη Χίο,) το λιντσάρισμα όμως είναι πραγματικό υπό την έννοια ότι επιχειρείται απονομή δικαιοσύνης χωρίς να έχει προηγηθεί δίκη, και υπό την έννοια ότι ο δημόσιος διασυρμός έχει πραγματικές επιπτώσεις στη ζωή του κατηγορούμενου, σε αντιπαράθεση με την εντός- εισαγωγικών- εικονική υπόσταση του όχλου που πραγματοποιεί το λιντσάρισμα. Ο τίτλος λοιπόν μπορεί να μην είναι ό,τι πιό σαφές και ό,τι πιό ορθό έχει γραφεί ποτέ στην ιστορία της Ελληνόφωνης ιστογραφίας, προέκυψε όμως έτσι λόγω της ανάγκης να συνοψίσω σε μία επικεφαλίδα το γενικό μήνυμα που περνάει το άρθρο, πράγμα που νομίζω πως κατάφερα. ΟΚ Odin, ελπίζω να σε κάλυψα, αν όχι, σε παρακαλώ μην το ξεπουπουλιάσεις λέξη προς λέξη κατά που συνηθίζεις, ας το προσπεράσουμε και ας ασχοληθούμε με τίποτε πιό εποικοδομητικό με το χρόνο μας, ε;
Διαγόρας ο Μήλιος said
Όσο αφορά το γενικότερο σκεπτικό σου Odin, σύμφωνα με το οποίο τα δρώμενα στην Ελλάδα πρέπει να κρίνονται λαμβάνοντας υπόψη τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί εδώ, η οποία, ως διαφορετική από την κατάσταση που επικρατεί σε άλλες χώρες, καθιστά τη σύγκρισή μας με άλλες χώρες ανέφικτη, τείνω να συμφωνήσω μαζί σου σε ότι αφορά τα δρώμενα σε ατομικό επίπεδο, ελπίζω όμως να είναι σαφές πως αυτό σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί άλοθι σε κοινωνικό επίπεδο: ως κοινωνία ας φροντίζαμε να διορθώσουμε την κατάσταση που μας διαφοροποιεί και μας κατατάσσει στον τρίτο κόσμο.
Εγώ βέβαια αναφερόμουν στην κοινωνική διάσταση της όλης υπόθεσης όταν έγραφα πως ο γενικός ξεσηκωμός για το θέμα μας τιμά, καθώς η φήμη που έχουμε στο εξωτερικό πάνω σε τέτοια θέματα είναι διαφορετική. Ο Simon απλά το γύρισε σε ένα κάπως πιό προσωπικό επίπεδο αναφερόμενος στις φώλες, και εκεί ήταν το λαθάκι του. Τις φώλες δεν τις ρίχνουν οι κάτοικοι της χώρας, τις ρίχνουν κάποιοι κάτοικοι της χώρας. Παρ’ολα αυτά, η χώρα ευθύνεται στο ποσοστό που επιτρέπει τη διαιώνιση εκείνων των καταστάσεων που δίνουν κίνητρα σε αυτούς τους κάποιους για να ρίχνουν φόλες.
Odin said
Με κάλυψε το πρώτο μήνυμά σου και δεν χρειάζεται να σχολιάσω κάτι περαιτέρω , στο δε δεύτερο δεν θα διαφωνήσω επίσης με τις παρατηρήσεις σου .
Εάν το δει το θέμα κάποιος ΣΥΝΟΛΙΚΑ πράγματι σε αυτές θα καταλήξει .
Θα ήθελα να προσθέσω μόνο πως «χεστήκαμε» για το πως μας βλέπουν στο εξωτερικό και το τι εικόνα δίνουμε, το ζητούμενό μας πρέπει να επιζητά το Ορθό και οι εικόνες έρχονται «δεύτερες» διότι ένα από τα επίσης άθλια της νοοτροπίας και του «πολιτισμού» μας είναι το «φαίνεσθαι» και όχι το «είναι» , με αποτέλεσμα να προσθέτουμε άλλο ένα εμπόδιο στις πιθανότητες εξέλιξης μας σαν κοινωνία σε κάτι καλύτερο και λειτουργικότερο .
Κατά τα λοιπά , πράγματι μπορεί να συμφωνήσουμε χωρίς να αρπαχτούμε.. :P
Δημήτρης said
Συμφωνώ με τον Διαγόρα. Η διαπόμπευση ανθρώπων ΠΡΙΝ δικαστούν είναι επίσης σοβαρό ατόπημα.
atheofobos said
Γενικά ή μπλογκόσφαιρα έχει την τάση να δέχεται σαν αληθές ότι έγραψε κάποιος χωρίς να πολυελέγχει τα πράγματα.
Διαγόρας ο Μήλιος said
Πράγματι, αθεόφοβε, και αυτό είναι ένα πρόβλημα. Ευτυχώς, η «μπλογκόσφαιρα» συχνά εμπεριέχει και τις λύσεις των προβλημάτων της: ό,τι και να συμβεί, κάποιοι αντιφωνούντες ιστολόγοι θα βρεθούν να δείξουν την άλλη πλευρά του νομίσματος, και κάποιοι άλλοι θα βρεθούν να διαδώσουν το μήνυμα. Όπως συμβαίνει συχνά, οι πολλοί είναι μέρος του προβλήματος, και το ζητούμενο είναι να υψώνουν τη φωνή τους όσο το δυνατόν περισσότεροι από εκείνους τους λίγους που είναι μέρος της λύσης.
sakis said
Και μένα με προβλημάτισε η δημοσίευση ρου βίντεο και μάλιστα κόπια δελτιόυ ειδήσεων. Το ίδιο το βίντεο δεν δέιχνει πολλά όσον φορά στη ταυτότητα του δράστη. Μάλλον μου φάινεται σαν προχειροδουλειά βιαστική του ίδιου που το έκανε για να το ανεβάσει μέσα στη σαβούρα του youtube αλλά από την άλλη βιαστκή δημοσίευση και της σαπίλας των εισησιογραφικών ακπομπών που προς χάριν της τηλεθέασης μας πέταξαν στα μούτρα το κακοφορμαρισμένο βίντεο και ένα όνομα.
Αυτό το τελευταίο με προβλημάτισε και αν και δεν το αρνούμαι ένοιωσα μεγάλη εκδικητική χαρά να το δημοσιεύσω, κάτι στο τέλος με έκανε να το πνίξω και απλά να δείξω το κατα τα άλλα φτωχό βίντεο απλά για να δέίξω πόσο άρρωστα μπορεί να συμπεριφερθεί σε ζωντανό όν (όποιο και να είναι αυτό) ο άνθρωπος (το πλέον επικίνδυνο όν που παρουσιάστηκε από καταβολής αυτού του άμοιρου πλανήτη.
http://stavraetos.blogspot.com/2007/11/blog-post.html
ilithios said
Αυτό το σχόλιο μεταφέρθηκε στο Πτυελοδοχείο γιατί παρέβαινε τους όρους χρήσης.